JUNY 23

gener, febrer, març...
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: JUNY 23

EntradaAutor: monmach » dj. nov. 10, 2022 3:07 pm

Hola noies!

Leialeia89, ens portem molt poc! Jo demà faig 10 setmanes. L'espero pel 9 de juny :-()) . Jo crec que el primer trimestre és una gran merda, hahahaa! Entre que no et trobes bé, que molt poca gent ho sap i has de fer com si res, que encara no t'ho creus ni t'ho vols creure perquè tens por que no vagi bé... Jo, almenys, no estic gaudint gens :ufs: Al primer embaràs no em vaig trobar tan malament, però entre una altra cosa sí que tinc el record de no començar a gaudir-ne fins el 2n trimestre. A partir de llavors em vaig trobar súper bé! Tothom et tracta molt bé i et diu coses boniques, sembla que a la gent li faci il·lusió veure't. Tinc el record d'unes quantes reaccions de gent estimada quan els vaig donar la notícia i... ostres, és una cosa preciosa. Paciència noies! Tot arribarà!

Sandretaa!, m'alegro molt de veure't per aquí :-()-) Moltíssima sort en l'aventura >.-<: .Serà molt xulo fer-nos costat entre totes.

Tema feina, jo ho vaig dir primer a la meva companya més companya, i la veritat és que em va anar molt bé. Estava molt despesperada per haver-me trobat malament tan aviat i vaig fer una plorada amb ella molt reconfortant. A part, crec que va molt bé que algú de la feina ho sàpiga si no et trobes gaire bé. Voldria dir-ho als dos jefes, pel mateix motiu. Si ara va malament, bé que ho hauran de saber! Però com que ara estic una mica millor, potser m'esperaré a l'eco del primer trimestre, que és d'aquí a 15 dies. Jo també soc profe! De música en una escola de música. Del cercle més íntim, no ho sap ningú! Estic intentant quedar amb les meves germanes per dir-ho en directe, però no hi ha manera :miko: Bé, la meva mare pot ser que ho sospiti perquè la meva filla li va dir una dia que havia vomitat i la seva reacció va ser una mica estranya.

Per cert! Em vaig equivocar, el cor no s'escolta encara a la primera visita amb la llevadora. Deu ser a la primera eco.

Petons, noies!
Marmotes
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. des. 14, 2021 8:26 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: Marmotes » dj. nov. 10, 2022 5:37 pm

Hola noies,
Sandretaa, jo també fa una setmana que m'arrossego entre llit i sofà.. suposo que ens passarà aviat! i per les punxades, al principi en notava més i últimament no gaires, sí que és el que més m'hi fa pensar i no m'agrada massa, però sembla que a la majoria ens passa. El pit he sentit de tot, a mi hi va haver uns dies que veia les estrelles i últimament estic millor.

Leialeia, felicitats! 10 setmaneees :p-) jo just avui canvio de setmana i ja n'he fet 8. També em passa molt que estic com expectant i no me'n acabo de fer a la idea. Tothom ho viu amb molta il·lusió i alegria i de vegades em sento malament per no sentir-ho igual.. sembla com si una altra persona estigués embarassada. Després de les ecos i sentint canvis en el cos me'n he pogut fer una mica més la idea. La referència que tenim a les pel·lícules i el que se'ns traspassa no té res a veure amb la realitat. Ni en la concepció, ni en el procés (parella inclosa) i suposo que amb la criatura en braços tampoc serà tot meravellós.

Una abraçada noies, que tingueu bona setmana!

8 setmanes
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: leialeia89 » ds. nov. 12, 2022 5:45 pm

Hola noies!

Vaig cantar victòria que els símptomes anaven marxant però no, vaig feta una croqueta, ahir i avui vaig que m'arrossego. Igualment em forço a fer vida i no sé ja si això és pitjor o millor.

Tema símptomes tb noteu com dolor d'ingle? Noto com si tot s'eixamplés!

Tema roba com ho porteu? Porto un cacau.... encara m'entra tot però tot em fa panxa. Amigues que estan embarassades em van dir que em passarien pantalons però encara els porten elles i jo la veritat és que crec que ja començaré a agafar-me alguna cosa pq ja m'atabalo escollint sinó. I com que encara a la feina no ho saben més que els meus caps tampoc em sento a gust portant coses que marquin, perquè la panxa tampoc està maca que diguem.

