ABRIL 2023

gener, febrer, març...
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dg. set. 25, 2022 1:22 pm

Ostres piruleta15 quina casualitat tu tb de terrassa!!!
Jo amb la nena la vaig tenir per la privada i super bé!!!! Així q repeteixo! I com tenen conveni amb vall hebron si anés molt malament tot et traslladen allà!
I del part res de por! Fa mal pq fa mal però val la pena!

Jo de cremes utilitzo la isdin o trofoslatin (ho he escrit bé?) i van super bé!

Anem parlant!
Imnit
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 03, 2021 3:13 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Imnit » dg. set. 25, 2022 6:17 pm

Bevinguda Pibiar!

Bueno si tot va bé demà el tornarem a veure i sabrem que és =0-0-)
Jo la poca roba que he comprat ha estat a Kiabi, però volia passar-me per l'H&M de l'Splau a veure més cosetes, allà sabeu si n'hi ha d'embaraçada a botiga física o tampoc?

Jo també faig servir la trofolastin, vaig llegir bones opinions i espero que funcioni bé
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. set. 26, 2022 9:18 pm

Imnit com ha anat???
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dt. set. 27, 2022 12:20 pm

Bon dia!!

@Imnit, volem saber com va anar ahir!!! I pel tema de H&M a l'Splau és just on em vaig comprar jo la roba fa dos caps de setmana, per tant sí que hi ha cosetes a la botiga física: texans, leggins, jerseys, etc.

Jo des del principi sabía que volia anar a l'Hospi de Terrassa, no tinc mútua i no se'm va pasar pel cap anar a la part privada de la Mútua tot i que la meva Dra al CIRH m'ho va recomanar inicialment ja que ella va estar 15 anys allà, però el meu Hospi de referència és el de Terrassa i allà les habitacions son individuals també. En el meu cas a sobre m'està portant la que és responsable del departament, la Dra. Vives i de moment molt bé jejeje, ja us explicaré què tal quan arribi el dia X!!! Si ho recomano o no jajajaja. Per cert, jo de moment no he tingut cap visita amb la matrona, de moment, tot el que m'han donat ha sigut al Hospi i amb la Obstetra.

Jo ja m'estic posant els leggins de pmm i ostres qué bé! No té res a veure a quan portava els pantalons aquells que s'abrotxen a la cintura i era els que m'havia de posar abans... Ara no noto cap molèstia, tot i que els hi he de donar una bolta a la part elàstica jeje.

En fi, amb ganes de saber d'Imnit!!

Petonets!!
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dt. set. 27, 2022 1:14 pm

Bones!!

Imnit com va anar-hi???

Lidivi, jo el primer el vaig tenir a Hospital de Terrassa.
No tinc queixa, la sala de dilatar és individual. I a planta les habitacions són individuals però les dutxes has de sortir al passadís pq són comunes…. Estaràs bé. Jo no tinc queixa, però per logística amb els altres dos fills q tinc optaré per mutua, q amb la nena vaig quedar molt contenta de veritat. Si tens cap pregunta m’ho dius!
Jo llevadora no tinc pq ho faig pel privat, així q el meu ginecòleg ja fa funcions de llevadora/gine…..
Nosaltres ahir vam fer test prenatal, i ja em reservat plaça a l’escola bressol pq de p-0 hi han poquetes places, i de 8 places, ja tenien 4 reservades! El bebe el portarem entre 8 i 9 mesos de vida pq no tenim ajuda familiar i no ens queda un altre….
Bueno noies, vaig a continuar q haig de portar la mitjana l’escola!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: nina23 » dt. set. 27, 2022 8:20 pm

Hola guapes!

Que bé, totes esteu bé i amb bones notícies, oi? Me n’alegro molt.

Innit, tens notícies? Espero que tot anés perfecte!

Pibiar, vosaltres si que sou previsors agafant lloc a l’escola bressol! Però veig que no sou els únics, carai que ràpid va tot!

Jo tot just estic a la setmana 10, dijous arribo a la 11 i fins el dia 5 d’octubre no tinc la eco. Se m’estan fent llargs aquests dies… però intento distreure’m per no atabalar-me. Vosaltres com ho feu per estar zen entre eco i eco?

Molts petons!!
Imnit
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 03, 2021 3:13 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Imnit » dt. set. 27, 2022 9:25 pm

Hola!!!
Doncs la eco tot molt bé!! Ja fa 8cm i sembla una nena, una mica tímida això si. Ha crescut 2,4cm en dues setmanes :()():::: sembla increible que creixin tan depressa! I de fet em semvla increible que tot i ser tan petit, sigui tan gros!

