APERITIUS PER CAP D'ANY

Nadal, sant Esteve, aniversaris, festes, comiats, àpats multitudinaris, pica-pica.....
Avatar de l’usuari
Silvia24
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dc. feb. 25, 2009 9:35 am
Ubicació: viladecans

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: Silvia24 » dl. des. 13, 2010 6:38 pm

mmm que bueno todo lo que estais poniendo
yo esto lo pongo siempre cuando vienen a comer y como sale mucho y sobra el resto se lo comen con pan triunfa muuucho y es frio y rapido
mus de atun rapida : una lata de atun, un envase de piladelpia, dos cucharadas de nata de cocina, un huevo duro, (lleva tambien una anchoa pero a mi no me gusta asi que no le exo) todo esto lo poneis en el recipiente para la batidora lo batis y se pone o en los vola van o en las mini tartaletas que tambien venden
todas las medidas es lo que ay que poner entero os sobrara pero esta tan bueno que con cualquier cosa va bien jeje
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

pasate por mi post y me conoces viewtopic.php?f=50&t=12780
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: soleilua » dj. des. 16, 2010 4:54 pm

hola nenes!!! l'altre dia vaig provar les piruletes de formatge (on més se'n parlava?) i crec que tenien massa gust a formatge... nosé si m'explico... com que em cansaven... (al igual vaig posar-n'hi massa, o al igual el formatge era massa fort...)

total que vam pensar amb el soleiluo de posar-hi herbetes o algo... he provat una tongada amb diferents espècies que tenia per casa... a algú se li acudeix algo per posar-hi, a part d'espècies?


una altra pregunta: aperitius que es puguin fer el dia abans, com ho veieu??? alguna idea???


gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: aixamb » dj. des. 16, 2010 5:47 pm

I formatge sec, a les piruletes de formatge, o olives talladetes o picades?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: Charliemi » dj. des. 16, 2010 7:02 pm

soleilua ha escrit:hola nenes!!! l'altre dia vaig provar les piruletes de formatge (on més se'n parlava?) i crec que tenien massa gust a formatge... nosé si m'explico... com que em cansaven... (al igual vaig posar-n'hi massa, o al igual el formatge era massa fort...)

total que vam pensar amb el soleiluo de posar-hi herbetes o algo... he provat una tongada amb diferents espècies que tenia per casa... a algú se li acudeix algo per posar-hi, a part d'espècies?


una altra pregunta: aperitius que es puguin fer el dia abans, com ho veieu??? alguna idea???


gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pots provar a tirar-hi trocets molt petitets de pernil, o de bacó, ... Tb pot ser que el formatge fos o massa for o, ho dic perquè a mi em va passar, que les deixessis massa estona, com més estona més s'asseca el formatge i més fortes i més delicades (a l'hora de trencar-se) son.
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: soleilua » dv. des. 17, 2010 10:26 am

ho provaré!!! és que crec que el formatge no és l'adient... si només està 2 minuts com a màxim al forn!! és formatge ratllat... potser l'hauria de ratllar jo??
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: Charliemi » dv. des. 17, 2010 7:42 pm

Jo tb ho faig amb formatge ratllar però clar, això va tant a gustos.... ho faig amb emmental però amb la barreja de formatges que venen tb ratllada penso que deu quedar més suau pq penso que tb porta part de formatge tendre.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: Twix » dv. des. 17, 2010 10:26 pm

Noies! aquest post m'ha vingut genial!!! he de fer el dinar del dia de sant Esteve i m'heu donat moltes idees!! :p-)
us en deixo algunes de meves:
- agafeu una làmina de pasta de full, la talleu en quadrats una mica grans (a mi m'en van sortir 10), hi poseu una capa fina de ceba fregida, a sobre un tros de rulo de formatge de cabra i a sobre del formatge, una rodanxa de tomàquet d'amanida, i hi tireu orenga per damunt. Bateu un ou i amb el pinzell pinteu tot el que és la pasta de full, ho poseu al forn una estoneta, i quan vegeu que està daurat, ho traieu, boníssim!!!! i tant es pot menjar fred com calent!!
- torradetes: unes de formatge de cabra i a sobre una culleradeta de melmelada de fruites del bosc. Unes altres de paté i al damunt una oliva, o una avellana, o anxova; també n'he fet de philadelphia i una nou a sobre... també n'he vist de philadelphia mesclat amb sèsam... no se me n'ocorren més, però n'hi ha!!
- els voulavents, jo els farceixo d'una mescla de "tronquitos" de mar, maionesa i ceba, tot ben picat i cap a dins!
Avatar de l’usuari
mandarina
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: mandarina » dg. des. 19, 2010 9:40 pm

Un de molt fàcil: agafes torradetes rodones d'aquestes Bimbo molt primetes, hi poses melmelada de nabius (o de qualsevol fruit vermell) per sobre i al damunt hi col·loques una rodanxeta de formatge President d'aquest que ve en barra, tipus brie... i 10-15 segons al microones, que quedi calentó però sense desfer-se del tot, i a la taula!
Avatar de l’usuari
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: Martina32 » dt. des. 21, 2010 6:58 pm

Neneees, se m'ha fet la boca aigua!

