robot roomba

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: N23 » dj. gen. 14, 2010 4:04 pm

petazetas ha escrit:te unes escombretes que arriben a tots els racons, per sota de les portes, etc

Aqui hi ha un tio que ha fet un blog amb les parts que té, com funciona etc

http://alberto.in/tag/roomba


Molt guai aquest enllaç Petazetas!!!. He pogut veure les escombretes que té (ademés d'un vídeo) i clar, al sobresortir arriben als racons. Em sembla que cada vegada ho tinc més clar. Aviam si algú em diu alguna cosa de la 520. La que hi ha al vídeo és la 530.
Avatar de l’usuari
pitina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

Re: robot roomba

EntradaAutor: pitina » dv. gen. 15, 2010 9:08 am

Em sembla que l'única diferencia es que la 520 no té parets virtuals i no es pot programar. La potencia i la manera de funcionar són iguals!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Susi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 355
Membre des de: dv. abr. 11, 2008 6:47 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: Susi » dc. gen. 20, 2010 9:17 pm

Hola noietes !!!

Fa poc que he tingut un nadó i la setmana que ve ja torno a la feina, així que he començat a pensar que potser seria una bona idea comprr un robot d'aquests per oblidar-me d'escombrar i tenir el pis net perque d'aquí ni res ja estem gatejant.

Veig que esteu totes encantades.

Unes preguntetes a les expertes:
Topa amb les portes, potes i mobles? Vull dir si va fent copets que podrien arribar a ratllar els mobles?
El model que frega no el recomaneu perque deixa el terra molt moll, no?

Gràcies,
Esquiroleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 4:56 pm
Ubicació: Baix Llobregat

Re: robot roomba

EntradaAutor: Esquiroleta » dl. gen. 25, 2010 9:43 pm

Susi, en sembla que anem iguals!. Compartim mes (els nostres peques són de l'agost) i fa poquet que ens hem comprat el roomba per tal de tenir la casa decent ara que tenim menys temps. Nosaltres ens el vam autoregalar per Nadal. Bueno, de fet ens vam avançar una mica i estem molt contents, sobretot el meu home que era l'encarregat de passar l'aspirador.
Responent la teva pregunta de si xoca amb els obstacles que es troba, teòricament té un sensor i ha de frenar davant els mobles per tal de no donar-los cops però a vegades, no sé per què, no frena. No obstant, de moment no he vist que hagi ratllat cap porta ni moble. Estic en fase d'observació neujor:-)
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: N23 » dc. gen. 27, 2010 9:21 am

Ja la tinc!!! finalment la 560. Ahir la tarda la vaig tenint carregant i encara no l'he fet servir. D'aquí una estona la provaré. Ja us diré el què!
nuco
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: nuco » dt. feb. 02, 2010 10:43 am

Bones,
Jo tinc el Roomba desde fa aproximadament un any i mig i la veritat és que molt bé. Vaig agafar el que no es programava, doncs ho vaig trobar força tonteria. Normalment el posem en marxa estan per casa i així el controles que no s'encalli enlloc. Altres vegades l'hem engegat just al moment de marxar, o sigui que programador no és necessari (uns diners que t'estalvies).
El tema de parets virtuals a mi hem va molt bé, així separo la zona de dia de la zona de nit. Fe tot el pis de cop és massa i es perdria.
Això si, s'ha de tenir cuidado a no deixar res per terra perquè ho aspira tot. Teniem una curtina que el fill de pujar-la tocaba a terra, en romba si va enganxar i quin merder va fotre.
Però bé, en general crec que va ser una bona compra.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Mussol
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dl. set. 10, 2007 10:22 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: Mussol » dj. feb. 04, 2010 12:52 pm

Nosaltres tenim el roomba des del Nadal i estem encantats!! Fa tots els racons i no m'ha ratllat cap moble (ni els de menjador que són de fusta massissa). El meu home el va comprar a una botiga d'internet que té una botiga al Gran Via 2 i crec que va sortir per 360€. Si a alguna l'interessa li puc preguntar el nom de la botiga.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: robot roomba

EntradaAutor: cristina1671 » dc. juny 23, 2010 9:50 am

Mussol,

ja sé que aquest post és de fa temps, però precisament ara estem mirant de comprar una aspiradora i m'he entusiasmat amb això de la roomba. Em pots dir, si us plau, com es diu aquesta botiga del Gran via 2 (el tinc molt aprop de casa i m'agradaria passar a mirar-me-la). Moltes gràcies!!! :-()-) :-()-)
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: robot roomba

EntradaAutor: Nam » dc. juny 23, 2010 12:44 pm

i les que la teniu ara ja fa un temps, la recomaneu??? es que sóc una indecisa... sempre li dic al namu que la compraré però em fa por que no resulti...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
klara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 570
Membre des de: dj. març 18, 2010 2:28 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: klara » dg. juny 27, 2010 3:45 am

Molt interessant! Jo tinc un gos que no para de treure pèl i ens plantejem comprar-l'ho.
Imatge
Bri
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. set. 01, 2010 8:43 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: Bri » dc. set. 01, 2010 9:26 am

A bcn hi ha una botiga que ho ven, es diu Ro-botica, está al carrer Herzegovina nº 22 i tambe ven online!

