Petits i petites Octubre 2025
Petits i petites Octubre 2025
Hola a totes,
Obro aquest fil per si hi ha alguna de vosaltres pel mes d'octubre 2025. Ja sé que encara és aviat però aquestes primeres setmanes són un neguit i sempre ajuda compartir.
Quan siguem un parell podem fer un grup de whatsapp que és més fàcil.
Una abraçada i felicitats, Sara
Obro aquest fil per si hi ha alguna de vosaltres pel mes d'octubre 2025. Ja sé que encara és aviat però aquestes primeres setmanes són un neguit i sempre ajuda compartir.
Quan siguem un parell podem fer un grup de whatsapp que és més fàcil.
Una abraçada i felicitats, Sara
Re: Petits i petites Octubre 2025
Hola!!
La meva dpp és molt a principi de novembre, em surt cap al 5... Així que no entro a post d'octubre. Però segurament estarem de poca diferència. En principi estaria de 6 setmanes.
Jo estic amb ganes que vagin passant les setmanes i veure que tot va bé...com bé dius, aquestes primeres setmanes son un patir.
Parlem ;)
La meva dpp és molt a principi de novembre, em surt cap al 5... Així que no entro a post d'octubre. Però segurament estarem de poca diferència. En principi estaria de 6 setmanes.
Jo estic amb ganes que vagin passant les setmanes i veure que tot va bé...com bé dius, aquestes primeres setmanes son un patir.
Parlem ;)
Hola noies !
La meva DPP es el 16 d’octubre, ara estic de 9 setmanes, volia esperar a les 12s per obrir fil però aue bé que alguna ja s’ha animat!
Aquestes setmanes estan sent dures amb nausees, insomni i tot plegat…
Em sembla molt bona idea lo del grup de whatsapp, així ens serà més fàcil compartir i acompanyar-nos!

La meva DPP es el 16 d’octubre, ara estic de 9 setmanes, volia esperar a les 12s per obrir fil però aue bé que alguna ja s’ha animat!
Aquestes setmanes estan sent dures amb nausees, insomni i tot plegat…
Em sembla molt bona idea lo del grup de whatsapp, així ens serà més fàcil compartir i acompanyar-nos!
Doncs ja que ens estem animant aquí tenim el grup de whatsapp: https://chat.whatsapp.com/BAxwRF6AMJ2BoMyKThpUrW
Un abraçada!!
Un abraçada!!
Que bee! M’uneixo que també tinc DPP el 5/10 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |