GRUP PER PERDRE PES: NADAL 2022

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

GRUP PER PERDRE PES: NADAL 2022

EntradaAutor: nienna » dl. ago. 29, 2022 1:32 pm

Hola a totes!

Després d'un temps de descans, tornem a obrir grup per perdre pes aquí al Soc Petit i, amb la tornada a l'escola i als bons hàbits, començar l'operació NADAL 2022.

Ens pesem cada divendres, començant aquest divendres 2 de setembre i amb el primer pes ens posem un objectiu per aquests 3 mesos i poc (15 setmanes). Podeu compartir el vostre pes inicial o només l'objectiu, el que us vagi millor.

Com a referència, una perdua de pes saludable seria entre 0,5 kg i 1 kg a la setmana.

DATA FINAL DE L'OBJECTIU: 21-12-2022

Animeu-vos, que tenim 15 setmanes per millorar la nostra salut i hàbits i entre totes ens ho podem posar més fàcil :-()-)

També tenim grup de Whatsapp, si hi voleu accedir, envieu-me un missatge privat amb el vostre tlf i us afegiré.

OBJECTIUS

perdre 3 kg
ametista


perdre 6 kg
nienna


RECULL DE CONSELLS :miko:
- no picar entre hores
- controlar quantitats/no repetir
- menjar a poc a poc
- menjar equilibrat
- no passar-se amb els "capritxets" que hi hagi per casa (restes de festes i celebracions, llaminadures...)
- beure molta aigua
- fer exercici (o vida activa)
- infusions (Cola de caballo, fonoll, té vermell, té verd...)
- sopar lleuger (cremes de verdures, sopes, amanides, peix a la planxa...)
- xiclets per quan es tenen ganes de picar entre hores
- no menjar hidrats a partir de les 18h

Com a referència, de com construir un plat equilibrat es pot fer servir el plat Harvard:

Imatge


Som un grup de suport i entre totes podem animar-nos i ajudar-nos per aconseguir el nostre objectiu. És molt útil posar els nostres menús diaris aquí, per prendre consciència de què mengem, seguint l'esquema:

ESMORZAR:
MIG MATÍ:
DINAR:
BERENAR:
SOPAR:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

per evitar certes paraules prohibides farem servir les següents equivalències:

- finestra: XOCOLATA!!!

- porta: dolços en general (galetes, croissants, magdalenes, pastissos, postres de cullera...)

- taula: fregits, arrebossats i coses greixoses en general (patates fregides, croquetes, salses...)

- cadira: menjars no-de-dieta o tipus fast-food (entrepans d'hamburguesa, frankfurts, pizzes, pasta estil carbonara...)


o sigui:

portes i finestres DOLÇ
taules i cadires SALAT

:ok:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PARTICIPANTS:

ametista
nienna
nienna l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 04, 2022 8:58 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: GRUP PER PERDRE PES: NADAL 2022

EntradaAutor: ametista » dt. ago. 30, 2022 11:11 pm

m'apunto m'apuntooooo! :mu:: :mu:: :mu::

que xulo el post nienna >.-<: >.-<: >.-<:

doncs jo vull perdre uns 6 ó 7 kg, me'n sobraven casi 10 i aquests últims mesos que he tornat al gimnàs post-covid n'he perdut 3-4 però clar, és allò que els primers són "més fàcils" i després la cosa s'estancaaaaa així que ara m'ho prendré amb calma i d'objectiu fins Nadal em proposo perdre 3 kg : lasito :

a veure si ens motivem juntes i aconseguim anar baixant!

qui més s'apunta vaaaaaaaaa :()():::: :()():::: :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUP PER PERDRE PES: NADAL 2022

EntradaAutor: nienna » dg. set. 04, 2022 8:57 am

ametista que bé que t'apuntis >.-<: >.-<: segur que ens farem més fàcil el camí d'aquesta manera.

Jo m'he pesat aquest divendres i el meu objectiu Nadal serà perdre 6 kg. Em sobren molts però aquest es el primer pas, i després ja anirem treballant en la resta.

Jo vaig fent amb el plat Harvard, intentant sobre tot afegir verdures a cada àpat. Com que em sobren molts quilos és important fer un canvi d'hàbits també, i per això m'ho vull prendre a poc a poc i anar fent canvis de manera gradual per no recuperar-ho tot després. Estic treballant amb una nutricionista també que em va ajudant amb la pauta dietètica i alguns menús i a veure si d'aquesta manera, aquest cop si que aconssegueixo baixar.

El que em costa una mica més es l'esport, aquestes ultimes 2 setmanes vaig estar fent rehabilitació per un problema que tinc a la cama, i de cara a la setmana vinent em vull tornar a apuntar a pilates. No serà gaire intens, però com que tinc l'esquena una mica feta caldo, necessito fer pilates per enfortir-la una mica.

