Ajuda amb el material dels mobles de la cuina

Mobles, disseny i interiorisme.
Avatar de l’usuari
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Ajuda amb el material dels mobles de la cuina

EntradaAutor: sunset1980 » dg. jul. 21, 2019 9:58 am

Hola!! A veure si em podeu treure de l'embolic. El cas és que reformem la cuina i tinc molts dubtes amb el material dels mobles. A veure si em podeu explicar les vostres experiències.
Estem casi decidits per lacar-los amb blanc brillant però no sé si fem bé pk he llegit que la laca és molt delicada i més si és brillant.
Seria millor un laminat en lloc de lacat?
I creieu que és millor brillant o mate? Pel tema de la neteja i les ditades...

Em fa patir sobretot es que sigui un material resistent als cops i ratllades i fàcil de netejar.

Espero les vostres respostes. Gràcies!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Ajuda amb el material dels mobles de la cuina

EntradaAutor: Anna Maria » dg. jul. 21, 2019 2:13 pm

Bones!
Doncs jo tinc la cuina amb laminat mate. En un principi, sembla que no es vegin tant les empremtes, però també és una superfície més porosa que em costa més de netejar.
Això sí, estàs segura que vols el color blanc? Jo les rajoles de la cuina les tinc blanques, i a casa dels meus pares són d'un to beig. Doncs es veuen el triple més brutes, tot i que no vol dir que les netegi menys ni més. I els meus pares tenen butà, que és més greixós que la vitro.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Ajuda amb el material dels mobles de la cuina

EntradaAutor: crunchi » dg. jul. 21, 2019 9:30 pm

Hola!!

Jo tinc la cuina en lacat blanc i mate, i molt bé, molt contenta. Li passes el Kh7 cocinas (o similar) i queda tot net. El tema del brillant no et sé dir si és més net o brut... ni idea.
Les rajoles de la cuina tb les tinc blanques i jo tinc marmol negre. A mi m'agrada molt com queda, però per a gustos els colors :-D Sincerament, jo escolliria l'acabat que més us agradi, perque netejar has de netejar igual Sunset. Vull dir que el fet que les ditades no es vegin, és una cuina, i com diuen, la netedat és mitja vida.

I com diu l'Anna Maria, jo crec que el que mes embruta es el tipus de cuina (els fogons). Els de tipus gas o butà embruten moltissim, mentre que la placa vitro o inducció és super facil de netejar. Aqui si que em decanto sense cap dubte per l'inducció.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Re: Ajuda amb el material dels mobles de la cuina

EntradaAutor: sunset1980 » dg. jul. 21, 2019 9:44 pm

El tema del color crec que el tinc bastant clar. Ara venim d'una cuina de fusta i crec que el blanc serà un gran canvi.
El que més por em fa del lacat és que no sigui tan resistent com un laminat i que se'm ratlli. Però d'altra banda m'agrada que al lacat no es vegui cap junta als cantells dels mobles. També he llegit que els lacats es tornen grocs...
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Ajuda amb el material dels mobles de la cuina

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. jul. 21, 2019 11:02 pm

Hola Sunset 1980!!

Jo tinc la cuina que és combinació de laminat imitació roure i laminat blanc mate. La veritat és que els dos són molt agraïts a la hora de la neteja perquè dissimulen molt, i la rajola la tinc en un color blanc trencat (com amb aigues beig) i fliparies amb lo bé que és dissimula la ronya!!! jajajaja Quan vaig veure la rajola vaig tenir claríssim que era la que necessitava!

Com ja t'han dit la combinació de colors, si brillo o mate etc va a gustos. Netejar s'ha de netejar igualment, però per la meva expèriencia laminat mate va prou bé. En el fons he escrit una resposta perquè et volia comentar una opció que no sé si tens present respecte la encimera de la cuina. Nosaltres vam posar un material que es diu Duropal, que és molt més barat que el silestone o el granit. És ignífug i hidròfug. i és com si fos la continuació dels mobles de la cuina. Jo el vaig posar amb por perquè vaig pensar que "tan barat" podria ser un fiasco, però fa més de 6 anys que ho tenim i està com el primer dia. Respecte el granit o el silestone té que per exemple si et cau llimona no perjudica el material. A part de la imitació de fusta (que és el que tinc jo) hi havia també altres colors. Et passo una foto treta d'internet on es veu la encimera d'aquest tipus.

https://www.grupoleioa.com/wp-content/u ... eioa04.jpg

Torna a “Decoració”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::