Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: nienna » dv. abr. 21, 2017 10:28 am

Bon dia!

Comencem nova etapa, jo avui m'he deprimit moltissim en pesar-me, he recuperat tot el pes i encara una mica més. També val a dir que estic amb la regla i porto 3 mesos prenent antiinflamatoris, tinc una retenció de líquids brutal :-o00m

Ahir també vaig tenir revisió amb el metge i em queden 2 mesos més de repòs, per tant, no em puc fixar uns objectius molt alts, he d'anar a poc a poc. No sé si la dieta que vaig fer al novembre em va fer efecte rebot perquè tampoc es que hagi menjat un bou i una vaca, com per agafat 9 quilos en 3 mesos :ufs: :ufs: Ara vull intentar fer només bondat, vida sana i perdre poc a poc, a veure si així no recupero tan ràpid tot plegat.

pes inicial: 83.9 kg
objectiu a llarg termini: 63 kg (-20.9 kg)
pes actual: 81.5 kg
objectiu a curt termini: 78 kg (-3.5 kg)

I la resta com aneu?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dv. abr. 21, 2017 11:18 am

@nienna, fent repos se'm fa que ha de ser molt complicat perdre pès! Primer perquè el consum de calories ha de baixar en picat, i després perquè en canvi, l'ingesta , en comptes de baixar, segur que puja ni que sigui per avorriment. (jo quan estic a casa seria un no parar...)

Penso que pots fer truquillos, com tenir pastanaga i api tallat per quan et vingui de gust picar algo, o coses d'aquestes, però... buff! complicadissim!

un petó i molts ànims!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: ametista » dv. abr. 21, 2017 5:30 pm

noies, ja he posat els objectius a la primera entrada! >.-<: >.-<: >.-<:

mir1985, si conforme veus que passen les setmanes creus que 5 kg potser són massa pots modificar l'objectiu, cap problema! ànims, si et vas portant bé no crec que amb un aperitiu a la setmana recuperis tot el perdut, intenta compensar amb el sopar del mateix dia, el dia següent... :ok:

kabbisa ha escrit:Per sort ja hem començat!! Amb la conya, porto una setmana fent el ganso-total!! Ara ja em puc tornar a posar en sèrio :content:

:-D :-D doncs va, ara en serio! :ok:

nienna!!!! no et deprimeixis guapa! repòs, regla, antiinflamatoris....si és que és normal que hagis recuperat pes! però tu tranquil·la, ara amb calma i poc a poquet la bàscula anirà baixant, ja veuràs! :ok:

toska, petitajo, floretadeprimavera, June87.... us heu pogut pesar? com ha anat?

jo he recuperat els 200 grams que havia perdut :content: així que torno a començar objectiu amb el mateix pes que vaig començar al gener :-o00m

pes inicial: 81'1kg
objectiu a llarg termini: perdre 12 kg (69 kg)

pes actual: 71'3 kg
objectiu a curt termini: perdre 2 kg (69'3 kg)

a veure si aquesta vegada aconsegueixo baixar algoooooooooooooooooooooo :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Floretadeprimavera
Entrades: 4
Membre des de: dv. març 24, 2017 7:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: Floretadeprimavera » dg. abr. 23, 2017 3:57 pm

Hola!
Veig molt animat el post! :p-)

Jo em vaig pesar divendres matí i parteixo de 53,3. Estic molt estancada en aquest pes tot i fer dieta i pocs extres (o al menys és el que vull pensar... ).
El meu objectiu real és arribar als 50, tot i que m'encantaria tornar als 46 d'abans dels embarassos...

Molts ànims a totes! Comença l'aventura!
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: toska » dl. abr. 24, 2017 12:56 pm

Hola noies,

no em vaig poder connectar el divendres però si que em vaig pesar:

pes inicial: 68,9 kg
objectiu a llarg termini: 60 kg (-8/9 kg)
pes actual: 65,5 kg
objectiu a curt termini: 63,5 kg (-2 kg)

A veure si puc perdre alguna cosa, que estic molt estancada en aquest pes....

Estic contenta per que no he pujat però he de seguir baixant encara que sigui poquet....

