dieta histamina

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

dieta histamina

EntradaAutor: martina13 » ds. març 26, 2016 10:26 pm

Algu lha fet? Experiencies i beneficis? Heu perdut pes?
Algun truc o recepta?
Gracies!!!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: dieta histamina

EntradaAutor: capseta » dc. març 30, 2016 9:45 pm

Hola!!!

Jo ho vaig fer, crec que hem coincidit en un altre post parlant-ne.

El rotllo és que com a dieta sense histamina o receptes sense histamina no es troba res. La meva recomanacio es que busquis receptes sense gluten, sense lactosa.. I miris els ingredients a veure si porten algunes de les coses que no pots prendre, a veure si les pots adaptar.
Jo a pinterest vaig trobar cosetes.

Revisaré una mica en que consistien els aliments prohibits i els admesos a veure si faig memoria, que ara tinc una mica d'embolic.

Si recordo comprar pa sense gluten, deixar el porc i derivats, llet res (a vegades de cabra, aixi com iogurts i algun formatge fresc ja que els fermentats no es pot).

Has mirat a la web de ets el que menges?? Recordo haver-la mirat sovint quan feia la dieta però no recordo si hi havia receptes o no. Potser trobes idees.

Que et vagi molt bé, ànims!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: dieta histamina

EntradaAutor: martina13 » dj. març 31, 2016 6:41 am

Gracies capseta!!!
De moment porto 3 dies i les digestions son molt mes tranquiles.
Si he mirat el web que dius i molts videos del xevi verdaguer.
Es un mon interessant!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: dieta histamina

EntradaAutor: capseta » dj. març 31, 2016 5:02 pm

Sí, de veritat que sí.

D'aquí jo n'he tret algunes idees. Per exemple he trobat casos en relació am el tema de la histamina o altres. Crec que va ser l'actriu Silvia Abril que va tenir molts problemes de fertilitat i va deixar de prendre gluten i llavors va quedar embarassada.
Hi haurà qui digui que és casualitat, però jo per si de cas porto un parell de mesos sense prendre'n amb previsió de començar a cercar al maig.

Mira, els canvis d'alimentació mentre tinguin cert criteri, mal no ens poden fer, així que perquè no provar-ho? vigilant sempre de que siguin equilibrats i no ens faltin nutrients, clar...

Me n'alegro molt de que notis millor les digestions, jo també vaig notar canvis i també en l'hora d'anar al lavabo, de fet ara sense gluten també vaig diferent. :content:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: dieta histamina

EntradaAutor: martina13 » dv. abr. 01, 2016 5:36 am

Algun truc x menjar sense gluten mes barat?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: dieta histamina

EntradaAutor: capseta » dv. abr. 01, 2016 12:47 pm

Bufff.... si algú en té que ens ho digui!!! Potser si mirem als apartats d'alimentació infantil hi ha papis i mamis de nens celíacs i en sàpiguen més.

Jo el que vaig fer és comprar farina sense gluten per fer-me el meu propi pa, però encara no ho he provat. El preu per kg. és més alt que el de la farina normal però no tant car com el pa sense gluten, així que surt a compte, però cal veure si surt bé.

Quan en faci ja passaré la recepta (amb el pa normal segueixo la recepta del pan facil sin amasado de la isasaweis i em surt bé sempre, a vegades li afegeixo coses com olives, formatge, orenga... i els invents van quedant bé), així que suposo que utilitaré la mateixa recepta però canviant la farina.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: dieta histamina

EntradaAutor: ametista » dc. abr. 06, 2016 3:12 pm

capseta ha escrit:Jo el que vaig fer és comprar farina sense gluten per fer-me el meu propi pa, però encara no ho he provat.
Quan en faci ja passaré la recepta (amb el pa normal segueixo la recepta del pan facil sin amasado de la isasaweis i em surt bé sempre, a vegades li afegeixo coses com olives, formatge, orenga... i els invents van quedant bé), així que suposo que utilitaré la mateixa recepta però canviant la farina.


capseta quina bona idea fer-te tu mateixa el pa! :love: :love: :love: :love: (és que jo sóc molt panarra i ja fa anys que no comprem pa a casa)
fer pa sense gluten té la seva complicació, no sé si et sortirà bé simplement canviant la farina! t'aconsello que et miris aquest post on la muc explica truquets per fer pa i altres receptes sense gluten :ok: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: dieta histamina

EntradaAutor: capseta » dc. abr. 06, 2016 7:33 pm

Gracies per compartir el post, el miraré i li passaré les receptes al capseto, que és qui últimament es dedica a fer els pans :content:

Ja us diré alguna cosa si queda bé >.-<:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Soniadiet
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 31, 2017 11:48 am
Contacta:

Re: dieta histamina

EntradaAutor: Soniadiet » dc. maig 31, 2017 12:06 pm

Hola a tots,

Vaig arribar a aquest post buscant sobre la dieta histamina. Me l'han recomanat recentment, ja que portava diversos mesos amb molts dolors en el tracte digestiu, i després de diferents proves els metges me l'han recomanat per millorar els meus problemes.

Porto diversos dies provant i sembla que els dolors i problemes han disminuït, de manera que sembla una bona opció.

El que no sé és si puc combinar-la amb alguna altra dieta per baixar de pes, ja que m'agradaria baixar uns 6 quilos. Els que l'heu provat Teniu alguna experiència al respecte?

Gràcies.

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::