Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dj. juny 28, 2018 2:03 pm

Hola! benvingudes a l'OPERACIÓ ESTIU 2018 del Grup per perdre pes del SP!!!

DATA FINAL: 14-09-2018 :***:

ens pesarem cada divendres!

OBJECTIUS:

baixar 2 kg
beren - 200 grams :ok:
Glorieta -2'5 kg >.-<: >.-<:

baixar 2'4 kg
nienna

baixar 3 kg
capseta -400 grams :ok:
Xia -500 grams :ok:
ametista -2'3 kg :ok:

baixar 4 kg
Jomateixa +400 grams :-o00m

baixar 5 kg
Vannion +300 :-o00m
Padme -2'9 kg :ok:


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TENIM UN GRUP DE WHATSAPP!

per ajudar-nos en moments de debilitat/temptacions, per ensenyar-nos fotos dels àpats i així animar-nos a menjar bé i millor, per donar-nos idees, compartir receptes, animar-nos.... el que sigui!

qui vulgui apuntar-se ha d'enviar un missatge privat a la nienna amb el número de mòbil perquè l'afegeixi al grup :ok:

ens veiem allí!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

RECULL DE CONSELLS :miko:

- no picar entre hores
- controlar quantitats/no repetir
- menjar a poc a poc
- menjar equilibrat
- no passar-se amb els "capritxets" que hi hagi per casa (restes de festes i celebracions, llaminadures...)
- beure molta aigua
- fer exercici (o vida activa)
- infusions (Cola de caballo, fonoll, té vermell, té verd...)
- sopar lleuger (cremes de verdures, sopes, amanides, peix a la planxa...)
- xiclets per quan es tenen ganes de picar entre hores
- no menjar hidrats a partir de les 18h

- posar els nostres menús diaris aquí, per prendre consciència de què mengem, seguint l'esquema:

ESMORZAR:
MIG MATÍ:
DINAR:
BERENAR:
SOPAR:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

per evitar certes paraules prohibides farem servir les següents equivalències:

- finestra: XOCOLATA!!!

- porta: dolços en general (galetes, croissants, magdalenes, pastissos, postres de cullera...)

- taula: fregits, arrebossats i coses greixoses en general (patates fregides, croquetes, salses...)

- cadira: menjars no-de-dieta o tipus fast-food (entrepans d'hamburguesa, frankfurts, pizzes, pasta estil carbonara...)


o sigui:
portes i finestres DOLÇ
taules i cadires SALAT

:ok:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

i de moment les participants som:

: lasito : Glorieta
Pes inicial: 64 kg
Pes actual: 61 kg
Objectiu a llarg termini: 55 kg
Objectiu a curt termini: 59 kg

: lasito : Padme
pes actual: 65,5
Objectiu a curt termini: 60 kg
Objectiu a llarg termini: 50 kg

: lasito : Vannion
Pes actual: 67kg
objectiu a llarg termini: 62kg

: lasito : Náyade
Pes actual: 72'5 kg
objectiu a llarg termini: 62'5 kg

: lasito : Rubinat
Pes actual: 77
Objectiu a llarg termini: 65 kg
Objectiu a curt termini: 73 kg

: lasito : Xia
Pes inicial: 65 kg
Pes actual: 62 kg
Objectiu a llarg termini: 53 kg
Objectiu a curt termini: 59 kg

: lasito : nienna
pes inicial: 87,9 kg
pes actual: 85,4 kg
Objectiu a llarg termini: 63
Objectiu a curt termini: 83

: lasito : beren
Pes inicial: 65,5 kg
pes actual: 62'5 kg
objectiu a llarg termini: 58 kg
Objectiu curt termini:: 60 kg

:-()) capseta
pes actual: 63,3 kg
objectiu a curt termini: 60 kg

: lasito : Jomateixa
Pes actual: 70,6 Kg
Pes actual: 67'7 kg
Objectiu a llarg termini: 59 Kg
Objectiu curt termini : 63'5 Kg

: lasito : Sumsi
pes actual: 59 kg
objectiu a curt termini: 55-56 kg

: lasito : ametista
pes inicial: 81 kg
objectiu a llarg termini: 68 kg
pes actual: 72'2 kg
objectiu a curt termini: 69'2 kg

qui més s'apunta?? :()()::::
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 16, 2018 8:34 pm, en total s’ha editat 14 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dj. juny 28, 2018 2:04 pm

noies!! demà ens pesem i decidim objectius!

ànims que aquest estiu ho petarem!!! :***: :***: :***: :***:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. juny 28, 2018 10:53 pm

Ep!

