MAIG 2023

gener, febrer, març...
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

MAIG 2023

EntradaAutor: Terrallum » dl. set. 19, 2022 9:32 am

I aqui vaig, a obrir el post del maig del 2023...amb moltes pors perquè encara és molt d'hora, però aquest fòrum per compartir m'ajuda sempre molt i ara necessito compartir, així que aqui l'obro.

Vinc del fòrum de cercadores i hem cantat panxu juntament amb atrapasomnis i caterinamore que espero s'uneixin ben aviat per aqui!

Que us sembla si posem les dates per anar-nos coneixent?

DPP: 22/05/2023
Edat: 32
nº embaràs: 2n



Si us sembla podem dir també de quan estem ara mateix, us ho deixo com a signatura jaja:

5+1
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. set. 19, 2022 10:00 am

BON DIA i FELIÇ SETMANA !!! :-()-)

Encara no em crec que torni estar en un nou grup de futures mamis !!! :-)(-:

Deixo les meves dades !
DPP: 27/05/2023
Edat: 32
nº embaràs: 3r
Avui 19/09/2022 estic de 4+2.

Fins aviat !!!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Caterinamore » dl. set. 19, 2022 1:25 pm

Hola noietes!

Quines ganes que tenies d'obrir el fil Terrallum!! >.-<: >.-<:

Us deixo les meves dades:
DPP: 30/05/2023
(el senyor Google diu el 24, però segons l'ovulació i no la última regla, és el 30)
Edat: 32
nº embaràs: 2n
Avui 19/09/2022 estic de 4+5

Ens anem llegin!!!!!
Que vagin molt bé aquestes primeres setmanes i que els simptomes no siguin massa heavies!!!
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Terrallum » ds. set. 24, 2022 7:20 am

Boniqueees com aneu??? Com van aquests síntomes???

Jo demà ja completo la setmana 6 i entrem a la 7!!! Aiii que bé!

Ja vaig anar amb la llevadora i em va fer el llibret d'embarassada i em va programar la primera eco de les 12 setmanes (2 de novembre) i totes les cites que pertoquen fins al gener! Ufff que lluny tot plegat.

Jo estava passant molts nervis així que he decidit agafar-me una cita per privat el dia 4 d'octubre que estaré de 7+2 aprox. Ho necessito per la meva salut mental :-o00m

De síntomes les nausses i el mal de pit s'han moderat una mica! Sobretot tinc fàstics amb el menjar i moolta son a totes hores.

Com esteu vosaltres?

5+6
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: atrapasomnis » dg. set. 25, 2022 7:22 am

BON DIA BONIQUES i feliç Diumenge !

Terrallum que bé ! una primera visita ja amb el llibret i tot el primer tram programat !!! Les dates es fan molt llunyanes, si... jo la primera visita per privat k tmb estaré de 7+2 la tinc el 10 d'Octubre i se m'està fent eteeeern ...

Intenta descansar tot el que puguis :-o00m !

Jo de simptomes no em puc queixar xk nausees només tinc si fa gaire estona que no menjo res, així k anar picotejant i sol.lucionat ! això si, el mal d'ovaris, el cansament i el tema menjar no m'ho treu ningú... amb sensació de gana, de que he de menjar algu però no em decideixo si dolç o salat i igual faig una mossegada d'algu i ja no en menjo més... :-o00m :-o00m

mica en mica tot anirà arribant noies !!!
Acabeu de gaudir del finde ! FINS AVIAT !!! :-()-)


5+1
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Caterinamore » dg. set. 25, 2022 12:17 pm

Hola noietes, :--/)

Com esteu?
Aii siii quina eternitatttt ...
Nosaltres fins el 13 d'octubre res de res.
Ara, estem de vacances, així que relaaaaxx total...

Li heu explicat a algú ja??
Jo m'espero a com a mínim la primera visita :-o00m

Però amb la parella ja comencem amb la part divertida: noms, elucrubacions del sexe (segur segur que nen),....

Abrigueu-vos bé que comença a fer fred!!!
:love:

5+4
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. set. 26, 2022 8:41 am

BON DIA i FELIÇ SETMANA !

