JULIOL 2023

gener, febrer, març...
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

JULIOL 2023

EntradaAutor: Anneta82 » dj. nov. 17, 2022 10:33 am

Bon dia noies!! Tot just fa dos dies vam tenir el nostre positiu, Sóc l'Anna de Breda GIRONA i aquest serà el meu segon@ fill@. estem molt contents i amb ganes que tot surti molt bé! Enceto grup per les marones del JULIOL . JO estic de 4 setmanes aprox, la meva DPP és el 22 de Juliol aprox. Animeu-vos i fem un grupet ben xulo per compartir aquesta gran experiència juntes :). Amb el primer embaràs fa dos anys, va, fer un grup molt maco també que ens va ajudar a compartir angoixes, dubtes i sobretot moltes il·lusions i alegries.
Fins ben aviat a tot@s!!



Anna :***:
marlibs3
Entrades: 3
Membre des de: dv. nov. 18, 2022 9:41 pm

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: marlibs3 » dv. nov. 18, 2022 9:55 pm

Bones Anna!

Sembla que anem idèntiques de dates! Vam tenir el positiu el 9/11 però també anem amb data del 22 de juliol! És el nostre segon, tenim una filla de quasi 2 anys. El primer embaràs va anar molt bé però aquest cop estic supernerviosa que passi qualsevol cosa, ja que he tingut vàries amigues que han perdut el segon. Bé, amb optimisme, però també una mica de por!

Jo soc de Sant Cugat però visc a Edimburg, i m'encantaria conèixer més mares catalanes encara que sigui online!

Ja teniu data per la eco? Aqui tenim la primera cita a les 8 setmanes i ja tinc la primera eco pel 16 de gener! Pero anirem per privat a fer-ne una el 10 de desembre per veure si li diem a la familia quan baixem per nadal z2:-)

Molt de gust! :--/)
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: sandretaa » dg. nov. 20, 2022 1:29 pm

Molt bones!!!
Doncs bueno despres d'una setmana d'incertesa avui hem confirmat que hi ha batec així que aquí estic al juliol.
Mentre el grup no estaba obert vaig estar escribint al grup de juny perque la meva dpp es el 9 de juliol, pero la setmana pasada vam haber d'anar a urgencies i hem van fer una ecografia en la que es veia el sac gestacional pero sense res dins, hem vaig acollnir pero avui a la eco de control han vist embrió molt petit i amb batec...
Segons regla estic de 7 setmanes pero segons eco de 6+1 pero bueno tinc dues cessaries previes així que crec que no arribare a les 40 pero al juliol esperem que siii
Molt bon embaras!!
Molt de gust
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
marlibs3
Entrades: 3
Membre des de: dv. nov. 18, 2022 9:41 pm

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: marlibs3 » dg. nov. 20, 2022 8:59 pm

Benvinguda @sandretaa! Que be sentir el batec :-()) Nosaltres anem a una eco el 10 i tenim moltes ganes!

Ostres! Quina passada haver tingut 2 cessaries - intentaras part vaginal o ja penses fer-ne una altre?
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: sandretaa » dl. nov. 21, 2022 5:59 am

marlibs3 ha escrit:Benvinguda @sandretaa! Que be sentir el batec :-()) Nosaltres anem a una eco el 10 i tenim moltes ganes!

Ostres! Quina passada haver tingut 2 cessaries - intentaras part vaginal o ja penses fer-ne una altre?


La veritat es que deixare la decisió en mans dels metges.... i suposo que amb 2 previes aniran a lo segur pero no ho se.... tmpc hi he pensat gaire.... al maig a les 13 setmanes vam perdre un i ara tinc en ment el 1 trimestre i després ja veure'm jajajajajaja

Bona setmana
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: Anneta82 » dl. nov. 21, 2022 2:12 pm

Hola boniques !! que guai ja en som tres!! Felicitats a les dues :-())

marlibs3 Doncs quina coincidència de dates sii!! Comparteixo totament i d'igual manera l'angoixa que no tenia en l'embaràs anterior. Em sento molt més neguitosa des de l'inici. Nosaltres tenim primera visita eco privada el 14 de desembre allà ja em programen tota la resta, aquest divendres 25 vaig a la llevadora SSocial també en faré el seguiment per allà, però no em faran eco ni res ja que és al CAP del poble. Suposo que la primera eco SSocial será pels volts de gener.
La meva nena també té prop dels 2 anys, farà 17 mesos . Ès del juliol del 2021. La Mia és fantàstica i ens té super enamorats però molt tremenda, tot un bitxu que no para! Haguèssim esperat una mica més però
jo ara tinc els 40 així que no podiem esperar gaire més per el/la segon@. Esperem que to vagi bé. :()()::::
Tot i que a Edimburg, oi tant que podem estar al dia per aquí :) Serà guai, saber com funciona allà també, la primera va nèixer allà també?