Molts ànims per totes :p-) :p-) :p-) :p-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: petitajo » dl. abr. 24, 2017 2:14 pm

Hola,

Un altre desanimada per aqui :-((

Inicio objectiu en aquest post

Divendres em vaig pesar i 69.8kg, el cap de setmana ha estat ple d'excesos, menjar i beure. Aquest mati m'he pesat i 71kg :ufs: :ufs: :ufs: No se fer dieta i no em puc estar de res. Aixi no aconseguire res, tot i aixi fitxo a veure si d'una vegada per totes canvio el xip. Sempre he estat de bon menjar i beure jo :-o00m :-o00m

pes inicial: 69.8 (poso el de divendres, el marco com a inicial tot i q es relatiu)
objectiu a llarg termini: perdre 10 kg (60 kg)
pes actual: 69.8 (com q la pesada oficial es un cop al mes, anoto. Divendres q ve ja em vindra la clatellada)
objectiu a curt termini: perdre 6 (63kg)

Anims a totes!! Penseu q pesem el q pesem estarem guapissimes a l'estiu! :***:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: ametista » dl. abr. 24, 2017 5:28 pm

molt bé noies, ja us he afegit a la llista d'objectius! >.-<:

si voleu podem fer fitxa diària, tipus així:

ESMORZAR:
MIG MATÍ:
DINAR:
BERENAR:
SOPAR:

AIGUA:
EXERCICI:

durant un temps ho vam fer i ens anava molt bé per anar prenent consciència de què i com mengem, si bevem prou (molt important el tema aigua!)..... com vulgueu :content:

ànims a totes!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
mir1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: mir1985 » dt. abr. 25, 2017 8:20 am

Poso la meva fitxa d'ahir:

ESMORZAR: 2 torrades integrals amb oli i infusió
MIG MATÍ: iogurt
DINAR: puré de verdures, pollastre planxa i poma
BERENAR: no vaig tenir temps de berenar
SOPAR: amanida de tomàquet, sardines i maduixes

AIGUA: calculo que 1 litre
EXERCICI: correr darrera els meus fills tota la tarda
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 25, 2017 12:45 pm

mir1985 ha escrit:EXERCICI: correr darrera els meus fills tota la tarda

:-D :-D


molt bé mir la fitxa! >.-<:
a veure si totes ens animem a posar-la :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: glorieta » dt. abr. 25, 2017 1:09 pm

Hola a totes!

Divendres no em vaig pesar... em vaig adormir I llavors tot va ser correr.... Aquest divendres si que si, a veure si he aconseguit alguna cosa.
He de dir, que ara mateix, el meu primer objectiu eés treure'm el gluten. No sóc celiaca pero no em senta bé. Abans no en menjava però amb la nena I donant-li el pit, tenia tanta gana que menjava de tot. Ara, però he començat amb això.

També es veritat es que al treure'm el gluten segons que ja no ho menjo... com berenars de forn a mitja tarda!

I una altre cosa que intento I que no se si funciona però que una amiga que feia règim li anava molt bé era no barrejar proteina I hidrats de carboni en el mateix àpat. Al midia menjo hidrats amb verdures o semblant I al vesper verdura amb proteina a la planxa o semblant.

I de moment encara cauen alguna finestra o cadira o ... fins ara menjava molt dolç I sé que si m'ho trec tot de cop llavors un dia arrasaré, així que poc a poc.

Ametista, si que pot anar molt bé la fitxa, així que de tant en tant internatré posar-la.

Vinga noies, a per totes!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 25, 2017 1:50 pm

glorieta doncs si has començat a fer bondat, més treure el gluten, no barrejar proteïna i hidrats.... jo crec que segur que baixaràs una mica! més que res perquè ja tens més cura del què menges, t'estalvies aquests berenars de forn :content: etc!

tema dolç.... això ja és un altre tema :content: jo també crec que millor poc a poc... jo no sóc molt de dolç però sempre hi ha el moment que ve de gust, no? jo tiro de dos "comodíns":

- llet de civada (avena) que m'encanta i té un punt dolç (el propi del cereal, prenc la Yo Soy que només és aigua i civada... hi ha altres marques que porten més coses, com ara sucre) la de civada té gluten però també hi ha la d'arròs (jo la faig servir més per reposteria, panets.... i rebaixo sucre perquè també tira a dolça) arròs amb coco, arròs amb avellana, ametlles.... Normalment la prenc per esmorzar però a vegades després de dinar o sopar si em ve de gust alguna cosa dolça en bec una mica (ni tan sols un got, dos dits o així)

- finestra sense sucre, ara en compro una de la marca Valor que és d'un 70% de cacau però l'objectiu és la de 85% de cacau... sí que és finestra i té calories (t'estalvies les del sucre però segueix tenint greixos) però com que es tracta de menjar-ne només un quadradet.................................
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
mir1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: mir1985 » dt. abr. 25, 2017 2:12 pm

Ostres, quan parleu de finestra o cadira... de què parleu?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 25, 2017 2:15 pm

ui, és veritat! hehe ja no hi pensava :r)

a l'altre post ens vam inventar aquestes equivalències per si alguna pecava que no fes agafar salivera a les altres :content:

ara ho poso a la primera entrada! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
mir1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: mir1985 » dt. abr. 25, 2017 3:05 pm

Gràcies, és que no entenia res!

