ABRIL 2023

gener, febrer, març...
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. oct. 08, 2022 11:18 pm

Jo no he tingut cap tancat, tret del sagnat d'implantació 4 dies abans de la beta (no el té tothom però com a mi em toca tot jaja).

I la veritat, sinó fos pel mal d'ovaris que de tant en tant em fa, no diria que estic embarassada.

Jo tinc visita el 19! A veure que em diuen! Suposo que encara serà eco normal sense la morfològica perquè estaré d'unes 17-18.

Petons!
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dg. oct. 09, 2022 9:43 am

Hola boniques….

Continuo sense noticies…. Espero demà tenir test prenatal i a la tarda ginecòleg…. Començo a desesperar…. Sort dels nens q no em donen temps per pensar-hi molt….

Piruleta tu gaudeix ara q després vindràn cremors, pes de la panxa, ciatica depen com etc etc jo ja faig panxeta pq és clar, sent el 3er estic donada de tots cantons! Jajaja ara m’he comprat calces ja d’embarassada i els sostens pq faig una 95G de normal i ja rebossen i em clavo tot!
Per cert les que sou de Terrassa, a la merceria MIA del centre, tenen calces de prenyada per 3€. Molt boniques no són, però per lo q han de fer, estan molt bé! Després en teniu és clar de la marca chantelle etc etc però per 17€…..

Lidividi com ho portes?

Nina com van aquestes perdues? Jo m’aproparia a urgències, i et treus l’espineta.

Bé noies, a veure demà jo….
Un petó
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dl. oct. 10, 2022 6:23 am

Bon dia noies,

Era reaccia al grup de whatsap pq creia q seriem una pila de gent, però si el voleu fer, cap problema per mi
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dl. oct. 10, 2022 7:50 am

Bon dia!

Pibiar! Quan he vist que havies escrit avui tan aviat pensava que és que ja tenies resultats. Aix, espero que avui pugueu saber alguna cosa perquè les esperes en aquests casos són horribles, i per descomptat que tot quedi finalment en un susto!!! Per cert, això de les calces d'embarassada que comentes... quina diferència hi ha amb les normals? Ignorància total ehh, jo és que avui encara faig servir les típiques de cotó sense costures que trobes al Tezenis, Intimissimi, etc. i amb aquestes vaig tirant perquè em queden per sota la panxolina i com no m'estrenyen... eso sí, les últimes que vaig comprar al Tezenis ja van ser d'una talla més, però també perquè jo tinc cadereta jajaja De sostenidor de moment faig servir també els que ja tenia a casa perquè no he notat que em creixin els pits, però sí que és veritat que com he patit de l'estómac amb les nàusees alguns dies, em vaig comprar ja un de lactància amb la mida del contorn més gran per anar més còmoda, però jo de normal tinc una 95B i no he notat encara que m'hagin crescut ni res, tot i que sí que noto a vegades que em fan una miqueta de mal, però poca cosa.

Piruleta, tu ets la que sembla que porta el millor primer trimestre jajajaja, jo la veritat que amb el Cariban ho he passat bé, tret de dies puntuals que he tingut la panxa pitjor, fet que em continua passant i per això de moment no he deixat les pastilles.

Nina, estem al quite de tu. Espero que no hagin anat a més aquestes pèrdues, però el que dèiem, no t'estiguis d'anar a urgències si tens neguit, ja que allà t'ho miraran.

Jo estic bé, he de confesar que he aprofitat la fira del bebé del corteinglés i els dies aquells que van fer el finançament a 12 mesos sense interessos per comprar cosetes....

Respecte al grup de wasap, per mi cap problema! Ja direu com ho fem, suposo que ens hauriem de pasar els números per privi.

Petonets!!
Imnit
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 03, 2021 3:13 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Imnit » dl. oct. 10, 2022 9:56 am

Ostres Nina, jo no m'estaria d'anar a que em fessin un cop d'ull.. i així et quedes més tranquila

Pibiar espero que pogueu saber alguna coseta aviat..


