robot roomba

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
MaCeNe
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 11:07 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: MaCeNe » dg. gen. 23, 2011 9:37 am

Aquí tens l'enllaç viewtopic.php?f=31&t=11200
desig
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 1:18 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: desig » dg. gen. 23, 2011 1:21 pm

Moltíssimes gràcies MaCeNe,
Ja ho he desmontat tot i res. El soroll el fa desde l'inici. Demà trucaré al servei tècnic
Ara miraré el post.
Tahire
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 11, 2008 9:49 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: Tahire » dc. feb. 02, 2011 9:37 am

Jo també em vull mirar un d'aquests aparells!!! Deu anar molt i molt bé!!
Avatar de l’usuari
soneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: soneta » dj. feb. 03, 2011 8:05 am

Nosaltres fa un parell de setmanese que el tenim i ja no podria estar sense ell!! va de meravella, quan surto de casa el poso i quan torno....tot net i el robot carregant. a més, és com un més de la familia, jeje
Imatge
Imatge
aire
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: aire » dv. feb. 04, 2011 11:37 pm

Hola a totes,
Fa un parell de setmanes que aquest aparell va arribar a casa nostre i estic ENCANTADISSIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! com he pogut viure fins ara sense ell????jajajajaja la casa esta superneta, i jo super contenta!!!El recomano 100% as tothom.... de fet jo m'el vaig comprar i perque la meva socia el tenia i estaba encantada i les opinions de varies noies d'aqui en varen decidir a fer-ho per el que MOltes GRACIES!

Muak
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021
Avatar de l’usuari
shanti
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 4:56 pm
Contacta:

Re: robot roomba

EntradaAutor: shanti » dg. feb. 13, 2011 7:50 pm

ueeeeeee la revolució!!! jO LA VULL!!!!

VINGA A VEURE SI CONVENCEM AL MARIT!!!! RECOMANACIONS O COSES A TENIR EN COMPTE????
Imatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
soneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: soneta » dl. feb. 14, 2011 8:55 am

el meu marit no me la deixava comprar, primer perquè qui escombrava i fregava era jo i clar, no hi veia tanta feina.....però vaig deixar de fer-ho i clar, es veia molt la pols i el borró al terra i llavors va dir que clar, quan tocava un moble potser el rallaria i com que son mobles lacats doncs es veuria la rallada de seguida, però vam anar a la botiga i zas! va quedar convençut, ens van dir que hi posessim una felpa adhesiva al davant, o el que es posa a les finestres quan no tanquen massa bé, així quan toqui el moble allò és tovet i no ralla!

ah! si tens alarma, un cop la vam deixar i vam marxar per tot el dia i clar, vam conectar l'alarma, doncs a mig matí va saltar i ens truquen que ha saltat l'alarma, anem cap a casa, i res, tot correcte, havia estat la roomba! vaig preguntar-ho a la botiga i em va dir que ja podia ser, que a vegades toquen una porta i s'obre una mica i un corrent d'aire pot fer disparar l'alarma, però que no passa molt sovint, de fet només ens ha passat un cop eh.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
shanti
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 4:56 pm
Contacta:

Re: robot roomba

EntradaAutor: shanti » dl. feb. 14, 2011 9:43 am

Ostres!!! jo la vull!!!
aixxxx em tocarà estalviar i fer-li sorpresa jajajaa ja la tindrem a casa i no podrà dir res oi??? per cert el lloc més econòmic per comprarla?? quin es l ultim model?? val la pena comprar l ultim??? em podeu assesorar??

gracies!!
Imatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: NyiNyi » dl. feb. 14, 2011 10:38 am

Avui m'he estrenat amb la roomba!!!!!!!! >.-<: feia més d'un any que la volia, i aquest any per fi els reis l'han portat! (tot i que ja els hi ha costat trobar-la! )

Es genial estar treballant i pensar que ella també ho està fent a casa... :content:
Tinc ganes d'arribar i veure com ho ha deixat tot. :love:

Tinc el model 531, i volia mirar de posar les parets virtuals, perquè un dia em faci una part del pis i l'altre l'altre.
El dubte que tinc és que el meu pis és molt llarg, (es distribueix pel passadís, en una punta hi ha una habitació que és on hi té la base, i l'altre el menjador i al mig les altres habitacions i cuina) puc fer que un dia vagi directament a fer la zona del menjador i la cuina i l'altre a l'altre cantó que hi han les habitacions i el bany? passa directament a l'altre punta per fer aquella zona?

