Pelletes cigrons

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Pelletes cigrons

EntradaAutor: Anna Maria » dt. gen. 19, 2016 10:52 am

Bones!
jo faig anar fins ara els pots de cigrons cuits, però per mi són poc cuits i els bullo una mica més. després de fer-ho, i he provat diferents marques, em surten totes les pelleringues. Això per què em passa? poso els cigrons quan l'aigua ja bull, ho haig de fer amb aigua freda? o millor si els cogués jo? el problema es que l'olla expres no em fa gracia, i això que a casa ma mare l'ha fet anar sempre...
gràcies!
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Pelletes cigrons

EntradaAutor: marta9 » dt. gen. 19, 2016 1:15 pm

Mai he probat a rebullir els cigorons cuits, però ma mare, que els feia a mà fent xup, sempre em deia que un cop arrenquen el bull no s,ha d,aturar mai. Potser no els va bé tornar-los a coure un cop freds.

A mi tampoc m,agrada l,olla exprés, però a casa el meu home (cuina ell) els posa a l,olla a l,hora de sopar i els deixa fer durant un parell d,horetes fins que anem al llit, i l,hi queden molt bons! Lògicament, per a menjar-los l,endemà, que encara són millors!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Pelletes cigrons

EntradaAutor: Anna Maria » dc. gen. 20, 2016 5:45 pm

gracies marta!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: Pelletes cigrons

EntradaAutor: melibea80 » dc. gen. 20, 2016 6:20 pm

Jo també els bullo una bona estoneta, no me'ls menjaria tal qual, no sé... El que faig per a les pelletes és rentar-los bé abans de posar-los a coure, posant-los a un colador i fregant-los entre ells... no les treuràs totes (si no tens una paciència infinita) però molts es desprenen només del frec. Els vas apartant a un costat i quan acabis el rentat la majoria ja no portaran la pelleta... Després durant la cocció també pot ser que pugin pells a la superfície, les pots treure amb una espumadera. Diuen que la pell és el que produeix els gasos i el que els fa més indigestos (per exemple per als nens) així que val la pena perdre uns minutets amb el tema. :ok:
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Pelletes cigrons

EntradaAutor: Anna Maria » dj. gen. 21, 2016 6:40 am

Ostres, gràcies!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::