Gananones

Promocions, descomptes, regals i sortejos.
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: Naylacris » dj. abr. 14, 2011 1:01 pm

doncs a mi mai m'han enviat enquetes
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nuvia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1171
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 6:23 pm
Ubicació: Girona, la Girona que enamora!

Re: Gananones

EntradaAutor: nuvia » dv. abr. 15, 2011 9:23 am

Ei, ningú amb referencies del robot aspirador SOGO????
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: Naylacris » dv. abr. 15, 2011 9:29 am

No ho sento, a mi també m'interesaba.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Gananones

EntradaAutor: Martineta26 » dt. juny 28, 2011 9:36 pm

Noies m'han enviat un email aquest de gananones que diuen que aquest mes hi ha un 20% de descompte en alguns articles i també proposen això de menys preu a canvi de més punts. A veure si es veritat això és lo que sempre haviem dit a les enquestes potser se les han llegit i tot. Ara hi faré un cop d'ull a la web a veure si realment ho fan!
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: Naylacris » dc. juny 29, 2011 5:49 am

Lo he mirado y tampoco han bajado tanto.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
brujita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 489
Membre des de: dl. juny 09, 2008 8:47 pm

Re: Gananones

EntradaAutor: brujita » dc. juny 29, 2011 10:46 am

Yo también lo he mirado y no veo mucho descuento en algunos artículos parece que lo que han quitado de un lado lo han puesto en gastos de envío.
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Gananones

EntradaAutor: Takita » dc. juny 29, 2011 12:10 pm

Jo també m'ho he mirat i la veritat és que no trobo gaire diferència, almenys res que m'interessi. Tinc un fotimer de punts, perquè no hi ha res que valgui la pena amb un preu raonable :ufs: .
petit@_somni
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm

Re: Gananones

EntradaAutor: petit@_somni » dj. juny 30, 2011 5:20 pm

hola noies,

A veure si em podeu resoldre un dubte. Ahir vaig agafar els altaveus philips per l'ipod i vaig rebre un correu dient-me que a partir d'avui podia fer un seguiment de l'enviament a l'apartat "seguiment de comandes" de la pàgina de gananones, l'he buscat per tot arreu i no el trobo, podeu dir-me on és?? (és la 1a vegada que agafo algu!!) i ja posats més o menys quan us han tardat a arribar les comandes??

Gràcies!!!
||*||
Monnie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dg. des. 19, 2010 11:35 am

Re: Gananones

EntradaAutor: Monnie » dj. juny 30, 2011 7:59 pm

Em sembla que estan retocant la pàgina web, perquè pel facebook sortia alguna cosa així com que l'estaven remodelant :-o00m
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: Gananones

EntradaAutor: Nuty » dj. juny 30, 2011 8:13 pm

petit@_somni ha escrit:hola noies,

A veure si em podeu resoldre un dubte. Ahir vaig agafar els altaveus philips per l'ipod i vaig rebre un correu dient-me que a partir d'avui podia fer un seguiment de l'enviament a l'apartat "seguiment de comandes" de la pàgina de gananones, l'he buscat per tot arreu i no el trobo, podeu dir-me on és?? (és la 1a vegada que agafo algu!!) i ja posats més o menys quan us han tardat a arribar les comandes??

Gràcies!!!


A veure si et puc ajudar:
Has d'entrar amb el teu nom d'usuari i contrasenya. Llavors vas a: "El meu compte" i a l'esquerra hi ha una llista de coses on hi ha "Seguiment de premis". Que hi ha sort!

Referent a les rebaixes que fan. No tinc clar ni que així surti bé de preu, un cop sumat els despeses d'enviament.
El que trobo patetic és que hagin de cobrar despeses d'enviament un per un, i no puguin posar més d'una cosa en una caixa i així cobrar-nos nomes un enviament. Tinc més de 600 punts i demanaria llibres i jocs de taula, però passo de pagar 50 mil ports.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Gananones

EntradaAutor: Alesta » dv. jul. 01, 2011 12:44 am

Nuty ha escrit:Referent a les rebaixes que fan. No tinc clar ni que així surti bé de preu, un cop sumat els despeses d'enviament.
El que trobo patetic és que hagin de cobrar despeses d'enviament un per un, i no puguin posar més d'una cosa en una caixa i així cobrar-nos nomes un enviament. Tinc més de 600 punts i demanaria llibres i jocs de taula, però passo de pagar 50 mil ports.