Jo vaig tenir visita amb la llevadora la setmana passada, no vam fer eco però li vam sentir el cor a tota pastilla :***: ara ja fins la setmana 21 no tinc més ecos

Nosaltres també hem estat mirant cosetes per la fira del bebé però de moment no hem comprat res tret de quatre robetes.. Encara dura aquesta setmana i crec que si ens aconseguim decidir en quin volem, agafarem el cotxet.

Lo de les calces diria que tenen com una V que fa la cintura més baixa. Jo de moment amb les que tinc de cintura baixa normals vaig fent. Sostenidors si que em vaig comprar pq els aros em feien bastant mal, al kiabi hi havien bastant bé de preu. I em vull mirar també un abric pq ens pillarà tot l'hivern amb la panxota enooorme

Jo de simptomes vaig tenir un parell de setmanes terribles a l'agost que a més em va coincidir amb les vacances :-o00m ara molt millor, el que no aconsegueixo superar el cansanci que tinc.. semblo una marmota jajaja
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dl. oct. 10, 2022 12:00 pm

Hola….
Continuo sense news…. A la tarda tinc eco….
Lidividi les calces són més altes cobreixen tota la panxulina, és lo únic, però per gustos colors!
Nina, sabem res?
Inmint, has fet bé en aprofitar lo del corte inglés! Jo m’he frenat per aquest incident…. I el cotxet ja tenim clar q serà el minu de uppababy. Tinc els dels nens, però ara vull un petitó q tres nens al cotxe haig de minimitzar espai :-D
Jo havia encarregat una muda, muselina i la primera posta a una noia d’urgell, q cus tot ella i tu esculls la tela…. Ja us passaré fotos…. La resta a veure com va per recuperar coses dels nens….. ahh i trona… us recomano sl 100000% la stooke! Jo la tinc del meu fill gran fa 14 anys ja i geniaaaal! La millor inversió!
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dl. oct. 10, 2022 12:37 pm

Ohhhhh arribes tard pibiar!!! Jo he comprat al Corte amb lo de la fira i els vals descomptes, la trona Peg-Pérego Prima Pappa Follow Me Ice jajajjaa em va agradar molt i vaig veure que tenia bones opis. És més em va arribar divendres i avui l'hem muntat per veure que tot estigués bé i què maca Jajaja. Ja torna a estar a la caixa perquè d'aquí a que l'hagi de fer servir... Pero volia aprofitar aquests vals de descompte per comprar coses que sé segur que necessitaré. 14 anys!!! Això sí que és una bona inversió!!!

El carro jo he anat mirant i ara mateix em decanto bastant pel Vizaro Pearl, no sé si coneixeu la marca. Busco un cotxet que sigui alt, però que no sigui l'stooke (preu i el disseny no m'acaben de...). Jo medeixo 1'71 i no vull quedar-me tan aviat sense esquena i molts que he vist són baixets. He llegit molt bones opis dels Uppababy, per exemple el Vista que diuen que és dels més alts, però el pressupost també se'm dispararia i tinc por que desprès resulti que la nen@ vol caminar sempre i es quedi el cotxet guardat, que mai se sap jajajajaja

Bueno, estem a l'espera a veure si teniu notícies.

Nina!!! Espero que tot estigui bé amb tu i el baby!!

Imnit, jo imagino que la visita que tinc el día 26 serà com aquesta que has tingut tu ara, el que passa que no és amb la llevadora, sinó amb la Dra. Jo encara no m'han donat cita per la llevadora, sino que les tres que m'han programat fins ara (la primera, la segona mà eco i la tercera el proper 26) han sigut totes al Hospi i amb la Dra... Veurem si per la propera de seguiment ja és al CAP amb la llevadora o em continuen fent tot al Hospi. Fins on jo sé no estic catalogada com a risc, així que no sé...

També he vist que a principis de novembre fan a Sabadell la fira aquesta de Expobebé. Potser aniré amb les germanes i la tieta xafardejar, tot i que has de comprar entrada jajaja
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dl. oct. 10, 2022 1:47 pm

Noies…. És una nena i surt trisonomia 18 alt risc. A la tarda tinc ginecoleg…. Suposo q programarem biopsia de coriales o com s’escrigui……..
Estic fotudeta…. Haviem desitjat tant aquesta Queralt…. Uffff…… a veure….

