Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

Acompanyaments d'àpats, idees de sopars/dinars, menús variats per als més petits...
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: Essuca » dg. juny 26, 2016 7:18 am

Hola,

Jo sempre havia estat bastant organitzada amb el tema menus de menjar, per fer una compra més ajustada. Quan va nèixer el meu primer fill, durant l'època en que ell era més nadó, no tenia molt de temps i tot es va desorganitzar - tiràvem molt de sirena i de menjar a domicili -, després quan va començar a menjar vam tornar als menus tant per la compra ajustada com per garantir que menges de tot i alhora tots menjavem més sa. Ara tinc la meva segona filla - té dos mesos - i els menús s'han tornat a desorganitzar, pensar un menú, anar a comprar, i cuinar es fa difícil quan has de parar constament a donar al pit, i quan estàs tan cansat que l'últim que vols fer es parar a pensar que menjaràs en tota la setmana. Peró el meu fill de 3 anys (que fa tots els àpats a casa) ha de continuar menjar i no vull tirar tant de sirena, precuinats... com durant el seu post-part.

Així doncs m'he proposat fer un menú setmanal fàcil, sobretot pel que fa a la cocció, anar a comprar ja puc, fent el vol del matí amb la peque. I sobretot que embruti poc, ja que no dono a l'abast per netejar la cuina com abans.

:p-) Si teniu trucs o idees per fer àpats equilibrats i ràpids, sense embrutir gaire la cuina seran benvinguts :p-) i així els podré anar incorporant en posteriors menus,

Anirè fent post amb els menus setmanals i les seves receptes
(no prentén ser un menú mega sa, mega equilibrat i mega fantàstic, sinó la supervivència d'una mare amb un fill de 3 anys i un nado de 2 mesos)

IDEES ÀPATS A L'ESTIU

Llegums
- Amanida de cuscús i cigrons (S1)
- Llenties amb arròs (A)
- Amanida de crigons

Carn
- Pollastre amb verdures al forn (S1)
- Pinxitos
- Carn arrebossada
- Salsitxes
- Pollastre a la mexicana

Pasta
- Amanida de pasta (S1)
- Lassanya freda (S1)
- Pasta amb pesto (S1)
- Lassanya d'alberginia (S1)
- Fideus a la cassola (A)
- Brou de pollastre i porc (A)

Ou
- Salmó i truita a la francesa (S1)
- truita de patates (S1)
- truita de verdures
- truita d'espàrrecs verds (A)

Verdures
- Amanida d'espinacs amb maduixes (S1)
- Puré de verdures (S1)
- Amanida de patata (S1)
- Gaspatxo (S1)
- Ensaladilla russa (A)

Arròs i altres cereals
- arrós a la paella (S1)
- arrós a la cubana


Peix
- lluç amb salsa de porro (S1)
- calamars a la romana (A)
- hamburgueses de peix (A)
- Torradetes de brandada i olivada
- Peix al forn amb verdures
- Salmó a la planxa

Altres
- pa amb tomàquet i embotit
- meló amb pernil
- pizza


Entre parentesis poso a quina setmana hi ha la recepta del plat (S1 --> menú de la setmana 1...), per si la voleu veure, i si hi ha una A, és l'aportació d'alguna companya

Els menús que he anat fent (no són mega sans, ni equilibrats ni totes les coses bones que haurien de ser, són menús de supervivència... :content: )
menusetmana1.jpg
Menú setmana 1
menusetmana2.jpg
Menú setmana 2


Ja us explicaré si al final l'he complert i com ha anat! I si teniu idees de plats fàcils i pot embrotidors aquí estic per escoltar-los :-D

