Carbassa

Pastes, arrossos, peix, carn...
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Carbassa

EntradaAutor: Alehop » dt. ago. 30, 2011 5:42 pm

Bullida amb patata i feta puré amb una cullerada de mantega....mmmmmm....
Avatar de l’usuari
Aellitta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dj. juny 09, 2011 10:02 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Carbassa

EntradaAutor: Aellitta » dt. ago. 30, 2011 6:12 pm

Jo la faig bullida amb una o dues patates (depenent de la mida), dues pastanagues i una ceba. La trituro amb una mica de l´aigua de bullir pq així queda textura crema (si t´agrada més la textura puré treus tota l´aigua) i al servir poso un rajolí d´oli d´oliva i uns encenalls de parmesà. Boníssim!!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge
El post de l'Ona: viewtopic.php?f=91&t=25854
Imatge
Avatar de l’usuari
surtelsol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 2:23 pm

Re: Carbassa

EntradaAutor: surtelsol » dt. ago. 30, 2011 6:23 pm

Jo la faig com ho diu la Aellitta però en lloc de parmesà hi poso formatge rallat o fregeixo una mica de beicon i li tiro o alguns picatostes (no sé com es diuen en català)
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Carbassa

EntradaAutor: neuetes » dt. ago. 30, 2011 8:00 pm

Aellitta ha escrit:Jo la faig bullida amb una o dues patates (depenent de la mida), dues pastanagues i una ceba. La trituro amb una mica de l´aigua de bullir pq així queda textura crema (si t´agrada més la textura puré treus tota l´aigua) i al servir poso un rajolí d´oli d´oliva i uns encenalls de parmesà. Boníssim!!


Jo la faig igual :ok: Però el parmesà el trituro completament a dins de la crema i en reservo una mica com a encenalls i queda boníssima!! tinc previst fer-ne demà per dinar.
Avatar de l’usuari
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Re: Carbassa

EntradaAutor: Jalina » dt. ago. 30, 2011 8:18 pm

Doncs jo també en faig crema. La tallo a trossets petits i juntament amb ceba, la poso a "potxar" en una olla amb una mica d'oli fins que treuen suc. Llavors hi poso aigua fins que ho cobreixi i quan està cuit ho trituro tot. A l'hora de servir hi poso o puntes d'esparrec verd passades una mica per la paella o virutes de pernil salat.
Avatar de l’usuari
thalassa
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. feb. 02, 2011 2:04 pm

Re: Carbassa

EntradaAutor: thalassa » dt. ago. 30, 2011 9:29 pm

Doncs jo també la faig com vosaltres i alguns dies a part de posar les virutes de pernil salat, si en tinc a casa (cosa que passa molt poques vegades) afegeixo unes cloïses, les quals les he obert amb una mica de vi blanc i aigua i llavors tinc un plat de 5 estrelles!!! ummmmmm!!!!! quin gana que m'entra!!!! i això que ja he sopat :r)
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Carbassa

EntradaAutor: Alesta » dt. ago. 30, 2011 10:05 pm

Doncs la carabassa, a part de salada, la pots fer dolça i és boníssssssssssima!!! només l'has de posar al forn (no sé quanta estona, però fins que vegis que està feta :-:) ) a uns 180 o 200º i després esperar que es refredi i posar-la a la nevera una estona, després hi poses mel (o xocolata desfeta...) i a menjar-la!!! mmmmm, està per llepar-se els dits!!!
Avatar de l’usuari
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: Carbassa

EntradaAutor: canyella9 » dc. ago. 31, 2011 7:10 am

jo la faig en crema (estil el que ja s'ha explicat al post) i hi poso roquefort, ho trituro tot i queda boníssima!!
Avatar de l’usuari
Rainbow
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. des. 19, 2009 8:03 am

Re: Carbassa

EntradaAutor: Rainbow » dc. ago. 31, 2011 7:50 am

Hola,

apart de la crema de patata, carbassa, ceba i formatge que ja han dit, jo també he fet alguna vegada bunyols i queden boníssims!!!! Quan en faig, de seguida s'acaben!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
landayo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 11:55 am
Ubicació: Vallès Oriental

Re: Carbassa

EntradaAutor: landayo » dc. ago. 31, 2011 8:51 am

Hola a totes, just fa mes o menys un any vaig obrir aquest post: viewtopic.php?f=99&t=19133
Hi ha un munt de recptes per llepar-te els dits!!!
Avatar de l’usuari
Lluna_petita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm

Re: Carbassa

EntradaAutor: Lluna_petita » dc. ago. 31, 2011 11:04 am

Doncs si en fas bastonets i a la planxa amb carbasso i xampinyons, com acompanyament de carn (un tall de vedella o el que més t'agradi..) a nosaltres ens encanta, i és un plat que també pots compartir amb els petits de la casa.

Que us vagi bé el dia!!!
Imatge

Imatge

Imatge
el mes de novembre al Club de lectura del Socpetit llegim "Llama a la comadrona" de Jennifer Worth! T'apuntes?

123martri
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

Re: Carbassa

EntradaAutor: 123martri » dj. set. 22, 2011 11:33 am

Jo faig uns dauets petits i els faig "pochats" i després li poso formatge de cabra (el de rulo) per sobre un toc de gratinar i ummmmmmmmmmm
Avatar de l’usuari
Lluna_petita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm

Re: Carbassa

EntradaAutor: Lluna_petita » dj. set. 29, 2011 9:01 pm

Avui per sopar hem fet un plat amb carbassa que ens ha quedat molt bo.
Hem tallat ceba petita, dauets de carbassó, de carbassa i de pastanaga.
Ho hem posat a la cassola, primer la ceba, quan ja estava doradeta, la resta de les verdures, fins que han quedat cuites.
I per donar-li el toc final, hem ratllat una mica de formatge parmesà, per tirar-ho per sobre, i amb una mica de nou moscada també.
Estava per llepar-se els dits, i a la Judit també li ha agradat, així que tot un èxit!!!
Apa, que demà ja és divendres!!!

Bon cap de setmana
Imatge

Imatge

Imatge
el mes de novembre al Club de lectura del Socpetit llegim "Llama a la comadrona" de Jennifer Worth! T'apuntes?

Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Carbassa

EntradaAutor: nini8852 » dl. oct. 17, 2011 3:12 pm

Doncs jo faig la crema de carbassa de la següent manera:

Mitja carbassa de les grans que venen al mercadona
3 porros
1 patata mitjana
3 formatgets.

En una olla poso a sofregir els porros tallats petits. Quan comencen a estar una mica tous i tiro la carbassa tallada a daus petits (més que res perquè es cogui més ràpid). Quan la carbassa ja està tova i afegeixo la patata tallada a daus i ho cobreixo tot amb aigua calenta (cobert i prou, millor que no es passi gaire). Ho deixo bullir fins que la patata es cou. Ho trec del foc, afegeixo 3 formatgets i ho trituro. Està boníssima i a la meva filla li encanta! Ah! Ens hi posem formatge parmesà a sobre.

Salut!
Imatge

Torna a “Receptes salades”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::