Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dl. maig 02, 2011 3:12 pm

vinga vinga no defalleixis
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Lita
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dc. feb. 24, 2010 4:58 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Lita » dj. maig 12, 2011 8:11 am

Bon dia,

Peso 90quilos i mesuro 155cm. Fa uns 6 mesos que estic fent dieta. Vaig començar amb l'endocrí una dieta equilibrada i vaig perdre un parell de quilos però impossible baixar més. He canviat a una dietista i també vam provar una dieta equilibrada. Vaig baixar 2 kilos més, però altre cop estancada. Estic una mica desesperada. LA dietista ara ha volgut provar la Dukan. Per mi suposa un esforç terrible perquè no m'agrada la carn i el peix. He fet 5 dies de fase de ataque i avui començo crucero. Resultat: en 5 dies m'he engreixat 700gr!!! No entenc res,... He de dir que tinc la menstrucació. A alguna li ha passat que amb la menstruació no veu resultats? Ara mateix tinc els ànims pels terres, ni tan sols em funciona la dieta miraculosa del srdukan....
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: petazetas » dj. maig 12, 2011 8:15 am

espera't a que acabis amb la regla, jo amb la regla també m'havia engreixat i després apa, 1 kg o 2 perduts superrapid.
Amb la regla t'infles. No et preocupis.

Una pregunta, si no t'agrada ni la carn ni el peix, de normal que menges de proteïna?
És curiositat.
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Lita
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dc. feb. 24, 2010 4:58 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Lita » dj. maig 12, 2011 8:23 am

Esperaré uns dies, però si continou pujant el pes ho hauré de deixar.

Intento menjar de tot. A casa em cuino pit de pollastre, salmó, lluç i bacallà. Però menjo més coses quan he de menjar a casa d'algú altre. També m'agraden els productes làctics. He de dir que en els mesos que porto fent dieta m'he obligat a menjar vedella un cop per setmana. Però si no faig dieta menjo mooooolta verdura, llegums i un cop a la setmana fècula.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Ítaca » dj. maig 12, 2011 10:18 am

Hola nenes!
Una altra q s'apunta a intentar baixar de pes... el q passa és q necessito consell de les expertes en dietes. Us explico una miqueta...
Jo medeixo 1.60 aproximadament i al 2006 pesava 64 quilos. Vaig començar a fer l'Herbalife i vaig aconseguir baixar pel casament fins a 55 quilets! :p-) :p-) :p-)
Al cap de poc vaig deixar els batuts, però m'anava mantenint. Quan em vaig quedar :-()) a finals del 2008 estava a 56.5, o sigui q bé... el problema, doncs q vaig posar 13 quilos sobres i bé, sí q vaig aconseguir baixar forces, però com a molt vaig arribar a 58.2 i ara... :ufs: estic a 59.5 altre cop. I tinc un casament dins un mes... O sigui q m'agradaria baixar uns 3 quilets... El problema, doncs q dino a la feina i clar, no puc escollir, hi ha el q hi ha :ufs:
Intento no sopar res (com a molt una cerveseta! ;-))) ) i ara, no tinc peles per tornar als batuts...
Quina dieta m'aconselleu????
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dj. maig 12, 2011 4:59 pm

doncs fora cervesseta i sopa sempre !!!!!!!
una verdura i proteina i anims que 3 es perden en no res.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dj. maig 12, 2011 5:03 pm

jo dema tinc hora amb el dietista que em va fer aprimar 17 kilos la proteinade ysonut . el tema es qeu desde finasl d'any que intento mantenir el pes pero he guanyat casi 4 kilos i vull tornar a perdre'ls. vaig arribar a pesar 61,800 i ara peso aquest mati 66. no vull possar mes al dmaunt dema a les 6 hi vaig ja us explicare. em vull tornar a mentalitzar pq ara arriba l'estiu i com que em tocara rascar la butxaca crec que em concienciare.............

ademes ara em passa com l'aditi qeu em miro al'espill i no m'agrado gens i ahir amb bikini a la paltja ufffffffff pero es clar barbacoa gelat, vi hamburguessa xuxes tot aixo no es gens de ligth..................
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
rinxol
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: ds. abr. 30, 2011 8:23 am

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: rinxol » dv. maig 13, 2011 5:00 pm

Estic de pas per aquí xafardejant,...molts ànims a totes, que no és fàcil!! Segur que ho aconseguiu!!
Edat 31 i 34 anys
29/03 - DUR
30/04 - TE+
26/05 - 1a Eco (8+2) - Fas 18 mm.
21/06 - 2a Eco (12) - Fas 6 cm, plec nucal 1,4mm.
01/08 - 3a Eco (17+6). NENA!
16/08 - Morfològica - 330 gr
20/09 - 4a Eco -- 700 gr
26/09 - Urgències-- 880 gr
04/10 - 3D - 975 gr
27/10 - 1.450 gr
08/11 - 1,800 gr
24/11 - 2.350 gr
5/12 - 2.600 gr
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: xinxeta » ds. maig 14, 2011 11:16 am

Volia preguntar-vos si alguna de vosaltres coneix la DIETAFLASH MEDICAL?