-formatge brie amb codonyat i una anou (es pot posar sobre una torradeta o no,va a gustos), super fàcil de fer i boníssim.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: neuetes » dc. des. 22, 2010 8:16 pm

Me les apunto totes!! quina canya!! Jo també tinc convidats a casa per cap d'any i els vull sorprendre!!!
BLAPERERWAY
:: papallona
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dt. març 23, 2010 8:25 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: BLAPERERWAY » dc. des. 22, 2010 8:42 pm

Rotllets de pollastre amb salsa de soja, amb la chefo. Enrotlles doncs filets de petxuga de pollastre molt primets i estrets, amb bacon amb una pruna o dátil a dins , i ho punxes amb un palillo. Tot a la chef o la que tens, i per sobre hi tires una ceba tallada i un pebrot a tires, una pastilla d´avecrem, i un bon raig de salsa de soja. Jo ho deixo una hora i cuart i cuan ho faig a cualsevol aperitiu volen!!!!!!!!
Professional d´assegurances de salut a Sanitas.
Solucions a mida per empreses.
****
Senta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 514
Membre des de: dg. maig 09, 2010 8:31 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: Senta » dj. des. 23, 2010 4:07 am

laja25 ha escrit:També podeu fer estrelles de nadal tipus sandwich.
Agafeu un motlle metalic en forma d´estrella, ho fique-ho a sobre d´una llesca de pa bimbo i feu pressió per deixar l´estrella be marcada, poseu a la base el que volgueu, (tonyina, cranc, etc..), i després feu una altre estrella amb altre llesca per posar-la a sobre. Per a que l´estrella quedi amb color agafeu un pebrot morró i feu el mateix proces amb el motlle, després el poseu a sobre i queden unas estrelletes molt maques.


He trobat el motlle en forma d'estrella!!! Ho provaré el 24 a la nit!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
GEA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dg. set. 07, 2008 6:37 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: GEA » dj. des. 23, 2010 6:48 am

uns que vaig fer per l'aniversari del meu peque:
-dàtils farcits amb formatge tipo philadelphia amb una anou per sobre...queda molt bó!!
-xampinyons farcits de formatge camembert i una mica de bacon, gratinats amb formatge .
-tartaletes farcides amb "morcilla" feta primer a la paella amb una mica de poma ratllada y quan l'omples,un ou de guatlla i al forn una mica,fins que estigui fet l'ou.
Avatar de l’usuari
vallpresona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
Ubicació: Alt Empordà

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: vallpresona » dj. des. 23, 2010 1:45 pm

Cuineres!!!!
Quines delícies que oferiu!!! Mmmmmmmm!!!!
Si us enrecordeu, penjeu fotos que així encara tenen més bona pinta!!
Com heu parlat de les piruletes i jo en vaig penjar una foto en un altre link, us l'adjunto per a que comenceu a entrar amb gana!!
Bones festes a totes!!!
Fitxers adjunts
IMG_1405.JPG
Imatge
Avatar de l’usuari
laja25
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. març 07, 2010 8:08 am

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: laja25 » dj. des. 23, 2010 5:19 pm

La meva mare m´ha demanat ajuda per al menjar de nadal, i m´ha encarregat a fer una safata de canapès, em doneu alguna idea? Gracies.
nns1000
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 28, 2010 8:12 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: nns1000 » dt. des. 28, 2010 8:18 pm

Hola..

Jo les piruletes de formatge les faig amb "parmesano".. és el formatge que més m'agrada..Ja em direu..
Us dono una recepta de canapé que a casa agrada mol:
En una torradeta rodona (d'aquelles tant primetes) li poso sobrassada i a sobre li poso un ou fregit de guatlla.. Queda bonissim. Nomes heu de tenir en compte a fer-lo en l'ultim moment...
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: fox » dv. des. 31, 2010 4:48 pm

Que bo tot!!! mmmm......

Aqui van unes altres idees que va fer fa poc la meva tieta per un aniversari, quedava original i molt bo!

-Agafeu un tros de platan i l'emboliqueu amb bacon amb un escuradens perquè no es desfaci i a fregir. Es el tipic datil amb bacon pero amb platan, per mi esta molt millor amb el platan
-Torrades fines d'aquestes que es compren amb formatge de cabra i un tros de codony, 1 minutet al forn
-Culleretes de brandada de bacalla amb trossets de pebrot verd fregit
-Voulavants farcits de 'morcilla' i per sobre una mica de melmelada de tomaquet

Despres tambe va fer hamburgueses i frankfurts pero minis, em sembla que el pa d'hamburguesa i el frankfurt mini els va comprar al mercadona.

Aprofito per desitjar-vos molt bon any!!! :globus:
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
pifa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 11:35 am
Contacta:

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: pifa » dv. des. 31, 2010 5:46 pm

mmmm....tot bonissim!!!
A mi el que em resulta molt perque es molt facil i rapid, son els volauvent (o com es diguin) farcits de diferents maneres:
-enciam, tronquitos,pinya. Tot talladet molt petit i barrejat amb salsa rosa
-brandada de bacalla i es fica a gratinar al forn una mica
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Dayla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:57 pm

Re: APERITIUS PER CAP D'ANY

EntradaAutor: Dayla » dg. gen. 02, 2011 12:57 pm

Ostres noies!!! que be quantes cosetes... jo també faig el de sobrassada amb ou de guatlla... i faig un pate amb philadelphia i sardines de llauna sense la pell i sense les espines que queda molt bo.....

M'encanta lo de forma de estrelles em sembla que buscaré el motllo a veure si el trobo...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Tenim convidats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::