Gràcies a totes :-()-)
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dl. oct. 10, 2022 1:56 pm

Ostres Pibiar, quin greu em sap.... Sisi imagino que us demanaran fer totes les probes per confirmar. Espero de tot cor que en cas que sigui possible tot quedi en un susto i que la Queralt pugui seguir amb vosaltres. A veure que us diu el ginecòleg aquesta tarda!

Molta força a tu i la teva família, ja saps que estem aquí pel que necessitis.

Molts petons!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. oct. 10, 2022 5:59 pm

Ostres Pibiar! A veure que et diuen amb la biòpsia. Jo a cada eco tinc pànic. I mira que durant els dies no penso gaire en tema embaràs perquè si Lividividi tret d'algun doloret d'ovaris de tant en tant ho estic passant súper bé! I sort...pq estic de trasllat i no paro entre feina i això.

Estic molt atabalada amb tot tema alimentació, crec que durant el dia a día no menjo del tot bé (peco de poca verdura i fruita) però no paro i faig el que puc....tampoc és que mengi guarreries.. jo q sé.

Ah i jo aniré a la fira de Sabadell jaja a xafardejar. Comprar no he comprat absolutament res! Ni casi mirat. M'han regalat un body i 3 mocadors d'aquells de babero però jo no vull comprar res fins desembre...no volia córrer.

Esperant el 19 propera eco que us juro que ara se m'està fent etern. També estic esperant notar patades o alguna cosa jaja per sentir que està allà i que estic embarassada en serio jaja

Un petonàs!!
pibiar
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 25, 2022 7:15 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: pibiar » dl. oct. 10, 2022 6:36 pm

Noies…. Em retiro…. Queralt ve amb moltes deformitats. Ho hem vist a la eco…. A finals de setmana em programen l’avortament….
Us desitjo lo millor noies i gaudiu molt
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: nina23 » dl. oct. 10, 2022 10:01 pm

Pibiar, em sap moltíssim de greu… de veritat. No puc expressar amb paraules el que sento perquè he passat pel mateix i sé com deveu estar ara… només agraïr-te que hagis tingut forces per avisar-nos i que tot i que no ens coneixem personalment, sento el teu dolor com si fos una mica meu.

L’enyorareu sempre, però els mesos que has viscut amb ella duraran tota la vida. Es queden dins nostre i són part de nosaltres per sempre més. Una abraçada molt forta per tu i la teva parella. Si et puc ajudar/aconsellar amb res, aquí em tens.

No sé a quin hospital aniràs… però jo vaig fer la interrupció a la Maternitat i em van tractar molt bé. Dins de la situació, l’acompanyament va ser bo.

Una abraçada :*
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dt. oct. 11, 2022 7:17 am

Pibiar, sento molt aquest desenllaç. No se ni què dir... Entenc que les paraules que més et serviran poden ser les de la nina perquè malauradament ella va haver de passar per el mateix. Jo només ho puc pensar com un dolor semblant al que vaig sentir amb la mort de la meva mare fa pocs mesos, però fins i tot això és diferent i no és equiparable a part del fet que toca fer un dol...

Molta força i una abraçada molt forta a tu i la teva família.

I com diu la Nina, gràcies per haver trobat un moment per a nosaltres i informar-nos.

Molts petons!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dt. oct. 11, 2022 4:17 pm

Pibiar una gran abraçada!! Jo tampoc sé massa que dir-te, perquè no em puc ni imaginar com deveu estar. Enviar-te molta molta força!!

I com diuen les companyes, gràcies per trobar un moment per nosaltres.

Un petonàs enorme i una abraçada gegant.
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: nina23 » dj. oct. 13, 2022 8:34 pm

Hola boniques!