Bon cap de setmana! :)
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: sandretaa » dl. nov. 14, 2022 1:58 pm

Bonesss!!!
Entro en moment EGO perque estic super espantada, ahir vaig fer 6 setmanes i vaig anar a urgencies havia tingut perdues i tenia dolor....
Total hem van fer una eco i lluny de tranquilitzarme estic més nerviosa pq només es veia el sac gestacional... hem va dir que podría ser que estigui de menys i que per això encara no es vegi res o que sigui un ou buit.... en una setmana hem repetiran la ecografia....
Ara tinc bastant dolor d'ovaris i la setmana es fara molt molt llarga....
Bona setmana noies!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Marmotes
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. des. 14, 2021 8:26 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: Marmotes » dt. nov. 15, 2022 9:42 am

Hola noies,
ostres Sandreta.. molts ànims doncs amb la setmana i amb el que arribi.. ha de ser molt dura l'espera :( si una cosa he vist aquests mesos és que els metges no es mullen gens, ni per lo bo ni per lo dolent.. em passo el dia buscant coses per internet i per algunes coses bé i per altres gens. El més dur per a mi és sostenir emocionalment les pors i tot el que implica aquest procés.. és dur i només estem acompanyades per la parella (Si és que en tenim). Molts ànims i tot i que només ens contactem a través del fòrum hi penso i hi estem presents! Molta sort!

Leialeia89, ja fa dues setmanes em vaig comprar pantalons premamà, tots m'apretaven i era horrorós, ho vaig trobar exagerat comprar-m'ho tant d'hora, però com que ningú ho sap, m'és ben igual! Al principi vaig tenir molta panxa de cop, i ara ha parat una mica. Aviam com va..

No sé vosaltres però tinc el compte enrere per les 12 setmanes, al principi tenia més il·lusió que pors però poc a poc en vaig tenint més, suposo que és normal. Intento que no se'm superposin i distreure'm.

Molta sort i ànims a totes, seguim!

8+5
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: leialeia89 » dt. nov. 15, 2022 5:12 pm

Ostres Sandreta, entenc que seran uns dies complicats. Desitjo que tot surti bé. Hi hauria manera de que en una segona opinió poguessin dir-te alguna cosa? Com diu la Marmotes sembla que pocs es mullen, però no sé, potser hi hauria algú que sabria dir-te de forma més fiable. Ja ens diràs, ànim amb l'espera aquests dies. Una abraçada.

Marmotes, jo he comprat els primers premamà, 45€ al H&M, quina clavada! M'han dit que miri a Kiabi, a veure què tal. els de l'H&M com a mínim qualitat sembla que tenen.

Jo ja tinc l'eco de les 12 la setmana que ve (avui compleixo les 11 setmanes) i la veritat és que estic més nerviosa per fer-ho oficial que no pas per l'eco en si. Odio ser el centre d'atenció, o donar notícies i que tothom s'esberi i cridi i salti i que sigui pq jo en sóc protagonista, així que al meu cap penso que tan de bo tothom ja ho sabés sense que jo ho hagués de dir! Pel que fa a la eco, crec que sóc molt ingènua (i això que normalment sóc molt negativa) però vull pensar que tot estarà bé. I sinó, doncs tocarà veure què fem.

Dissabte passat era sola a casa i vaig posar-me "Cinco lobitos". Havia sentit parlar de la peli i dic vinga va. QUINA CAGADA. Peli enfocada al malson del postpart. Protagonista atabaladíssima, plorant per mastitis, per no dormir, per pares atabalant-la, parella que no la compren. QUÈ DUR. Per postre tinc algunes amigues que acaben de parir i aquestes setmanes només sento a parlar del mateix, que si poc descansar, que si no vol teta, que si tal, que si qual. I sincerament, veig una foscor en el postpart que em fa molta por. Crec que lluny d'idealitzar-ho estic dimonitzant-lo... A més, penso que parirem a l'estiu, amb aquella calor infernal, poca platja, poc estímul estiuenc... Em ve pena. No sé si és normal. Suposo que és la por...

Anem parlant noies.
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: JUNY 23

EntradaAutor: monmach » dv. nov. 18, 2022 9:43 pm

Hola noies!

Sandretaa, com estàs?! Ostres, quin pal aquesta espera... molts ànims. Espero que tot acabi bé!