Jo ara també ja vaig sempre amb els de premama, em van una mica grossos pq jo sempre he estat molt prima i allà al kiabi no hi havia la meva talla, però bueno ja m'aniran bé jajajaj

Jo entre eco i eco no estic zen i la nit abans sempre tinc malsons.. ara queden 6 setmanes fins la propera :-o00m
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dv. set. 30, 2022 10:10 am

Bon dia!!!!!

@Imnit qué bé!!! Jajajaja sembla que va creixent com toca i me n'alegro de que tot hagi surtit bé. Jo ara mateix com la panxa és més per inflamació des del principi (imagino que potser com vinc de FIV i ho vaig fer tot en fresc 5 dies desprès de la punció, he estat inflamada des de l'inici), jo vaig ja per casa amb els leggins de premamà que els hi dono una volta i van molt bé, i ahir que vaig anar a l'oficina sí em vaig possar uns texans premamà de l'H&M que pel model no porta una elàstica molt bèstia i em cobria ja bé la panxa que tinc ara jejeje

@nina23, com es nota que anem a la par total. Jo tinc la eco el dia 4 i estic ja que em menjo els dits. Em van fer la setmana passada les analítiques del triple screening i encara no han pujat res a la meva salut, tot i que crec que no ho faràn fins que vagi a la eco i ho miri la doctora... Tinc ganes de veure que tot continua bé i si es pot intuir sexe!!!

@pibiar genial, jo és que visc pràcticament al costat de l'Hospi i pel que dius, per proximitat ho farè allà, a part que em dona confiança i com serà per la SS aquí es on tenen les habitacions individuals. Però sisi quan s'aproximi el moment possiblement et faci més preguntes jejej ara no em vull avançar tant. No sé per què em surten a Youtube mil videos de part i això que no he buscat ni un jo!!! En tot cas he buscat temes de les setmanes d'embaràs i coses així, però cada cop que entro son mil videos de part i he de fugir jajaja no estic preparada encara per aquesta part final jajaja ja arribarà!!!

@Piruleta15!! Com va tot??? Ja m'imagino que bé jejeje

Ale, petonets i ne'm parlant!!!
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dv. set. 30, 2022 10:38 am

Noies…. Desapareixo una mica per aqui…. Avui en la eco de 10setmanes surt alterat plec nucal….. comencem amb proves i que sigui lo que hagi de ser…..
Un petó boniques i gaudiu de l’embaràs!
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dv. set. 30, 2022 3:32 pm

Ostres pibiar, molta força, sisi feu totes les proves que pugueu.
Petonets!!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. set. 30, 2022 7:30 pm

Paciència noies amb les esperes jaja hauríem de tenir aparell per fer ecos a casa jaja

Ostres Pibiar! Fes el test prenatal, es pot fer a partir de la setmana 10, triga uns 8 dies resultats i ho fan al laboratori Echevarne de Terrassa, et quedaràs més tranquil.la. Sé de gent que amb més proves ho han descartat i ara tenen els nens i nenes! Fins que no ho esgotis tot...

Jo bé, l'únic que tinc una toooooos, el canvi de temps m'ha sentat fatal fatal

Una abraçada noies!
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dv. set. 30, 2022 8:40 pm

Gràcies noies… el test prenatal està fet, a echevarne i el ampliat….. dijous tindrem més informació, i derivaran a una biopsia de corion…. Ara toca esperar…. I esperar….
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: nina23 » ds. oct. 01, 2022 12:07 am

Pibiar, em sap molt de greu. A mi em va passar el mateix al meu primer embaràs i no va acabar bé però la majoria del meu voltant que els ha sortit risc mig/alt ha acabat en un susto i prou…. esperem que aquest sigui el teu cas. De tot cor.

A mi també em van fer la biòpsia corial, és una mica dolorosa però força ràpida i després obtenen molta informació del nadó per poder descartar. T’envio molts ànims i forces per suportar aquests dies d’espera. Si et puc ajudar en alguna cosa, no dubtis de demanar-ho.

Ànims a totes amb l’espera per la eco i resultats d’analítiques. Ja queda menys!!!

Petons boniques.
Imnit
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 03, 2021 3:13 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Imnit » dl. oct. 03, 2022 9:46 am

Ostres Pibiar.. molts ànims!!! Espero que només quedi en un susto i els propers resultats siguin positius...

Lidividi efevtivament a mi em van dir que no penjarien els resultats de la analitica fins a la eco, i despres em sembla que encara van trigar com una setmana a fer-ho.
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dt. oct. 04, 2022 3:47 pm

Bona tarda!

Doncs je he tingut la eco i tot perfecte, risc baix en tot. Al final el test O'sullivan ha sortit bé però al límit la veritat, així que veurem com ho tinc el tema del sucre al segon trimestre que és quan acostuma a sortir la diabetes gestacional jejeje.
Quines imatges més maques i com ha crescut el bitxillo des de l'última vegada jajaja, ja medeix 5,2cm i tinc una imatge que només és de les cames, més maca... que semblen unes polaines d'aquestes jajaja

Li he preguntat si ja es podia intuir el sexe, i tot i que m´'ha dit que era massa aviat i s'ha d'agafar amb pinces, ella es decanta ara mateix per una nena jejeje així que veurem a la propera si ja és més segur i puc començar a dir-li pel seu nom!!