Caterinamore Gaudiu de les vacances !!! >.-<:

Jo si que ho he dit a ma germana; és la única que ho sap !!! la resta ens esperarem com a minim a la primera eco ! Tot i que ja pateixo per com amagar la panxa... és increïble la panxa que m'està sortint... si que és cert que amb el segon ja em va sortir abans, però, no tant abans !!!!

Els noms nosaltres els tenim bastant triats ja ! tot i que volem acabar de decidir quan sapiguem segur si és nen o nena. :-)(-: hehehehe !

I com s'agraeix aquesta fresqueta !!!! >.-<: feia temps que l'esperava jo !!!

Va !! Que vagi molt bé l'inici de setmana i ja falta una miqueta menys per la primera visita !!!! :b-)))

Fins aviat !!! :-()-)


5+2
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Terrallum » dl. set. 26, 2022 6:17 pm

Boniques! Quina alegria llegir-vos!!!

caterinamore ai nena que bé, gaudiu molt de les vacances!

atrapasomnis aiii vale així n estic boja perquè jo ja faig panxa i dura la tipica panxeta que surt x sota del melic i em semblava impossible jajaja així que em deixes més tranquila.

Jo ho he dit a 3 o 4 amistats molt properes, pares i germana. M'esperaré als 3 mesos a dir-ho a la meva filla (perquè quan ho sàpiga ella ho sabrà tothom) jajaja

Jo fa uns dies que estic fatal vaig mooolt restreta i ja no sé si tinc mal d'úter o d'intestins o que...però tinc malestar practicament tot el dia...aixxx...paciència!!!

6+1
Imatge

Imatge
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: leialeia89 » dt. set. 27, 2022 5:16 pm

Hola noies,

Dissabte va sortir + al test. Encara no m'ho crec massa, és el meu primer embaràs. Realment he al·lucinat de com vaig notar-ho de seguida: pits inflats, panxa inflada, com un dolor de gasos/panxa... El meu cervell ho tenia claríssim i en fer el test: PAM!

El fet és que m'han donat hora per la llevadora el 26 de 8+1. Em sembla tardíssim... Però m'han dit que és l'habitual. Tot i que jo sento que tinc moltes preguntes que necessitaria resoldre. No sé si vosaltres sabeu una mica del que us preguntaré, però crec que per aquestes primeres setmanes, les que ja sabeu una mica tot de què va ens podeu ajudar a les que anem tant peix... :-:)

- Caldria que fes un segon/tercer test les següents setmanes per anar reconfirmant embaràs mentre no tingui visita? Ho heu fet?

- Sabeu de cap mútua que no tingui carència? Feia temps que pensava en fer-me-la i just m'hi quedo. Sé que és gairebé impossible però potser hi ha alguna opció ni que sigui més cara o amb copagaments. Només ho voldria per visites/proves. El part entenc que és impossible que pugui entrar.

- Necessitaria saber una mica què puc menjar i què no. És cert que el més típic ja ho sé: embotits, peix cru, carn crua o poc feta... Però tinc dubtes en si puc menjar per exemple pernil dolç o gall d'indi, quines infusions estan contraindicades, quines fruites no van bé, quants cafès al dia... Si algú sap d'algun lloc fiable o té 4 pautes seria genial.

- Roba. No sé vosaltres, però jo em noto com inflada ja... Tota la roba ja m'apreta i només són 4 setmanes. No sé si és normal i com ho esteu gestionant. Tinc por que es noti de seguida, sobretot a la feina. Crec que faré minicompra de roba una mica si més no ampleta perquè els texans m'apreten moltíssim i no vaig gens còmoda.

I res, si puc ajudar aquí estic, però crec que només he arribat per donar feina! Perdó...

I felicitats a totes, suposo que estem encara totes una mica sense creure-m'ho!!!
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: atrapasomnis » dc. set. 28, 2022 10:58 am

Bon dia noies !!! Com anem ?

Tenim nova incorporació >.-<: ! Benvinguda leialeia89 :-()-)

La primera visita es sol fer entre les 6 i 8 setmanes i la primera eco a les 12s ( per seg. social ) Si... les primeres setmanes es fan eteeeernes :-o00m

Intento respondre't alguna coseta de les que comentes:
El test si vols fer-ne algun per quedar-te tranquila ho pots fer, però en principi si no tens pèrdues, tot hauria de seguir dins la normalitat ( i si tens pèrdues també poden ser normals ) ! Així que com tu sentis !

