DESEMBRE 2023

gener, febrer, març...
Meliana
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Meliana » dl. abr. 17, 2023 9:22 pm

Hola! M'atreveixo a obrir aquest post per les que tenim la DDP al desembre 2023! :--/)

Obro el fil amb una mica de por perquè encara és molt aviat, estic només a la setmana 5... Però em vindria molt bé una mica de acompanyament! Encara no ho hem dit a ningú i a la gine (privada) no la veig fins al 27 d'abril, així que no tinc ningú amb qui parlar del que em passa.

El meu marit i jo només feia dos mesos que cercàvem, vam "fer diana" ja al segon cicle... Jo estava convençuda que trigaríem més així que estic una mica encara fent-me a la idea!

Us deixo algo més d'informació sobre mi! Espero que siguem moltes! :-())

DDP: 18 de desembre
Edat: 28 anys
Embaràs: 1r embaràs

Una abraçada!
Bizcocho
Entrades: 12
Membre des de: dc. des. 28, 2022 7:33 pm

Re: DESEMBRE 2023

EntradaAutor: Bizcocho » dj. abr. 27, 2023 7:52 pm

Yo ara estic de 5 setmanes + 3 dies, es molt d' hora i encara vaig amb prudencia. Ara buscar un ginecólogo d' Adeslas que m' agradi.

Alguna recomanació ?

Salutacios
Meliana

EntradaAutor: Meliana » ds. abr. 29, 2023 5:39 pm

Hola, Bizcocho! Benvinguda i enhorabona! :p-) Quin dia tens la data probable de part? :)

Jo estaba desesperada buscant alguna clínica que em volgués fer eco a les 6 setmanes, perquè a la setmana 7 tinc planejat un viatge i no volia marxar sense haver fet eco... Finalmente he anat a la clínica Ginnova a Barcelona i molt bé, estant de 6+3 em van fer eco i vam escoltar el batec =0-0-) Crec que treballen amb Adeslas, potser pots trucar!

També m'han receptat Cariban per les nàusees. No les porto malament de moment, el que noto és que tinc moltíssima gana sempre, de fet ja he guanyat un parell de kg :-:) M'agradaria controlar l'augment de pes, però si no menjo constantment em venen les nàusees!

Espero que tot continuii molt bé Bizcocho!
Bizcocho

EntradaAutor: Bizcocho » dl. maig 01, 2023 4:42 pm

La data prevista es el 25/12 fum fum fum , jeje. el dijous tinca eco de confirmació de la clínica fiv o estaré de 6+3., a veure si podem veure el bàtec , quins nervis. De momet hem trobo be , cansada i amb el cos extrany al matí.
Miraré aquesta clínica a veure si porten embarassos perque està sent complicat trobar hora i bones referencies.

Quina data tens prevista ? Com van les náuseas ?
Meliana

EntradaAutor: Meliana » dt. maig 02, 2023 9:01 am

Quina ilusió Bizcocho! Jo tinc la meva DPP el 18 de desembre :-())

Jo de moment seguiré amb Ginnova, que em van atendre molt bé, i faré doble seguiment amb la pública.

Vaig tenir un parell de dies dolents de nàusees i vaig decidir-me a provar el Cariban… És màgia! Només una pastilla cada nit i ja m’ajuda moltíssim. Crec que serà la meva salvació durant el viatge, que marxo aquesta tarda.

Que vagi genial la eco, Bizcocho, ja ens contaràs si has sentit el batec! =0-0-)
Bizcocho

EntradaAutor: Bizcocho » dt. maig 02, 2023 7:32 pm

El dilluns que ve tinc cita a la Quirón AMB una ginecóloga ( marta rial crestelo ) , a veure quienes sensacions tinc. Crec que només es visita. També intentaré fer el seguiment a la pública i privada, pero crec que pel tema horaris amb la pública es complicat compaginar amb la feina.