Aqui veureu dos models que té i els preus, no se pas si es car o barat, només puc dir que la meva sogra està encantada!

http://bit.ly/c5M6uH
yaixha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: yaixha » dc. set. 01, 2010 1:24 pm

Jo tinc el model 581, i estic moooooolt contenta :-) :-) :-) :-) La programem per qua no estem a casa i que vagi fent, per que això sí, triga molt a aspirar. Però com no estàs a casa, que trigui el que vulgui!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: robot roomba

EntradaAutor: Takita » dc. set. 01, 2010 4:19 pm

Crec que la demanaré per Reis :ok:
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: robot roomba

EntradaAutor: Toni » dv. set. 03, 2010 4:00 pm

he,he... a les fans del Roomba,

aquí us presento un roombaClip

Primer videoclip del món fet amb una tècnica revolucionària. Dues càmeres, una roomba i quatre amics!


Aquesta nit actuen a la plaça de la vila de Santa Coloma de Gramanet !!

http://www.youtube.com/watch?v=zZ9kdzAikzU
yaixha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: yaixha » dv. set. 03, 2010 4:12 pm

Que bo, Toni! jajajajajaja :-D :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: xinxeta » ds. set. 04, 2010 10:35 am

Hola! per les que la volgueu comprar vaig veure fa un temps que també la tenen ja al mediamarkt, ho dic per si no ho voleu comprar per internet. Fins ara només estava al corte ingles. Això si no sé si surt millor de preu o no
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sansa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: sansa » dj. gen. 13, 2011 8:06 am

Hola noies, tinc un problema tècnic amb la roomba:

les últimes vegades que l'hem possat no ens ha tornat a la base, ens neteja correctament però després es queda per qualsevol lloc parada i no torna a la base.

A alguna li ha passat??
Imatge

Imatge
desig
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 1:18 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: desig » dg. gen. 23, 2011 9:20 am

Hola noies,

Veig que el post està una mica paradet, però tinc un petit problema amb la roomba i vull saber si a alguna li ha passat i sap la solució.

Doncs bé, avui hem estrenat la roomba i fa molt soroll, sé que no és normal, perquè em van deixar una per provar. En algun moment el deixa de fer, però això dura segons i torna a fer un soroll bastant fort. Algú em pot ajudar?

Gràcies
Avatar de l’usuari
MaCeNe
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: MaCeNe » dg. gen. 23, 2011 9:32 am

sansa ha escrit:Hola noies, tinc un problema tècnic amb la roomba:

les últimes vegades que l'hem possat no ens ha tornat a la base, ens neteja correctament però després es queda per qualsevol lloc parada i no torna a la base.

A alguna li ha passat??


A mi els cops que no m'ha tornat a la base és perquè davant aquesta ha quedat algun obstacle i no la troba. Pensa que allà on és la base ha d'estar ampli i no ha de tenir res que la pugui amagar. També si la poses en espais molt grossos i amb molts obstacles es perd, si és el teu cas posa les parets virtuals per ajudar-la a arribar al seu lloc.

No sé si m'explico bé
Avatar de l’usuari
MaCeNe
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: MaCeNe » dg. gen. 23, 2011 9:35 am

desig ha escrit:Hola noies,

Veig que el post està una mica paradet, però tinc un petit problema amb la roomba i vull saber si a alguna li ha passat i sap la solució.

Doncs bé, avui hem estrenat la roomba i fa molt soroll, sé que no és normal, perquè em van deixar una per provar. En algun moment el deixa de fer, però això dura segons i torna a fer un soroll bastant fort. Algú em pot ajudar?

Gràcies


Desig, hi ha un altre post de la roomba més actiu; a veure si el trobo i te'l poso aquí ;)

Per què no mires de llevar-li el depòsit i llevar els dos "rodillos" que té i els tornes a posar? Que no sigui que tengui alguna cosa enganxada?? des del primer moment que l'has posada fa molt de soroll o és passat una estona? Mira de desmuntar les parts que es poden netejar i torna-la provar. En cas que no et vagi bé, trucaría al servei tècnic.

Vaig a cercar el post que et dic i ho comentes allà.

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::