Eco Bressol, bressol per collit i individual

Promocions, descomptes, regals i sortejos.
ekoideas
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 5:24 pm

Eco Bressol, bressol per collit i individual

EntradaAutor: ekoideas » dg. oct. 23, 2011 6:37 pm

Us presentem el bressol per a collit EcoBressol, es tracta d'un bressol pensat per facilitar l'alletament els primers mesos i una millor relació entre mare i fill, i que després es pot convertir en un bressol individual.

Está fabricat a casa nostra amb materials naturals de primera qualitat, fusta certificada i vernís o lacat ecològic.

El EcoBressol està disponible en diferents acabats i també es possible adquirir-lo amb la fusta en cru, sense tractar o personalitzar l'acabat amb el to de vernís o el color que més t'agradi.


Ampliar informació:
http://www.ekoideas.com/cunas-colecho/c ... sin-tratar

http://www.ekoideas.com/cunas-colecho/c ... sol-lacada

una cordial salutació


Ekoideas
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Eco Bressol, bressol per collit i individual

EntradaAutor: pesol » dl. oct. 24, 2011 8:33 am

Jo tinc un dubte sobre els bressols en sidecar... realment afavoreix la LM??? No ho sé, crec que per aconseguir una bona posició de mamar i dormir alhora el nen ha d'estar al llit de matrimoni i no al seu sidecar, no? És que és un dubte que sempre tinc...

Algú que tingui un bressol en sidecar em podria dir si és còmode donar el pit amb el nen al sidecar? o el nen acaba dins el llit de matrimoni (i per tant resta espai d'aquest llit)?

És que totes les fotos que veig són del tipus aquest (foto treta del mateix bressol que anuncieu)
Fitxers adjunts
Dibujo.jpg
Dibujo.jpg (24.56 KiB) Visualitzat 6998 cops
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Eco Bressol, bressol per collit i individual

EntradaAutor: Menudeta » dl. oct. 24, 2011 10:11 am

Sí que l'afavoreix sí. No es que el nen mai mentre està al llit seu (que també pot ser) si no que tu només l'estires una mica i te'l poses al pit i quan ha acabat de mamar el tornes. Nosaltres ho fem així i és moooolt còmode. No m'he de llevar del llit i ningú es desvetlla, el meu marit treballa al matí i si ho fem així, com que la nena està al meu costat, ell no se n'adona de res i va més desncansat. A tu et queda l'espai del llit vostre. Ara que si pots estar amb el nen tota la nit al teu llit i esteu còmodes doncs no cal el llitet al costat. Nosaltres ho fem a estones ja que els dos som mal dormidors i a la mínima ens despertem, i ella ara ja no para.

la nena ja té 8 mesos, i ara que es desperta molt, no m'imagino aixecant-me per a anar a l'altra habitació la veritat...
ekoideas
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 5:24 pm

Re: Eco Bressol, bressol per collit i individual

EntradaAutor: ekoideas » dl. oct. 24, 2011 11:19 am

si, efectivament, menudeta ho explica perfectament, el nen dorm al bressol i al moment de l'alletament només l'has de d'apropar una mica cap a tu, i quan acabi tornar a posar-lo al bressol. Es molt pràctic i còmode i afavoreix l'alletament.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Eco Bressol, bressol per collit i individual

EntradaAutor: pesol » dl. oct. 24, 2011 11:20 am

Gràcies menudeta per la teva resposta! De moment al posem al llit entre nosaltres i cap problema, hi cap molt bé. Però si vingués un germanet el sidecar seria una bona opció per poder-los tenir els dos al llit, un a cada costat. Però tenia aquest dubte :ok:

El problema és això de "quan acabi". Ara per ara, el nen s'adorm al pit i jo també m'adormo...

Gràcies a les dues :***:
LuisCosta
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. set. 08, 2021 12:52 pm

Re: Eco Bressol, bressol per collit i individual

EntradaAutor: LuisCosta » dc. set. 08, 2021 1:14 pm

Per a ajudares a dormir, a respirar i fins i tot en el seu estat anímic, qualsevol producte natural és súper bo. Les plantes principalment.

Torna a “Oportunitats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::