DESEMBRE 2023

gener, febrer, març...
Bizcocho
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. des. 28, 2022 7:33 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Bizcocho » dl. maig 15, 2023 10:04 am

Bon día noies ,

Finalmente crec que hem decidido pel test Nace , sembla ser que el bàsic es fa a Valencia y son 3 -4 dies els resultats-548 euros.

El test ampliat he estad llegint molt i sembla ser que no es del tot fiable i parlen de que no val la pena tenint aquesta fiabilitat. Crec que els ampliats juguen mes amb la necesitat de estar tranquila que amb una resultats bons.

Donant voltes i voltes i mirant be , crec que faré el bàsic que miren les trisomies i alguna cosa mes amb la fiabilitat del 90% aprox i prou.

Només de pensar en estar tot el día senser a la mesa electoral amb la son que tinc a totes hores ...ufff. pero bueno, intentarem aguantar i aprofitar aquestes 5 horetes per fer el test.

Poc a poco van pasant les setmanes noies, m' alegro que totes anem tirant.

Salutacions

Arantxa
Osiria
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. maig 03, 2023 7:30 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Osiria » dl. maig 15, 2023 10:42 pm

Hola boniques!!

Avui hem fet eco i molt bé! Estic de 8 setmanes ara i ja mesura 15,1mm , tot va súper bé ! M’ha dit de fer una altre control en 10 dies i després ja a les 12 setmanes.

M’alegro que tot us vagi bé a vosaltres també, veig que totes estem més o menys amb els mateixos símptomes i arrossegant son tot el dia.
A mi ja m’ha sortit panxeta, segons la roba que porti ja no la puc dissimular, i els pantalons ja no em corden!
Vosaltres ja ho heu explicat a algú? Nosaltres a uns amics només, però crec que ho haurem de dir aviat perquè no ho podré dissimular massa més…
En fi, espero que seguim totes igual de bé, fent crèixer aquests petitons/es.
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Meliana » dt. maig 16, 2023 12:00 pm

¡Hola!

La veritat és que va ser tot un repte aguantar el viatge, Nurieta, no era la forma ideal de passar les setmanes 7 / 8 :()():::: Però va anar més o menys bé, gràcies al Cariban, snacks constants, i dormir durant els trajectes en bus!

Jo ho he dit a la meva mare Osiria : lasito : però a ningú més, la meva idea era esperar a l'ecografia de la setmana 12. A mi també s'em noten canvis, però més que panxeta, el que sembla és que m'he engreixat en general... Jo estava mooolt primeta i en aquestes setmanes entre la dieta de bojos que porto i la falta d'energia per fer esport he guanyat alguns kgs ja. Espero que la cosa s'estabilitizi aviat!

Bizcocho, quin pal la mesa electoral!! Molts ànims, al menys pots aprofitar el dia següent pel test com dius :)
Kiss83
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 5:04 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Kiss83 » dc. maig 17, 2023 7:50 am

Hola noies!!
Em sumo al grup! :-) Estic de 7 setmanes, i també vinc de FIV.
Tranquilitza veure que estem igual!! Força por, mooooolt cansament i algunes nàusees.
La meva data prevista de moment és el 29… quines festes passarem!
Una abraçada noies i molts ànims!!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » dc. maig 17, 2023 8:31 am

Hola noies!!!

Benvinguda kiss83!! Aix sí, a mi em fa pena viure els embarassos així amb por, en lloc de amb felicitat des del primer moment… Però vaja suposo que és el que toca quan no ha sigut tan fàcil com pensàvem… Quan tens eco???

Jejejejej Meliana dormies al bus??? Aix pobre… Jo també noto que vaig engreixant perquè amb això de les nàusees els fruits secs per exemple em senten bé i vaig menjant durant el dia, per sopar no tot em cau bé, pasta i arròs per exemple millor i les verdures em senten fatal!

