Tipus de llit per habitació doble

Mobles, disseny i interiorisme.
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Tipus de llit per habitació doble

EntradaAutor: ginko biloba » dl. des. 09, 2013 12:45 pm

Hola,

Estem començant a pensar en traslladar (algun dia!) el meu fill petit a l'habitació del seu germà gran. De moment, només hi ha un llit, i hauriem de moblar l'habitació de nou. No és una habitació molt gran, i per tant, no hi caben dos llits, sinó que hem de mirar altres possibilitats com ara: lliteres, llits en tren o bé, la idea que m'agrada més, és la de posar un llit niu d'aquest alts amb el llit extraible (que es pot plegat a sota amb coixi i lleçols, etc...)
M'agradaria llegir les opinions de les families que utilitzeu algun d'aquests tipus, per saber-ne els inconvenients i advantatges abans de decidir-nos per algun.
Gràcies
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 09, 2013 2:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Avatar de l’usuari
devo
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

Re: Tipus de llit per habitació doble

EntradaAutor: devo » dl. des. 09, 2013 5:32 pm

Hola!

Jo et recomano aquest tipus de llit niu que comentes :ok:

Nosaltres vam muntar ja l'habitació contant en què hi dormissin els dos, i vam posar una llitera tipus tren. Només hi va dormir el gran al llit de baix, ja que quan s'anava acostant el moment que dormissin junts i passar el gran a dalt no ho vèiem clar: molt incòmode de fer el llit de dalt cada dia, de canviar llençols, l'escala molt dreta, i difícil estirar-se una estona amb ell a l'hora d'anar a dormir... Total: les vam vendre i vam posar un llit niu amb calaixos a sota, i molt millor! És molt pràctic, de dia es recull i tens espai, i l'habitació no queda tan atapeïda com amb la llitera.
Imatge Imatge Imatge
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: Tipus de llit per habitació doble

EntradaAutor: laiaf3 » dl. des. 09, 2013 11:35 pm

Hola, m'interessa molt el tema, tinc dos nens de 5 i 3 anys i el petit encara dorm amb la cuna petita i aviat hem de fer el canvi i res em convenc. Jo tenia la idea que aquests llits amb un altre a sota, aquest de sota era per una ocasio especial per quan tens convidats. Queda ben guardada la roba? Fins hi tot a l'hivern amb sac de dormir i/o manta? I el coixi? Gracies per totes les aportacions.
Avatar de l’usuari
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

Re: Tipus de llit per habitació doble

EntradaAutor: arlet76 » dt. des. 10, 2013 8:52 am

A mi també m'interesa... cuan la petita faci dos anys les vull ficar les dos juntes en una habitació... jo havia pensat el tipus tres però no havia caigut en que costaria més de fer el llit....
A veure les opinions dels que ja el tenen!!
Gràcies
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: Tipus de llit per habitació doble

EntradaAutor: ginko biloba » dt. des. 10, 2013 2:00 pm

Jo estava pesant en un tipus de llit així: http://www.martbert.com/compacto-alto-r ... ion_imagen. És a dir, sense tapa al llit de baix, perquè quan estigui desplegat no hi hagui el canto de la tapa del llit niu per fer-nos mal. Una pregunta, bàsicament per la devo, que en té un: a quina alçada et queda el llit més alt? trobés que és difícil de fer aquest llit? Gràcies
Avatar de l’usuari
devo
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

Re: Tipus de llit per habitació doble

EntradaAutor: devo » dt. des. 10, 2013 4:42 pm

El meu queda bastant alt, però és molt pràctic de fer el llit. El que t'aconsello és que en vagis a mirar i provis de treure i posar el llit, alguns surten com res i altres costa més. I també que no surtin els calaixos sinó quan hi posis pes costarà d'arrossegar.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: Tipus de llit per habitació doble

EntradaAutor: ginko biloba » dc. des. 11, 2013 1:31 pm

Moltes gràcies. I gràcies pel consell dels calaixos. No hi hauria pensat!

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::