TRUCS PER ANAR RAPID O FER-HO SENZILL
:ok: El dia que es fa caldo fer-ne molt i anar tirant d'allà (per fer altres plats, bullir pasta, arròs...)
:ok: quan es bull la verdura, guardar l'aigua i ja tens el caldo de verdures fet per una altra ocasió
:ok: fer els calamars a la romana al forn (així evitem el fregit)
:ok: ensaladilla comprar-la congelada
:ok: la salsa de la pasta i el gaspatxo és molt més bona feta a casa, però hi ha pots de salsa que t'ho posen molt fàcil...
:ok: la carn arrebossada, és una elaboració que es pot fer amb els nens, que els encanta passar-ho per ou i per pa ratllat, així tot i ser una mica entretingut, ho pots fer amb ells, i sinó algunes carnisseries la venen ja arrebossada i només l'has de coure.
Essuca l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 11, 2016 2:48 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
lilylau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dc. gen. 21, 2015 10:42 am

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: lilylau » dt. juny 28, 2016 9:22 am

Que interessant! Jo trobo que pel meu marit i per mi cuino prou bé, però pel meu fill de dos anys és complicat, li agraden poquíssimes coses!! Aquest menú que has escrit és pel teu fill, per vosaltres dos, o per tots? Amb una crema de verdures o un gaspatxo ja sopeu?? Nosaltres poques vegades fem plat únic, tot i que reconec que deu ser més fàcil, però el meu marit i jo som de menjar bastant. Altres idees fàcils son: pollastre arrebossat (embrutes els platets on arrebosses farina, ou i pa, però no és gran cosa), fideus a la cassola (un sofregit, costella de porc i salsitxa tot en una olla, tomàquet natural, aigua, i quan faci xup xup uns quants fideus!), brou de pollastre i porc (a nosaltres ens encanta perquè es fa en un moment i dóna per menjar 3 o 4 àpats tots 3!: posem les verdures del caldo a bullir, mig pollastre o un sencer, un os salat i un tros de costella de porc, que bulli durant dues hores i ja tenim el brou fet, després agafem el que volguem per fer-hi bullir pasta i a gaudir! Es sens dubte el meu plat preferit per no haver de cuinar durant 3 àpats!). Si penso en alguna cosa més ja t'ho diré.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: Essuca » dt. juny 28, 2016 11:35 am

Hola Lylilau,

El menú és per tots 3, el meu menja poc peró quasi de tot. Nosaltres fem un sol menjar, mengem els 3 a la vegada, li posem el plat i menja la quantitat que vol.
A vegades els plats tenen més exit, a vegades menys. Pero creiem que si ens veu menjar i no l'agobiem acabara menjant sense problemes, i de moment funciona, de moment només es resisteix a les gambes i no insistim. Quan n'hi ha menja la resta del plat i llestos.

Tema quantitat, nosaltres sommolt fans del plat únic :content: i en tenim prou (mengem fruita o iogurt de postres). Val a dir que fem 5 apats (esmorzar, segon esmorzar, dinar, berenar i sopar)

Genial les idees
, caldo jo també en faig molt i vaig agafant a mesura que en necessito. I la carn arrebossada tot un clàssic que ens encanta :ok:
Essuca l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 28, 2016 12:03 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: Essuca » dt. juny 28, 2016 11:38 am

Aquí van el menú

SETMANA 1

(no prentén ser un menú mega sa, mega equilibrat i mega fantàstic, sinó la supervivència d'una mare amb un fill de 3 anys i un nado de 2 mesos)
menusetmana1.jpg


Les receptes:

Amanida de cus-cus i cigrons (per a 3)

Ingredients
150gr. Cus-cus
1 ceba
pebrots de colors (comprats al caprabo en una bossa que n'hi han varis de petits i de colors: vermell, groc, taronja...)
2 tomaquets
1 all
atmetlles laminades
1 pot petit de cigrons
Oli d'oliva
suc d'1 llimona

Elaboració

1) Preprar el cus-cus segons la caixa (són com a molt 10 minuts entre una cosa i l'altre i només cal bullir l'aigua)
2) barrejar en un vol tots els ingredients: el cus-cus, el cigrons, les verdures talldes (ceba, pebrots, tomaquets, i all) i les atmetlles
3) barrejar en un mesclador o got l'oli d'oliva i el suc de llimona i amanir quan servim.