Que bé Osiria aquesta eco!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo ho vaig explicar a la meva família (mare i germans) perquè just havia dinar familiar i com que ens juntem poc vaig pensar que era un bon moment i realment si va mal, els hi explicaré igualment… Si coincideix que quedo amb alguna amiga propera ho explicaré també i ja als meus fills i gent no tan propera esperaré a les 12 setmanes.

Bizcocho jo crec que faré Neobona al final perquè he vist que està obert dissabte i així puc fer-ho més tranquil·la. Divendres 26 eco de les 10 setmanes i si està ok, dissabte el test i au! Una pregunta, tu saps si això de la prescripció mèdica la pot fer qualsevol? Vull dir que si li porto el paper a la meva ginecòloga els omplirà? No sé si posen pegues… I merci per la info dels test! Jo crec que faré el senzill/intermig també, trisomies i els sexuals i prou.

Per cert, sou totes de Barcelona? Jo de L’Hospitalet de Llobregat :)
Isnel-32
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 8:11 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Isnel-32 » dc. maig 17, 2023 8:26 pm

Hola noies!
Jo també m’afegeixo al grup! :-()) Ens ha costat força aconseguir l’embaràs (gairebé 12 cicles però de moment estic de 7 setmanes i la meva data prevista de part és el 31 de desembre! x*x*x neu:-) Tot i això, crec que vaig ovular una mica més tard així que suposo que a la primera eco m’ho acabaran d’ajustar.

Faig el seguiment per la SS i de moment només he fet una visita amb la llevadora, i fins les 12 setmanes no tinc la eco, així que la cosa se’m farà eterna per veure si tot va bé o no. Si no em puc aguantar aniré al privat a fer-me-la! : metge : Hehe

Per la resta em trobo bé, a part de molt cansada no tinc nàusees, ni vòmits ni cap altre símptoma, cosa que també em fa estar una mica a l’expectativa de com anirà i si realment hi ha embaràs i tot va bé. Suposo que fins que no escoltes el batec no te n’acabes de fer a la idea al 100%. :-o00m

En fi, seguim xerrant per aquí noies! Una abraçada!!
Isnel-32 :--/)
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Meliana » dj. maig 18, 2023 5:11 pm

Benvingudes totes les noves!! Isnel quina alegria veure't aquÍ!! Et recordo del grup de Cercadores. Me n'alegro moltíssim de la bona notícia :-())

Jo em vaig trobant una mica millor. El Cariban m'ajuda amb les nàusees, el que passa és que em provoca una somnolència terrible. Però en general ja vaig estabilizant-me i millorant la dieta, que aquestes setmanes havia estat una bogeria. També la propera setmana començaré classes de pilates!

Jo he decidit que també em faré un test prenatal bàsic. M'agradaria anar ja fent-lo ja, no vull esperar al triple screening, però no sé molt bé com procedir ?-) He escrit a la clínica ginecològica a veure què em diuen, suposo que m'hauràn de donar algun paper, oi? A veure que em diuen. Si alguna ja ho té fet potser podríeu explicar-nos com és el procediment :()()::::

Per cert, jo visc a Barcelona ciutat, Nurieta :--/) Estem ben a prop!
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » dj. maig 18, 2023 6:43 pm

Benvinguda Isnel!!! Entenc el teu neguit per no tenir símptomes pero a la vegada t’envejo molt!! Per mi són horrores les nàusees!! A veure si aguantes fins les 12 sense fer eco jejejej. Per cert, el meu fill gran és del 30 de desembre, va ser un cap d’any molt especial ;).