Leialeia89, el postpart pot ser molt dur, però hi ha gent que no ho viu així! A veure, és un moment crític, és un trasbals enorme, però també té moment preciosos. Jo ho vaig passar malament, però he parlat amb moltes amigues que ho van viure súper bé, cada cas deu ser un món. Potser hi haurà moments difícils, però altres moments estàs en un núvol. Jo crec que està bé mentalitzar-se per no fotre't la patacada, però tampoc ho has de viure amb por. Sí que et recomano que tinguis xarxa que estigui en la mateixa situació que tu (grup de prepart, o postpart, o criança...) perquè ajuda moltíssim. Si hi ha problemes, doncs demana ajuda, hi ha molta gent disposada a ajudar-te. I sobretot tenir clar que és una etapa que s'acaba! Jo em vaig agobiar molt perquè tenia la sensació que no m'adaptaria a la nova situació, i clar que em vaig adaptar!

Tema estiu, és veritat que la calor agobia, però també és molt pràctic pel tema del pit (no haver d'anar traient capes), de no patir per si el nen tindrà fred, els dies són llargs i alegres, i pots sortir més. Això també és molt xulo els primers mesos!

I tema pantalons, com que tinc tan malestar em molesta tot el que em toqui a la panxa, així que fa setmanes que només vaig amb pantalons de xandal i alguns que tinc amples :ufs: Encara no m'he posat els de premamà perquè es nota molt que ho són...

Ja anireu donant notícies, eh? Petons!

11+1
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: sandretaa » dg. nov. 20, 2022 6:21 pm

Bon diumenge!!!
Aquest matí hem fet la eco i estaba tot bé, la veritat que quan m'ha dit ja es veu mes coses ja m'ha tranquilitzat.... pero ja quan m'ha enseñat la pantalla i m'ha ensenyat com bategaba el cor ja ha sigut un alleugeriment total....
Ara a continuar el seguiment normal de la SS...
Per cert segons ecografia estic de 6+1.... en comptes de 7 per això no es va veure res la vegada anterior....
Que acabeu de pasar un bon diumenge
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: leialeia89 » dl. nov. 21, 2022 7:28 am

Sandra, me n'alegro moltíssim, de debò! :) una abraçada i som-hi amb la setmana!
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: JUNY 23

EntradaAutor: monmach » dl. nov. 21, 2022 9:55 am

Que bé, Sandretaa! Iuhuuuu!
Paldepluja
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 28, 2022 4:11 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: Paldepluja » dl. nov. 21, 2022 9:08 pm

Bona nit noies,
Acabo de llegir a l' oreneta, quin greu. És un cop molt dur.
I Sandreta, quina alegria que tot estigui bé.
Feia molts dies que no entrava. Una mica per por, m'està costant molt gaudir de l'embaràs perquè tinc una por constant que no surti bé.
Avui m'han fet l'eco de la setmana 12. Crec que el meu cap ha fet un petit click. M'havia marcat el dia d'avui com a data per començar a dir en veu alta que estic embarassada, i creure-hi. Com que l,eco ha sortit molt bé, m'he decidit a donar la notícia al meu cicle (tb sóc mestra), a una altra part propera de la família, i a algunes amistats. I creieu-me que és un xute! Sé que encara estic molt a prop del 1r trimestre però crec q compartir-ho fa fora una mica les pors.

Com sabeu vaig tenir pèrdues, ara fa 3 setmanes que no n'he tingut més ( toco fusta). Aquestes pèrdues tant primerenques em van enfonsar, la veritat. ( Venia d,un avort l'any passat). Ara tinc les nàusees, molt cansament, els pits, i sobretot el tema digestiu... ho vaig portant, és el que toca i tant de bo tot sigui això!

És un plaer poder compartir. Jo no tinc parella i aquest aspecte anímicament, tot i que no m'ho pensava, hi ha dies que m'hagobia perquè voldria parlar, compartir, imaginar,... però suposo que tb és per les hormones, q semblo una muntanya russa anímicament.

Us vaig llegint :⁠-⁠*
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: leialeia89 » dc. nov. 23, 2022 10:24 pm

Bona nit!

Paldepluja, t'entenc, dir-ho ajuda moltíssim tb a assimilar-ho. A mi tb dir-ho i anar comunicant-ho m'ha anat molt bé. I ara que he passat el llindar de les 12 per mi ja és moment d'obrir-se, pq ja ha passat el pitjor i pq la panxa ja va traient el nas...