Pel que fa a les mútues, no et ser dir si TOTES necessites carència, però entenc que si. El que podries fer és pagar alguna visita per privat ar al principi que crec que és el que farà la Terrallum.

Tema menjar... no sabría què dir-te ! hehehehe jo el que miro és, formatges pasteuritzats, NO fuet / llonganiça, xoriço... ( o si en vols menjar, congelar-lo prèviament 3 dies / 72h ), fruita i verdura sempre ben neta o fruita pelada.
Evitar canyella i curry.
De totes meneres hi ha la web de gencat que et fan 5cèntims tmb ! Et deixo el link i el seu resum de aliments que cal evitar.

https://acsa.gencat.cat/ca/seguretat_alimentaria/consells_sobre_seguretat_alimentaria/consells-per-a-embarassades/alimentacio-segura-durant-lembaras/

- Qualsevol aliment cru d’origen animal, com marisc, peix (sushi), carn (carpaccio).
- Llet o derivats làctics no pasteuritzats
- Productes que contenen ou cru o poc cuinat.
- Peixos predadors de grans dimensions com, per exemple, el peix espasa o emperador, la tonyina, etc.
- Formatges frescos o de pasta tova (feta, brie, camembert, mascarpone, recuit, mató, Burgos), si no es pot verificar, per l’etiqueta, que han estat elaborats amb llet pasteuritzada.
- Peix fumat que s’hagi de mantenir refrigerat, excepte en el cas que hagi estat ben cuinat (pizza).
- Embotits crus o poc curats si no estan ben cuinats, així com els patés de línia freda (només consumir-ne de conserves esterilitzades, llaunes).

Espero que et serveixi ! :ok:

I finalment pel que fa a la roba, et recomano els pantalons d'embarassada de Kiabi ! ( també en tenen a H&M que me n'han parlat bé, però no n'he tingut )
Jo crec que podries invertir ja amb pantaló que et servirà en un futur ! Son talles "normals" però amb goma per ajustar la cintura ! i així ja els amortitzes durant tot l'embaràs !!!

Jo estic com una pilota.... ja li he dit al maromo, que aquesta vegada serà fisicament impossible amagar l'embaràs fins les 12 setmanes...
Ja ho havia llegit, que en un 3r embaràs la panxa encara surt més ràpid, però no pensava que fos TANT !!!!

Va !!! I FINS AQUI EL TOSTÓN D'AVUI !! hehehehe
que vagi molt bé el dia :love:

FINS AVIAT !!!
Paldepluja
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 28, 2022 4:11 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Paldepluja » dc. set. 28, 2022 5:47 pm

Hola noies, sóc nova. Escric en aquest tema perquè veig que està actiu i potser alguna de vosaltres em podeu ajudar. Fa just una setmana em van fer la transferència d'un embrió 5aa. Ahir em vaig fer un test d'orina i la meva sorpresa és que va donar positiu! Però fins a quin punt és fiable, pot ser un fals positiu, oi? Gràcies ja per endavant.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dc. set. 28, 2022 7:42 pm

Paldepluja he vist casualment el teu post! Jo vinc del de FIV i estic en el d'abril d'embaràs.

Si la punció la vas fer just abans de la transferencia, és a dir, ha estat Transfer en fresc, l'orvitrelle (et devies punxar abans de la punció perquè provoca ovulació) produeix que el test d'orina sigui + i potser no ho és.

Si ha estat amb embrió congelat i en natural, és a dir amb progesterona i prou, jo crec que el + és bona senyal. Jo em vaig fer la transfer un dimecres i el següent dimarts ja em sortia + (5 dies abans de la beta).

