LME, tornada a la feina i no vol el biberó

Tria el pit o el biberó.

marilluna
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

LME, tornada a la feina i no vol el biberó

EntradaAutor: marilluna » dc. set. 22, 2010 9:00 pm

Doncs això, porto 3 dies que ja treballo, tinc bon horari, de 9 a 13 i de 16:30 a 19h. Tinc molta llet congelada, el problema és que per la pressa de mig matí i d ela tarda el Guillem no accepta el biberó. De moment el que funciona és la cullera, al matí li fem una papilla de llet meva amb cereals sense gluten i al tarda amb cullerades o amb la xeringa... no sé, mai ha vulgut el xumet, i del biberó no vol sabe res... anem provant.. és el més normal i estic mentalitzada en que passaria això...i és normal, 5 mesos exclusivament de popeta de la mare... algú s'ha trobat com jo??? penseu que algun dia l'acceptaran o directament passen a la cullera??
Imatge
ratolineta
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:09 pm

Re: LME, tornada a la feina i no vol el biberó

EntradaAutor: ratolineta » dc. set. 22, 2010 9:29 pm

Doncs a l'Alba també li va costar una mica. Vam comprar varies tetines, i sempre li donava algú que no fos jo i jo sempre fora de l'habitació, però res de res, fins que al final m'ha sogra li va escalfar bastant i se'l va beure tot. Es veu que a ella li agrada la llet bastant calentona, i fins que no ho vam trobar, res de res. Ara no té cap problema amb el biberó.
No sé ves provant a veure si trobeu que li va bé.
L'Alba però desde el mes que porta xumet.

Sort
Imatge
Imatge
marilluna

EntradaAutor: marilluna » dc. set. 22, 2010 10:05 pm

A veure..... tampoc em preocupa que no vulgui el biberó, hi ha altres maneres que begui la llet però claro, per qui el cuida és una mica desesperant veure que el nen no menja tot el que voldrien fins que arribo jo. Això sí, quan arribo i fins l'endemà, teti teti i més teti!!!!!!
Imatge
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dc. set. 22, 2010 10:23 pm

Ostres ratolineta, quina ocurrença més bona de provar a escalfar-li la llet!! Molt ben pensat.
Jo havia sentit que hi ha nadons que no els agrada la tetina, però sí acceptaven prendre la llet amb cullera. Sé que la meva tia ho va fer amb els dos cosins. Però anar provant temperatures em sembla quantitat d'ingeniós i una sort haver-ho descobert!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
indai
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dc. set. 22, 2010 10:36 pm

Marilluna,has comprovat que la llet no faci una olor estranya i un sabor a ranci? A mi em passa que la llet congelada em canvia d'olor i sabor i ell no la vol.Es veu que és per efecte de la lipasa.Perquè això no passi s'ha d'escaldar(no bullir) i refredar-la rapidament.

Espero que tinguis molta sort iq ue el teu petitó aviat agafi el bibeó o es vegui la llet com sigui...SObretot,no li donis tu.I que quan ell la prengui tu no estiguis a casa.Si no el pobre pensarà "que fa la mam, s'ha tornat boja? Peruqè em dona això i no la teta si la té a punt?"

Sort!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Llau
Entrades: 18
Membre des de: dc. set. 23, 2009 5:13 pm

EntradaAutor: Llau » dc. set. 22, 2010 11:07 pm

Quan jo em vaig incorporar a la feina, al començament només feia quatre hores. De la llet que li deixava preparada, en volia molt poca i només amb cullereta; no sabia beure-se-la amb el biberó. Com la teva, tampoc feia servir xumet. Després, quan jo tornava, mamava més per recuperar el que no havia pres.
Més val que no t'hi amoïnis gaire. L'únic problema de la cullera és que és més lent que el biberó, això sí.
No se m'havia acudit això de la temperatura, però potser val la pena que ho provis, això de donar-la-hi una mica més calenta.
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. set. 22, 2010 11:20 pm

indai ha escrit:Marilluna,has comprovat que la llet no faci una olor estranya i un sabor a ranci? A mi em passa que la llet congelada em canvia d'olor i sabor i ell no la vol.Es veu que és per efecte de la lipasa.Perquè això no passi s'ha d'escaldar(no bullir) i refredar-la rapidament.

T'ho pregunto perquè jo no en tinc ni idea (encara ha de néixer la nostra bitxeta, però mentre tant, vaig recopilant tota la info que puc per quan m'hi trobi): si s'escalda la llet, perd totes les defenses, no?

