Receptes i trucs THERMOMIX

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: laura_28 » ds. març 02, 2013 4:30 am

gegette ha escrit:
TerTeixi ha escrit:Bones!

Tafanejant pel foro he trobat aquest post, tinc una thermomix de fa uns 5 anys. Normalment miro les receptes a una web que és diu recetas thermomix. Espero anant parlant amb vosaltres! Una pregunteta: Quant acabeu de fer-la servir i el fons és queda molt brut (molt enganxat) com ho feu per netejar-la? Jo la tinc que deixar amb aigua i sabò bastant de rato. I les cuchilles?

Petons!!


Doncs jo gairebé sempre trec "les cuchilles", que és super fàcil, i les rento amb el raspallet aquell dels accessoris, i la part de baix amb un fregall normal ho rento fàcilment (no m'ha calgut mai fer anar el "nanas" aquest, però suposo que si està molt, molt enganxat també deu anar bé).


jo he fet servir el nanas i va bé. quin raspallet feu servir per les cuchilles? jo vaig agafar un raspall de dents però la veritat una mica desastrós..no arriba..
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Momo » ds. març 02, 2013 9:17 pm

Jo no faig servir el nanas. Passant-li aigua de seguida i el fregall en tinc prou. Respall faig servir els dels biberons.
Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: manumar » dg. març 03, 2013 1:12 pm

Helia moltes gracies per la recepta de la pizza. El diumenge passat la varem fer i boníssima!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Helia » dl. març 04, 2013 9:27 pm

manumar ha escrit:Helia moltes gracies per la recepta de la pizza. El diumenge passat la varem fer i boníssima!!!!!


Guai!! Me n'alegro que us hagi agradat!! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
nininini
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 10:28 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: nininini » dj. abr. 04, 2013 8:56 am

Bon dia! Em podeu dir com fer la crema de carbassó de manera ben simple? Merci
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: vicky1983 » dj. abr. 04, 2013 9:17 am

nininini ha escrit:Bon dia! Em podeu dir com fer la crema de carbassó de manera ben simple? Merci


ostres jo la faig per 3 de manera ben fàcil!!! els ingredientes:
una patata mitjana
dos carbassons petits (millor que un gran perque no tenen pepites)
llet
formatge d'untar
aigua
sal, nou moscada

Posso al got la patata pelada a daus i els dos carbassons pelats i a trossos (li deixo sempre una mica de pell a algun tros per a que al triturar quedi una mica verd). Posso aigua fins gairebe cobrir tot i uns 25 minuts, varoma, velocitat 1.
Quan passa el temps trec 2/3 d'aigua i li aboco un got de llet i una cullerada sopera (amb colmo) de formatge d'untar, sal i una miqueta de nou moscada. Trituro tot sense temps a velocitat 5-10 fins que està tot ben passat.
Llestos!!!
A tots 3 ens encanta!! La nena moltes vegades repeteix i tot!!! :love:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dj. abr. 04, 2013 12:52 pm

La crema de carbassó la faig igual que la viky! :ok: però hi poso ceba o porro

Aquests dies m'ha picat per fer cremes. Ahir vaig fer la de carxofes, però no em va acabar d'entusiasmar. En teniu alguna recepta?
La setmana passada vaig fer la de pèsols del llibre, i aquesta si que ens va agradar! :ok: sobretot a la peque!

I ara que ve el bon temps, pastissos freds tipus de tonyina, peix.. en feu algun? també vam fer-ne un del llibre i no ens va agradar gens! (un que porta musclus, pebrot vermell, palets de cranc..)
I ja que hi sóc! que tal el gaspatxo? i queda bé?
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: Momo » dg. abr. 07, 2013 10:26 pm

El gazpacho queda d'escàndol!
A mi, que no se'm posa bé el preparat però m'encanta, m'ha salvat. Queda molt fi i no costa gens.
Ara, no et puc posar la recepta perquè la faig a ull i ara fa molts dies que no en faig... :r)
Avatar de l’usuari
readytopop
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: readytopop » dl. abr. 22, 2013 12:28 pm

Hola a totes noies!
No fa ni una setmaneta que tenim la Thermomix a casa i estic encantada!
He començat a fer cuinetes i la veritat, tot queda molt i molt be, especialment el peix i les verdures cuites al varoma. Brutal! Lo del gazpacho no te nom, boniiiiiiiiissim!
Estic amb moltes ganes de fer-la anar i descobrir noves receptes, aixi que, llegire pel post a veure que trobo :ok:
Avatar de l’usuari
mimi79
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 3:33 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: mimi79 » dj. abr. 10, 2014 9:42 am

Bon dia !!

soc nova per aquí i xafardejant he trobat aquest post !!! fa tres setmanetes que el meu marit hem va regalar la thermomix !!! a veure si s'activa el post i podem compartir receptes que hi han infiniiiiites !!!!!!