Ara només penso en el dijous i l'ecografia ?-)

Que tinguis bon viatge i a disfrutar !
Osiria
Entrades: 10
Membre des de: dc. maig 03, 2023 7:30 pm

EntradaAutor: Osiria » dc. maig 03, 2023 7:41 pm

Hola a totes! Entro perquè fa unes setmanes que vam saber que estava embarassada i ahir vam fer eco, estic de 6+3. Estem molt contents >.-<:
De moment tinc bastant malestar, panxa regirada tot el dia i moooolta son. Com aneu vosaltres?
Espero compartir molt amb vosaltres!
Bizcocho

EntradaAutor: Bizcocho » dc. maig 03, 2023 9:03 pm

Hola Osiris,

Jo tinc molts ardors i la son es bestial ! Dormiría a totes hores.
Vas poder veure el bàtec ? Demà justament faig eco i estaré de 6+3.

Quins nervis noies.
Osiria

EntradaAutor: Osiria » dc. maig 03, 2023 9:46 pm

Sí! Vam escoltar el batec, tot està perfecte de moment. Vam passar uns nervis… perquè venim de dos abortaments i això encara et fa patir més… però esperem que aquest s’agafi ben fort!
Ja ens explicaràs demà bizcocho! Que vagi molt bé!!
Osiria

EntradaAutor: Osiria » dc. maig 03, 2023 9:51 pm

Us volia explicar que venim d’una FIV i ahir ens van donar l’alta de la clínica, o sigui que ara ens toca buscar ginecòleg per la mútua… demà buscaré i demanaré visita en 15 dies m’han dit…
Osiria

EntradaAutor: Osiria » dl. maig 08, 2023 7:58 pm

Hola hola! Com aneu les dos?
Bizcocho, qué tal? Vau poder escoltar el batec?
Bizcocho

EntradaAutor: Bizcocho » dl. maig 08, 2023 9:36 pm

Hola noies,

Vaig escoltar el bàtec i quina emoció noies. Ara haig de fer-me les analitiques i find a la semana 12 no hi haura cap eco :(

Tinc decidit Fer el test prenatal no invasiu la semana 10, peronde momento no m' he decidit on anar.

Vosaltes com aneu noies ?
Osiria

EntradaAutor: Osiria » dl. maig 08, 2023 10:35 pm

Ei que bé bizcocho >.-<: >.-<:
Però fins la setmana 12 no et faran més control?
Escoltar el batec i veure el cigronet tant petitó és molt emocionant. Jo tinc una sensació extranya, és com si no estigués passant, com si no fos real, em costa d’explicar aquesta sensació… suposo que més endavant quan comenci a sentir-lo serà diferent…
Jo segueixo amb molt malestar, nàusees i molta son tot el dia.

Jo tinc visita dilluns que ve , estaré de 8 setmanes.. s veure com va creixent…

A veure si s’anima aquest post i entren més mamis de desembre :-())

Bona nit, ens anem explicant , cuideu-vos molt
Nurieta81
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

EntradaAutor: Nurieta81 » dt. maig 09, 2023 9:14 pm

Hola noies!!

M’apunto jo també tot i que també tinc historial d’avortaments i anem amb molta precaució… Tinc dos fills de 6.5 i 2.5 anys i demà faig les 8 setmanes, em tocaria pel 20 de desembre. Divendres passat vaig fer eco i vaig sentir batec! De moment moltes nàusees tot el dia i com encara faig pit amb el petit no puc prendre el cariban :(.

Bizcocho jo també estic mirant el test prenatal, en el meu cas perquè tinc ja 41 anys i em quedaré més tranquil·la. Quin vols fer tu? Perquè hi ha com 3 dependent de l’empresa…

Què tal la resta? Com aneu? Per totes és primer fill??

Parlem!!
Bizcocho

EntradaAutor: Bizcocho » dc. maig 10, 2023 9:49 pm

No tinc mes ecos, ara tinc les analitiques del primer trimestre. Demà tinc una eco amb la clínica de fertilitat per estar mes tranquila i ara toca esperar.

Benvinguda Nurieta81, jo tinc 40 anys i per tranquilitat crec que farè un test mig complet. De moment crec que m' interesa el de la Quirón , el plus costa 590€. La meva intenció es fer- ho la mateixa semana 10 , a veure si aixi respiro un mica mes tranquila.

Has decidit on ho faràs?
Nurieta81

EntradaAutor: Nurieta81 » dj. maig 11, 2023 9:27 am

Hola Bizcocho!