Comentes que no tens parella. Segur que hi ha a la xarxa grups de mares solteres que poden ser molt gratificants per fer pinya :) amistats, família... tot sortirà!

La resta com aneu?
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: JUNY 23

EntradaAutor: monmach » dj. nov. 24, 2022 1:01 pm

Hola noies!

Paldepluja, que bé tenir notícies teves i que tot segueixi endavant >.-<: .Que la primera eco surti bé és molt bona notícia! :b-))) . I sí, dir-ho també s'agraeix, ho pots començar a celebrar i també estàs més relaxada, no haver de patir tant per amagar si no et trobes bé, o no pots beure, o agafar pesos... Tema parella, és clar que ha de ser tot més complicat, perquè compartir-ho ajuda molt. Per això és important tenir xarxa!

Leialeia89, ja t'has fet l'eco? Com ha anat?

Ego: Jo avui m'he fet l'eco, i la veritat és que estic força més tranquil·la. Està viu i l'eco ha sortit bé, hehe (és que pel cap et passa de tot). Malgrat això, per l'analítica i l'edat (tinc 42 anys) m'ha sortit un risc de síndrome de down d'1/442 i la setmana que ve em fan el DNA fetal. Però per mi són bones notícies, perquè en l'anterior embaràs (amb 38 anys) em va sortir un risc d'1/74, i avui m'esperava el mateix o pitjor. ÉS clar que ara vull ser prudent fins a tenir els resultats, però tinc confiança que tot anirà bé :-())

Sandretaa? Tot bé, tu?
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: leialeia89 » dv. nov. 25, 2022 4:11 pm

Hola noies! Sabeu monmarch que entrava amb la mateixa intriga? La revisió va anar tota bé, quin moment més bonic veure el cuquet fent tombarelles aquí dins! :) va ser molt emocionant! I jo estic en risc baix, pero en Síndrome de Down estic en 1/1600. I l'infermera deia el dia de la visita que era un número alt dintre del baix risc. No estic amoïnada però he començat a parlar amb noies amb valors molt millors, 1/15000, 1/10000... i penso, mare meva! Jo estic molt més a prop que això! La resta quins valors heu obtingut? Què penseu de tot plegat? Jo no sé què fer ni pensar...

Entenc monmarch que el positiu en el teu cas és que tindràs aquesta prova que t'ajudarà a sortir de dubtes, pensa en això :) quan sabràs resultats? Que tinguis molta sort, confio en que si!

Els símptomes q tal? Jo no vull dir-ho massa fort però ara si que sembla que comencem a remuntar! I de moment la panxa no acaba de sortir, vaig com tipeta d'un bon dinar! Jiji

13+1

Fins ara!
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: JUNY 23

EntradaAutor: monmach » dl. nov. 28, 2022 9:08 am

Bon dia Leialeia89,

Jo, una possibilitat entre 1600, ho trobo molt baix! És clar que hi ha gent que té un percentatge ridículament baix, però pensa en una bola negra entre 1600, és molt difícil que et toqui, no?

Per mi, la part positiva del meu cas és que m'esperava uns resultats pitjors, hehe. Havent viscut una experiència pitjor en el meu primer embaràs estava molt amoïnada que ara les possibilitats fossin encara més altes, ja que l'edat és un factor de risc important, i ara tinc 4 anys més. En veure que les possibilitats són menys, estic més tranquil·la, però també amb prudència esperant els resultats del DNA fetal, perquè és obvi que el risc hi és.

Tot això és molt relatiu i molt personal. En el primer embaràs, en sortir-me un risc de 1/74 tenia por de no fer-ne prou amb l'anàlisi de sang: és una prova no invasiva però no 100% fiable (crec que està al voltant del 99%). En canvi una àmnio o una biòpsia tenen un 100% de fiabilitat però amb un risc d'avortament (crec que al voltant del 2%). Per tant, la decisió no és fàcil. En algun moment em vaig obsessionar molt amb això de la síndrome de down, però una gine em va fer veure que això era una cosa més: hi ha altres malalties que no es detecten, o no es busquen, hi ha possibilitats que durant el part alguna cosa no vagi bé, 1000 coses que poden passar i no podem controlar.