sandretaa Felicitats!! que guai haver pogut escoltar el batec!! quina emoció i quina tranquilitat oi?? El recordo com un moment tant màgic...que guai! Enhorabona. D'on ets?? Tot i amb dues cesàries pot ser possible un vaginal, perquè no?

Estem en contacte boniques, ens anem dient. Petons i ànims amb tot!! Podem valentes! :miko:
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: sandretaa » dj. nov. 24, 2022 10:58 am

Anneta82 ha escrit:Hola boniques !! que guai ja en som tres!! Felicitats a les dues :-())

marlibs3 Doncs quina coincidència de dates sii!! Comparteixo totament i d'igual manera l'angoixa que no tenia en l'embaràs anterior. Em sento molt més neguitosa des de l'inici. Nosaltres tenim primera visita eco privada el 14 de desembre allà ja em programen tota la resta, aquest divendres 25 vaig a la llevadora SSocial també en faré el seguiment per allà, però no em faran eco ni res ja que és al CAP del poble. Suposo que la primera eco SSocial será pels volts de gener.
La meva nena també té prop dels 2 anys, farà 17 mesos . Ès del juliol del 2021. La Mia és fantàstica i ens té super enamorats però molt tremenda, tot un bitxu que no para! Haguèssim esperat una mica més però
jo ara tinc els 40 així que no podiem esperar gaire més per el/la segon@. Esperem que to vagi bé. :()()::::
Tot i que a Edimburg, oi tant que podem estar al dia per aquí :) Serà guai, saber com funciona allà també, la primera va nèixer allà també?

sandretaa Felicitats!! que guai haver pogut escoltar el batec!! quina emoció i quina tranquilitat oi?? El recordo com un moment tant màgic...que guai! Enhorabona. D'on ets?? Tot i amb dues cesàries pot ser possible un vaginal, perquè no?

Estem en contacte boniques, ens anem dient. Petons i ànims amb tot!! Podem valentes! :miko:


Bones!!!
Anneta82: jo sóc de prop de Barcelona, estic a 1 hora aproximadament!!!
Quan vam tenir la pèrdua li vaig demanar a la gine i hem va dir que estan fent un protocol de després 2 cesáreas pugui donar-se un part vaginal, pero que estaba molt verd el tema i que ja dependria molt del gine.... així que bueno tmpc hi penso massa, la veritat es que no tinc el part vaginal molt idealitzat així que si el gine hem diu cesárea li diré vale si hem diu primer ho intentem tmb li diré que vale que confío en el seu criteri.

Ja gairebé cap de setmana!!!! Anem parlant noies :globus:
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: Maybe » dt. gen. 17, 2023 7:08 pm

Hola noies! M'apunto al grupet de les de juliol! M'ha costat una mica més que a vosaltres fer el pas, però aquí estic!

Jo ja vaig cap a les 14 setmanes, i en deu fer un parell que no tinc tantes näusees. Vaig tenir 4-5 setmanes fotudetes en aquest sentit.

Ara, en canvi, des de fa uns dies, tinc alguns dolors a la panxa que mai havia sentit, penso que són setmanes en què el baby està creixent molt, però bàsicament m'he inventat aquesta explicació! XD

Com ho porteu vosaltres? Ja us heu fet a la idea de tot plegat? Jo encara ho sento de forma molt abstracta!

Però estic contenta, feia temps que em preparava per això. Seré mare única i vaig haver d'esperar molt per accedir a la reproducció assistida per la SS.

Doncs res, espero notícies vostres!

Espero que estigueu gaudint d'aquesta etapa!
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: Anneta82 » dc. feb. 01, 2023 10:22 pm

Hola Maybe!!benvinguda i moltíssimes felicitats!!! >.-<: D on ets??el tema nàusees jo el vaig dur millor en el primer embaràs ja que en van desaparéixer pràcticament del tro i mai més cap al 3 r més.Ara estic apunt d entrar en el 4t i encara en tinc sovint i em duren més al llarg del dia que llavors.suposo que cada embaràs es un món.o potser depèn del sexe no ho se... :love: En el primer va ser una nena la Mia que ara té 18 mesos i ara encara no ho sabem tot i que jo sento que és un nen. Aviat ho sabrem ;-)))
Ara feia dies que no escrivia espero que estigueu totes molt bé , intentaré entrar per aquí més sovint i poder compartir entre totes molt més d aquest moment tan dolç i bonic X tot@s.Abraçada boniques fins aviat!!