Molta sort!!
Paldepluja
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 28, 2022 4:11 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Paldepluja » dc. set. 28, 2022 8:05 pm

Piruleta, moltes gràcies per escriure.
Sí, va ser embrió congelat i medicació només progesterona (També em punxo clexane). Jo la beta la tinc dimecres que ve. Espero que tinguis raó i la cosa realment pinti bé. Gràcies bonica.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Gustineta » dj. set. 29, 2022 9:21 am

Paldepluja
Pel que dius, és difícil que sigui un fals positiu. Entenc que vas fer transferència en cicle natural ben natural (sense Ovitrelle per desencadenar l'ovulació), oi?
L'Ovitrelle conté hCG u pot fer que hi hagi un fals positiu fins a uns 10 dies després de punxar-te'l. Per tant, si te l'haguessis punxat, difícilment seria fals positiu. En el moment de fer el test, el teu embrió tenia 12 dies.
El Clexane no influeix.

Espera a la beta per confirmar valor, però de moment, creu-t'ho, estàs embarassada! Enhorabona
Per cert, per què tarden tant a fer-te la beta? Si et van transferir un blasto, la beta se sol fer a 9-10 dies posttransfer,
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: leialeia89 » dj. set. 29, 2022 9:57 am

Bon dia noies,

Com esteu? Com us trobeu? Entrar aquí és un petit oasi enmig del caos oi? :p-) Tot i que segur que les que ja sou mamis teniu l'avantatge d'haver passat per tot plegat i ja sabeu una mica de què va tot, i segur que això us fa estar més tranquil·les! Punt a favor! :-())

atrapasomnis, gràcies! Quanta info! :) Us vaig llegir a la tarda i just al matí em va trucar la llevadora per abans de la visita poder fer una telefònica de 5'.

Em deixo super apuntat el que dius, molt en la línia del que ella va comentar. Si que em va estranyar que em va dir que havia de reduïr les infusions al màxim. Vosaltres ho heu fet? Jo sóc molt d'infusions... Havent dinat, després de sopar... M'ha ben fomut això. Perquè treus infusions, treus begudes gasoses, què prenem un dia al vespre durant tot l'embaràs a un bar per exemple?

D'altra banda molta raó amb el tema de la roba premamà. Però fa com coseta, saps? Pensar que és tan d'hora i anar comprant ja roba... Però crec que serà el mes sensat si en uns dies no afluixa el tema. Tinc la sensació que aquesta inflor ha de baixar en algun moment perquè és com una panxeta de gasos.

Avui he tornat al gym ja que el positiu va ser el cap de setmana i estava pensat què feia i no feia. Jo normalment faig pilates, spinning i natació. He de dir que he parlat amb la profe i he seguit indicacions però m'ha fet una mica mal la panxa en fer tot el que era més força abdominal... I no m'he sentit a gust, per la por de què pugui ser dolent. Vosaltres què esteu fent d'esport?
Paldepluja
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 28, 2022 4:11 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Paldepluja » dj. set. 29, 2022 2:31 pm

Gustineta ha escrit:Paldepluja
Pel que dius, és difícil que sigui un fals positiu. Entenc que vas fer transferència en cicle natural ben natural (sense Ovitrelle per desencadenar l'ovulació), oi?
L'Ovitrelle conté hCG u pot fer que hi hagi un fals positiu fins a uns 10 dies després de punxar-te'l. Per tant, si te l'haguessis punxat, difícilment seria fals positiu. En el moment de fer el test, el teu embrió tenia 12 dies.
El Clexane no influeix.

Espera a la beta per confirmar valor, però de moment, creu-t'ho, estàs embarassada! Enhorabona
Per cert, per què tarden tant a fer-te la beta? Si et van transferir un blasto, la beta se sol fer a 9-10 dies posttransfer,


Vaig fer adopció d'embrió. (5aa) La medicació que he estat prenent i prenc és progyluton, clexane i cyclogest.
No sé el motiu del dia de la beta que serà just 2 setmanes després, suposo que xq sigui el més fiable possible?
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Caterinamore » dj. set. 29, 2022 5:33 pm

Hola mamis!! :--/)
Com aneu??

Jo ja fa un parell de dies que em marejo, tinc gana i nàusees i molta mooolta son. Mare meva quina son!!!

Terrallum, a fer molta bondat menjant verdura i prunes sucades amb suc de taronja pel restrenyiment!! Aviat veuràs al pesolet!!! Quina il•lusió!!!

