MAIG 2023

gener, febrer, març...
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: leialeia89 » dg. oct. 02, 2022 12:39 pm

Hola noies,

Com aneu? Us escric perquè no sé si esteu tenint aquesta sensació algun d'aquests dies. Jo al menys estic encara de molt poquet (quasi 6 setmanes) i hi ha moments en els que no penso que estic embarassada o que penso que serà una cosa passatgera que desapareixerà...

Avui parlava amb la meva parella i coincidíem en què és difícil saber si tot està anant bé sabent que fins la 12 no podrem saber ni si hi ha cap batec...

Si realment el perds creieu que tens símptomes, que si o si tens pèrdues? O podria ser que no notis res i que un cop al gine et diguin que no hi ha res?

Porto un parell de dies donant voltes en això, i en que potser ens estem flipant i no estic ja ni embarassada. Molta paranoia oi?

A veure si algú està amb sensacions similars...

Bon diumenge!!!!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Gustineta » dl. oct. 03, 2022 8:51 am

Leialeia ara mateix no pots fer res més que confiar que tot va bé...

És tan normal tenir símptomes com pràcticament no tenir-ne, i també ho és que vinguin i se'n vagin o que desapareguin els que tenies i n'apareguin de nous.

D'avortaments n'hi ha de molts tipus. Una desaparició total i sobtada dels símptomes pot indicar pèrdua gestacional (sobretot si es tenen molt marcats i forts), pèrdues de sang vermella poden ser indicatiu de pèrdua (sobretot si van acompanyades de dolor abdominal - punxades), però no sempre, un dolor fort a l'espatlla pot indicar ectòpic... o pots no tenir cap mena de sospista i en una ecografia es veurà un ou buit o bé un embrió que ha deixat de créixer.

Les primeres setmanes són un exercici de confiança. Realment no pots saber si va bé o malament ni està sota el teu control ni pots fer res per evitar-ho. Per això, com a persona que ha passat per avortaments de repetició, si he de recomanar alguna cosa és: si no et trobes malament, gaudeix de cada dia que vas passant embarassada.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: leialeia89 » dl. oct. 03, 2022 12:49 pm

Gustineta,

Tota la raó. Hi ha moments en que penso que m'aniria fent testos d'embaràs a diari per saber si si o si no, però cal frenar pq entenc que sinó s'entra en u bucle boig que tampoc aporta res. Com ho porteu vosaltres? Més tranquil.les? Espero que si, ja sóc jo el sac de nervis per totes! Jeje

Avui he trucat a un gine privat per fer una primera visita a les 8 setmanes. 100€ visita i eco. Les que no teniu mútua ho fareu per avançar una mica?

Bon dilluns a totes!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Caterinamore » dt. oct. 04, 2022 8:04 am

Bon dia noies,
Com esteu?

Terrallum, que vagi super bé la visista del gineeee!!! Ja ens explicaràs!!!

Petons
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: atrapasomnis » dt. oct. 04, 2022 10:16 am

Bon dia noies !!!

Terrallum !! per fi la primera visita !!! que vagi suuper bé :ok: ja ens explicaràs que tal !!

leialeia89 La veritat és que a l'inici de tot, si que m'hauria anat fent testos, però just acabada la setmana 6 em vaig començar a trobar malament i ara cada dia tinc bastant clar que tot va rodat hahahaha
Jo el seguiment el faré tot per privat, però el part serà a la pública.

com us trobeu vosaltres ?? jo ja dic, just entrada la setmana 7 i amb mal d'ovaris cada dia... nàusees i un cansament extrem...

Emp de pensar en positiu !!! i aviat arriben les primeres visites que sempre et deixen més trankila si tot està bé :) !!!

Què us sembla si fem grup de whatsApp ? Amb les mares dels altres peque sempre hem acabat fent whatsApp pk és més inmediat i fàcil d'accedir-hi ! :)
Si us sembla, em podeu enviar el numero de telf. per privat i us afegeixo en el grup de mares de Maig 2023 :-()-) !

Fins aviat !!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Terrallum » dt. oct. 04, 2022 7:34 pm

Boniqueeeees!!!!!!


