Grup per perdre pes: NADAL 2018!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: glorieta » dv. oct. 05, 2018 11:15 am

Hola, jo avui 58,1kg, +300gr, però animada pq aquesta setmana he vist més el 57 que el 58. I com que m'estic posant els pantaloons llargs d'abans de l'estiu m'els noto més amplets I això mola!!!

Anims a totes!!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. oct. 05, 2018 11:27 am

noviachuky ha escrit:la veritat es que jo sóc de les que suspenia educació física per tant pensat no tenia res

:r) :r) :r) doncs amb caminar serà suficient! la qüestió és moure's i si fas alguna cosa diferent al que està acostumat el teu cos ja ho notaràs!

glorieta mola molt això de posar-se roba i que vagi ample! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: Vannion » dt. oct. 09, 2018 4:57 am

Boneeees! Vaig amb retràs, però arribo!
He estat treballant bastants dies seguits de nit, i no veia en quin moment pesar-me. Així doncs , finalment em vaig pesar ahir. 61.7! Anem bé. En realitat , gairebé em podria plantar aquí. Però em quedo amb vosaltres, amb l'objectiu, d'agafar hàbits "esportius saludables". Que fa dies que ho dic. Però després, res de res!

Glorieta! Genial el teu positivisme!

Enhorabona a totes en general! Hola esteu fent molt bé!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: RedBerry » dj. oct. 11, 2018 10:34 am

Bon dia maques!!!

Mare meva, esteu totes a tope!!!

Aqui hem començat els hipopresius, i al principi era suau, i ara tinc unes agulletes fines... i ja fa dos dies de les clases. :-o00m :-o00m La bondat per aixo... no molt be que es digui.

Per cert noies, el meu gran problema son els sopars. Estem molt estancats, a l'estiu fem amanides, pero clar es arribar la fresca i no ens venen gens de gust. Al maromo les verdures no li encantan i clar aixi motivació 0. Vaig fent crema de carbasso i carbassa, i mongetes verdes bullida pero d'aqui no surto.

PEPOS!!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: Vannion » dv. oct. 12, 2018 10:26 pm

Boneeees , fitxo abans de que acabi el divendres!
Noies... El meu metabolisme s'ha activat i estic a 61. Espero que la cosa comenci a estabilitzarse o hauré d'obrir un fil per guanyar pes !

Redberry,.que bé aquests hipopresius! Aquí hem començat les classes de piscina amb nadons , i crec que he acabat jo pitjor.
És probable que em miri d'apuntar a pilates. Després de l'accident de cotxe encara tinc dies fluixets de l'esquena i m'ho han recomanat molt!

Pel que fa a sopars... Aquí et puc ajudar poc. Jo tiro d'amanides i truites, i coses suaus. Però és que per sopar, a mí no em ve gairebe res de gust.
Justament ara, em veig amb el dilema de que el nen comença a menjar més sòlid. I l'ideal seria (per comoditat, per donar exemple...) Que tots sopessim igual... Així que hauré de fer un pensament, perquè imagino que a ella, amanides, millor no. Al menys no totes les nits!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dc. oct. 17, 2018 11:54 am

Noies em sembla que no estic gaire motivada amb el règim... entre festes varies, cumple del peque, aquest dilluns el meu i a sobre he pujat un kilo... estic xof :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
La setmana passada vaig sortir a caminar 1 dia, no tinc voluntat, kin desastre.
I ja no sé que menjar... sempre em faig el mateix

Vosaltres mengeu per berenar fruita?

Aix noies m'ha de venir la regla, es nota oi?
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dv. oct. 19, 2018 8:21 am

Bon dia!

Avui +100 grams, per tant 69,8 kg. Tinc la regla. El dia és gris. Tinc son. Però menys mal que és divendres hahahahaha

Hi deu haver alguna cosa que faig malament... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: glorieta » dv. oct. 19, 2018 8:25 am

Bon dia al dematí!!!!

Ara he vist que al final la setmana passada no vaig passar per aquí, però vaja tal I com va anar.....tampoc no calia. :-o00m

Aquesta setmana he fet exercici de consciencia pq portava dos setmanes una mica descontrolada... I ha anat bé. avui 57,5Kg. Porto uns dies que m'està costant força. Ja no menjar correctament (que també) sino no menjar aliments que m'han retirat temporalment... a més demà celebrem el cumple del meu home amb la colla I fare normal pq tinc ganes de disfrutar-ho... a veure si a partir de la setmana vinent m'hi torno a posar bé...

Vanion, quina gràcia m'has fet amb lo de obrir un fil per guanyar pes.... t'imagines????? :content:

Noviachuky, ànims!!!! el començament de curs es molt dur I a tots ens costa agafar el ritme. Va que ara ens hi tornem a posar de debó!!

Ametista, com t'ha anat?

Redberry, la premisa que intento seguir si o si per sopar es la de no menjar hidrats de carboni. Llavors, o verdura, amanida, o caldo sense pasta o mooolt poca, molt peix o carn a la planxa amb un tomàquet amanit, si faig alguna cosa al forn amb patates hi poso verduretes I jo em menjo les verduretes I els nens les patates,... coses així. Ara últimament em faig esberinies al forn a rodantxes I a sobre hi poso tomàquet, bolets, parnil dolç, formatge rotllo pizza. Esta molt bo I sa!

Vinga, que ja és divendres!!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. oct. 19, 2018 11:46 am

Hola!! Fa un parell de setmanes que no em pso, però penso que no vaig gaire bé, ni de menjar (els berenars em maten) ni d’activitat amb aquest mal temps...).