Gràcies!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
nineta83
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 543
Membre des de: dl. set. 27, 2010 5:47 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: nineta83 » dc. feb. 16, 2011 5:56 pm

hola nyinyi maca!!

ja veus que jo també et persegueixo eh... quants metros fa el teu pis??? si son menys de 95, normalment amb faros la roomba t'el hauria de poder fer tot sencer d'un tiron. si realment vols que faci un dia una zona i l'altre l'altre, no et calen faros, tencant portes en tens prou!!! De totes maneres jo els recomano, optimitza molt més l'espai i li és més fàcil tornar a trobar la base quan ja no tingui bateria...

és un passadis amb moltes portes?

un peto! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: NyiNyi » dj. feb. 17, 2011 10:07 am

Ei Ninenta!

Gràcies per respondre'm rei!

No tinc porta al passadís, no hi ha cap separació per poder-li marcar si no és amb la paret virtual. Demà que estic a casa tota la tarda faré proves amb ella, a veure si m'en surto amb la paret virtual, i així també veure que fa! :ok:
El pis fa uns 90 i poc metres, ho sigui que també m'ho pot fer tot de cop!

Ja t'explicaré com em va! :ok:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: emanens » dc. març 16, 2011 7:05 pm

Hola al mercadillo he posat un anunci perque ens venem el Robot Roomba per qui li interessi
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
goyty
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 11:01 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: goyty » dt. març 29, 2011 7:59 pm

La meva germana en té una i i va perfecte!
Avatar de l’usuari
xuxe
:: peixet
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dt. juny 08, 2010 6:44 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: xuxe » dv. abr. 15, 2011 6:08 pm

Hola!!
jo tinc un romba i la veritat és que s'ha converitt en el meu màxim aliat a casa. jajaja em treumolta feina la veritat. jo encara no l'he programat perquè no he tingut un moment per fer-ho...
tinc el pet que és el de mscotes (no tinc mescotes però com que em cauen força els cabells doncs els recull super bé)
us ho recomano plenament (ni la meitat de pols als mobles)
la trastada és que tinc un dúplex i un dia el baixo i l'altra el pujo!
Fotopacte de panxulina

la gràfica del + http://www.fertilityfriend.com/home/2ff3ae
27-5-11- TE+

24-8-13 TE+
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: robot roomba

EntradaAutor: Takita » ds. abr. 16, 2011 5:38 pm

Jo tinc el Roomba 534 Pet i n'estic molt contenta. Aquest model no es pot programar, però el deixo posar quan marxo i ja em va bé. Tenim dos gossets i la veritat és que ens treu molta feina. Tenia els meus dubtes, però ara que el tinc i l'he pogut provar, estic molt satisfeta amb la inversió.
Avatar de l’usuari
Riu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 4:41 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: Riu » dl. abr. 18, 2011 4:10 pm

Pregunta noies, amb la roomba cada quan fregueu el terra?
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: NyiNyi » dt. abr. 19, 2011 2:59 pm

Fa uns 2 mesos que el tinc i sens dubte, és un dels millors electrodomèstics de la llar :ok: si teniu dubtes, us el recomano 100%! Arriba un punt que potser no hi dones importància, però et treu molta feina i el pis sempre es veu net.
Estic totalment d'acrod amb la xuxe, els mobles hi ha menys pols que quan passava l'aspirador normal.

Riu, jo frego el terra com feia abans de tenir la roomba. Un cop per setmana tot el pis, i cuina i wc un parell o 3 (depén de si està més brut o menys).
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: robot roomba

EntradaAutor: Takita » dt. abr. 19, 2011 10:17 pm

Riu, jo també frego igual que quan no el tenia: saló, passadís, cuina i bany, dia sí dia no, i la casa sencera un cop per setmana (excepcions a part).
Avatar de l’usuari
Riu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 4:41 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: Riu » dc. abr. 20, 2011 7:52 am

Merci guapes!
Jo no la tinc i de moment no tinc previst comprar-la, l'economia no està per tirar coets, però era algu que em tenia encuriosida. Pensava que t'estalviaves alguna cosa en aquest sentit. Si tens un pis gran o una casa...bufff fregar es fa costa amunt. Jo també ho faig un cop per setmana i la cuina i banys doncs més vegades en funció de com els vegi però imagino que amb nens tot es complica més oi?
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: robot roomba

EntradaAutor: Takita » dc. abr. 20, 2011 10:23 am

Riu, en el nostre cas, amb el nen i dos gossets, el Roomba ens va de fàbula i ens treu molta feina. Potser no caldria que fregués tan sovint, però per a mi la feinada era escombrar i passar l'aspirador; amb el Roomba no m'he d'ajupir i deixa el terra força bé, així que fregar és un moment.

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::