Veig que s'ha obert grup nou per la temporada d'estiu!! Va, demà em pesaré i a veure amb quin pes partim aquesta vegada... Aquesta setmana, després del "fracàs" del meu repte personal anterior he tornat a fer una mica el tonto i a menjar portes i finestres, però a estones també he intentat controlar-me, així que a veure com anirà!

A partir de la setmana que ve forces renovades!!!
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Xia » dv. juny 29, 2018 8:42 am

Bon dia,

Aquí seguim... Aquesta última setmana no he menjat gaires finestres, almenys molt millor que totes les anteriors! :ok:
Avui 62 kg... És un procés mooolt lent.. però bé, paciència, suposo.

Deixo dades i objectius:

Pes inicial: 65 kg
Pes actual: 62 kg
Objectiu a llarg termini: 53 kg
Objectiu a curt termini: 59 kg

Com us ha anat la setmana?
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. juny 29, 2018 10:19 am

Hola noies!!!

Sembla que estic pujant amb ganes en aquesta recta final :ufs: avui estic a 72’8!
Gairebé porto 11kg.

Però bé, ara no em vull atabalar excessivament per això (de fet tot l’embaràs tampoc he estat fent règim com a tal ni amargant-me obsessivament, intentava anar equilibrant i au).

Quan hagi parit ja us diré el pes més alt de l’embaràs i serà el meu pes inicial, així des de juliol a setembre que acaba l’objectiu algo hauré baixat segur, no? Jajaja

No sé si em passaré a fitxar i explicar com vaig o no, així que per si de cas: Molts ànims a totes!!!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: petitajo » dv. juny 29, 2018 1:34 pm

hola!!!
jo ja hi havia estat en aquest grup o un similar....
costa tant tan tancar la boca en segons quins moments :-o00m :-o00m

he estat gairebe un mes anant a un centre on em feien homeopatia, acupuntura i algunes hervetes i m'ha anat be, he de reconeixer q no passava gana pero em vaig acabar cansant., no soc gaire creient d'aquestes coses ni massa constant
Tinc el menu diari a casa i intentare tornar-lo a seguir i si ho puc compartir amb vosaltres, de segur q ens anira be!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Vannion » ds. juny 30, 2018 5:11 am

Molt bones flors!!!

Jo no se quin dia em pesare, perque estic treballant un munt de nits, i quan no, me n'oblido! Em poso d'objectiu pesar-me divendres vinent!

Anims i força a totes!

Capseta m'encanta el teu pla per assegurar-t'he bons resultats! Tranquil.la. Ho estas fent molt molt be! Campiona!

Petitajo! Tota la informacio es benvinguda :)

A pels nostres objectius boniques!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » ds. juny 30, 2018 6:41 pm

Jomateixa ànims! per uns dies de fer el tonto tampoc passarà res, aquest estiu ja veuràs com anirà molt bé!! :***:

Xia si és lent molt millor, pel cos és millor perdre a poc a poc així que ho estàs fent molt bé! >.-<:

capseta ànims! ja estàs a la recta final, disfruta-ho i espero que quan puguis vagis passant per aquí per explicar-nos com estàs! >.-<: :ok:

benvinguda petitajo!! ànims, segur que si t'hi poses i anem compartint el camí obtendràs resultats! :ok: :***:

noies jo ahir fatal, 72'2!!!!! :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: suposo que la pujada serà en part també per la regla però tot i així.... :ufs: en fi, que m'ho prenc amb filosofia i penso que si aquest és el pes de partida baixaré segur! :-D (o això espero!!!!!!!!! :content: )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. juny 30, 2018 11:20 pm

Som-hi doncs!! Anoto de nou les meves dades i objectius!!

Sí que l'excés de portes i finestres han passat factura i he recuperat 800 grams :ufs: :ufs: :ufs:

Pes inicial (quan em vaig afegir al primer grup de pèrdua de pes): 70,6 kg
Pes actual: 67,7 kg
Objectiu a llarg termini: 63,5 kg (uns 4 Kg, però ho arrodoneixo, sóc molt optimista vistos els resultats anteriors jajaja)
Objectiu a curt termini: 59 kg

Per aquí he llegit que hi ha qui va fer acupuntura... Jo fa uns dies m'ho vaig plantejar també... Sabeu si es pot fer mentre es fa lactància??
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: beren » dg. jul. 01, 2018 9:24 pm

Hola! No m'he pogut connectar fins ara.
Aquí una altra que continua amb el repte. El passar va acabar una mica regular sense aconseguir objectius i aquesta setmana després de Sant Joan i la revetlla, desmadre total. He tornat enrere. A veure si em poso les piles i m'ho prenc seriosament d'una vegada. M'està constant moltíssim tenir una certa regularitat.