Anna
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: Maybe » dg. feb. 05, 2023 9:36 am

Hola Anneta! Soc de Sant Cugat. Encara tens nàusees? Doncs ho sento molt per tu; les setmanes de nàusees van ser duríssimes per mi... Espero que ho portis el millor possible!
A mi m'han dit que sembla una nena, però que encara no es pot saber del tot segur. Ja veurem!
Ara me'n començo a fer a la idea, ela primers mesos em vaig quedar una mica en blanc, sense ser gens conscient de tenir algú a la panxa, no sé si us ha passat!

Com ho porteu les altres?

Una abraçada!
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: Anneta82 » dc. feb. 08, 2023 10:55 am

Boniques us sembla si fem un grup per whtssp O així?jo no tinc temps d entrar massa X aki , perdoneu.a través del fòrum estar en contacte en el dia a dia és més complicat . Si us sembla fem un grupet i anem compartint per allà.ja em dieu!
Avatar de l’usuari
bombolla7
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. abr. 10, 2012 10:22 am

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: bombolla7 » dl. feb. 13, 2023 2:41 pm

Hola!!
M’encantaria si fessim grup de whats! Aixi anem compartint dubtes i alegries!
Jo estic de 17 setmanes i espero un nen. El primer trimestre me’l vaig passar com si anés amb barco… ara ja estic genial! Molta molta gana això si…!
Bona setmana a totes!☺️
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: Anneta82 » dl. feb. 20, 2023 9:12 am

Hola bombolla!felicitats per aquest nen!!nosaltres divendres vam saber que esperem una nena, una altre :).Val doncs si voleu fem el grup.ens passem números per aquí?
van88
Entrades: 4
Membre des de: dj. feb. 21, 2019 9:21 pm

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: van88 » dc. feb. 22, 2023 4:29 pm

;-) Hola noies! Estic molt feliç d’entrar a aquest fòrum perquè mirava el de repro per veure com anava la llista d’espera q van trigar 4,5 anys. Finalment m’he quedat a la privada en la 5ª FIV amb DGP aixi que súper esperat i desitjat embaràs!! Estic hiper feliiiiiç i complint avui 18 setmanes! Tinc com a DPP el 26/7/23 i porto una nena preciosa ♥️
Hi han vies alternatives on deixar el Telf pel grup de whats?
Una abraçada i encantada!!!
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: sandretaa » dj. feb. 23, 2023 12:31 pm

Bones!!! Doncs jo crec que soc de les primeres de juliol la meva DPP era el 9 pero es el meu tercer embaras i tinc 2 cesáreas pero tan al voltant de les 39 hem faran la 3.... i això esta cap l'1 de juny
Jo tmb porto una Aitana que tinc ja mooltes ganes de veure...
Ahir a la morfologica hem van posar la eco en 3D (no se si es 3 o 4) i es genial....
Jo tmb m'apunto al grup....
Ens anem parlant :--/)
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Anneta82
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 10:55 am

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: Anneta82 » dv. feb. 24, 2023 7:01 am

benvingudes Van 88 i sandreta moltes felicitats per aquests peques que venen de camí!!!ole ole ja en som unes quantes al grup que guai.doncs jo no sé com ho podem fer per fer el grup?deixem els números?jo si voleu deixo el meu i m escriviu faig jo el grup .i us vaig agregant segons m escriviu pel whtssp?així només l ha de posar una en públic per aquí.us sembla?tampoc em fa gràcia però no se com fer-ho sinó no recordo com ho vam fer amb altre embaràs per fer el grup des d aquí.i ens va tan guaiii encara el fem servir després de 2 anys i em fem una pinya super bonica.us el deixo 666706559 Anna
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: JULIOL 2023

EntradaAutor: sandretaa » dl. feb. 27, 2023 10:32 am

Hola mamis, l'Anna ja ha creat el grup si voleu us podeu anar afegint.... a veure si funciona l'enllaç...

https://chat.whatsapp.com/CCbSoa3R41VJWTkimkbFpo

Anem parlant!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::