Netejar pèl de gos

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

Netejar pèl de gos

EntradaAutor: lanina1981 » dj. març 24, 2016 3:36 pm

Bona tarda!!

Llenço una pregunta a l'aire als/les que tingueu peludets a casa. Jo tinc un pastor belga i és algo absolutament horrorós el pèl que deixa anar. Aspirem, passem la mopa, però res... 15 minuts i ja hi torna a haver pèl rondant per casa. Com que fer-li la depil.lació laser no és una opció (angelet meu), voldria preguntar-vos si vosaltres teniu algún truquet, a part d'aspirar cada mitja hora.

Moltes gràcies!!!!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Netejar pèl de gos

EntradaAutor: gusiluz » dj. març 24, 2016 4:48 pm

El raspalleu sovint? Cada dia per anar be...Es l'única manera de recollir el pèl abans que caigui a terra.
Apart d'això, tenir animals comporta aquestes "molèsties". Es el peatge per tenir la seva companyia i amor incondicional, igual que si tens nens tindràs joguines per terra i les parets guixades. No és pot tenir tot, has d'aprendre a conviure amb això.
Nosaltres tenim també un gos de pèl llarg que cada dia passeja per camí/bosc i quan arriba a casa li va caient la terra que se li va assecant dels peus i la panxa. Això comporta escombrar uns quants cops si no vols que sembli que estàs a la platja, però ningú va dir que seria pràctic. :-)
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Netejar pèl de gos

EntradaAutor: MamiMestra » dv. març 25, 2016 3:35 pm

Jo crec que sempre hi haurà pèls, és el que tenen els gossos. Ara, la millor compra que he fet ha estat una aspiradora Dyson. És la única que m'absorbeix els pèls del sofà!
Avatar de l’usuari
Rosita15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 6:34 pm

Re: Netejar pèl de gos

EntradaAutor: Rosita15 » dt. març 29, 2016 9:36 am

Els pèls de gos és inevitable, i s’ha de dir que als canvis d´estació ells fan la muda i aleshores si és una invasió total de pèls.
Jo tenia un pastor alemany, i per evitar més o menys els pèls, feia el següent: passar l´ aspiradora ( em vaig comprar una bona, la rowenta), la passava dos cops al dia. Treia els pèls enganxats del sofa amb un corró ( del mercadona mateix va molt bé, que és com una pegatina) i sobretot el que m´anava molt bé era raspallar-la amb la pinta Furminator ( la pinta és careta, però val la pena, ja que els treu molt de pèl mort, aquesta pinta va ser un gran descobriment, vaig notar que no volaven tant els pèls per la casa).
Avatar de l’usuari
lanina1981
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

Re: Netejar pèl de gos

EntradaAutor: lanina1981 » dt. març 29, 2016 9:59 am

Hola wapes!
Gràcies per les respostes. Sí que la raspallem cada dia i un cop a la setmana el Furminator també. Sé que aixó és el què comporta tenir gos, evidentment.. el meu post nomès era per a saber si alguna utilitza algun "truquillo" per a netejar.
:-()-)

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::