Doncs encara estic mirant… Ara estava pensant buscar el centre que tingui més a prop de casa per no haver de perdre massa temps en fer l’analítica (a la feina no ho vull dir encara i faltar tant al final serà raro…), és que si fa no fa, són molt semblants tots. El de Quiron és que s’ho fan ells?? Vull dir que no és Harmony ni Everli ni Neobona oi? I el que he vist també és que si fas el senzillet en 5-6 dies tenim resultats però si demanes el complet són 10 dies…

A quina hora tens la eco avui?? Nervis??? Ja explicaràs com va!!
Osiria

EntradaAutor: Osiria » dj. maig 11, 2023 11:16 am

Hola noies! i benvinguda nurieta81!

Jo també estic mirant per fer-me el test no invasiu a la setmana 10! Estic mirant opcions, però no sé encara on fer-ho , si us decidiu ja direu… el que tinc bastant clar és que farem el més senzillet, no sé… estic bastant indecisa la veritat…

Que vagi molt bé la eco bizcocho! Ja ens explicaràs!

Nosaltres tenim visita el dilluns que ve per control i seguiment, que tot vagi bé. El meu gine em va dir que fins la setmana 12 farem control cada 10 dies… per anar donant tranquilitat, però vaja… que els nervis els tens igual.

Ja aneu explicant com aneu… nurieta81 tu quan tens visita?
Bizcocho

EntradaAutor: Bizcocho » dj. maig 11, 2023 9:25 pm

Hola noies !

La eco molt be, hem estat molta estona escoltant el cor. Molt contents.

No tampoc vull faltar a la feina per no cridar l' atenció, resulta que haig d' anar a la mesa electoral i justament el dilluns següent faig les 10 semanas, como et donen hores a la feina aprofitaré >.-<:

Mireu si us demanen prenscripció médica, he trucat a varis i a alguna fa falta. A la Quirón es el seu propi i posa 8 días laborals el plus, crec que faré aquest. No se com aguantaré l'espera ufff.

Espero que mes endavant es pugui disfrutar una mica mes que ara , perqué tot son nervis i nervis jeje

Una abrazada noies .

Arantxa
Meliana

EntradaAutor: Meliana » dv. maig 12, 2023 4:09 pm

Hola a totes! M'alegro molt de què siguem més i més futures mamis al grup! Sí Nurieta81 per mi és el primer fill : lasito :

He estat desapareguda perquè vaig estar de viatge. Va ser tot un repte dissimular els símptomes i les restriccions alimentàries i que ningú se n'adonés, però crec que ho vaig aconseguir, tot i que potser alguna gent té sospites ;-))) Ara ja de volta i estic acusant molt el cansanci del viatge, tinc l'estòmac regirat i un malestar general molt estrany.

La setmana vinent (la 9 per mi) tinc visita a la pública i a la privada (jo de moment faig doble seguiment). Aprofitaré per preguntar pel tema del test prenatal no invasiu. Jo volia primer esperar al cribat combinat de la setmana 12 perquè si el risc em surt alt (que espero que no!) ja m'ho cobriria la sanitat pública...
Nurieta81

EntradaAutor: Nurieta81 » ds. maig 13, 2023 9:59 pm

Hola noies!!!

Veig que som varies les que mirem el test no invasiu, jo me’l vaig fer amb em primer per tranquil·litat i després amb el segon ja no… Aquest cop per edat hem decidit que repetim. Jo crec que faré un dels Harmony de 460€, no és ni el més senzill ni el més complet i el fan al costat de casa meva que seria fàcil sortir un moment de la feina per fer-ho. Això que comentes Meliana de que ho cobreix la SS jo ho vaig preguntar a la gine privada i em va dir que sí que t’ho cobreix però només el síndrome que surt alt, els altres, no. I amb l’analítica miren més síndromes, no només els 3 del triple screening. Tot i que ja et dic que per mi és més un tema d’edat, tu ets més joveneta, entenc que ho vius diferent :).

Que bé Bizcocho la eco!!! Una mica de “calma”. I tu com et trobes??? Perquè a mi em poses a la mesa electoral tot el dia ara mateix i moro, entre nàusees i esgotament… Igual que tu Meliana amb el viatge, jo no sé com hagués pogut ara mateix…

Osiria que vagi súper bé dilluns!!! Ja explicaràs!!! Jo tinc el dia 26, vam quedar de fer una eco cap a les 10 setmanes per tranquil·litat també…

Que acabeu de passar bon cap de setmana!!!

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::