Meliana que bé que et vagis trobant millor!! Jo crec que pels matins em vaig trobant millor també però última hora del dia i sopar encara durillo…

Això del test jo quan el vaig fer amb el 1r fill com que sóc de Sanitas el vaig demanar amb ells i va ser fàcil, no recordo haver de fer gaire cosa, omplir un paper jo i pagar. L’analítica va ser a la mateixa clínica Cima. Crec que això de la prescripció mèdica no calia… Però ara ho han canviat i has d’anar a un laboratori sí o sí. Al final jo crec que és qüestió d’escollir el que més et quadri. El que jo he escollit m’han enviat un paper per mail i llavors l’he d’omplir jo i la ginecòloga, a veure si m’ho fa sense problemes que això és el que no tinc clar…

La resta què tal???
Osiria
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. maig 03, 2023 7:30 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Osiria » dj. maig 18, 2023 10:07 pm

Hola a totes!
Benvingudes a les noves incorporacions kiss83 i isnel-32!!!
Quines dates de part que tenim totes, en plenes festes, estarem ben entretingudes jejeje

Isnel-32 a veure si aguantaràs fins a la setmana 12, tens mútua? No em pensava que esperessin tant per fer la primera eco! Jo com que faig tot el seguiment pel privat desconec totalment com funciona la SS…
Ja ens aniràs explicant…

Kiss83 … i tu quan tens eco? La veritat és que jo també vaig amb una mica de por, al tenir historial d’avortaments vas amb més cautela i amb l’angoixa al damunt… a veure si passem ja la barrera del primer trimestre i respirem algo més tranquiles.

Jo segueixo amb molt malestar, moltes nàusees encara i hi ha aliments que no tolero, la meva dieta es basa amb la pasta, l’arròs, el formatge i coses avinagrades, el meu home al-lucina amb la quantitat de vinagre que fico a tot arreu.
En fi, unes setmanes més i espero que vagi passant i pugui anar menjant de tot.

La resta com aneu?
Mariona_8181
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. maig 19, 2023 3:58 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Mariona_8181 » dv. maig 19, 2023 5:04 pm

Hola,

Estic embarassada de 6 setmanes i vaig anar al ginecòleg a fer la meva primera ecografia i es va sentir el cor però em va dir que el creixement anava 3 dies amb retard i que hi anés en 1 setmana per veure si havia crescut.
Se'm està fent l'espera eterna i tinc molta por de perdre'l una altra vegada, ja que el desembre vaig tenir un abort espontani als 6 mesos.
A algú li ha passat lo mateix ?

Gràcies
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » dv. maig 19, 2023 5:19 pm

Hola Mariona, ja imagino els nervis que deus estar passant… Jo he passat per 2 avortaments i això fa que els embarassos posteriors es visquin amb molt d’estrés :(. Estant de tan poquet i que s’hagi sentit el cor per mi és un molt bon senyal!! Saps exactament quan vas ovular??? És que jo per exemple el mes que em vaig quedar sé que vaig ovular 2 dies abans del dia habitual i per tant, varia el tamany del fetus a la eco…

Em temo que només et queda tenir paciència i esperar a la següent ecografia. Quan te la fan?? Molts ànims i per aquí estem si necessites res!!
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Meliana » dv. maig 19, 2023 5:56 pm

Benvinguda Mariona!! Es passa molta ansietat amb aquestes coses, t'entenc! Que s'hagi sentit el cor sembla molt bon senyal, i jo crec que és molt probable el que diu Nurieta, que hagis ovulat uns dies més tard del que et pensaves i per això va amb retràs... Creuem els dits per tu, molts ànims amb aquesta espera! Segur que la setmana vinent ja es veu alguna cosa <3

Osiria m'identifico totalment amb el que dius del menjar! Amb la pasta i el formatge em passa el mateix, i curiosament també tinc moltes ganes de pizza haha Estic desitjant superar aquest trimestre.

Jo tenia intenció de començar classes de pilates la setmana vinent, però precisament ahir mentre estaba al gimnàs demanant informació vaig sufrir un mareig molt for. De fet, gairebé perdo el coneixement, les recepcionistes van haver de subjectar-me i tombar-me al terra. Vaig recuperar-me en questió de minuts i ja tot bé, sembla una baixada de tensió, però m'he quedat preocupada. He escrit una e-Consulta a la llevadora de la SS, a veure si la veu i em diu alguna cosa.