Comentaris
- Embruts molt poc: un cassó per l'aigua del cuscus i el vol on barreges l'amanida :love:
- Suposo que l¡ideal seria cuinar els cigrons, però no hi ha temps! un pot i llestos :ok:
- Volia una altra manera de presentar els cigrons, el meu fill de 3 anys se'ls va menjar perfecte, com el cuscús, això si els pebrots els va separar tots i no els va tastar.


Pollastre amb verdures (per a 3)

Ingredients
3 quarts de pollastre (la cuixa i el seu quart)
Verdures variades (en el meu cas tenia): ceba, patata, carbassó i alberginia.
Oli, mantega, sal, pebre i herbetes (fines herbeso provenzals...)

Elaboració

1) Tallar les verdures a rodanxes.
2) posar en una safata del forn força oli, les patates i la ceba i posar-ho al forn a 180 5 min.
3) salpebrar el pollastre i posar mantega a la part de la pell ( pq. quedi daurat) afegir al forn i posar 15 min. Més (pot dependre del forn i de la grandaria del pollastre)
4) afegir les altres verdures i afegir 10 min més.

Comentaris
- embruts només una plata de forn >.-<: >.-<: >.-<:
- el meu fill li encanta el pollastre, exit assegurat :ok:

Amanida de pasta (per a 3)
Ingredients
- 150 gr. de pasta (de fet jo ho faig a ull) i la faig amb el que tinc: espirals, llacets, macarrons... (si l'Antonella Speranza em llegís em mataria, ja que cada plat té la seva forma, peró amb l'amanida de pasta sóc una mica campiquipugui :content: )
- 2 llaunes tonyina
- 1/2 llauna blat de moro de 150gr.
- Pernil salat tallat en dauets (jo ho compro envasat, peró podrieu ser més sans que jo hi tallar-ho vosaltres ;-) )
formatge mozzarella a boletes

Elaboració

1) Coure la pasta (tal com diu Antonella Speranza de "la pasta per als catalans" primer cap fer la salsa i després la pasta, realment jo faig servir sempre les seves regles, excepte amb l'amanida que preparo les coses mentre bull la pasta). (altres cops hi poso ou dur, i aprofito els primers minuts de bullir la pasta per posar-hi els ous i fer-los, com que a la nit feiem truita me'ls vaig estalviar)
2) Mentre la pasta es cou, escòrrer les llaunes i posar-ho en un bol junt amb el pernil salat i el formatge.
3) escòrrer la pasta i barrejar-ho tot en el bol


Comentaris
- Evidenement com a bona amanida s'hi pot posar de tot: enciam, tomàquet, pastanaga, altres tipus de formatge... també salsa, tot i que nosaltres en aquesta amanida no n'hi posem mai. Un raig d'oli i llestos.
- Poc embrotidor: olla per bullir pasta i el bol d'amanida
- Per el meu nen de 3 anys un altre encert. Tot i que ahir no volia setnir a parlar del blat de moro i no en va menjar...

Salmó i truita a la francesa (per a 3)

Ingredients
- 6 ous
- Salmó fumat (d'aquest que venen envasat els supers)

Elaboració

1) Fer tres truites a la francesa de dos ous (vam provar a la manera masterchef, peró vam acabar fent-les com sempre :content: )
2) Posar en cada plat una truita i 1/3 del salmó fumat

Comentaris
- Això era un experiment, a mi m'encanta aquest tipus de salmó i el nostre fill no n'havia menjat mai, així que vam provar, i li va encantar >.-<: >.-<: repetirem segur! potser amb un altre acompanyament, ja que queda estrany dos proteïnes animals, peró a ell li va encantar el sopar.
- Genial per poc embrotidor i rapid de fer: una paella per les truites i llestos. Amb 15 min teniem el sopar llest (des de que obriem la nevera per agafar els ingredients fins que els plats eren a la taula.
- Sovint busco sopars així, amb un pim pam (potser nutritivament no és el més recomanable, peró boníssim i fàcil)