Aquí va el repte nou:
- pes inicial: 65.5 kg
- Pes actual 62.5 kg
- Objectiu a curt termini: 60 kg
- Objectiu ideal: 58 kg

Ens anem veient cada divendres. A veure si l'estiu ens senta bé
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: glorieta » dl. jul. 02, 2018 9:10 am

Va! que m'hi afegeixo!!!

Porto bastant temps seguint-vos en l'ombra, i ara crec que ha arribat el moment de fer-me visible per que ja em comença a costar fer bondat....

Les meves dades:

- Pes inicial: 64 kg
- Pes actual 61 kg
- Objectiu a curt termini: 59 kg
- Objectiu ideal: 55 kg

Estic anant a una dietista que també es kinesiologa. El meu principal problema és que tinc moooolta panxa. I molta es que em pregunten si estic embarrassada cada x pq ho veuen molt clar... la dietista m'ha tret alguns aliments a veure si em desinflo i no descarto una mica més endavant fer algun tractament reductor. Però el primer es intentar baixar una mica de pes i de panxa.

També he de dir que no faig un règim estricte. pq no puc, vaig molt nerviosa i atabalada i si baixo molt les kalories i sucres llavors faig "atracons" i es pitjor. Així que de moment, intento menjar menys hidrats, picar coses el més sanes possibles i si menjo alguna porta-finestra-taula-cadira no fustigar-me i compensar-ho en els àpats principals.

A poooc a pooooc!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dt. jul. 03, 2018 12:59 pm

molt bé noies, ja he apuntat els nous objectius!

benvinguda Glorieta!! >.-<: >.-<:

vinga noies, a l'estiu sembla difícil poder fer bondat per aquelles temptacions que vénen taaaaan de gust (gelats, cervesetes fresquetes...) però tenim la gran sort que també vénen de gust les amanides, la fruita, beure aigua, menjar menys quantitats.................. així que una cosa compensa l'altra NOOOOOO????? :content: ÀNIMS!!!! :***:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: nienna » dc. jul. 04, 2018 2:40 pm

Hola noies!

Després del fracàs de l'objectiu anterior, que no vaig poder ni passar-me pel post gairebé, m'agradaria tornar a apuntar-me ara que sembla que tindré un parell de mesos amb més calma i sense tants viatges de feina.

- Pes inicial: 87,9 kg
- Pes actual 85,4 kg
- Objectiu a curt termini: 83 kg
- Objectiu ideal: 63 kg

Últimament la cosa va pujant en lloc de baixar, ansietat i molts viatges de feina no ajuden gaire a l'objectiu. I a més estar sempre preocupada pel pes augmenta l'ansietat i en lloc de controlar més menjo més per controlar l'ansietat, així que fatal. Fent memoria, veig que al 2012 m'apuntava al post de perdre pes volent perdre 21,6 quilos. Intueixo que devia pesar 81,6 kg, i ara, 6 anys després segueixo preocupant-me pel pes i pesant encara més. Això ha sigut un cop de realitat, així que se li ha de posar remei, perquè em veig 10 anys més patint pel pes i fent dieta un dia si un dia no, i pesant encara més...

Així que manos a la obra, a l'estiu és més difícil, però sempre és difícil, així que no excuses.

Ànims a totes! :-()-)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Vannion » dc. jul. 04, 2018 4:44 pm

Benvingudes a les noves incorporacions!

Aiiiii noies jo aquesta setmana jo Porto molt malament ... Hem estat fora el cap de setmana, que ha implicat menjar "por ahi", amb totes les temptacions. Per altra banda he abandonat els esmorzars saludables. Però és que estimo massa els cereals ensucrats i la llet amb cacau... I per acabar-ho d'arrodonir, he anat un parell de dies a casa de la meva mare, que ha aprofitat per fer-me menjars preferits, tenir embotits que m'embogeixen a Punt per mi i m'ha encolomat una rajola de xocolata a la que SAP que no em puc resistir (la vaig trobar a la motxilla del nen... Perquè veieu que es ben bé encolomada!) Entre això i que m'ha de venir la regla aviat, sóc la número 1 de les pecadores d'aquesta setmana... Segur que divendres es veu reflexat ...

