ABRIL 2023

gener, febrer, març...
Imnit
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 03, 2021 3:13 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Imnit » dv. oct. 14, 2022 7:26 pm

Benvinguda Silmv85!! Enhorabona per aquest segon embaraç >.-<:

Lidividi, nosaltres hem agafat el bugaboo bee, buscavem algo lleuger que ens dures bastant de temps, i tot i que teniem diverses opcions al final ens hem decantat per aquest. I amb això de la fira quedava a un preu més decent..
El bressol de collit hem agafat el Doco de cotinfant, el model gros, que crec que li treurem més partit.
Imnit
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 03, 2021 3:13 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Imnit » dv. oct. 14, 2022 7:27 pm

Si m'envieu els vostres telfs per privat podem fer el grup de whats!
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. oct. 14, 2022 8:06 pm

Vinga jo m'animo! Em fa una mica de respecte perquè és allò de...no sabem qui hi ha darrere la pantalla, però bé, crec que ja ens anem coneixent i aquest camí conjuntament pot ser positiu i millor.

Et passo telf per privat :)
Silmv85
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. gen. 18, 2021 12:29 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Silmv85 » dv. oct. 14, 2022 9:59 pm

Ara us passaré número per privat. Amb el meu primer fill vam crear un grup de whatsapp també que, evidentment encara mantenim, i ens hem ajudat molt, ens donem consells, etc. És com si ens coneguéssim de fa anys!
Silmv85
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. gen. 18, 2021 12:29 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Silmv85 » dv. oct. 14, 2022 11:21 pm

Per cert, tema cotxet, nosaltres amb el nostre fill vam comprar l’Uppa baby vista i estem molt contents! Jo també soc alta (1,74). L’únic problema és que és un cotxet gros i ample. Ara, per anar més lleugers hem comprat el Bugaboo Butterfly, ja que és l’únic que no sobresurt el cap del nen (és altíssim pels mesos que té). Us he de dir que es plega molt fàcilment.

De trona tenim la Jané i el bressol-collit també és Jané.
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » ds. oct. 15, 2022 6:58 am

Bon dia!!
Doncs ara et t'envio el meu número, Imnit.
Jo del cotxet de moment el que he comentat, tot i què això serà una de les coses que probablement compri a principis d'any. El bressol és justament el mateix que l'Imnit jajajaja la Deco Sleep i amb la roba de llit verda. Jo també he agafat la de 120cm per amortitzar-la més... La mini em semblava massa mini.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. oct. 17, 2022 6:20 pm

Quines ganes de dimecres per la eco!! Com costa que arribi el dia! Com porteu les panxes? A mi ara la gent em comença a dir que tinc aquella panxa de...no se sap si he menjat molt o és embaràs jaja. Però tot just ara sembla que treu el cap, molt poc a poc.

Vinga a veure si activem grup de mbl!

Una abraçada :)
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: LidiVidi » dt. oct. 18, 2022 7:20 am

Aixx que bé Piruleta!! Ja tens l'eco aquí al costat!! A veure que tal va que segur que bé. És la morfològica ja?

Jo la panxa jajajaja ara se'm va notant més que és panxo d'embarassada, sobretot quan em poso samarretes més ajustades el perfil ja canvia. L'altre dia una companya de feina que no ho sabia se'm va acostar i em va dir: estàs embarassada??? Aquesta panxa és de prenyi total jajajaja
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ABRIL 2023

EntradaAutor: nina23 » dj. oct. 20, 2022 6:26 pm

Hola, noies!

Quants dies! No sé si teniu activat ja el grup de Whatsapp, em feia cosa també perdre l’anonimat, però penso que serà bonic parlar més en privat també. Imnit, ara et passo número per privat!

Jo encara no he comprat res de res… soc molt prudent després de les experiències anteriors. I tema panxa… impossible d’amagar ja, m’ha sortit de seguida! A la feina tb m’ho van notar i ja se n’ha enterat força gent… jo que volia explicar-ho més endavant… impossible hahaha

Una abraçada a totes! Ens trobem aviat per mòbil :)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::