Amanida de espinacs amb maduixes (en el menú o combino amb unes saltsitxes fetes a la paella :ok: )

Ingredients
- 200 gr. espinacs (vaig comprar una bossa que venen els espinacs nets amb les fulles crues)
- 200 gr de maduixes (el pes és aproximat, vaig agafar una caixeta petitones que venen a les fruiteries)
- 1 alvocat
- formatge de cabra
-atmetlles
Per amanir
- menta
- llimona
- oli
- salsitxes (per a combinar amb l'amanida)

Elaboració

1) netejar els espincas, i treure-li les branquetes, posar-ho en un bol, junt amb les maduixes tallades en quarts, l'alvocat tallat a dauets, el formatge esmicolat i les atmetlles.
2) preparar el guarniment (aderezo) suc de llimona, fulles de menta i oli i barrejar, i deixar una estona (mentre es fan les saltsitxes per exemple) i després incorporar al bol d'amanida
3) Fer les saltsitxes a la paella.

Comentaris
- mai l'haviem fet i exit total >.-<: >.-<: >.-<: ens va agrafar molt, refrescant i bona. Una altra manera de menjar espinacs, el meu fill li va encantar :-)

Lassanya freda

Ingredients
- plaques de lassanya (jo les compro de la marca de "l'au típic de nadal" que venen precuinades i així estlavio temps
- ous
- tonyina
- pebrot vermell escalivat (en una altra época l'hagués escalivat, ahir el vaig comprar de pot fet)
- salsa de tomaquet (que sí que vaig fer, ja que tenia tomaquets peró és facilment substituible per un pot de salsa de tomàquet)
- 1 ceba

Elaboració

1) Fer els ous durs, ja sabeu aigua a bullir i 10-12 minuts
2) Preparar les plaques de lassanya en funció de les instruccions
3) Trosssejar la tonyina, la ceba, el pebrot vermell escalivat i l'ou quan estigui
4) Rossejar la ceba, incorporar la salsa de tomaquet afegir-hi l'ou, el pebrot i la tonyina (només un minutet o dos, perquè tot s'impregni)
5) Col·locar la base de la lassanya, al mig una mica de massa, plaques de lassanya, més massa i una altra capa de lassanya.

Comentaris
1) Em vaig estressar bastant, vaig embrotir bastant :ufs: i personalment m'agraden molt més les lassanyes amb beixemel a l'hivern amb el dauradet del formatge gratinat.
2) Al meu fill en va menjar força i li va agradar, o sigui que no sé si repetiré.
3) és típic de fer amb canelons, vaig pensar que amb lassanya no m'hauria d'entretenir a enrotllar, peró realment queda millor acabat com a caneló

Pasta amb pesto i pintxitos

Ingredients
- 200 grams de pasta, en aquest cas vaig fer servir tallarines
- pinxitos, jo els compro a la carnissseria ja fets i adobats
per a la salsa (molts cops la feia jo, aprofitant que tenim albahaca en un test, aquest cop peró la vaig comrar feta)
- Albahaca
- Pinyons (substituibles per atmetlles si no es troben o pel preu)
- Oli
- Formtage parmesà

Elaboració

1) Preparar sempre primer la salsa (jo m'ho faig saltar), però sinó és esmiclar les fulles d'albahaca, barrejar-ho amb oli, tirar-hi els pinyons i ratllar el fortmage i deixar una estona reposar.
2) Fer els pinxitos, jo els faig al forn en l'opció llar de foc que queda boníssim
3) Bullir la pasta, un cop bullida i escorreguda afegir la salsa quan la pasta encara està calenta

Cometaris
- la salsa pesto comprada que més m'agrada és la que venen a una "fruiteria dels arbres que floreixen al febrer" en tenen una de fresca boníssima i m'estalvio un pas.
- Els pinxitos tambè els compro fets i adobats a la carnísseria on sempre vaig. Un altre pas estalviat, a més del temps d'adobar la carn
- La pasta amb pesto és la preferida del meu fill, li encanta :love:


Puré de verdures
(us copio una recepta d'internet, no és la que vaig fer jo, ja que normalment aprofito la verdura que tinc a la nevera començada o apunt de fer-se malbé....)