Però Bueno, intentaré fer bondat aquest parell de dies... I aquesta nit, quan tingui temps a la feina ideare un menú mensual. No per aprimar-me, si no per tenir establert que mengem cada dia, i no tirar de "ui! No sé què fer, faré pasta carbonara... Puja un parell de pizzes, que no tinc res... Etc"

Ànims precioses!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: glorieta » dv. jul. 06, 2018 9:24 am

Bon dia!!!

Com ha anat la primera setmana del nou repte????

Doncs jo estic conteta! 60,2kg I això vol dir -600gr respecte la setmana passada. Estic contenta pq només que m'esforçi minimament la setmana vinent potser veuré un 59,x I això em fa una il·lusió!!!!! I a més aquest últim mes totes les setmanes he baixat una micona.

Apa, qui no s'anima es pq no vol!! :content: :content:

La part menys bona es que també em miro el diametre de la panxa I no ha baixat gens en un mes tot I que hi ha 1,3kg menys... però em dono fins al setembre per veure que passa I llavors buscaré alguna altre opinion sobre el meu panxot.

Com us ha anat a la resta?
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Vannion » dv. jul. 06, 2018 10:23 am

Molt bé Glorieta! Anar baixant es genial! Feies exercici també?

Aquí una que comença punxant una mica... 65 xD això són +600 grams...
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: beren » dv. jul. 06, 2018 11:47 am

Molt bé Glorieta! A continuar baixant.

Vannion, no desesperis. Costa molt agafar rutines de menjar sà i més si es marxa fora. El torn de nit tampoc no ajuda. Jo he treballat alguna temporada i durant la feina encara, però al dia següent era un autèntic desastre. S'ha de continuar insistint i poc a poc ho aconseguirem.

Per la meva part, la setmana regular, algun dia he fet molta bondat però d'altres he caigut a les temptacions sense remei. No aconsegueixo agafar una rutina sana. He baixat una mica de pes a 62.1 (- 400 gr) però tot i que és baixar em fa ràbia perquè sé que se aconseguís controlar-me i tornar a menjar bé em seria fàcil baixar de pes.

Com us ha anat a la resta?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 06, 2018 2:19 pm

hola noies!!!

nienna benvinguda de nou! espero que aquesta vegada puguis posar-t'hi de ple, el tema feina i viatges no ajuda! però mica en mica i amb voluntat (que en tens molta) ho aconseguiràs!! :ok:

Vannion ànims! segur que si fas això de planificar els menús notes millora! precisament pel que dius de no caure en àpats ràpids que acaben sent més sovint del que tocaria...

Glorieta que ve aquesta baixada! la setmana que ve a pel 59!! >.-<:
i el tema panxa, no podria ser una diàstasi abdominal? perquè això que baixis pes i la panxa no disminueixi ni un cm... :ufs:
et poso un enllaç amb info per si era una possibilitat que no havies contemplat http://www.fisiosuelopelvico.com/diasta ... del-parto/

beren molt bé aquests 400 grams! tot suma i la veritat és que és molt millor anar perdent així (al voltant dels 500 grams a la setmana) de manera constant que perdre molt de cop (i després recuperar-ho) va que vas molt bé! :ok:

doncs jo bé i no bé... bé perquè avui 70'3, per tant he baixat en comparació de la setmana passada (que vaig veure un 72!! :menjadonuts: ) però no bé perquè continuo plantada als 70 (la setmana passada tenia la regla i es deuria ajuntar amb alguna cosa més, no sé) així que au... a seguir buscant el 6 al davant :-o00m

qui falta per fitxar? :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Xia » dv. jul. 06, 2018 6:45 pm

Hola!

Benvingudes a les noves!!!


Capseta, molts ànims per a la recta final!

glorieta, molt bé la baixada! >.-<: >.-<: >.-<: Jo també des de l'embaràs m'ha quedat molta panxa... no sé què fer. Ara si baixo de pes miraré si segueix igual.

Vannion, ànims!! La pròxima setmana segur que millor! :ok:

Beren, molt bé! -400 està molt bé :)

Ametista, a veure si la setmana vinent tornes a veure el 6!! :ok: :)

Jo aquesta setmana tot i que no he baixat gaire estic força contenta. 61,8 kg (-200). En general he evitat menjar finestres (menys ahir i avui... :-o00m ), he començat a fer esport, menjar més fruita,... A veure si va donant resultat!!! :p-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Sumsi » dg. jul. 08, 2018 10:50 pm

Noies!! Ho sento que estic molt desconectada.

Em retiro fins setembre, perquè entre gelats i orxates per mi és impossible jeje

En veiem al setembre!!

Bones vacances i molts ànims!!! :p-) :p-)
Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::