Espero haver d'utilitzar poc les portes, finestres, cadires i taules! :content:
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: petitajo » dv. abr. 28, 2017 7:58 am

bon dia,

fitxo,

pes aquest mati 70kg :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: la setmana passada era de 69.8, he guanyat 200gr :ufs: :ufs:

La veritat es q no he fet gens de bondat i 200gr encara es poc. Si no em poso les piles no aconseguire perdre ni un gram :-o00m :-o00m


Com us ha anat a vosaltres??? Jo no anoto el q menjo pq em fa vergonya dir q vull perdre pes i alimentar-me com m'alimento, no menjo res dolç pero si q menjo molta quantitat i a deshores


bon pont!! >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: glorieta » dv. abr. 28, 2017 8:42 am

Bon dia,

jo avui:

62,5kg
-0,5kg

en 15 dies per que la setmana passada no em vaig pesar.

No estic massa contenta per que hauria pogut ser millor, la setmana anterior va anar bastant bé, però aquesta... encara com no m'he quedat igual o he pujat....

He detectat que com que no sopo tant, em quedo amb gana I al cap d'una estona em faig un got de llet o infusió I ho acompanyo amb alguna cosa.... I ja us podeu suposar que es :ufs: alguna idea per arreglar-ho?

com us ha anat a totes??

petitajo, ànims!!! I si vas fent petits canvis en la rutina del menjar?
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
mir1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 04, 2014 9:16 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: mir1985 » dv. abr. 28, 2017 9:39 am

Holaaa!

Avui m'he pesat i la balança deia 66.5 kg. He baixat "només" 700 grams.

Glorieta, jo també estic una mica decebuda, m'he portat molt bé i he baixat molt poc. Com a mínim esperava 1 kg!

Però no penso desistir, estic animada i conscienciada.

Consells no te'n puc donar gaires: jo els gots de llet i les infusions m'obligo a no acompanyar-les amb res, són la meva perdició. Però com deia algú em prenc un got de llet de civada i és molt saciant. És l'últim que prenc abans d'estirar-me al sofà.

Aquest cap de setmana de tres dies se'm presenta complicat perquè anem a una casa rural amb uns amics i els dinars no acotumen a ser lights, precisament. Espero mantenir el cap fred! Ja us ho explicaré.

Bon cap de setmana de tres dies!
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dv. abr. 28, 2017 12:27 pm

Hola!

mir, 700grms està molt i molt bé! Es un pèl menys del que esperàves, però està prou bé per començar!!

glorieta, Consells? Cap que no sàpigues: o infusió sola, o res.
El que jo feia (quan fumava) als avions, ja que no podia fumar amb el cafè, no prenia cafè sino tè, que no em donava tantes ganes de fumar. En el teu cas, en comptes de llet o infusió, podries prendre un got d'aigua amb llimona que diuen que és molt sa.


Jo al revés que la mir, la festa infantil i la boda les vaig tenir el cap de setmana passat, i aquesta he pogut compensar-ho prou bé...

Fitxo:
Pes setmana santa: 66.2kg
Objectiu Operació Bikini: 64kg
pes actual: 66.0kg
variació: -200grms!!

sempre positiva! jajajjajajjaa millor mirar-s'ho amb filosofia, per agafar ànims de cara a la setmana vinent i sobretot, al cap de setmana massa llarg per les dietes ;-)))
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: ametista » dv. abr. 28, 2017 7:48 pm

noies! ja he posat les dades a la primera pàgina! >.-<:

molt bé les que heu perdut! mir, 700 grams no és molt poc! està MOLT bé! ja m'agradaria a mi :content: (que últimament no em moc dels +/- 200 grams) pensa que el que s'aconsella perdre quan es fa dieta és 500 grams/setmana així que estàs per sobre! >.-<:

ànims petitajo, si sense fer bondat només has pujat 200 grams fent una mica de bondat segur que baixes! :ok:

glorieta i què et fas per sopar? encara que sopis poquet intenta fer-te una bona amanida d'entrant, que atipa i així potser després no tens gana o amb una infusió sola ja fas....

kabbisa seguim a la par! :content:

algú més s'ha pesat?

jo també espero que aquest cap de setmana de 3 dies no em passi massa factura....
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Floretadeprimavera
Entrades: 4
Membre des de: dv. març 24, 2017 7:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2017!

EntradaAutor: Floretadeprimavera » dv. abr. 28, 2017 9:55 pm

Jo avui 53,2, així que -100 gr, que amb la poca bondat que he fet aquests últims dies no em puc queixar.

Mir -700 ho trobo genial! >.-<:

Jo porto fatal l'ansietat. A la que no faig un àpat equilubrat (proteïnes, verdures i hidrats) ja vaig fatal la resta de dia.
Sóc celíaca i no compro mai gens de bolleria, així que el que em fa perdre el nord són gelats, flams...

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::