Vull posar una mica de llum en aquest fòrum. Després d’una interrupció d’embaràs i un avortament diferit… sembla que a la tercera va la vençuda! El triple screening ha sortit molt bé, risc baix de Down i Trisomies. Estic eufòrica! Mai havia arribat tan lluny en un embaràs :)

Com esteu vosaltres? Una abraçada molt forta a totes!
Imnit
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 03, 2021 3:13 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Imnit » dv. oct. 14, 2022 7:00 am

Ostres pibiar, quin greu. T'envio molta molta força.

No em puc ni imaginar com us deveu sentir... molts ànims i una abraçada molt forta!
Imnit
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 03, 2021 3:13 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Imnit » dv. oct. 14, 2022 7:13 am

Quina alegria Nina! Me n'alegro moltíssim!

Jo vaig fent, sembla que el cansament aquesta setmana va millorant, però les migranyes.. puf

Finalment hem comprat carrito i bressol a la fira del bebe amb els descomptes, però encara han d'arribar i en principi ho deixarem a la botiga.

Nosaltres vam anar al Exponado de Tarragona i hi havia molt pocs stands, però per xafardejar esta bé jaja, sobretot van ser interessants les xerrades que van fer. Segurament anirem també a la de Sabadell que tot i que suposo que serà més o menys el mateix, a la de Tarragona ens van donar entrades gratis per aquesta altra >.-<:
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dv. oct. 14, 2022 7:29 am

Nina!!! Que bé, quina alegria!! Ostres, ja us tocava que tot anés bé ja... ara ja podeu estar una micona més tranquils i a esperar a la següent jajajaja

Jo tinc la sensació que se'm farà llarga l'espera fins a la propera eco que no serà fins a principis de desembre jajajaja

Aprofitant la fira del bebè del Corte vaig comprar el bressol colecho, el coixí de lactància que ja en tinc ganes per fer-lo servir per dormir de costat... i la trona. La trona ja em va arribar, però la bressol i el coixí és el que més està trigant tot i que en teoria hauria d'arribar la setmana que ve. Quan m'arriben les coses les munto per veure que tot està correcte i no té desperfectes ni falta res i després un altre cop a la caixa jejeje, perquè vaig veure que a Puericultura només et donen 15 dies per fer devolucions. El cotxet com la meva idea encara és comprar el Vizaro Pearl, al final res del Corte, però sí que volia aprofitar aquests descomptes per comprar les coses que sé segur que necessitaré i que anava a comprar en algun moment al Corte jejeje

Imnit, quin cotxet heu agafat vosaltres al final??

L'Exponadó de Sabadell la meva idea és anar-hi a veure que, però encara no he comprat entrades ni res.

Petonets!
Silmv85
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. gen. 18, 2021 12:29 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Silmv85 » dv. oct. 14, 2022 3:02 pm

Hola noies!

Fa dies que us llegeixo, però no he volgut escriure fins que tingués l’ecografia i analítica del 1r trimestre.

1r de tot, enhorabona a totes! Pel que vaig veient la majoria dels triple screenings us van sortint bé. Em sap molt greu el fatídic desenllaç de la Pibiar, no em vull ni imaginar el que deus estar passant.

Us explico una mica la meva història. Durant 5 anys el meu marit i jo vam estar buscant un fill. Ens van detectar problemes i vam passar per in vitros amb finals horribles (avortament inclòs). Finalment, ens van comentar que seria difícil arribar a ser pares i que hauríem de començar a pensar en “altres opcions”. Això ens va destrossar. Un mes més tard d’aquesta conversa, em vaig quedar embarassada de manera natural! Així que l’any passat va néixer el nostre fill! Per a nosaltres va ser un miracle!

La sorpresa va arribar aquest estiu quan em vaig quedar embarassada una altra vegada de manera natural!
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dv. oct. 14, 2022 3:17 pm

Benvinguda Silmv85! Enhorabona pel teu segon embaràs. Entenc que tot us ha anat bé al triple screening?

Ostres, si és que al final això acaba sent com la loteria... pots estar intentant-ho de totes les formes possibles, entrar al món de la RA i encara així no aconseguir-ho i desprès de cop, tens la sort que de forma natural et ve la sorpresa... :)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::