Com aneu? Que tal aquest símptomes???

atrapasomnis i caterinamore ja us queda poc per les ecos, oi?

leialeia89 jo crec que és ben normal sentir-se així...és un exercici de confiança absoluta i costa molt, però com vaig dir al fòrum de cercadores: la vida, tendeix a viure per tant, confía. Pel que fa tema eco, jo no tinc mútua, no sé d'on ets, a mi a Girona totes de 100€ en amunt i he anat a un dr. de Banyoles i m'ha cobrat 60€.

atrapasomnis et passo el meu telf x privat! Quina ilu!

ego Avui he tingut la primera eco :love: !!! El meu petitó!!! Aiiiixxxxx he passat taaants nervis....però de seguida que m'ha posat l'ecograf he vist a l'embrionet i se li veia perfectament el cor bategar! Després hem pogut escoltar el cor i aixxx ens hem enamorat! 144bpm ! L únic que estic de 3 dies menys del que em pensava i això m'ha ratllat una mica perquè no em surten bé els càlculs... M'ha dit que estic de 6+6 així que ben poquet! Pero també m'ha dit que està tot estupendu i que ni les dones ni els embrions som matematics! Jajaja

Ai noies es tan emocionant veure el bebe! He plorat mooolt! Estic hiperemocionadaaaaa!!!!
Terrallum l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 04, 2022 8:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Imatge
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Caterinamore » dt. oct. 04, 2022 8:04 pm

AIIIIIII

Quina iluuuuuu Terrallum!! Què emocionant!!

Jo m'espero a entrar al grup de whatsap després de la visita jeje ja falta poquet. Estic bastant positiva però mai se sap.

Jo estic igual que tu atrapasomnis, cansament extremat i nàuses i fàstics a alguns menjars. De vòmits res per sort. :ok:

Una abraçada!!!
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: atrapasomnis » dc. oct. 05, 2022 9:01 am

Bon dia boniques !!!

Terrallum Que bé i quina tranquil.litat / emoció sentir bategar el seu cor !!! Sens dubte és un moment super bonic, emocionant i tranquil.litzador veure que hi ha vida i que tot va bé :-()-) !!!
Vau poder entrar tots dos a la visita ?

Nosaltres, a la primera visita suposo que aniré jo sola... i més endavant demanarem si poden entrar els perques amb nosaltres ! Després de tot el tema covid no sé com ha quedat el tema visites.

Pel que fa a dies de gestació, jo no m'hi preocuparia !!! Penso que és millor que et diguin que estàs de menys que no pas de més !!! Així tens algun dia més de marge per si arribes a la setmana 41 o fins hi tot 42 ! :D

Jo tinc la visita el dilluns dia 10 !!!! i aquesta setmana se m'està fent eternaaa !!!! Vaig trucar per demanar si havien anul.lat alguna hora :()():::: però res... no vaig tenir sort ! hehehe


Va ! Us vaig llegint !!! Caterinamore t'esperem al grup de whatsAp :ok: i la resta de mares que us faci gràcia apuntar-vos també !!!
Envieu numero de telefon per privat i us afageixo al grup !!!!

FINS AVIAT !!! :-()-)
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: atrapasomnis » dc. oct. 12, 2022 5:46 pm

Holaa !!! Caterinamore

Demà tens primera visita, no ??? Que vagi suuuper bé !!! :-()-)
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Caterinamore » dj. oct. 13, 2022 8:55 am

Bon dia noies!!

Siiii, avui la primera visita, ai quina emoció.
Ja us explicaré!!

Atrapasomnis, com va anar la visita del dilluns?

Petons!! :love:
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Caterinamore » dj. oct. 13, 2022 6:43 pm

Hola nenis :-())

Primera visita superada! Ja hem vist el pesolet!
Passo numero per unir-me al grup de whatsap.
Un petó :love:
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: monmach » dc. oct. 19, 2022 10:20 am

Hola noies!

Com esteu totes?!?!

M'alegro que tot vagi endavant >.-<: >.-<: >.-<:

Jo dilluns vaig tenir hora amb la meva gine i tot ok, ja vaig sentir el cor i vaig veure l'embrionet ben petit petit. O sigui que sembla que tot va bé.

Perdoneu la incursió en aquest grup, ja que a mi em toca el de juny, hehehe... Però recordava que havíeu parlat de nàusees i us volia preguntar si preneu Cariban. Tinc moltes nàusees des de fa ja més d'una setmana, no vomito però en tinc tot el dia (de nit també), estic feta una coca. La gine em va receptar Cariban, 6 al dia! (2 cada 8 h). Em va dir que si em trobava bé mirés de treure'n. El cas és que només ho he provat un dia, però llegint el prospecte veig que la dosi màxima és de 4 diàries, i també parlant amb una companya embarassada que té moltes nàusees (ja està a la setmana 16) no li deixen prendre més de 4 pastilles. Ara estic mirant de rebaixar a 4, però m'he quedat una mica sorpresa. Vosaltres en preneu? Quantes? No sé si és la meva gine que s'ha flipat o se m'escapa alguna cosa... Bé, ja direu.

