DESEMBRE 2023

gener, febrer, març...
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Meliana » dc. maig 24, 2023 9:13 am

¡Hola!

Kiss83 jo també estic fent doble seguiment pública-privada. De moment a mi també m'agradat més la llevadora de la pública: el tracte va ser més proper i em va donar molta informació i consells, mentre que el gine privat anava més per feina. Però l'avantatge de la privada és que fan moltes més ecografies.

La meva idea és continuar amb el doble seguiment al menys fins l'ecografia morfològica, que em quedo més tranquila tenint dues opinions. Però després em quedaré només amb la pública ja que és on vull parir (a la Maternitat del Clínic).

Que valentes les que voleu part a casa! A mi m'atrau molt l'idea d'un part natural, però no sé si ho aguantaria, prefereixo tenir l'opció de l'epidural preparada per si de cas!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. maig 26, 2023 5:19 pm

Hola noies!! Com anem??

Meliana jo també estic pensant en dir-ho ja a la feina justament per això, faltar tant entre analítiques, ecos i això. A més m’ha coincidit amb tap a una oïda i els controls d’hipotiroïdisme amb l’endocrí i em va sap greu haver d’inventar-me coses i mentir, clar… A més el que diu la Kiss, si va malament jo ho explicaria (jefes i més propers) per no mentir. Crec que jo esperaré als resultats del test no invasiu que faig demà i si surt bé ho dic ja, així per la següent eco ja dic la veritat.

Kiss83 que bo el teu fill, el meu gran un dia em va dir després de sopar “perquè se’t posa la panxa tan grossa?” Llavors li vaig dir que d’acabar de sopar, li vaig dir “mira veus, tu també fas més panxa ara” i va colar jejjeje. Un altre dia em va dir que em cabia un bebé a la panxa jejeje. Nosaltres també volem esperar a les 12 per si ho diu als amiguets del cole però el que tu dius, la panxa ja comença a ser força visible, no sé si podré ocultar-ho massa en general

Osiria just vam parlar amb la Concha de Migjorn també, anirem a una xerrada informativa que hi ha divendres vinent a veure com són totes elles i si ens agraden anirem amb elles. Jo vaig estar mirant el web d’alpacc però clar, referències no tinc de totes elles… saps ja alguna cosa de l’analítica de tiroides??

Doncs jo avui he fet eco i súper bé!! Es movia moltíssim, m’ha fet molta gràcia i he pogut respirar una mica, quin estrés que passo… El que m’ha dit que segurament hauran de corregir data de part perquè es veu més gran, estic de 10+2 i diu que avui semblava d’11 pel tamany. Demà em faré analítica del 1r trimestre i el test no invasiu i ja dia 6 eco triple screening.

Vosaltres quan teniu ecos????

Bon cap de setmana!!
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Meliana » ds. maig 27, 2023 10:49 am

¡Hola!

Jo també he decidit fer-me ja el test no invasiu. Ahir mateix, a les 10+4, em van treure sang, i espero els resultats la setmana vinent. Quins nervis!

Jo també he decidit que ho diré a la meva jefa tan aviat com em donin els resultats del no invasiu. Així per l'eco de la setmana 12 que la tinc el 7 de juny ja no hauré de inventar una excusa. Una vegada hagi passat l'eco també ho comunicaré a la resta de l'empresa obertament.

La setmana vinent també intentaré sacar una estona per anar de botigues! Ja m'he engreixat bastant i els texans per exemple ja no m'entran. És un lio aquesta etapa, la roba d'abans trobo que ja no em queda bé, però suposo que encara no puc vestir de premamá tampoc... La veritat que tinc ganes d'estar ja "obertament" embarassada, penso passar-me als vestits cort imperi i anar lluint panxeta!! :panxeta:

Com aneu la resta? :)
Mariona_8181
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. maig 19, 2023 3:58 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Mariona_8181 » dl. maig 29, 2023 6:33 pm

Al final, hi vem anar la setmana següent i ja s'ha vist l'embrió, quin descans.Pero crec que aquest patiré molt més que el primer, ja que vaig amb més por.
Osiria, jo em van recomanar natalben.Crec que porta iode.
Kiss83, jo estic igual, amb el segon és comença a notar molt abans la panxa..no sé si podre aguantar gaire.
Jo també faig seguiment per púbic, ja ho vaig fer amb el primer i també ho faré amb el segon.
Kiss83
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 5:04 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Kiss83 » dt. maig 30, 2023 12:46 pm

Quina bona notícia Mariona!!
Com aneu la resta amb les ecos? A mi se m’està fent llarga l’espera per la propera… i el que queda!
Meliana, aquest cop a mi també em fa il•lusió mirar-me roba d’embarassada!
Amb el primer, entre que estava mig confirada a casa per la pandèmia i que era hivern, vaig passar de qualsevol manera. Però aquest estiu tocarà lluir panxota :ok:
Esteu tenint èxit amb la cerca de llevadores?

Vinga, anem parlant :--/) :--/) :--/)
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » dc. maig 31, 2023 2:10 pm

Hola noies!!!

Meliana quin test vas fer al final? T’envien els resultats a tu? T’han dit per quan? El meu, Neobona, quan em van treure la sang em diuen que els resultats li enviaran a la meva ginecòloga, que a mi res, vaig flipar. Vaig trucar després i m’han dit que és possible que en mà em puguin donar una còpia i sino demanar autorització i no sé què més. Ja podien avisar de que funciona així abans! Vaig demanar cita telefònica a la ginecòloga i li vaig demanar que m’enviï còpia per no haver d’esperar a la següent visita que és el 19.

Mariona m’alegro molt de que anés bé la eco!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Kiss quan et tocava a tu eco???

