SETEMBRE 2023

gener, febrer, març...
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

SETEMBRE 2023

EntradaAutor: Ruralgirl » dt. març 21, 2023 8:52 am

Hola!!
Obro el fil per les que tenim la DPP al setembre de 2023.
Jo ara estic de 13 setmanes + 4 dies i la DPP és pel 22 de setembre.

Volia esperar a obrir fil o participar en cas que algú l'hagués obert a saber que tot estava "bé" i que evolucionava bé. De moment tot bé i ja sabem que serà un nen!!

Així que obro fil perquè puguem anar compartint emocions, sentiments, coneixements, dubtes....

Salut!!! :-)(-:
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: SETEMBRE 2023

EntradaAutor: sandretaa » dt. març 21, 2023 1:45 pm

Mooltes felicitats ruragirl!!!
Quina rapidesa aquest nen en deixar-se veure....
Gaudeix molt d'aquesta etapa!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Tartufina
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dl. maig 30, 2016 4:59 pm

Re: SETEMBRE 2023

EntradaAutor: Tartufina » ds. març 25, 2023 8:08 am

Hola!

La meva DPP és pel 08/09. Estic de 16sg

Serà la meva tercera filla. :love: Quan neixi es portaran 6,5 anys i 4,5 anys.

Gràcies per obrir el grup! >.-<:
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: SETEMBRE 2023

EntradaAutor: Balma » dt. març 28, 2023 10:34 am

Hola!
Moltes gràcies per crear el grup! Jo estic de 13sg i també esperava els resultats del triple screening abans d’escriure! La meva DDP és el 30 de setembre! Tinc una filla de 3 anys i ara esperem una altra nena :)

Amb la meva filla vam fer un grupet molt maco a partir d’aquí!

Una abraçada, noies!
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
CUCA4
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 31, 2023 4:18 pm

Re: SETEMBRE 2023

EntradaAutor: CUCA4 » dv. març 31, 2023 4:47 pm

Hola!!
Aquí una més al grup! La meva DDP és el 07 de setembre, estic de 17 sg .
Es el meu primer embaràs, així que anem bastant perduts, però amb molta il·lusió. Gràcies al que he anat llegint al fòrum m’ha servit de guia, i ara m’he animat també a participar-hi.
Ja tinc el resultat d el triple screening i va sortit tot risc Baix. Ara a la espera de la eco del 2n trimestre d’aquí 4 setmanes.
Els primers mesos han sigut feixucs amb els símptomes i molts vòmits però ara ja començo a trobar-me algo millor.
Vull llençar una pregunta, a partir de quan es comença a comprar cosetes pel bebè? el cotxet a una botiga ens han dit entre 2 i 3 mesos abans però que no comptéssim amb agost ja que els fabricants tanquen....

Gràcies per obrir aquest grup! i felicitats a totes :love: .
sarahpgravi
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 17, 2023 7:34 am

SETEMBRE 2023

EntradaAutor: sarahpgravi » dl. abr. 17, 2023 8:14 am

Hola noies bon dia!
Sóc nova per aqui :)
Es el meu primer embaràs, tinc 36 anys i estic de 20 setmanes, porto un nen i es diu Xavi, la meva DPP es pel 3 de setembre.
Vaig una mica perduda amb el tema de comprar i preparar les coses, la robeta, accesoris... vosaltres com ho feu o ho heu fet? i el tema de la preparació al part? amb aixo vaig molt perduda.
Que tingueu un bon dilluns :)
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: SETEMBRE 2023

EntradaAutor: Ruralgirl » dt. abr. 18, 2023 8:11 am

Hola noies!!
Veig que poc a poc la cosa es va animant! :p-)

Espero que tot estigui evolucionant bé i dins del que cap us aneu trobant bé!

CUCA4 És el meu primer fill així que també vaig una mica perduda però el tema de comprar coses pel bebé teniem pensat esperarnos a que arriba a 5 mesos (ara estic de 4 i poc) i anar mirant amb la calma. També primer volem fer recopilatori de coses de gent propera que ens han dit que ens poden deixar i així no cal fer una inversió inicial tan forta.

sarahpgravi El tema de comprar el que he dit a la CUCA4, en quant a preparació al part, jo m'he apuntat a un grup de gimnastica prepart, que està encarat a mantenir l'estat físic i prevenir el tema del sól pelvià, i hi vaig un cop per setmana.
Pel altra banda em van recomanar una llevadora que fa cursos prepart, més enllà del que puguin fer per la sanitat pública, i me la van aconsellar perquè ho fa de forma molt pràctica i explica moltes situacions casos, però aquest curs no el farem fins el 4-5 d'agost, ja que em va recomanar que estigues de 32-33 setmanes mínim.

