On comprar aliments ecològics?

Petites ajudes per a millorar les nostres receptes, idees per condimentar millor els nostres plats, saber on podem un ingredient en concret...
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: Penny » dv. juny 18, 2010 10:59 pm

Hola!

Estic buscant botigues a Barcelona ciutat a on comprar fruita i verdura ecològica... i també carn.
Aprop de casa tinc un Veritas, però ho trobo car i, a més, preferiria comprar en una cooperativa o directament al pagès. Però no sé pas on anar...

Coneixeu botigues de menjar ecològic?
Algú de vosaltres compra les "cistelles de fruita i verdura" ecològiques que te les porten a casa?

merci!!!
Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: Julyet » ds. juny 19, 2010 8:09 pm

Jo compro fruita i verdura a www.hortetdelbaix.com i n'estic encantadíssima tant dels productes com del servei (ja fa vora un any que hi compro cada setmana).

Altres productes els compro a www.totnatural.com , però hi vaig en persona.
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: Penny » dl. juny 21, 2010 2:20 pm

Moltes gràcies per les recomanacions! :-)
He localitzat una fruiteria ecològica al meu barri... aquesta tarda aniré a veure què tal i, si no em convenç, em llençaré al tema de les cistelles!
Imatge
Avatar de l’usuari
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: Raquel_bcn » dl. juny 21, 2010 3:04 pm

De quin barri ets?? a mi també m'interessaria comprar fruita i verdura ecològica, però no m'agrada encarregar-la, prefereixo comprar-la quan la necessito i al dia, mai sé quan menjaré a casa i no vull que se'm faci malbé!
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: Penny » dl. juny 21, 2010 3:16 pm

Hola Raquel!

Visc a Les Corts.

Vaig trobar per Internet aquest pdf http://www.mcrit.com/crbs/bd/OpcionsCompraEcologicaBarcelona_09.pdf
Hi ha moltes botigues de Barcelona, a veure si en trobes alguna aprop de casa teva! :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Raquel_bcn
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: Raquel_bcn » dl. juny 21, 2010 3:28 pm

Merci penny! ja n'he trobat una aprop >.-<:
Imatge

El post de la baldufeta: viewtopic.php?f=71&t=18002
XescaCe
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 23, 2012 1:59 pm

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: XescaCe » dj. ago. 23, 2012 2:18 pm

He estat buscant, i he trobat diferents empreses online, vaig provar l'hortet del baix, però no em va fer el pes.
Avanç havia passat per "disfruta i verdura" però a les cistelles et posaven productes, que finalment no utilitzàvem i el producte separat el trobava car i no era ecològic si més no, no era de temporada....
Ara estic provant una gent que es diuen La línia verda (http://www.laliniaverda.com) pots comprar tota mena de verdures, fruites, sucs i tot ecològic i local, de proximitat, això si et cobren el transport a banda però si sumes surt mes econòmic, ja que algunes de les empreses que he dit et cobren el transport en el mateix producte, i al final no saps que pagues, o acabes pagant mes transport que pel producte.
A mes si els truques t'atenen de seguida, si detecten algun problema, et truquen o et fan arribar un mail. De moment estic molt contenta, i els poso un 8
sunny
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dg. març 29, 2009 11:18 am

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: sunny » dv. set. 07, 2012 1:42 pm

Penny, on es la fruiteria que dius? Visc per la zona I m' interessa! Gracies
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: Twix » dl. feb. 04, 2013 12:21 pm

Hola noies! Recupero el post, a veure si algú em pot ajudar.
Algú sap de cap botiga on venguin fruita i verdura de km.0 per l'Eixample Dret/Ciutat Vella de Barcelona? Voldria que fos una botiga física, que hi pugui anar i triar i remenar... :love:
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Judy*
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dt. des. 20, 2011 10:46 am

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: Judy* » dl. feb. 11, 2013 7:18 pm

A mi m'interessaria saber on en puc trobar a la zona del Bages!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81- :-()-) Sarins <:-< -Nena :-()) -Boop <:-< -CRIS86 <:-< -Witchy <:-< -Judy* <:-< -Lexi :-()-) -clarivcl :-())
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: Rossinyola » dv. abr. 19, 2013 8:07 am

I pel vallès? Algú coneix alguna botiga o cooperativa veritablement ecològica? El meu pare n'ha provat alguna però finalment hem descobert que són de temporada però no ecològics... I pel que fa a la carn encara és més difícil, alguna recomanació?
Imatge

Imatge

Imatge
mariona_prat
Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 25, 2013 2:09 pm

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: mariona_prat » dt. juny 25, 2013 2:16 pm

Hola a tothom!
Si us interessa, nosaltres tenim una petita horta i produim verdura ecològica i varietats recuperades. Agafem comandes a través d'internet.
Repartim a provinicia de Girona i a través de serveis de recaders a la resta de Catalunya.
Si us interessa us passo un mail de contacte i us amplio info: mariona@pratdesaba.cat
Salut,
elsa13vg
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 09, 2014 5:51 pm

Re: On comprar aliments ecològics?

EntradaAutor: elsa13vg » dj. oct. 09, 2014 5:57 pm

Bona tarda,

Som un grup de companys i amics que fem agricultura ecològica des de fa dos anys al Penedès. Us deixo l'enllaç a la web: http://eltrosdordal.com/ on podeu veure que repartim cistella a domicili, en punts de recollida preestablerts o directament a grups de consum, restaurants i altres botigues. Us animo a visitar la web i a tastar els nostres productes, ecològics i de proximitat.

Elsa

Torna a “Trucs i idees”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::