Ingredients
5 Pastanagues
2 Patates mitjanes
1 Carbassó
200g de Mongetes congelades
2 racions

Elaboració

Netegem i pelem les pastanagues, les dues patates i el carbassó. Ho tallem a trossos. Posem les verdures en una cassola amb un rajolí d’oli i deixem daurar uns 2 minuts. Afegim les mongetes congelades i cobrim d’aigua les verdures. Afegim una mica de sal.
Deixem a foc mig uns 20 minuts. Passat aquest temps, ho triturem amb la minipimer.

Comentaris
- Ja us dic, jo aprofito les verdures de la nevera que tinc, no segueixo una recepta molt concreta.
- Un clàssic , a l'estiu les deixo refredar. A casa ens encanta

Lassanya d'albergínia o Mousaka
- la recepta és d'aquest blog: https://receptespelmarc.wordpress.com/2 ... lberginia/

Comentaris
- Potser el plat que m'ha portat més feina :ufs: , peró a la meva parella li encanta. la faig de tant en tant, peró no entraria dins els criteris rapid i fàcil del menú.

Lluç amb salsa de porro
Ingredients
- 5 trossos de lluç (com que el comprem congelat, i a més s'esmicola, es fa bastant petit aixi que ens fem 2 trossos per nosaltrs i 1 per el nen)
- porro
- caldo de verdures

Elaboració
1) Passar el lluç per la planxa o per una paella sense gaire oli.
2) Tallar el porro petit i sofregir . Quan està sofregit, afegir brou de verdures i sal i que cogui uns 5 minuts.
3) Passar per la batidora. (Si no queda la consisitència que voleu afegir caldo per aclarir o farina per espessir.)
4) Possar el lluç a la paella i tirar la salsa de porros per sobre. Deixar que cogui una mica tot junt.

Comentaris
:ok: És un plat amb molt pocs ingredients i molt fpacil de fer.
:ok: Jo ho faig tot a la mateixa paella, el lluç, el porro i després tot junt, així s'embrut molt poquet :love:
:ok: Una mica de pa a la taula i acabem de tenir un plat per xucar


:content: L'arrós a la cassola va ser vilment eliminat :***: ja que el meu fill gran va marxar a passar al matí i dinar amb la seva tieta, i el quedar-nos nosaltres dos amb la peque (que fa pit, vam decidir donar-nos un petit luxe i encarregar xino :p-)
:content: El gaspatxo el vam comprar així que de moment no us passo la recepta

Tot i aquestes dues coses, deu ni do com hem complert amb el menú, estic contenta de la varietat d'aliments i com he aconseguit cuinar cada dia >.-<: >.-<: >.-<: , a veure com va la setmana següent
Essuca l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 05, 2016 7:29 am, en total s’ha editat 7 vegades.
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: bertian » dc. juny 29, 2016 11:05 am

