Petitons i petitones maig 2025

gener, febrer, març...
Pantera
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Petitons i petitones maig 2025

EntradaAutor: Pantera » dj. set. 19, 2024 12:23 pm

:camio:
Bon dia!

Obro aquest fil per veure si per aquí hi ha alguna panxeta pel maig. Estaria bé petar la xerrada per veure com vivim aquest procés màgic.

En els meus embarassos anteriors teníem grup de WhatsApp i ens ho passàvem molt bé.

Estic per aquí per veure si algú s'anima i podem crear un grup bonic.

Laia
Laura90
Entrades: 42
Membre des de: dl. set. 30, 2019 9:02 pm

Re: Petitons i petitones maig 2025

EntradaAutor: Laura90 » dv. oct. 25, 2024 7:43 am

Hola Pantera!

Doncs jo estic embarassada de 9s, i em toca per finals de maig. Ja tinc una nena de 3 anys i mig.

La veritat és que a nivell familiar hem passat uns dos anys molt difícils, amb dues morts molt importants. A més, al maig em vaig quedar embarassada, però a la primera eco a la setmana 9 em van dir que estava parat des de la setmana 6 aprox. Vam provocar l'avortament amb pastilles. Va ser un cop, i això fa que aquesta vegada i amb tot el context familiar que hem tingut em costi molt il·lusionar-me. Res a veure amb la meva primera filla, on ho vaig viure més jove (em vaig quedar amb 29 anys) i amb molta més innocència.

Aquest cop vaig fer un control a les 6, amb el test positiu, i vam arribar a sentir-li el batec. Ahir vaig tenir una altra eco i com que tot segueix bé, ja m'han llençat visites per l'screening, etc. Suposo que és qüestió de temps que ens n'anem fent a la idea.

Amb la meva nena també vam fer un grup molt bonic del Socpetit i ens vam ajudar molt. :)

Espero que el teu embaràs estigui anant súper bé!
Veronika
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 28, 2024 8:16 pm

EntradaAutor: Veronika » dl. nov. 11, 2024 6:48 pm

:--/)
Bona tarda noies!
Jo estic embarassada de 13 setmanes i també espero per el maig.
Es el meu primer embaràs, ja que fa dos anys vaig perdre un a les 7 setmanes, després de anys intentant i després d’aquests dos anys sense tornar-ho aconseguir, vam fer una in vitro i per fi tenim el primer.
M’agradaría molt integrarme en aquest grup i poder escoltar de les vostres experiencies, ja que jo sóc novata en tot això.
Es una ilusió poder compartir la etapa del embaràs amb dones que van al mateix pas fins el mes de maig.

Gràcies,

Vero.
Pantera

EntradaAutor: Pantera » dv. nov. 15, 2024 10:48 am

Hola noies! Me n'alegro que ja siguem dues més al grupet. Jo demà faig les 12 setmanes i dimecres em fan el triple screening. La llevadora em va solicitar eco a les 8 setmanes per antecedents de bessons i ser tercer embaràs i de moment tot bé.

Anem parlant!

Per cert, fareu ADN fetal?

Ahh, per cert Laura ara no ets pas vella amb 33 tacos. Jo en tinc 30 :--/)
Laura90

EntradaAutor: Laura90 » dv. nov. 15, 2024 1:07 pm

Hola noies,

Veronika, benvinguda! Quina alegria que ho hagueu aconseguit!

Pantera, sí que sóc jove (ara ja tinc els 34 recent fets!) però igualment és un segon fill, ja sóc mare i això amb independència de l'edat (juntament amb les circumstàncies familiars) m'ha donat una maduresa que abans no tenia. Ara veig que al primer embaràs anava molt perduda, però molt il·lusionada també.

Jo estic de 12 setmanes i dimarts passat vaig tenir la eco. La dra. ens va preguntar si volíem saber el sexe (a mi em semblava molt d'hora, però vam escoltar la seva opinió) i a ella va semblar-li que és un nen. Jo la veritat que m'ho agafo amb pinces, no perquè no em faci il·lusió perquè no tinc cap preferència clara aquesta vegada, però no vull visualtizar un nen i que després sigui nena. Encara que sigui un tòpic, mentre estigui sa a mi més ben igual!

De totes maneres m'he fet el test no invasiu d'ADN fetal així que en pocs dies sortirem de dubtes. El triple screening em va sortir molt millor que amb la meva filla que tèoricament tenia 4 anys menys en el seu embaràs... Però com que amb la meva filla ho vam fer, no volia quedar-me amb el dubte.

Després de la eco de les 12 ho hem dit als sogres (abans només ho sabia el meu pare) i a la nostra filla, tot i que no sabem fins a quin punt és conscient. A la feina no tinc gens de ganes de dir-ho encara, però la pròxima eco la tinc a les 17s i suposo que ho hauré de dir abans pq jo ja em veig panxeta, sobretot a les tardes i vespres.
Pantera

EntradaAutor: Pantera » dc. nov. 20, 2024 11:14 am

Bon dia!

Recent sortida de la eco. Sembla que tot bé i pinta a machote :cnen:

Si voleu passar-me els vostres números per privat puc fer el grup de whats i posteriorment penjo el link aquí perquè s'uneixin més panxolines. Vosaltres direu
Carlota88
Entrades: 1
Membre des de: dl. nov. 18, 2024 3:52 pm

EntradaAutor: Carlota88 » dc. nov. 20, 2024 12:58 pm

Hola noies,

També pel Maig. Ara ja de 15 setmanes i mitja.
És el meu primer embaràs i de moment sembla que tot va bé però no puc evitar estar preocupada perquè tot vagi bé.
Força i ànims a totes que encara ens queden setmanes.

Salutacions,
Laura90

EntradaAutor: Laura90 » ds. nov. 23, 2024 4:04 pm

Benvinguda Carlota!

Actualitzo per part meva, ja tenim els resulats del test no invasiu i efectivament sera nen :cnen:

Com aneu la resta?

Torna a “Per mesos”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::