Vinga, molts ànims i a visualitzar els nostres objectius :-()-)

Algú més s'apunta?
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUP PER PERDRE PES: NADAL 2022

EntradaAutor: Caterinamore » dg. set. 04, 2022 3:29 pm

Hola noies!!!
Gràcies per obrir aquest grup >.-<:

Jo m'apunto!!! Tot i que estic també en el grup de cercadores i si em quedés embarassada hauria de canviar una mica i potser no ser tan estricta amb l'objectiu. Però qui sap què passarà d'aquí al desembre.

Em proposo perdre'n 6. A veure si mica en mica ho aconseguim. Demà em pesaré i començarem a fer gràfica i a mirar més els capritxos dolents.
També miraré més receptes de l'estil cetogènic... que per evitar els carbohidrats van bé.
A més em vull apuntar altra vegada a la piscina i ara pot ser un bon moment :p-)

Una abraçada noies,
Segur que juntes ho aconseguim❤
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: GRUP PER PERDRE PES: NADAL 2022

EntradaAutor: ametista » dg. set. 11, 2022 10:17 am

hola noies!

doncs divendres em vaig pesar i res, aquesta setmana estic igual que la passada :-o00m

suposo que no ha ajudat que a la feina han caigut moltes portes i finestres, les fem servir com a element desestresssant :-D a veure si aquesta setmana les puc evitar una mica!

tema esport jo també faig pilates nienna! també per tema esquena i vaig alternant amb spinning per fer cardio... clar que les últimes dues setmanes no he pogut ser gaire constant i això també haurà influït en quedar-me igual a la bàscula...

venga, aquesta setmana a veure si em poso les piles i baixo ALGOOOOOOOO

i a vosaltres com us ha anat? com esteu?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUP PER PERDRE PES: NADAL 2022

EntradaAutor: Caterinamore » dg. set. 11, 2022 4:23 pm

Hola noies!!!
Ametista, a tope amb l'esport. El pilates va super bé... a mi m'ha d'encantar el/la profe sinó no em diu res... :ok:

Doncs jo aquesta setmana he perdut 1k... però no m'ho acabo de creure. Aquesta setmana hem fet moooolta bondat i no hem fet ni portes ni finestres... el dissabte va caure l'últim gelat de la temporada. Però fer un capritx a la setmana (NOMÉS UN) està bé.
He anat un dia a la piscina a tope i l'altre més relaxx..

Niena tu com ho portes??

Un petó noies!!!
Acabeu de passar bon diumenge❤
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: GRUP PER PERDRE PES: NADAL 2022

EntradaAutor: ametista » ds. set. 17, 2022 3:54 pm

Caterinamore ha escrit:Ametista, a tope amb l'esport. El pilates va super bé... a mi m'ha d'encantar el/la profe sinó no em diu res


siiii és molt important! jo n'havia fet fa temps i m'avorria :-:) en canvi ara amb una altra monitora que és molt canyera m'encanta!

aquesta setmana no les tenia totes perquè tot i complir al gimnàs i fugir de portes i finestres variades en el dia a dia... un dia va ser el cumple de la jefa i va portar esmorzar pecaminós! i a veure, costa molt baixar però pujar es puja en un pis pas!

total, que durant tota la setmana continuava pesant el mateix, sense baixar... i avui en canvi, -600 grams! :b-)))

no sé per què però ei, no em queixaré :r)

fa temps vaig llegir que el millor era pesar-se cada dia (jo cada dia no hi penso/tinc temps però sí que intento pesar-me 3 ó 4 cops per setmana) i quedar-se amb el pes més baix de la setmana... doncs au, el que val és el pes d'avui perquè demà segur que peso més que hem fet dinar de cap de setmana :-D

com us ha anat a vosaltres? :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: GRUP PER PERDRE PES: NADAL 2022

EntradaAutor: ametista » dg. set. 25, 2022 8:52 pm

noies!!! com us va?

jo aquesta setmana -200 grams.... mica en mica s'omple la pica :-D
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: GRUP PER PERDRE PES: NADAL 2022

EntradaAutor: Caterinamore » dl. set. 26, 2022 8:58 am

Hola noies!!! Bon diaa!!
Doncs jo aquestes setmanes he fet bastanta bondat jejej.

:-()) iii també m'he quedat embarassada així que amb l'atabalament, emocions i les vacances encara no m'he pesat. Però he anat a la piscina cada setmana com a bona minyona :content:

Quan torni a casa la setmana que ve, em pesaré a veure què tal : lasito :

Ametista, molt bé els -200gr!!! De mica en mica s'omple la pica.

Ànims a totes!!!!!
:love:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: GRUP PER PERDRE PES: NADAL 2022

EntradaAutor: ametista » dg. oct. 02, 2022 9:45 pm

oooh Caterinamore enhorabonaaaa!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

ja ens aniràs explicant com et va i com et trobes :love:

jo per la meva banda, he pujat els 200 grams de la setmana passada :-D

en fi, a seguir!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::