Essuca m'encanta aquest post i el trobo molt útil! agafar idees sempre va bé!!!
A més veig que ets de les meves, nosaltres també ens posem tots 4 a taula i tothom va menjant amb més o menys habilitat clar! jijiiji (nena de 4 anys, nen de 18 mesos i nosaltres dos)
Idees que et puc donar de menjars ràpids:
- llenties amb arròs: sobretot a l'hivern que els hi poso amb el suc de les llenties, crec que a la meva filla li agrada més el suc que la resta. A l'estiu ho faig fred i sense suc.
- Puré de verdures: de carbassó, de porro (els hi agrada afegint tropezones i formatge parmesà ratllat.
- Ensaladilla russa: la compro congelada i hi afegeixo tonyina, ou dur ratllat i olives a trossets.
- calamars a la romana: els compro congelats dels que es poden fer al forn, que no són tan "guarros".
- truita de verdures: de carbasso o d'alberginia (els agrada molt)
- evidentment pa amb tomàquet, tot i que al peque no li entusiasma... prefereix el Minibabybel, això sí que s'ho menja molt bé

I ja veus, no tinc grans idees a aportar. Un truqui molt pràctic, sempre guardo el suc de la verdura que bullo, llavors l'aprofito per fer escudella i als dos els encanta, més que si faig caldo amb òs de pernil i tota la perafernalia!

Va, a veure si algú més dóna idees que va molt bé!!!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: Essuca » dj. juny 30, 2016 8:19 am

bertian ha escrit:Essuca m'encanta aquest post i el trobo molt útil! agafar idees sempre va bé!!!
A més veig que ets de les meves, nosaltres també ens posem tots 4 a taula i tothom va menjant amb més o menys habilitat clar! jijiiji (nena de 4 anys, nen de 18 mesos i nosaltres dos)
Idees que et puc donar de menjars ràpids:
- llenties amb arròs: sobretot a l'hivern que els hi poso amb el suc de les llenties, crec que a la meva filla li agrada més el suc que la resta. A l'estiu ho faig fred i sense suc.
- Puré de verdures: de carbassó, de porro (els hi agrada afegint tropezones i formatge parmesà ratllat.
- Ensaladilla russa: la compro congelada i hi afegeixo tonyina, ou dur ratllat i olives a trossets.
- calamars a la romana: els compro congelats dels que es poden fer al forn, que no són tan "guarros".
- truita de verdures: de carbasso o d'alberginia (els agrada molt)
- evidentment pa amb tomàquet, tot i que al peque no li entusiasma... prefereix el Minibabybel, això sí que s'ho menja molt bé

I ja veus, no tinc grans idees a aportar. Un truqui molt pràctic, sempre guardo el suc de la verdura que bullo, llavors l'aprofito per fer escudella i als dos els encanta, més que si faig caldo amb òs de pernil i tota la perafernalia!

Va, a veure si algú més dóna idees que va molt bé!!!


>.-<: >.-<: >.-<:
Faré canvis a la primera entrada i aniré posant totes les idees aportades (quan tingui temps :content: )
i si jo també compro l'ensaladilla russa congelada (abans la feia, però ara impossible).
Tema calamars a la romana, els teus fills s'ho mengen?, a mi sempre em surt tiran a xiclet i no hi ha qui ho rossegi, total s'acaba menajnt només l'arrebosat deixant el calamar i n'he deixat de fer.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: jaruma » dj. juny 30, 2016 4:35 pm

Jo em considero un desastre amb els menjars i l'organització, però vinc a aportar el meu granet de sorra: hamburgueses de peix.

Compro lluç, fresc o congelat, i el poso amb pa ratllat, un trosset d'all, un ou i una mica de sal (ja veieu que no em sé les quantitats). Ho trituro tot junt (tinc la Thermomix, però suposo que amb un mini pimer el resultat és el.mateix). Poso un tros de paper de forn amb farina per sobre, i amb la cullera vaig posant boles de peix sobre el paper. Després les tapo amb un altre paper de cuina, les aixafo i les fico a la nevera una estona. Després només cal fregir-les, i si en sobren congelar-les per un altre dia. Tant al nen com al pare els encanten (a mi no gaire, però m'ho menjo igualment!).
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: Essuca » dl. jul. 04, 2016 6:23 am

