Recomanació Dietista a la Zona del Maresme

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Silvya
:: pantera
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 8:02 pm

Recomanació Dietista a la Zona del Maresme

EntradaAutor: Silvya » dg. jul. 15, 2012 5:15 pm

Hola noies!

He estat mirant i sou moltes les que us heu animat a començar una dieta! Jo, després d'un temps, ho he vist clar! Jo també necessito fer-ne!! Fa tres anys que vaig deixar de fumar i és ara quan més conscient sóc que sí que em va donar per menjar! Al principi no ho veia, però ara quan miro les fotos...diria que amb aquests tres anys m'he engreixat 10 quilos! I suposo que a mida que et fas gran, el cos també et canvia... :ufs: :ufs: :ufs:

Vaig anar a una dietista que em va fer la dieta disociada! He vist algun post on en parleu, d'aquesta. La veritat és que el temps que hi vaig anar em va anar força bé, però em costava 50 euros la consulta i tal i com estan les coses ara mateix...vaig decidir fer-ho per mi mateixa a casa, perquè la doctora em va donar tots els menús, però em vaig cansar ràpid! Necessito que em portin el control...

I res, fa temps que em vaig fer de l'Agrupació Mútua i volia saber si alguna de vosaltres ha anat a alguna dietista que treballi per aquesta mútua. M'aniria bé que fos a la zona del Maresme!

Gràcies per tot!!!
Silvya

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1

Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.

MARTINA. 31-3-2013
Avatar de l’usuari
Kia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1812
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:46 pm

Re: Recomanació Dietista a la Zona del Maresme

EntradaAutor: Kia » dg. jul. 15, 2012 8:55 pm

Hola Silvya!

Jo he estat anant a una dietista a Mataró que visita per agrupació Mútua. Es diu Montse Barbany i té la consulta al C/ Barcelona. No recordo el número, però suposo que si et mires el llibret d'Agrupació Mútua et deu sortir.
A mi m'ha anat molt bé, i la dieta és bastant completeta i pots menjar gairebé de tot :ok:
Avatar de l’usuari
anet30
:: gosset
:: gosset
Entrades: 492
Membre des de: dt. des. 14, 2010 5:56 pm

Re: Recomanació Dietista a la Zona del Maresme

EntradaAutor: anet30 » dc. set. 19, 2012 12:15 am

Hola! Jo soc dietista-nutricionista i tinc consulta aMataró, treballo tant amb adults com en nens. Si voleu xafardejar la meva web es diu bonshabits.cat. I els preus anticrisis! Si t'animes ja saps!
Gràcies!

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::