@nina23!! a veure què tal tú demà!!!

Petonets!!!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: nina23 » dt. oct. 04, 2022 11:18 pm

LidiVidi, que bé! Me n’alegro moltíssiiiim :)

Jo al final també hi he anat avui. Ahir a l’arribar a la feina vaig tacar una mica marró i em vaig espantar i vaig demanar avançar la visita. Em va anar bé per quedar-me més tranquil•la i he guanyat un dia!

Avui també ha sortit tot bé, de moment, tot i que només ha mirat batec, mides i plec nucal. Al meu primer embaràs (que vam acabar interrompent) va sortir un plec molt alt i va ser un xoc… així que ens hem quedat molt tranquils… l’únic és que el triple screening me’l fan a Sant Pau la setmana que ve. Aleshores sí que serà prova superada si tot surt bé. De moment la visita d’avui ens ha donat forces!

Medeix 5cm també, però ni m’he atrevit a preguntar sexe… prefereixo que m’ho diguin quan ho vegin segur per no fer-me il•lusions hehe.

Imnit i Piruleta, com esteu?

A la Pibiar no li pregunto perquè no deu entrar per aquí… però si ens llegeixes, que sàpigues que pensem en tu. Un petó fort!
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dc. oct. 05, 2022 12:03 pm

Hola noies…

Jo continuo en la espera de resultats…..

Nina23 gràcies pels ànims….. aquesta incertesa mata….. però bueno…. A veure que acaba passant❤️

Lidividi…. Si creu q és nena, ho serà! El meu també sembla nena….. divendres ho sabrem segur amb el test prenatal i dilluns eco….

Mmmm…. Ara no recordo qui ha preguntat per la crema…. jo recomano mooolt isdin o trofoslastin!!!!
I pel part, de veritat…. No patiu! Fa pupa, però totes ho tornem a repetir! Jo el gran amb epidural, i la segona natural sense res pq vaig arribar amb el cap fora…. Així q gaudiu del moment amb els dolors, però és un moment màgic!
I referent la mutua, jo vaig estar a la part privada i genial. Ho recomano sense dubtar a més té una uci neonatal força nova!

Un petó noies, i us vaig llegint…… jo esperant estic…..
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. oct. 05, 2022 7:25 pm

Nina ja tens triple screening doncs! Una cosa passada!

Lividividi felicitats! Tot segueix el seu curs.

Imnit a veure si tens ja resultats eco!

Pibiar pendent dels teus resultats, espero que quedi en un susto!!

Per la meva banda tot igual...fins el 19 no tinc eco...aquest mes s'està fent eternooo però vaja la panxa ja comença a notar-se i el pipí tela a més hi ha dies que els ovaris estiren fort!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: nina23 » dv. oct. 07, 2022 11:24 pm

Pibiar, quan t’han dit que tindran resultats? A mi diria que els de la biòpsia em van tardar uns 10 dies… es fan feixucs, però van passant… i segur que estàs entretinguda amb els altres dos petits :*

Ànims tu també amb l’espera, Piruleta! Dia a dia!

Jo el triple screening encara no el tinc, me’l fan dijous que ve. El que sí que van veure a la consulta privada l’altre dia és q el plec nucal era baixet… però falta creuar la info amb les altres dades. Espero que surti bé, ja us informaré!

Aquesta setmana he anat tenint una mica de pèrdues marrons, sobretot a l’eixugar-me, però en total potser han sigut 5 i 6 cops en 5 dies. A vosaltres us ha passat? A mi no fins ara!
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » ds. oct. 08, 2022 6:46 am

Bon dia!

@Pibiar molta força per aquests dies d'espera, estem amb vosaltres!

@nina, jo vaig tenir unes taques sobre la setmana 8, al principi era un fluxe marronós, però desprès vaig tacar més rosat i vaig anar a urgències, allà em van fer exploració sencera i en el meu cas ja no tenia sangrat actiu i sí que em van veure com uns mini polips al cèrvix que podrien ser la causa. En fi, em van dir que no patís que el bichillo estava ben agarrat i ell/a no patia, així que entenc que si estàs tacant però a la eco no et van veure cap problema, jo estaria tranquila, però si et dura i en algun moment passa a ser més tipus sang i et provoca molt de neguit, jo aniria a urgències perquè t'ho revisin de nou.

Ens mantenim a l'espera dels vostres resultats!!! Jo ara ja fins el 26 d'aquest mes no torno a tenir visita, però segurament serà només seguiment sense eco, ja explicaré.

Petonets!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::