:ufs:

Veig que estem moltes igual. Alguna que ens pugui portar una mica de positivisme????
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: beren » dv. oct. 19, 2018 1:35 pm

Bon dia a tothom!

Després d'unes setmanes desastroses i desapareguda, torno a fitxar. Les últimes setmanes han anat fatal, dinars fora de casa, un parell de celebracions, molt mal dormir amb el nens i portes i finestres per compensar .... En resum + 3 kg
Aquesta setmana per fi he fet una bondat acceptable i he començat a baixar tot i que encara estic per sobre del pes inicial. Avui 63.5 kg.

Glorieta, molt bé.

Capseta, som unes quantes que anem fatal. A veure si ens motivem entre totes i comencem a millorar

La resta com us ha anat?
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: RedBerry » dl. oct. 22, 2018 9:29 am

Bon dia guapes!

Fitxo avui per primer cop, no ha sigut maravellos pero he baixat 300gr aixi que conteta. >.-<:
Hem estat dinant fora i aixo pero dintre dels posibles fent bondat. Les clases d'hipopresius me les estic tomant super enserio i acabo amb unes agulletes estupendes i la profe cada vegada puja una mica mes el ritme >.-<: >.-<:

Gracies per el consell dels sopars, ara falta posar-ho en practica!!!

PEPOS!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: capseta » dl. oct. 22, 2018 2:47 pm

Beren, que bé que la bondat de la última setmana s’hagi notat! :ok:

Redberry, les baixades sempre són ben rebudes!! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo avui m’he pesat després de molts dies sense fer-ho i... 62’2!!! Igual que fa 2-3 setmanes que vaig fitxar!!! :content:
Pensava que hauria pujat, he estat molt addicta a la llet amb cereals i en berenava un piló!! Així que ha estat un subidón.


Com va la setmana? Ara anirem a fer la compra.... quina mandra em fa!!! Entre la falta de temps per cuinar i que em venen de gust només porqueries és un suplici!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dv. oct. 26, 2018 12:45 pm

Noies ja us heu pesat????

Jo avui contenta, aquest matí 69,600!!!!!!!!!!!!!!!!! Yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Porto tota aquesta setmana berenant un iogurt normal amb flocs de civada, em va molt bé per anar al wc cada dia (em costava horrors) i per saciar-me fins a l'hora de sopar, us ho recomano!!!!!!!!!!

Bon finde guapissimes! :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: glorieta » dv. oct. 26, 2018 2:12 pm

Doncs jo fatal... 59,5kg, +2kg!!!!!! Hola que tal? A veure, ja fa dues setmanes que vaig amb pinces... vull dir que tampoc vagi fatal però no ho estic fent bé... crec que els nervis I el cansament em començen a passer facture... a veure si la setmana que vé que faig pont carrego les piles, pq ...

Molt bé noviachucky!!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » ds. oct. 27, 2018 4:13 pm

noies he estat desapareguda ho sento!

RedBerry ja t'han donat idees per sopar però alguna més: jo també faig cremes de verdures (de qualsevol verdura, normalment carbassó+porro+patata i hi afegeixo el que tingui: carxofa, mongeta verda, pèsols....) verdures al vapor, a la planxa o saltejades tipus wok amb una mica de salsa de soja... o amanides també en pots fer però tèbies perquè vinguin més de gust (afegint trossets de pollastre, bolets... el que sigui saltat a la paella i damunt l'amanida calentet)

molt bé les que heu baixat >.-<: >.-<:

i la resta ànimsssssssssssssss! podem tenir males setmanes però no passa reeeeeeeeeeees!!! :-o00m encara tenim dos mesos fins Nadal, temps més que suficient per aconseguir resultats!

a tot això jo la setmana passada estava a 69'5 >.-<: però aquesta amb la regla 71 :-:) però com que és pes-regla no el compto au! la setmana que ve ja veurem com està la cosa o-o:)

després actualitzo la llista! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dl. oct. 29, 2018 1:54 pm

que venen les castanyes i els panallets S.O.S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. nov. 02, 2018 6:00 pm

noies com han anat els panellets i les castanyes???? :menjadonuts:

jo 70 kg................ :-:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. nov. 02, 2018 6:52 pm

Hola guapes!!

Per aquí la castanyada ha anat bé, no he menjat cap panellet (però en tinc fets, així que cauran!) i de castanyes poques. Ultimament no em dona la vida per fer res! Ja se sap.... jejejeje ni pesar-me he pogut!

Ametista, així doncs has baixat un kilo :-:)

Glorieta, quin rotllo! Anims i endavant!!


Noviachuky, com ha anat la castanyada? SOS!? Jijijijijijijjijjiji
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. nov. 02, 2018 10:01 pm

capseta ha escrit:Ametista, així doncs has baixat un kilo :-:)

:r) :r) bé, jo no ho mirava així perquè la setmana passada era pes amb regla i no el comptava i per tant des de l'últim pes hauria guanyat mig kilo... però sí, m'agrada més lo de perdre un kilo! :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: capseta » dg. nov. 04, 2018 5:27 pm

ametista ha escrit:
capseta ha escrit:Ametista, així doncs has baixat un kilo :-:)

:r) :r) bé, jo no ho mirava així perquè la setmana passada era pes amb regla i no el comptava i per tant des de l'últim pes hauria guanyat mig kilo... però sí, m'agrada més lo de perdre un kilo! :content:


Jajajaja, ja ho sé, però és millor així!! :r) :r)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::