necessito recepta de pastis sense ou ni llet

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

necessito recepta de pastis sense ou ni llet

EntradaAutor: shapty » dj. abr. 23, 2015 12:48 pm

Dintre d'uns dies es el meu aniversari, i com al casal on anem amb la leva nena no vem sur res pel seu aniversari havia pensat en dur-lo pel meu. Hi han varis nens que tenen algún problema d'intolerancia.
Gracies
Imatge
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: necessito recepta de pastis sense ou ni llet

EntradaAutor: Cucurucho80 » dj. abr. 23, 2015 4:49 pm

shapty ha escrit:Dintre d'uns dies es el meu aniversari, i com al casal on anem amb la leva nena no vem sur res pel seu aniversari havia pensat en dur-lo pel meu. Hi han varis nens que tenen algún problema d'intolerancia.
Gracies


Buenas, Toni Rodriguez tiene recetas geniales totalmente véganas (sin ningún producto animal, por tanto, sin leche ni huevos). No sé si salen por internet....

Si no te aparecen, avisa, que te pasaría foto de alguna de sus recetas de libro....

Buscando bizcochos véganos todos saldrán sin esos ingredientes :)
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
shapty
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 7:57 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: necessito recepta de pastis sense ou ni llet

EntradaAutor: shapty » dj. abr. 23, 2015 5:24 pm

Cucurucho80 ha escrit:
shapty ha escrit:Dintre d'uns dies es el meu aniversari, i com al casal on anem amb la leva nena no vem sur res pel seu aniversari havia pensat en dur-lo pel meu. Hi han varis nens que tenen algún problema d'intolerancia.
Gracies


Buenas, Toni Rodriguez tiene recetas geniales totalmente véganas (sin ningún producto animal, por tanto, sin leche ni huevos). No sé si salen por internet....

Si no te aparecen, avisa, que te pasaría foto de alguna de sus recetas de libro....

Buscando bizcochos véganos todos saldrán sin esos ingredientes :)


Moltes gràcies!
Ara ho busco i provo de fer-los abans del dia de portar-los
Imatge

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::