DESEMBRE 2023

gener, febrer, març...
Meliana
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Meliana » dc. maig 24, 2023 9:13 am

¡Hola!

Kiss83 jo també estic fent doble seguiment pública-privada. De moment a mi també m'agradat més la llevadora de la pública: el tracte va ser més proper i em va donar molta informació i consells, mentre que el gine privat anava més per feina. Però l'avantatge de la privada és que fan moltes més ecografies.

La meva idea és continuar amb el doble seguiment al menys fins l'ecografia morfològica, que em quedo més tranquila tenint dues opinions. Però després em quedaré només amb la pública ja que és on vull parir (a la Maternitat del Clínic).

Que valentes les que voleu part a casa! A mi m'atrau molt l'idea d'un part natural, però no sé si ho aguantaria, prefereixo tenir l'opció de l'epidural preparada per si de cas!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. maig 26, 2023 5:19 pm

Hola noies!! Com anem??

Meliana jo també estic pensant en dir-ho ja a la feina justament per això, faltar tant entre analítiques, ecos i això. A més m’ha coincidit amb tap a una oïda i els controls d’hipotiroïdisme amb l’endocrí i em va sap greu haver d’inventar-me coses i mentir, clar… A més el que diu la Kiss, si va malament jo ho explicaria (jefes i més propers) per no mentir. Crec que jo esperaré als resultats del test no invasiu que faig demà i si surt bé ho dic ja, així per la següent eco ja dic la veritat.

Kiss83 que bo el teu fill, el meu gran un dia em va dir després de sopar “perquè se’t posa la panxa tan grossa?” Llavors li vaig dir que d’acabar de sopar, li vaig dir “mira veus, tu també fas més panxa ara” i va colar jejjeje. Un altre dia em va dir que em cabia un bebé a la panxa jejeje. Nosaltres també volem esperar a les 12 per si ho diu als amiguets del cole però el que tu dius, la panxa ja comença a ser força visible, no sé si podré ocultar-ho massa en general

Osiria just vam parlar amb la Concha de Migjorn també, anirem a una xerrada informativa que hi ha divendres vinent a veure com són totes elles i si ens agraden anirem amb elles. Jo vaig estar mirant el web d’alpacc però clar, referències no tinc de totes elles… saps ja alguna cosa de l’analítica de tiroides??

Doncs jo avui he fet eco i súper bé!! Es movia moltíssim, m’ha fet molta gràcia i he pogut respirar una mica, quin estrés que passo… El que m’ha dit que segurament hauran de corregir data de part perquè es veu més gran, estic de 10+2 i diu que avui semblava d’11 pel tamany. Demà em faré analítica del 1r trimestre i el test no invasiu i ja dia 6 eco triple screening.

Vosaltres quan teniu ecos????

Bon cap de setmana!!
Meliana
Entrades: 20
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

EntradaAutor: Meliana » ds. maig 27, 2023 10:49 am

¡Hola!

Jo també he decidit fer-me ja el test no invasiu. Ahir mateix, a les 10+4, em van treure sang, i espero els resultats la setmana vinent. Quins nervis!

Jo també he decidit que ho diré a la meva jefa tan aviat com em donin els resultats del no invasiu. Així per l'eco de la setmana 12 que la tinc el 7 de juny ja no hauré de inventar una excusa. Una vegada hagi passat l'eco també ho comunicaré a la resta de l'empresa obertament.

La setmana vinent també intentaré sacar una estona per anar de botigues! Ja m'he engreixat bastant i els texans per exemple ja no m'entran. És un lio aquesta etapa, la roba d'abans trobo que ja no em queda bé, però suposo que encara no puc vestir de premamá tampoc... La veritat que tinc ganes d'estar ja "obertament" embarassada, penso passar-me als vestits cort imperi i anar lluint panxeta!! :panxeta:

Com aneu la resta? :)

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::