Mopa de vapor, val la pena?

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Mopa de vapor, val la pena?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. jul. 22, 2018 12:50 am

Hola!!

Es nota que útlimament em toca molt la moral el tema neteja que sóc la única que enceta posts en aquest apartat jajaja. Odio la neteja de la casa, envejo la gent que diu que li relaxa perquè a mi em surt un eczema cada vegada que penso que he de netejar. Però també odio entrar a casa i veure el terra fet una merda, olles pendents de rentar etc... Així que útimament tinc la dèria de buscar trucs i utensilis per facilitar-me la feina...

Vaig començar comprant una escombra elèctrica (per no haver d'anar amb la pala/recollidor amunt i avall). I sí, està bé, però vaig comprar la del lidl per ser econòmica i probar i és una mica "armatoste" (s'entén aquesta paraula o és molt local jajaja) i el raspall no arriba a les cantonades o a la junta dels sócols massa bé. Total, he comprat una aspiradora-escobra, que espero que al afegir l'aspiració vagi millor. L'he comprat online i encara no l'he rebut, a veure què tal va.

Llavors acabo de veure les mopes de vapor i em pregunto, faciliten la feina a l'hora de fregar?? Algú l'ha provat?? Dono per suposat que primer s'ha d'escombrar/aspirar igualment o bé escamparies la merda humida i encara seria pitjor... Una vegada em van deixar una vaporeta per fer una neteja a fons i vaig trobar que m'havia anat molt bé, però clar, era un format similar a una aspiradora de trineu i no pràctica pel dia a dia i no hi havia pensat més fins que he vist aquestes amb format més àgil i lleuger.

Doncs això, val la pena invertir-hi? Són coses que no són del tot barates i ja he gastat més de 100 euros amb l'aspiradora escombra que el meu home veu innecessaria... si ara a sobre en gasto 100 més per la mopa a vapor i acabo amb les dos coses aparcades potser em mata. ;-)))

Ah! Si ha de ser útil quina em recomanarieu? Alguna sense cable? Totes les que veig online tenen cable.

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::