Una cosa noies, no us vindria de gust fer un grupet de whatsapp??? És que jo entro des del mòbil i seria més còmode per whatsapp que no per aquí… Si voleu el creo jo i m’envieu els vostres telèfons per privat. Bé, com us vagi millor.

Parlem!!
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Meliana » dc. maig 31, 2023 2:40 pm

¡Hola!

Mariona m'alegro moltíssim, quin alleujament! Ja pots respirar una mica més tranquila. Ja veuràs que a partir d'ara tot anirà bé >.-<:

Nurieta jo em vaig fer un test que es diu MyPrenatal, del laboratori Veritas Intercontinental. No sembla ser molt conegut però és amb qui treballen a la meva clínica ginecològica. Pel que he entès, sí m'enviaran a mí els resultats! Em vaig treure sang el divendres 26 i haurien d'arribar el 2 de juny pel que em van dir. A veure si la teva ginecòloga et pot enviar una copia sí, perquè esperar al 19 ara se't farà etern!!

A mí sí m'agradaria ser al grup de whatsapp! :p-) Ara t'envio el meu número per privat, gràcies per crear-ho!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. juny 02, 2023 4:30 pm

Noies!! Encara no he fet el grupet de whatsapp perquè només seríem la Meliana, l’Osiria i jo, m’espero per no repetir massa les presentacions no?? Jejejjej. A veure si la kiss i la Mariona s’animen :).

Per cert, ja tinc resultats test no invasiu, tot baix risc i és una nena!! Els dos que tinc són nens ;).
Kiss83
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 5:04 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Kiss83 » ds. juny 03, 2023 3:46 pm

Enhorabona Nurieta!!!
Sí, molt millor per whatsapp, ara et passo el número.
La propera eco la tinc el dia 19, però visita amb la ginecòloga, el 26.
Finalment hem decidit que sí farem el test no invasiu, però no vull esperar 3 setmanes més per dir-li a la doctora, li faré un truc.
Anem parlant!
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Meliana » ds. juny 03, 2023 5:53 pm

Què bé Nurieta, me n’alegro molt!! Jo també he rebut els meus resultats, tot baix risc i tindrem també una nena :p-) Estic molt contenta i ilusionada.

Ara tenim l’eco de la setmana 12 el dimecres i si tot es veu bé, el proper cap de setmana ja ho anunciarem a tota la família!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. juny 03, 2023 6:38 pm

Hola a totes. Finalment i amb molta por,faig entrada al grup. Sóc mare d'un amor que aviat farà tres anys i també d'un segon fill que va néixer sense vida l'any passat. Amb tot,ara estic de 13+4 i vull formar part d'aquest grup i així compartir aquest camí de felicitat i por amb vosaltres.
Una abraçada
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » ds. juny 03, 2023 9:13 pm

primavera benvinguda!! Et volia comentar que hem fet grupet de whatsapp per parlar millor per allà, si vols que t’afegeixi digue’m el teu telèfon per privat i ho faig!! Aix no puc ni imaginar el que vas haver de patir amb el teu segon petit :(. Molta força per aquest tercer embaràs!!!
marta38_2019
Entrades: 3
Membre des de: dj. març 23, 2023 11:48 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: marta38_2019 » dg. juny 04, 2023 6:41 am

Bon dia!!! A mi també m'agradaria entrar al grup, tinc un nen nascut a l'octubre de 2019 i a finals de desembre i principis de gener si tot va bé tindré el segon. Estic de 9 setmanes i 4 dies.
Encara amb por per estar al primer trimestre.
Ja em direu!!
Fins el dia 22 de juny no tinc la eco de les 12 setmanes....

:--/)
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » dg. juny 04, 2023 7:11 am

Marta envia’m missatge privat amb el teu telèfon i t’afegeixo al grup :)
Ginarmi
Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 06, 2023 5:37 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Ginarmi » dt. juny 06, 2023 5:41 pm

Hola a totes!!!
Fa dir que us llegeixo però no podia iniciar sessió perquè no recordava l'usuari... En fin.
La qüestió és que estic de 10+4 setmanes, amb moltes ganes d'arribar ja a la 12!!!!
Dilluns que ve anem a fer la eco de les 12!
Jo tb vull entrar el whats app!!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: pruneta33 » dt. juny 06, 2023 7:54 pm

Bona tarda!
Tenia dubtes si escriure per què al gener vam patir un abort i a més la meva DPP és de molt principis de gener.... Fins que a la eco de les 12 setmanes confirmin...
Tenim una nena del 2020 i creuem els dits que aquest embrió es vulgui quedar amb nosaltres
Ara estaria de 9+4.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » dt. juny 06, 2023 8:43 pm

pruneta estem al grup de whatsapp, si vols envia’m el teu telèfon per privat i t’afegeixo, és que per aquí potser ja no hi haurà gaire moviment…
Mariona_8181
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. maig 19, 2023 3:58 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Mariona_8181 » dt. juny 20, 2023 12:05 pm

Hola a totes,

Pruneta, entenc perfectament la incertesa que tens.Jo estic de 11 setmanes i esperant que em diu la eco del primer trimestre.Vaig tenir un avortament al desembre i la veritat és que aquest embaràs no l'estic disfrutant com amb el primer nen, que el vaig tenir al 2020.
M'agradaria entrar al grup de watsapp.
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » dt. juny 20, 2023 12:49 pm

Mariona envia’m el teu telèfon per missatge privat i t’afegeixo al grup!
Martaferrando
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 22, 2023 7:55 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Martaferrando » dt. ago. 22, 2023 7:58 am

Hola, què teniu un grup de what's app per anar compartint cosetes? Com hi puc accedir? Gràcies

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::