Alguna ha tingut episodis així a l'embaràs?
Kiss83
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 5:04 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Kiss83 » ds. maig 20, 2023 7:26 pm

Hola de nou!
Ostres Mariona, molts ànims. Jo vaig fer la primera eco quan estava de 6 setmanes, com a última visita del procés de FIV, i en no veure res (només s’intuia un pixel) em van citar per una setmana després, que es va fer mooolt llarga :-o00m . A la de les 7 ja es veia bé i un batec clar i ja em van donar l’alta. >.-<: Ara he començat a fer seguiment per la privada al mateix lloc (a Barcelona) on em van portar el primer embaràs (tinc un nen de 2 anys) i aquest cop em faré també el doble seguiment al CAP. Dilluns tinc hora amb el llevador, a veure què tal. M’agrada la idea de tenir-lo aquí al costat de casa (soc de Cardedeu), perquè ara amb el nen no tinc tanta flexibilitat per anar amunt i avall.
Pel que dieu, crec que no tinc tantes nàusees com vosaltres, però tela el malestar que em donen. I la son… quaaaanta son! I no us troveu una mica tovetes d’ànims? Jo no sé si és que vaig tan cansada que tot se’m fa una muntanya però estic tirant a trista i tot m’afecta molt.
Tema marejar-se: jo sempre he tingut la pressió molt baixeta, i ara la hi tinc més. No sé si té a veure amb l’embaràs… he d’anar amb compte quan m’aixeco de pressa, perquè veig com estrelletes. Em van dir al CAP en preguntar-ho que no té importància i que millor tenir la pressió baixa que alta. Però mira’t-ho per si de cas!
Vinga noies, ànims a totes que les setmanes avancen, molts petonets!! :-())
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » dg. maig 21, 2023 11:19 am

Hola!!

Ostres Meliana quin ensurt no?? Jo vaig tenir un mareig l’altre dia que em vaig haver de recolzar a una paret però clar, sortia del metge de treure’m un tap a l’oïda i vaig pensar que era d’això…. A veure si et diu alguna cosa la llevadora.

Kiss83 i no se’t fa pesat fer doble seguiment? A on vas pel privat? És que estàs llunyet , clar… Aix això d’estar toveta, mira ahir estava llegint un còmic de superherois amb el meu fill i en una de les pàgines quasi ploro jejejejejej. Estic sensiblona jo també ;). Trista en general, no, per això. Quan teniu pensat dir-li al germanet???

Nosaltres hem començat a mirar llevadores de part a casa, el 1r el vam tenir a l’hospital però el 2n a casa i volem repetir experiència tot i que la llevadora que ens va portar ja no viu a Barcelona així que per això busquem una altra.

Que acabeu de tenir bon cap de setmana!!!
Mariona_8181
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. maig 19, 2023 3:58 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Mariona_8181 » dl. maig 22, 2023 8:27 am

Nuriteta81, crec que vaig ovular fins hi tot abans de l'habitual, ja que em faig els testos de ovulació...però algun cop m'han dit que ovulava i més endavant tornava a tenir un altre pic..així que poder encara hi ha esperança.Avui em fan la ecografia.Tibc una mica d'esperança, perquè tinc pressió que algo es mou, com vaig tinguer amb l'embaràs del meu fill i no ho vaig tinguer amb l'últim avortament, que vaig perdre a les 6 setmanes.
Meliana, gracies pels ànims!a veure avui.
Jo no he tingut episodis de mareijos forts a l'embaràs del meu fill, tot i que com que em marejava molt pq tendeixo a tenir la pressió baixa el ginecòleg em va aconsellar un cafè al dia per evitar-ho.
També em van dir que va molt bé veure molta aigua, ja que el cos renova contínuament la aigua del sac i et pots deshidrar i fruits secs.Desde que segueixo aquest consell que no estic tant marejada.
Ja fas bé que t'ho mirin, però crec que no serà res greu..jo he sentit de gent que li passa i l'embaràs ha anat bé.
Kiss83, em donés una mica d'esperança..a veure si avui ja m'ho veuen...no em veig capaç de tenir un altre avortament..ja que l'últim va ser al desembre d'aquest any.
Osiria
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. maig 03, 2023 7:30 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Osiria » dt. maig 23, 2023 12:22 pm

Hola hola!