És aquesta http://www.ladietaproteica.com/

És una dieta proteica com moltes que es fan ara, amb apats que són productes d'ells. Me l'ha recomanant el meu metge que ell en fa el seguiment si la vull fer. M'ha dit que com que estic fent una dieta normal si la fes no caldria començar desde la fase 0 sinoq ue podria fer-ho per la 2 o 3 i això significaria poder fer algun apat al dia normal.

Però a part de que segur que val una pasta els productes (el seguiment m'entra per la mútua) nosé si deu funcionar o no.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » ds. maig 14, 2011 2:17 pm

jo vaig tornar al meu metge per fer altre cop sobrecitos. pensava que havia guanyat alguna cosa de pes pero estic igual 64,700 que la darrera vegada aleshores fase directament fase 3. diu que en un mes ticn que haver perdut els 4 kilos que em falten per asolir el objectiu.
en 15 dies el torno a visitar.
fase 3 es
mati porducte
mig mati producte
dinar verdura+proteina animal
berenar producte
sopar verdura i proteina de peix

anims a totes i ja us informare.
avui 1 dia.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: xinxeta » ds. maig 14, 2011 10:15 pm

roca ha escrit:
xinxeta ha escrit:Volia preguntar-vos si alguna de vosaltres coneix la DIETAFLASH MEDICAL?

És aquesta http://www.ladietaproteica.com/

És una dieta proteica com moltes que es fan ara, amb apats que són productes d'ells. Me l'ha recomanant el meu metge que ell en fa el seguiment si la vull fer. M'ha dit que com que estic fent una dieta normal si la fes no caldria començar desde la fase 0 sinoq ue podria fer-ho per la 2 o 3 i això significaria poder fer algun apat al dia normal.

Però a part de que segur que val una pasta els productes (el seguiment m'entra per la mútua) nosé si deu funcionar o no.



Hola, jo la conec perfectament!! gracies a Dietflash m'he aprimat aprox 33 kilos. ara he tornat de nou, m'he engreixat una mica (aprox. 5 kilets) i despres de mirar vaires opcions dieta equilibrada, dieta dukan, naturhouse,... torno a dietflash.

si tens dubtes enviam un privi i parlem! jo estic molt contenta i dsde el marc de 2010 fins ara estan sortint molts productes i molt bons.
una Fase 2 es suportable (1 apat proteina animal) i crec que perds com a la 1, i la 3 es genial pq son 2 apats de proteina animal, nomes productes mati, mig mati i berenar, hi han productes bonissim (minicake, les barrites, galletes, natillles,.. snacks de quesos,...)
Per cert quin metge tens?


Gràcies roca! ara t'envio un privi!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dg. maig 15, 2011 1:06 pm

2 DIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! FASE 3
DESDE DIVENDRES A AVUI he baixat ja 800gr :p-) :p-) :p-) :p-) estic contenta pero el tema de l'ansietat ho porto ftal.
al ysonut tb han sortit productes nous que no havia tastat hi ha gelat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pero el problema es que triga en fer-se i jo el que vull es alguna cosa rapid.
roca ja ens aniras explicant com va per quna dies t'han dit ??? a mi per un mes .
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: laucob » dg. maig 15, 2011 2:41 pm

nucosa anims que tu pots i jo tambe heheheh
aixi que hi ha gelats doncs ja saps cap a on han de fer cap tu m'el dones i t'el faig i quedem una tarda per pendre'ls seran al moment heheheh.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dg. maig 15, 2011 4:45 pm

no pq no els he comprat!!!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: laucob » dt. maig 17, 2011 1:41 pm

doncs ja saps el proper dia cauen a la bossa
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Ítaca » dt. maig 17, 2011 1:48 pm

AIx, noies gràcies pels ànims! Ja sé q 3 quilets són poca cosa, però és q a mi perdre 1 gram em costa un munt... :ufs:
En fi, he tret la cervesa de la meva vida, snif, snif :-D :-D (ara semblaré una alcohòlica i tot!). Ahir l'itaco em va treure una i la vaig tornar a la nevera a canvi d'un got d'isostar (q trist). I per sopar, doncs endíbies, pastanagues i amanides... a veure si aconsegueixo baixar 1 ni q sigui!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Ítaca » dt. maig 17, 2011 3:55 pm

Ramtri tu em vols matar no???? :-D :-D :-D
No ara en serio... ja sé q es digereix millor cuita q crua però el problema és q jo la verdura com no sigui així, no me la menjo pas... sóc fan de les amanides!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Ítaca » dt. maig 17, 2011 3:59 pm

Aix nena, algun dia m'agradaria dir això q acabes de dir!
Dieta per engreixar!!!! (tot i q quan t'aprimes sense voler-ho deu ser fotut, fora conyes)

Saps q passa? q nosaltres des q vem fer els batuts d'herbalife q no sopem... no tenim el costum, i ara q li hagi de fer ja els sopars a la nena se'm fa una muntanya ficar-me a la cuina, per això, una amanida q és pim pam i llestos...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dj. maig 19, 2011 10:15 am

jo dema fara una setmana de sobrectitos dema us explico com va .
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Nima » dv. maig 20, 2011 8:41 am

Anims nucosa :-()-) :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::