Un cop assumit que el risc 0 no existeix, valora que és important per tu. Tinc moltes amiques que amb bons resultats a les 12 setmanes han preferit fer-se el DNA fetal per quedar més tranquil·les. Si valores que és un tema que et preocupa molt i tens els diners per pagar-ho, endavant! Al capdevall, els diners han de servir per coses així.

A veure les altres quina experiència han tingut amb aquest tema.

Petons!

12+3
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: sandretaa » dl. nov. 28, 2022 11:47 am

monmach ha escrit:Hola noies!

Paldepluja, que bé tenir notícies teves i que tot segueixi endavant >.-<: .Que la primera eco surti bé és molt bona notícia! :b-))) . I sí, dir-ho també s'agraeix, ho pots començar a celebrar i també estàs més relaxada, no haver de patir tant per amagar si no et trobes bé, o no pots beure, o agafar pesos... Tema parella, és clar que ha de ser tot més complicat, perquè compartir-ho ajuda molt. Per això és important tenir xarxa!

Leialeia89, ja t'has fet l'eco? Com ha anat?

Ego: Jo avui m'he fet l'eco, i la veritat és que estic força més tranquil·la. Està viu i l'eco ha sortit bé, hehe (és que pel cap et passa de tot). Malgrat això, per l'analítica i l'edat (tinc 42 anys) m'ha sortit un risc de síndrome de down d'1/442 i la setmana que ve em fan el DNA fetal. Però per mi són bones notícies, perquè en l'anterior embaràs (amb 38 anys) em va sortir un risc d'1/74, i avui m'esperava el mateix o pitjor. ÉS clar que ara vull ser prudent fins a tenir els resultats, però tinc confiança que tot anirà bé :-())

Sandretaa? Tot bé, tu?


Bones!!!!
MONMACH: Jo ho estic portant fatal, fatal.... tot el dia amb ganes de vomitar pero sense arribar a fer-ho, un cansanci extrem i un malestar com de grip.... això de gairebé tenir 40 anys pensa ja....
Dijous vaig anar a la llevadora i hem va dir això del DNA i que l'edat es un factor que pensalitza molt....
Jo ho porto per la SS i hem van dir que si surt un risc moderat hem farien l'analitica si surt un risc elevat segurament anirien directament a l'amniocentesis o la biopsia de corion pero de fet a mi encara hem falten 4 setmanes per les 12.... ufff que llarg se m'esta fent....
Saps si el DNA fetal del la seguretat social miren el mateix que per privat? Et diuen tmb si es nen o nena??
Bona setmana
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: leialeia89 » dl. nov. 28, 2022 5:56 pm

Hola noies,

Gràcies per les vostres reflexions. Amb quest tema de les probabilitats és ben bé que crec que cal mirar-ho amb distància tal com dieu una mica. Teniu raó. Respecte perquè tothom decideixi el que més li convingui, però si que és cert que crea una falsa sensació de control quan en realitat poden passar mil coses més, que senzillament per no aparéixer al llistat no hi pensem, però que hi són. I és cert que part del procés de l'embaràs és confiar en que tot anirà bé, perquè de catastrofismes n'hi ha mils de possibles. Per ara no tenim en ment fer la segona prova, la meva parella ho veu del tot innecessari, a mi no em treu tampoc el son i són molts diners certament. I la nostra situació econòmica en aquests moments no és espectacular, pel que seria un esforç que no sé tampoc si ens deixaria al 100% tranquils.

Segons la teva consulta Sandra jo no he mirat massa sobre el tema així que no sé què s'inclou a la privada i què a la pública pel que fa al DNA fetal.

Ànim, les primeres setmanes a mi m'han passat molt lentes. Quan comences a trobar-te millor ja és una altra cosa. Suposo que després tot ja és un abisme i al·lucines a mesura que veus que t'hi apropes. Jo realment no estic passant una època brutal com molta gent m'havia dit i idealitzat. No estàs al 100%, hi ha plans als que no et pots sumar, trobo a faltar les copetes de vinet amb les amigues on arreglàvem el món i ni que quedi lleig dir-ho, estic fent una mica el dol de la meva vida sense fills. Queda lleig dir-ho potser, però jo he sigut molt feliç fins ara, sortint, viatjant i fent milions de coses sense preocupacions. I sé que ve un canvi que també m'acollona certament. M'ho prenc pensant que després hi haurà un regal preciós, però el procés en si és una mica duret! jeje