Leialeia, doncs de begudes que pots beure de millor a pitjor:
-Aigua/ aigua amb llimona (fred o calent)
-Infusions segur que en pots prendre alguna,investiga!!!
-Un got de llet...
-Cacaolat
-Sucs
-Cafè descafeïnat i molt poquet per evitar el cupo de cafeïna al dia.
-Cervesa sense alcohol (jo a l'embaràs no n'he pres mai) Et recomano per això la d'ampolla de vidre, la de llauna no val res.

I per tema esport jo faig normalment 50 piscines però aquests dies amb el cansament en faig 20. No et forcis però ves fent!!!!

Ja falta menys per les visites :()():::: ...
Una abraçada a totes!!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Gustineta » dv. set. 30, 2022 8:49 am

Paldepluja ha escrit:
Gustineta ha escrit:Vaig fer adopció d'embrió. (5aa) La medicació que he estat prenent i prenc és progyluton, clexane i cyclogest.
No sé el motiu del dia de la beta que serà just 2 setmanes després, suposo que xq sigui el més fiable possible?


Paldepluja Si vas prendre Progyluton, no vas fer cicle natural, sinó substituït.
No pot donar fals positu, així com tampoc l'heparina Clexane ni la progesternoa Cyclogest.
I això funciona igual tant si és ADE, com el teu cas, com transferència d'embrions amb material genètic propi.

Amb el tema de la beta, si ja t'ha donat positiu el test, pots provar de trucar a la clínica i que t'avancin la beta, no té a veure amb la fiabilitat. La beta és un valor, si el resultat entra dins els valors esperats per les setmanes d'embaràs és que és correcte i no te la fan repetir. Solen fer les betes a 14 dpo, independentment de si l'embrió és blasto o no i es fa en aquest moment per no fer-te prendre progesterona perquè si, si és negatiu i per descartar embaràs ectòpic.

Molta sort i esperm que aquest petitó/ona creixi bé!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Paldepluja
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 28, 2022 4:11 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Paldepluja » dv. set. 30, 2022 3:09 pm

Gustineta ha escrit:
Paldepluja ha escrit:
Gustineta ha escrit:Vaig fer adopció d'embrió. (5aa) La medicació que he estat prenent i prenc és progyluton, clexane i cyclogest.
No sé el motiu del dia de la beta que serà just 2 setmanes després, suposo que xq sigui el més fiable possible?


Paldepluja Si vas prendre Progyluton, no vas fer cicle natural, sinó substituït.
No pot donar fals positu, així com tampoc l'heparina Clexane ni la progesternoa Cyclogest.
I això funciona igual tant si és ADE, com el teu cas, com transferència d'embrions amb material genètic propi.

Amb el tema de la beta, si ja t'ha donat positiu el test, pots provar de trucar a la clínica i que t'avancin la beta, no té a veure amb la fiabilitat. La beta és un valor, si el resultat entra dins els valors esperats per les setmanes d'embaràs és que és correcte i no te la fan repetir. Solen fer les betes a 14 dpo, independentment de si l'embrió és blasto o no i es fa en aquest moment per no fer-te prendre progesterona perquè si, si és negatiu i per descartar embaràs ectòpic.

Molta sort i esperm que aquest petitó/ona creixi bé!


Com que avui anava a la clínica a fer-me analítica de control de progesterona, li he comentat a la infermera que m'havia fet dos test a casa i havien sortit positius. Han decidit fer-me la beta també amb la mateixa mostra de sang. Ha sortit positiu, amb valor 300, que m'ha dit que està molt bé. La progesterona, en canvi,m'ha sortit al límit i m'ha augmentat la dosi.
Estic super contenta però encara no m'ho crec! Ja m,han dit i repetit que cal ser prudents, i pas a pas. Dimecres tornen a fer beta per veure quan ha augmentat.
Noies moltíssimes gràcies per respondre, la vostra ajuda és molt valuosa.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. set. 30, 2022 7:24 pm

Felicitats paldepluja!!! A mi em va sortir el dia que em tocava de 500, però ja em sortia en orina + 5 dies abans, així que segur que m'hagués passat com a tu si la faig abans! Per tant no pateixis, prudent però respira! Ho dic jo que pateixo cada dia jaja però bueno...ho hem d'intentar!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::