petonets thermomixeres !!!!
Avatar de l’usuari
gegette
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm
Ubicació: Salou, TGN

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: gegette » dl. abr. 14, 2014 9:42 pm

És veritat, animeu-vos a compartir receptes!!!
Ara estava pensant en els MOJITOS... I en gelats... Heu fet algun cop GELATS? Jo mojito sí, però gelat no.
Quins plats cuineu més?
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: vicky1983 » dt. abr. 15, 2014 8:30 am

noies nosaltres d'un mes a aquesta part el que més fem és llimonada.... que bona fresqueta... de fet amb els dinars i sopars en comptes d'aigua o begudes de llauna prenem llimonada casera. Si no la he provat a fer proveu-lo!! És molt fàcil i està bonissima!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
brioix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:34 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: brioix » dt. abr. 15, 2014 11:05 am

Hola!!!
Doncs jo faig un gelat que és bonissiiiiiim! I súper fàcil! És gelat de maduixes, però suposo que es pot fer amb qualsevol fruita.
Necessites: 300g. maduixes congelades; 100g. sucre; 300g. de nata
El procediment és, primer poses el sucre, i programes 20s. vel progresiva 5/10 per fer-lo glas. Després hi afegeixes les maduixes congelades i ho tritures, fins que ho vegis ben triturat (fa una mica de soroll, aviso :) I finalment la nata que es barregi bé. No recordo els temps, però una mica a ull, fins que ho vegis ben barrejat.
També pots canviar la nata per iogurt, és més light!
I si te'l menjes acabat de fer, és un vici!
Ja diràs!
Avatar de l’usuari
brioix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:34 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: brioix » dt. abr. 15, 2014 11:07 am

vicky1983 ha escrit:noies nosaltres d'un mes a aquesta part el que més fem és llimonada.... que bona fresqueta... de fet amb els dinars i sopars en comptes d'aigua o begudes de llauna prenem llimonada casera. Si no la he provat a fer proveu-lo!! És molt fàcil i està bonissima!


la provaré de fer la llimonada, tothom m'ho ha dit! fa 3 anys que tinc la thermo i encara no l'he fet!
el que si que faig molt a l'estiu és el gazpatxo, que també és moooolt fàcil i queda bonissim!
Avatar de l’usuari
gegette
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm
Ubicació: Salou, TGN

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: gegette » dt. abr. 15, 2014 7:26 pm

Vicky, la llimonada me la va fer la "presentadora" i em va agradar molt, però com que encara m'agrada més el granissat, doncs jo faig més aviat el granissat de llimona, picant el gel, està boníssim!!

Brioix, doncs mira, provaré de fer el gelat de maduixes :ok: , gràcies!! ;-))) Per cert, quina nata fas anar? La de cuinar, la de muntar... i amb quin % de matèria grassa?
Jo el gaspatxo encara no he provat de fer-lo, però aquest estiu el faré segur, que tothom diu que surt genial!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
brioix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:34 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: brioix » dc. abr. 16, 2014 7:25 am

gegette ha escrit:Brioix, doncs mira, provaré de fer el gelat de maduixes :ok: , gràcies!! ;-))) Per cert, quina nata fas anar? La de cuinar, la de muntar... i amb quin % de matèria grassa?
Jo el gaspatxo encara no he provat de fer-lo, però aquest estiu el faré segur, que tothom diu que surt genial!


Doncs faig servir la nata de la lechera asturiana, que porta un 35% de materia grassa, una bomba vaia! Si, la nata de muntar. Suposo que amb qualsevol nata et pot anar bé. Jo compro aquesta perquè quan he de muntar nata, és la que em va més bé. Ja em diràs, però segur que t'encanta!
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: nb_30 » dc. abr. 16, 2014 8:46 pm

Doncs jo us animo a provar gelat de platan.congeleu el platan a trossets, el tritureu a la thermo 20 seg/ vel 5-10 progressiva i no cal afegir-hi res mes. Es bonissim!!
Avatar de l’usuari
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: musica » dg. abr. 20, 2014 9:23 am

doncs noies, jo estic fent xurros avui per tenir al congelador i fregir-los al moment demà quan ens llevem!!
Imatge

Imatge

_____________________________________________________________________
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: vicky1983 » dc. abr. 23, 2014 8:29 am

musica ha escrit:doncs noies, jo estic fent xurros avui per tenir al congelador i fregir-los al moment demà quan ens llevem!!


xurros?????? que bons!!! ja ens diràs que tal queden que mai he fet! i si es poden tenir al congelador... genial!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Receptes i trucs THERMOMIX

EntradaAutor: NyiNyi » dg. juny 29, 2014 8:53 am

Alguna ha fet granissat de llimona?? suposo que no ha de tenir gaire secret..amb aquesta calor em ve molt de gust!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::