Totalment d'acord! Tinc un munt de punts i tapes guardades (perquè els punts caduquen i paso...) i ara ja les llenço totes sense ni mirar-me els codis... Això dels ports és una me... perquè si d'un llibre t'estalvies 7€ i te'n cobren 4,5€ d'enviament... què vols que et digui, però jo no hi veig gaire estalvi...
I les rebaixes que han fet... :ufs: Esperava trobar-me amb ofertes interessants de debó! Buf, abans feia lo de mi primer danone que no teé gastos d'enviament, però com que ara ja no en mengem...
cocinerilla
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 12:53 pm

Re: Gananones

EntradaAutor: cocinerilla » dc. jul. 13, 2011 1:22 pm

Alesta ha escrit:
Nuty ha escrit:Referent a les rebaixes que fan. No tinc clar ni que així surti bé de preu, un cop sumat els despeses d'enviament.
El que trobo patetic és que hagin de cobrar despeses d'enviament un per un, i no puguin posar més d'una cosa en una caixa i així cobrar-nos nomes un enviament. Tinc més de 600 punts i demanaria llibres i jocs de taula, però passo de pagar 50 mil ports.

Totalment d'acord! Tinc un munt de punts i tapes guardades (perquè els punts caduquen i paso...) i ara ja les llenço totes sense ni mirar-me els codis... Això dels ports és una me... perquè si d'un llibre t'estalvies 7€ i te'n cobren 4,5€ d'enviament... què vols que et digui, però jo no hi veig gaire estalvi...
I les rebaixes que han fet... :ufs: Esperava trobar-me amb ofertes interessants de debó! Buf, abans feia lo de mi primer danone que no teé gastos d'enviament, però com que ara ja no en mengem...


Totalmente de acuerdo, yo tengo un montón de puntos y la verdad no veo en qué canjearlos porque a parte de los puntos, el precio que hay que pagar por los articulos me parece excesivo. Creo que deberia volver la promoción que hacian antes de ir acumulando tapas (o códigos en este caso), aunque fuera de diferentes productos y según el nº podía elegir unos productos o otros
Desde mi punto de vista han dado un gran paso atrás con esta promoción.
Avatar de l’usuari
lluneta23
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 10:14 am

Re: Gananones

EntradaAutor: lluneta23 » ds. jul. 30, 2011 11:37 am

Jo he agafat cosetes pels peques de casa, d'aquestes que només has de pagar les despeses d'enviament, una Actyfry i un taladro! La veritat és que lo que hem agafat és perquè ho haviem de comprar, ho necessitavem, i algo ens hem estalviat, però agafar per agafar...no val la pena massa cosa...
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: Naylacris » dl. ago. 01, 2011 6:09 am

Jo només he agafat coses per les peques.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Glauca2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1192
Membre des de: dl. març 22, 2010 4:50 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Gananones

EntradaAutor: Glauca2 » dt. ago. 30, 2011 1:34 pm

HOla maques!

A alguna li pasa que no li entren bé els codis? A mi ja m'ha pasat un parell de cops, i amb lo que costa anar estalviant-los... em fa una rabia! Diu: revise su codigo con mayusculas i minusculas, pero el poso tal cual i res...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Gananones

EntradaAutor: Martineta26 » dt. ago. 30, 2011 9:33 pm

Glauca2 ha escrit:HOla maques!

A alguna li pasa que no li entren bé els codis? A mi ja m'ha pasat un parell de cops, i amb lo que costa anar estalviant-los... em fa una rabia! Diu: revise su codigo con mayusculas i minusculas, pero el poso tal cual i res...


Si a mi també m'ha passat a vegades i al final ho he deixat estar, perquè ho proves una vegada i una altra i no hi ha manera, pensava que potser alguna lletra la confonia o no sé...

Per cert han posat alguns articles al 50% o això diuen! Jo li he agafat la pissarra aquesta combi perquè he mirat el preu i si que t'estalvies uns 20 euros!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Gananones

EntradaAutor: Martineta26 » dt. ago. 30, 2011 9:36 pm

Una cosa els regals arriben per missatger o per correus? perquè aquesta pissarra sembla grossa i si l'haig d'anar a buscar a correus no sé com ho faré! és el primer regal que demano i no sé com va!
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: Naylacris » dt. ago. 30, 2011 9:42 pm

Es per correu, la pissarra es enorme y pesa una pasada, si tens sort i estas a casa quan pasi el carter genial si no ho tindras que anar a buscar que em va passar a mi.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Gananones

EntradaAutor: Martineta26 » dt. ago. 30, 2011 9:44 pm

Naylacris ha escrit:Es per correu, la pissarra es enorme y pesa una pasada, si tens sort i estas a casa quan pasi el carter genial si no ho tindras que anar a buscar que em va passar a mi.


I que tal la pissarra esta bé? val la pena?? gràcies per avisar! no crec que el carter la porti perquè aquí passa caminant i no crec que la porti a sobre! ens haurem d'esperar anar-la a buscar un dissabte amb el cotxe!
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Gananones

EntradaAutor: Naylacris » dt. ago. 30, 2011 9:51 pm

si esta chula pero no es el mateix carter es el de porta els paquets a la furgoneta
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Torna a “Oportunitats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::