Alimentació per a l'endometriosi

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Avatar de l’usuari
Enla
:: poltre
:: poltre
Entrades: 668
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 1:59 pm

Re: Alimentació per a l'endometriosi

EntradaAutor: Enla » dl. juny 10, 2013 2:38 pm

Doncs en principi ho tinc a l'ovari dret, però hi he de tornar a principis de mes per acabar-ho de confirmar. Fa temps em van dir que tenia hidrosalping a la trompa dreta i ara em va dir que segurament era tot culpa de l'endo, i que no es hidrosalping el que tinc sinó la trompa afectada per l'endo. A veure en que acaba tot...
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Alimentació per a l'endometriosi

EntradaAutor: Mara17 » ds. juny 15, 2013 8:01 am

Ostres, Enla... quin greu! Tens dolor? Jo amb el menjar m'ho vaig notar molt en aquest aspecte. Es tracta de no potenciar la inflamació de les zones amb focus endometriòsics. De fet, ho vaig fer per això, però al final ha estat un canvi total de la manera que tinc d'entendre l'alimentació, i ara ho faig per trobar-me bé, i no per omplir la panxa i prou. Fora sucres i farines refinades sobretot. Si prens lactis, si no són de vaca millor, i que siguin bons. El mateix amb tota la resta. No es tracta que no puguis menjar mai un bistec (tot i que jo en el tema carn, em limito al pollastre), però si ho fas, com a mínim que sigui de qualitat. :ok: Jo de fet, m'he passat al menjar eco, i n'estic molt satisfeta. Com que el menjar processat eco és força més car, acabes menjant més matèria primera, que és el millor que podem fer: directament verdures, fruita (fresca i seca), llegums, carn, peix...

Molta sort! Ja ens aniràs explicant com vas! :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Alimentació per a l'endometriosi

EntradaAutor: Dalilala » dj. feb. 19, 2015 10:08 am

Hola,

Vull posar el dia aquest post, pq a mi fa uns mesos que també m'han diagnosticat un endometriosi. I justament quan voliem començar a buscar un bebè.

El tema el trobo molt interessant. Jo he tret lactics de vaca (m'ho va recomenar la doctora homeòpata), però prenc força ous i carn vermella molt esporàdicament. També estic treient tots els cereals amb gluten. Això m'ha fet baixar uns quants quilos!! (i mira que no em convé, pq ja peso poc).

Aviat tornaré a visitar ginecòleg a veure com està el quist maleït i a veure si ha funcionat per reduïr. Jo el tinc de 8 cm!!

Expliqueu la vostra experiència a veure si us ha funcionat!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::