Benvinguda Mariona, siguis positiva i confia que tot està bé! Ja sé que costa venint d’experiències amb avortaments, però casi sempre després d’un avortament el següent embaràs és el bo. Creuem dits per tu!

Ostres meliana quin susto amb el mareig! A mi no m’ha passat mai, però sembla el que dius, una baixada forta de pressió. Ja t’ha contactat la llevadora?

Kiss, a mi també em passa que estic baixa d’ànims, és normal, tenim un còctel d’hormones que van amunt i avall. Jo estic amb progesterona i també em noto amb moments de molta tristesa… paciència, anirà passant!

Vosaltres us preneu complement de iode? Vaig anar a un endocrí i em va fotre una bronca perquè no prenia els 200mg de iode diaris… m’ha dit que n’he de prendre durant tot l’embaràs, no sabia que fos tant important… com que tinc problemes de tiroides suposo que per això m’ha dit que m’he de complementar més.

Nurieta nosaltres també volem un part a casa! Que guai, tenim una situació molt semblant! i també estic buscant llevadora, m’està costant perquè al caure en dates de Nadal és complicat, la majoria no es vol comprometre aquells dies… una llàstima perquè m’havien parlat molt bé de l’equip de Maternittas i les volia a elles, però no tenen disponibilitat aquelles dates.
Pots preguntar a la Marta Garcia, Inma Marcos… i de Barcelona no conec a ningú més. Però segur que ho tens més fàcil que jo.
I també busco fotògrafa pel part, que també m’està costant molt de trobar.

Com aneu totes? Hi ha ecos a la vista?
Nurieta81
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Nurieta81 » dt. maig 23, 2023 1:00 pm

Hola noies!!

Mariona_8181 com va anar ahir al final????

Osiria però quin problema de tiroides tens?? T'ho dic perquè jo tinc hipotiroïdisme i em medico cada dia, llavors en el moment en què em quedo embarassada demano hora a l'endocrí per pujar dosi i control·lar-ho cada mes. És important tenir-ho control·lat, sí, jo recordo del 1r embarás prendre el yodocefol que porta l'àcid fòlic + iode justament per això. Jo no el prenc ara perquè com ja em medico de normal, no em cal... Edito el post per dir que ara potser ha sonat preocupant el tema... No era la meva intenció, perdona! jo crec que normalment això t'ho miren ja quan fas l'analítica del 1r trimestre perquè hi ha dones que fan hipotiroïdisme durant l'embaràs només i llavors ho control·len i prou.

Quina gràcia el tema del part a casa!! Conec molt poca gent que ho faci!! A la Inma Marcos ja li vaig preguntar i ho té ple, sembla que anem tard per segons qui... La Imma Sàrries va ser la nostra al 2n però visita crec que a Osona ara i llavors ara estem mirant Migjorn, ens tira enrere que s'han de fer visites presencials durant l'embaràs (és una casa de naixements i pots parir allà o a casa) i està per Manresa, uns 45 min des de casa, però tinc molt bones referències, són 5 llevadores i van als parts de 2 en 2, que ben pensat és més fàcil estar atesa que amb una de sola... A on vius tu?

Tema fotògrafa ho vam mirar pel 2n fill però és que és molt i molt car!! Ho vam descartar. A més en el meu cas no hagués arribat perquè no va arribar ni la llevadora a temps, així que... Nosaltres vam posar una càmara de vídeo en el trípode durant el part i tinc el part gravat :)

Aix jo tinc eco divendres!! A veure què... Començo amb els nervis :-o00m :-o00m :-o00m
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Meliana » dt. maig 23, 2023 4:29 pm

¡Hola!

