RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
Mirofe
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 4:03 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Mirofe » dj. feb. 17, 2011 5:04 pm

Fuà! Boníssim!
Avatar de l’usuari
xiulet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: xiulet » dg. feb. 20, 2011 6:44 pm

gràcies nenes m'apunto totes les receptes que la nostra olla ja comença a tenir pols!!!!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: soleilua » dc. feb. 23, 2011 10:48 am

ahir vaig fer crema de carbassó, sense patata, que no en puc menjar per la dieta... i va tardar exactament 6 minuts... hagués pogut treure-la abans, perquè la verdura estava molt feta, però com que l'havia de triturar ja em va anar bé.. de tota manera amb 20 minuts des de que m'hi vaig posar a tallar les verdures fins que vaig acabar de triturar la crema crec que és rapidíssim!!
el soleiluo li té molt de respecte a la olla express, creu que en qualsevol moment explotarà i sortirem pels aires...
ahir quan la vaig començar a descomprimir estava ell a la cuina i va fer un salt quan va començar a treure vapor allò! jajajajja
Tahire
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 11, 2008 9:49 am

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Tahire » dt. abr. 05, 2011 2:09 pm

Hola noies!!
Ahir em vaig animar i vaig fer el pollastre de la Marta_mum i va sortir boníssim!!!!!!!!!! :ok: Vaig posar exactament el que posa a la recepta, però com que tenia por que em quedés enganxat el pollastre només amb 1/2 got d'aigua li vaig posar 1 de sencer. Va quedar molt i molt bo, però potser amb el 1/2 got d'aigua n'hi havia suficient pq va quedar bastant de caldo. Segur que repetim la recepta!! :ok:
Avatar de l’usuari
canyella9
:: rateta
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: canyella9 » dc. maig 11, 2011 9:47 pm

noies!!!

mmmmm, quins plats més bons he après a fer gràcies als vostres comentaris!! n'he provat varis, i tots boníssim! :-D

que guai saber com utilitzar l'olla a pressió!!!
MOLTES GRÀCIES!!!
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: mamlaboni » dl. jul. 18, 2011 2:59 pm

Hola noies a veure si em podeu ajudar , resulta que vull fer una recepta que m'han pasat i a la recepta posa que es fa a foc lent durant 6 hores, amb una olla convencional. Jo volia alleugerir la cosa i fer-la en olla express però li haurè de demanar a me mare perquè jo no en tinc ja que sempre m'ha et por...i per això no tinc controlat lo dels temps de coccio.

Si amb una olla normal son 6 hores amb una olla expres quant de temps la tinc de posar?
carmencilo
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 18, 2020 2:35 am

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: carmencilo » dc. març 18, 2020 10:09 pm

Castanyeta ha escrit:Uf, les olles express amb pitorro crec que fa molts anys que no es fabriquen!

si no saps com va, mira el model i busca les instruccions per internet web, o posa'ns una foto aquí del sistema de tancament i t'ho podrem explicar...

Recepta genèrica per a carn rostida:
Poses l'olla al foc amb un raig generós d'oli. quan sigui calent, hi poses la carn rpèviament salada (llom de porc, rodó o peixet de vedella, magra del coll lligada) en un sola peça que, clar, faci com a màxim de llarg el diàmetre interior de l'olla. La deixes fregir un minut o dos per cada costat, i amb dues culleres de fusta la vas girant i deixant un minut o dos fins que estigui daurada o amb els porus tancats per totes bandes.
Llavors afegeixes verduretes (pastanaga a rodanxes, ceba a llunes, pebrot a daus, patates, moniatos, castanyes pelades... el que tinguis o el que t'agradi) i epècies (jo normalment hi poso un all, una fulla de llorer, una branca de canyella, un parell de claus i uns quants grans de pebre). Hi tires també mig got d'aigua o de brou, i mig gotet de vi ranci o conyac, tanques l'olla i quan comença a pitar o quan puja la vàlvula, conta uns 20 minuts.
Apaga el foc i deixa que es refredi (sota l'aixeta si tens pressa; al natural si no), obre l'olla i treu la carn. Si la salsa que ha quedat encara és massa líquida, com una sopa, torna a encendre el foc i deixa-la bullir una estona, que s'evapori part del líquid. Fet això, si tens temps i ganes d'entretenir-te, retira les espècies i passa el túrmix per la salsa (jo ho faig dins l'olla mateix); si no tens temps, deixa-la tal qual; aboca-la en un bol, que portes a taula servit apart. La carn es talla a rodanxes just abans de servir-la. SEMPRe queda bé. Hi va de conya com a acompanyament puré de patata, que amb un raig de la salseta per sobre queda... mmmh!


Doncs aquí estem a casa pensant com variar el menjar, tinc olla exprés i una a pressió.
Estic per provar la recepta de la carn rostida per demà.
A veure si s'alegren una estona els nens.
Moltes gràcies :ok:

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::