No sé si us semblaria bé fer un grupet de whatsapp? i així podem tenir feedback més ràpid amb coses que ens puguin preocupar? Si voleu em podeu donar el vostre num per privat i el faig :)

Salut!! :miko:
Lidia_cg
Entrades: 2
Membre des de: dc. abr. 19, 2023 7:53 am

Re: SETEMBRE 2023

EntradaAutor: Lidia_cg » dg. maig 21, 2023 5:15 pm

Holaaa!

Soc futura mami amb DP a octubre, vaig iniciar un fil, però sembla que no hi ha més mamis d'octubre. Per si teniu un grup de * i em podeu afegir! jaja graciies
sarahpgravi
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 17, 2023 7:34 am

Re: SETEMBRE 2023

EntradaAutor: sarahpgravi » dl. maig 29, 2023 4:02 pm

Bona tarda.
Si fessim un grup de whatsapp jo crec que aniria molt be pel tema de que es mes rapid el feddback.
Ruralgirl, aixo que dius de la gimnasia pinta molt be, on ho fas? jo per ara estic fent pilates maquines a un centre de Les Franqueses del vallès.
Carme1
Entrades: 1
Membre des de: dj. nov. 24, 2022 8:58 pm

Re: SETEMBRE 2023

EntradaAutor: Carme1 » dj. jul. 20, 2023 7:43 pm

Hola!

La meva data prevista de part és el 12 d'octubre, però igual que la Lidia, veig que no hi ha moltes futures mamis de l'octubre per aquí!

Si teniu un grup de whatsapp i em volguéssiu afegir us ho agrairia!

Gràcies!
melics
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. oct. 11, 2014 7:29 pm

Re: SETEMBRE 2023

EntradaAutor: melics » dj. ago. 03, 2023 8:54 pm

Hola noies!!

Arribo al grup tardissim però em faria gràcia unir-m’hi! Esperem un nen amb DPP 23 de setembre. Serà el tercer, tenim ja una nena de 7 anys i un nen de 4. :love:
Amb els dos grans vam fer colla de mamis també per aquí i va estar moooolt be! Fer pinya durant l’embaràs i sobretot després es taan necessari!!!
No se di heu fet grup de watsap però si és aixi i m’afegiu em faria molta ilu! Us escric des de Osona ☺️
Ànims a totes a la recta final!!! :-())
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: SETEMBRE 2023

EntradaAutor: Dahlia13 » dg. ago. 06, 2023 9:20 pm

Bona nit noies!! :--/)

Jo també vaig tardet a unir-me al grup!!! Des que vaig quedar-m'hi i vaig fer el test al gener (estava al grup de cercadores de gener), no havia tornat a entrar aquí!
La meva DPP és el 22 de setembre. He de dir que estic passant un embaràs meravellós, qui m'ho hagués dit a mi ja que sempre em fa mal algo jejej... Doncs al principi tenia nàuseas i fàstics però ni vòmits ni cansanci ni dolors a cap lloc, em sembla increïble.
Jo ho vaig passar una mica malament just per setmana santa perquè em va sortir el triple screening en risc intermig i just marxavem de viatge i no podia fer-me el test prenatal no invasiu durant aquella setmana, així que vaig estar amb l'ai al cor 10 dies i llavors ja vaig tornar i vaig fer-me la prova. Tot correcte, risc baix, menys mal, quin patiment!
I bueno, és una nena i es mou moltíssim!!! Jo crec que serà un nervi jaja, ja veurem!

Com aneu vosaltres? Què tal les calors? Aquests dos o tres últims dies ha afluixat molt i ho agraeixo taaant!!
Suposo que vau fer grup de whatsapp i per això no heu anat escribint res més... Aiix a veure si veieu aquests últims missatges i podeu respondren's!

Fins aviat!
Dahlia
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: SETEMBRE 2023

EntradaAutor: Ruralgirl » dj. ago. 10, 2023 10:39 pm

Hola noies!!

Com no veia gaire activitat per aqui vaig deixar d’entrar i avui m’ha donar per mirar i he vist els missatges i els missatges privats, perdoneu!!

Ja he creat el grup, si voleu anar-me passant el numero per privat us hi vaig afegint!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::