Gràcies a totes! Sí, m'ha contactat la llevadora del CAP i a ella li sembla una baixada de tensió, m'ha donat una llista de recomanacions per intentar evitarles. Espero que no es repeteixi i que hagi sigut només aquest susto!

Osiria, a mi la llevadora em va dir que amb el iode es comença a partir del segon trimestre; és clar que ella es referia a la població general, sense cap problema de tiroides. En tot cas jo estic amb el Femibion 1, és un multivitamínic que a més del folat porta iode, i un munt de vitamines més.

Mariona_8181 com va anar tot?? Espero que hagis tingut bones notícies <3

Jo ara estic pensant si comunicar-ho ja a la feina, perquè en teoria tinc dret a ausentar-me per les cites mèdiques, però és clar si no ho he comunicat no... I ara m'estic estresant una mica pensant una excusa per faltar per l'eco del primer trimestre, per exemple. Però després penso a la possibilitat de que rebre notícies dolentes al triple screening i haver d'explicar-ho a tothom i tampoc no m'agrada. Quin lio!
Kiss83
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. oct. 02, 2020 5:04 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Kiss83 » dt. maig 23, 2023 9:41 pm

Hola noies!!
Estic al•lucinant com poden estar ja ocupades les llevadores pel desembre… si no ens podem anticipar més! Us passo el contacte de la que m’havia de portar el primer part, que al final estava en un congrés i no va poder ser, Beatriz Hernàndez. Crec que fa parts a casa també.
Jo optaré per tenir-lo a l’hospital.
Mariona, espero que ens puguis donar bones notícies aviat!
Nurieta81, ja veurem si se’m fa pesat el doble seguiment. Jo crec que no, perquè la gine privada m’ha programat poquíssimes visites. Ahir vaig anar a veure el llevador del CAP i em va donar mil cops més informació i consells aue la gine privada, em va agradar.
Sobre dir-li al germanet, esperarem cap a les 12 setmanes, tot i que ara em mira i diu: la mama te panxa :-:)
A pares i germans ja ho hem dit. Al final, quan vaig tenir l’avortament el gener, a les 5 setmanes, vaig necessitar el seu suport i els ho vaig acabar dient igualment. En aquell cas també ho vaig dir als jefes i companys més propers a la feina (vaig estar de baixa i no volia que especuléssin, vaig dir la veritat).
A la feina ho diré a les 12 setmanes, si aguanto… tinc una panxa que jo diria que és similar a la dels 4 mesos del primer i deuen sospitar algo. L’altre dia vaig passar tot el dia amb els pantalons descordats :elefant:
En fi marones, molts ànims i anem compartint experiències per aquí!
Osiria
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. maig 03, 2023 7:30 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Osiria » dt. maig 23, 2023 10:45 pm

Hola!

Nurieta … jo també tinc hipotiroidisme, prenc eutirox cada dia, i l’endocrí em va dir que a més a més havia de tenir un complement de 200mg iode, que em comprés urgent el natalben supra. La veritat que em va espantar, perquè no tinc cap analítica recent i no sap els valors com estan desde fa 6 mesos. Però vaja, avui ja m’he fet analítica per control i a veure com surt aquesta tiroides…
Dilluns tinc la del primer trimestre, això va avançant!

Pel tema part, jo vaig anar a Migjorn i vaig conèixer la Concha, mooolt maca, és un equip molt bo, però ens va tirar enrera les visites que has de fer presencials, elles només es desplacen dos cops i la resta hi has d’anar tu. Això i que estant a 1 hora d’on vivim també em fa por que no arribin a temps.
Ara he contactat amb una altra i tampoc té disponibilitat. Estic estressada, no sé amb qui ho farem, sort que he començat a mirar amb antel-lació, doncs ja fem tard .
M’apunto la idea del trípode jeje… és el que haurem d’acabar fent.

Ànims a totes, ja aneu explicant ! Bona nit!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::