Aquí va el menú de la setmana 2

menusetmana2.jpg
Menú setmana 2



Ja us explicaré si al final l'he complert i com ha anat! I si teniu idees de plats fàcils i pot embrotidors aquí estic per escoltar-los :-D
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: bertian » dv. jul. 08, 2016 9:45 am

Essuca, el què dius dels calamars a la romana, doncs sí! se'ls mengen i els encanten!! No em queden pas com xiclet... a veure, no queden igual que fregits, però sí que són acceptables.
De la casa Findus hi ha aros i calamars, qeu són com una mica diferent. Crec que els aros ens queden més durs que els calamars... no em demanis per què...
Per cert, ahir vaig fer truita d'esparrecs verds i un èxit!!!!! el petit flipava!

M'apunto les hamburgueses de peix!!!!! gràcies!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: Essuca » dl. jul. 11, 2016 2:39 pm

bertian ha escrit:Essuca, el què dius dels calamars a la romana, doncs sí! se'ls mengen i els encanten!! No em queden pas com xiclet... a veure, no queden igual que fregits, però sí que són acceptables.
De la casa Findus hi ha aros i calamars, qeu són com una mica diferent. Crec que els aros ens queden més durs que els calamars... no em demanis per què...
Per cert, ahir vaig fer truita d'esparrecs verds i un èxit!!!!! el petit flipava!

M'apunto les hamburgueses de peix!!!!! gràcies!!!!!!!



Mmmmm.... truita d'espàrrecs verds, de petita el meu pare en feia i m'encantaven. Una gran idea :ok:
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: Essuca » dl. jul. 11, 2016 2:46 pm

Menú per la Setmana 3

(sé que encara dec les receptes del menú 2, peró com comprendreu el temps escasseja, a veure si tinc temps

Dilluns
Dinar: amanida de cigrons
Vespre: Truita d'espàrrecs verds (gràcies Bertian per recordar-me-les! :love: )

Dimarts
Dinar: Amanida d'espicas i maduixes (un éxit de la primera setmana) i costelló de porc
Sopar: Gaspatxo amb ou dur ratllat

Dimecres
Dinar: Ensaladilla russa i carn arrebossada (tot un clàssic)
Sopar: Torradetes de brandada i olivada

Dijous
Dinar: Llacets amb pesto
Sopar: Peix (a determinar) al forn amb verduretes

Divendres
Dinar: arrós a la cassola
Sopar: Pizza

Dissabte
Dinar: Amanida de patata amb salsitxes
Sopar: meló amb pernil

Diumenge
Dinar: arrós a la cubana
Sopar: salmó a la planxa amb amanida
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: bertian » dj. jul. 14, 2016 10:21 am

Essuca!!!!!! Arròs a la cubana!!!!! fa mil de temps que no en faig!!!!! mira! ens anem donant idees!!!!! gràcies guapa!!
Avatar de l’usuari
boira75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: boira75 » dl. feb. 12, 2018 3:45 pm

Seguint el fil jo us pregunto, teniu alguna plantilla en blanc per escriure-hi a sobre? gràcies!!!
Molt bones idees de menús, moltes gràcies!!!
Boira


15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Avatar de l’usuari
boira75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: boira75 » dl. feb. 12, 2018 3:48 pm

si teniu alguna plantilla i em podeu donar l'enllaç....
Boira


15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: capseta » dl. feb. 12, 2018 8:46 pm

boira75 ha escrit:si teniu alguna plantilla i em podeu donar l'enllaç....


Jo tinc una pissarreta amb els apartats per cada dia de la setmana penjada a la cuina.
A google imatges surten moltes opcions:
https://www.google.es/search?q=plantill ... =666&dpr=2
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
boira75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

Re: Menú setmanal fàcil (amb l'estrés d'un nadó a casa)

EntradaAutor: boira75 » dj. feb. 15, 2018 9:37 pm

Moltes gràcies!!!
Boira


15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu

Torna a “Menús setmanals, mensuals o escolars”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::