Gràcies maques!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Terrallum » dc. oct. 19, 2022 1:58 pm

Hola Monmach!!! Per nosaltres ets benvinguda si et vols quedar al maig jajaja crec que totes som de finals de maig així que ja veus que no varia massa. No sé si hi ha grup de juny...

Doncs això del cariban ni idea, per sort no n'he hagut de prendre, però jo potser provaria primer amb 4 i si veus que no aguantes tornaria a fer consulta a la ginecòloga, potser, no?

A veure si les altres poden ajduar-te!
Imatge

Imatge
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Caterinamore » dc. oct. 19, 2022 2:44 pm

Hooola Monmach!

Doncs jo no et puc ajudar amb tema marejos. :content:
Aquest cop n'estic tenint més que l'altre embaràs però no res que es pugui solucionar amb descans i bons aliments XD.
Sempre he llegit que mengis poquet i sovint.... per provar no hi perds res. ÀNIMS!!!

Jo vaig patir una acidesa brutal a l'altre embaràs, però com que no m'agrada prendre pastilles em vaig dedicar a fer el pi-pont amb tots els remeis casolans que em van dir o vaig trobar per internet. Al final ho vaig anar tolerant.

Això que dius de les pastilles, jo també intentaria reduir-les a 4. Mira també si les 4 màximes són per exemple de 100gr i les teves també ho són... que a vegades canvien les compos i potser per això la teva gine et va dir de prendre'n més.
Intenta aguantar al màxim!! Sinó, hi ha la possibilitat de prendre'n mitja? potser no et fa tant d'efecte però en pots prendre més sovint...
T'envio molta energia asserenadora perquè et marxin les nàusees i puguis descansar una miqueta!!

Si vols unir-te al grup de maig serà genial!

Jo ara estic de 8+3.
Un petó ben gran!!!
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: atrapasomnis » dj. oct. 20, 2022 2:46 pm

Hola monmach !!! I ENHORABONA PER LA PANXU :b-)))

Jo vaig passar alguna setmana bastant difícil pel tema nàusees; ara sembla k han rebaixat…

No et puc dir res de nou que no t’hagin dit ja respecte al Cariban. No n’he pres mai pk sóc bastant reàcia a prendre coses.
El que si que he llegit que va bé és el gingebre ! I vaig trobar unes pastilles naturals de pols de gingebre !
Tot i així si el Cariban et va bé i t’hi sents comode endavant !! :-()-)

I tal com t’han dit, si et vols unir al grup, seràs benvinguda !!! La meva dpp de moment es el 27 de maig !!! Aixi k podria arribar a ser de juny !!


Fins aviat boniques !!
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: monmach » dt. oct. 25, 2022 10:57 am

Bon dia guapes!

Gràcies per les vostres respostes.

El Cariban de moment és imprescindible, han sigut uns dies durs, i sense prendre-me'l, uf... no m'ho imagino. Sí que estic controlant la dosi a 4 pastilles, i intentaré parlar amb la meva gine (no pensava tornar-hi perquè vull fer seguiment per pública). Avui estic animada perquè ahir em vaig trobar una mica millor, i espero que sigui una tendència positiva.

Us aniré seguint per aquí!

Petons!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: MAIG 2023

EntradaAutor: Gustineta » dj. des. 01, 2022 1:35 pm

Hola!

Tot i que ja sóc al grup de WhatsApp, em fa il·lusió apuntar-me "oficialment" a mares de maig!

Fa molts anys que estic activa al Sòc Petit, des del novembre de 2014, uns mesos després de tenir la meva segona pèrdua gestacional. Gairebé sempre m'he mogut entre els fòrums de Quan les coses no van bé i de Reproducció Assistida.

Sóc mare d'un nen de 3 anys i 4 mesos, que va arribar després de diversos tractaments. Al gener vam decidir transferir l'embrió que ens quedava i no fa funcionar. He passat uns mesos complicats, on tot el desgast acumulat de la cerca del meu fill va tornar a fer acte de presència.

La vida, però, ens tenia reservada una sorpresa: a l'agost em vaig quedar embarassada espontàniament. Va ser un xoc molt bèstia, però a poc a poc ho hem anat assimilant i hem anat guanyant confiança. És un regal que ens ha plogut del cel quan ja no ens ho esperàvem.

Pròxim repte: sentir el cor del nostre petitó/ona amb el doppler de la llevadors i ecografia morfològica!

Una abraçada a totes i enhorabona!

16+4
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::