Recepta pastís d'aniversari fet amb Thermomix

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Recepta pastís d'aniversari fet amb Thermomix

EntradaAutor: Boniqueta » dt. jul. 14, 2015 2:47 pm

Hola a totes!!

El dissabte celebrem l'aniversari de la petita (2 anys) per enèsima vegada amb una part de la família i he pensat en fer jo el pastís aprofitant que tenim Thermomix. No li trec el suc que m'agradaria a la màquina i no he pogut fer gaires pastissos encara (falta de temps). Algú em podria passar alguna recepta que sàpiga del cert que sortirà bona i bé i que quedi maca a la vista i feta amb Thermomix?
He fet alguna vegada el pastís de 3 xocolates (molt bo) i el pa de pessic de taronja. Sé que de Thermomix hi ha un munt de receptes però necessito que algú em digui: fes aquesta que et dic que quedarà bé segur!!

Moltes gràcies noies!!
Imatge
vinyet2012
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm

Re: Recepta pastís d'aniversari fet amb Thermomix

EntradaAutor: vinyet2012 » dc. jul. 15, 2015 9:59 am

Hola!

jo tinc la thermomix i sóc una addicta!! la utilitzo cada dia!! Pel que fa a receptes et recomano la web thermorecetas.com. Allà trobaràs un munt de receptes de tot tipus (també reposteria). Jo en faig moltes i totes em surten bé. Pel que comentes del pastís et recomano, si a més és per nens, el pa de pessic clàssic i desprès el decores amb nutella o lacasitos. Surt super bo i es fa en un moment!

que vagi bé!!

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::