Bon dilluns i ànim, la setmana que ve tenim regalets festius entremig! ;P
Marmotes
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. des. 14, 2021 8:26 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: Marmotes » dt. nov. 29, 2022 7:01 pm

Hola noies,
que bé llegir-vos i que tot està anant força bé! al principi en conya una amiga em va dir que des de que dones positiu ja comences a patir :-o00m jo intento distreure'm però em va molt bé, contra tot pronòstic, mirar coses per internet! Em vaig comprar un munt de llibres al principi però m'agrada més buscar per internet. Tinc la app que et va dient el tamany amb les fruites i hi ha un munt d'articles i coses per anar llegint.

Us han fet l'analítica abans de la primera eco? Me l'han fet però no diu cap informació.. pensava que ja ens dirien el risc de les trisomies però res.. a esperar! 15 dies.. tot és esperar, i es fa etern, jejeje!!

He vist que els altres grups han fet grup de whatsapp, us ve de gust que el fem? De vegades em "desfogo" o faig preguntes a gent del meu voltant però no vull ser monotemàtica, i em sap greu parlar sempre del tema. A part de que va bé parlar d'altres coses i distreure'm. Com ho veieu?

Bona setmanaaaa!!!!

10+5
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: JUNY 23

EntradaAutor: leialeia89 » dt. nov. 29, 2022 7:42 pm

Hola noies,

Jo estic a un grup de whats del mes de maig, però com que la meva data ara ja segura és 1/6, no m'importa crear un nou grup. De fet ens aniria bé també a les que som més noves en tot això compartir tb un espai amb les que en sabeu un pèl més! :P

Si voleu podeu enviar-me els vostres números i obro grup.

Fins ara.
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: JUNY 23

EntradaAutor: monmach » dc. nov. 30, 2022 1:59 pm

Maques! Com esteu?

Perfecte grup whatsapp. Estava mirant si es pot enviar un missatge per privat, ho sabeu?... Bé, si no es pot ho posaré per aquí.

Sandretaa: DNA fetal per SS no miren el mateix que per privat. Per privat miren el sexe (no sé si sempre o ho has de demanar), per la SS només miren allò que tens risc. Em sona que algú em digués que a vegades quantes més coses es miren, pitjor, perquè les dades són menys precises, però això no ho sé segur, només em sona. Assabenta-te'n, millor. A mi avui m'han fet l'anàlisi DNA i ho sabré el 16 de desembre. De moment ho hem dit a la gent més propera (la mateixa gent a qui voldríem dir-ho si la cosa no va bé). I si el 16 tenim bones notícies ja ho direm a tothom. Tot i que cada vegada em costa més amagar la panxa! :-())

Leialeia89, tens tanta raó amb tot el que dius! Jo recordo l'altre embaràs amb sentiments molt ambivalents, els primers mesos molt estranys, molt de subidon als mesos del mig, i bastant amargament les últimes setmanes. Jo no havia volgut ser mare des de sempre, vaig trigar molt a decidir-me, i em feia molta por el part i el postpart... Les darreres setmanes, entre el "cague" i l'agobio de la gent, va ser un pal. La gent em deia "ja deus tenir ganes que surti", i la veritat és que jo no volia que sortís. Evidentment, no ho podia anar dient... Però ara penso que per lleig que quedi està molt bé dir aquestes coses, tu et sents millor perquè ho treus, ajudes a altres dones que poden tenir sentiments semblants a no sentir-se tan culpables, i desmitifiques una mica l'embaràs i la maternitat, que també està molt bé. Per mi tenir fills és una muntanya russa, és tocar el cel i l'infern, és viure al màxim i al límit, però sempre amb un pòsit d' "ha valgut la pena", el que sents pels fills, jo no he sentit mai per ningú... Rius molt i et mors de tendresa, encara que sovint voldries marxar corrents! Sí, són totes aquestes contradiccions, hehe... La vida sense fills la trobaràs a faltar, però tornarà (sortir, beure, estar tranquill·la, tenir temps...) i d'aquí a uns anys tindràs nostàlgia del que començarà aviat ;-).

Marmotes, normalment a l'eco de les 12 setmanes miren els 3 paràmetres (edat, eco i analítica) i et diuen el risc de trisomies. Almenys a Girona ho fan així.

Petons, noies!

12+5

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::