Imatge

Imatge
Keta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 10:56 pm

EntradaAutor: Keta » dj. set. 23, 2010 1:01 am

Hola,
A mi també em va passar amb el meu fill. Vam provar diferents tetines, de diferents marques, fins i tot un biberó que enlloc de tetina té una cullera de silicona de la casa Medela. Al final en vam trobar una que li va agradar, en el seu cas va ser del Prenatal però podria haver sigut qualsevol altra marca.
De fet, si el teu fill ja té 5 mesos penso que tampoc m'amoïnaria si no vol biberó. Consulta-ho amb el teu pediatra però crec que ja podria prendre la teva llet congelada amb cullera, barrejada amb els cereals, i després quan se t'acabin les existències ja passar a l'alimentació complementària mentre ets fora i cobrir les seves necessitats de llet amb LM quan estigui amb tu.
Espero haver-te ajudat.
Sort!
Keta
Montsitos
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dj. des. 18, 2008 3:34 pm

EntradaAutor: Montsitos » dj. set. 23, 2010 8:56 am

Hola, al meu tmb li va passar igual, no volia ni veure ni el biberó ni el xupete. No sé com, un dia s'hi va agafar. Va ser amb un biberó tomme type (o algo així). Casualitat o no, però havíem provat altres marques i res.
I el cas de la meva cunyada va ser que ma sogra, a part de calentar-li la llet, va escaldar una mica la tetina, així estava més tova i potser la calentoreta li recordava més al mugronet...
No sé, cada peque té els seus gustos i ben definits.
Anar provant.
Sort!!
Imatge
GLG
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dj. set. 23, 2010 1:17 pm

Marilluna, no saps com t'entenc! T'explico el meu cas.

Jo vaig fer LME fins al 5è mes. A un mes vista de començar a treballar, vam veure que la nena no voli a de cap manera un biberó. Ho vam descobrir intentan donar-li un medicament que s'havia de possar a la llet. Ni eren les tetines, ni el tipus de llet (la de la mare tampoc la volia i era fresca), ni res de res. No volia i prou! No saps els drames que vam tenir. La tia no menjava gens ni mica, era capaç d'aguantar 6 hores sense menjar, fins que jo baixaba del burro... Va ser una època molt dura. Però exclar, als 6 mesos havia d'anar cada dia amb ma mare, i com coi ho fèiem? Dons bé, el gran descobriment LA CULLERA!!!

Als 4 mesos berenava fruita, als 5 sopar papilla de cereals i berenar fruita. Als 6 mesos que ja era amb ma mare, prenia només un biberó al dia: Esmorzar biberó, dinar verduretes, berenar fruita i sopar cereals. Amb set-vuit mesos, ni un biberó.... I mai, mai, mai, es va pendre un biberó més gran de 210, si hi arribava feiem festes! I els que es va pendre, sempre duien una mica de cereals.

Si el que vols es que prengui llet de la teva, la pots fer servir pels cerals, o possar-li una mica a la papilla de fruita, o fins i tot a la verdureta.

Per cert! No sé si es casualitat o no, però la meva tampoc ha volgut mai xumet. Potse els fa nosa.
indai
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dj. set. 23, 2010 10:44 pm

silviapml ha escrit:
indai ha escrit:Marilluna,has comprovat que la llet no faci una olor estranya i un sabor a ranci? A mi em passa que la llet congelada em canvia d'olor i sabor i ell no la vol.Es veu que és per efecte de la lipasa.Perquè això no passi s'ha d'escaldar(no bullir) i refredar-la rapidament.

T'ho pregunto perquè jo no en tinc ni idea (encara ha de néixer la nostra bitxeta, però mentre tant, vaig recopilant tota la info que puc per quan m'hi trobi): si s'escalda la llet, perd totes les defenses, no?

SI que perd propietats...però tot i així en manté moltes i és una llet d'una qualitat moooolt superior a les llets preparades.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dv. set. 24, 2010 2:08 am

Gràcies Indai. És bo de saber per quan m'hi posi. (ui!!! ja queda poquet!!!)

Imatge

Imatge
marilluna

EntradaAutor: marilluna » dc. set. 29, 2010 8:50 pm

De moment i com que no volia el bibi no li hem insistit i el Guillem es veu fenomenal la llet en cullera o en papilla. Penso que és bo, ha fet un pas de gegant i directament a cullera! a veure com aniran les introduccions de aliments complementaris.
Imatge
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dj. set. 30, 2010 6:48 am

Ei ! aquí una altre que no ha acceptat mai el bibi, ni xumet, ni res de res... directament a cullera.
La Queralt també s'esperava a que jo arribés .. i cap problema!
Jo penso que li ha anat molt bé.. a l'any ja menjava ella "soleta" ( amb l'ajuda de la mami clar! ), pero ara si que s'ho menja tot ella sola...

si és que son molt llestos.. res com l'envàs original! :r)
Imatge
||*||
nuco
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dl. oct. 11, 2010 10:23 am

Hola noies, torno a ser jo.
Necessito ajuda, estic desesperada i no se què més fer. Fa una setmana que ja treballo i és impossible aconseguir que la Júlia prengui llet si no és del pit (i encara). Hem provat diferents tetines, cullera, xeringa... Només fa que plorar de gana i quan nota que te llet a la boca comença a fer fàstics i si l'insistim massa acaba vomitant. És desesperant... jo hem passo 7 hores fora de casa i és impossible que menji res. Hem van dir, tu espera a que tingui molta gana i ja veuras com menjarà, doncs res, ha esta més de 10 hores sense menjar i si no és pit res de res. Només te 3 mesos i no li puc donar fruita ni cereals.
Tothom hem diu paciència... però portem 15 dies així.... i lògicament la nena no s'engreixa.
Qualsevol consell és d'agrair. Ho probo tot, fins i tot he bullit la tetina amb llet meva com hem van dir però tampoc ha funcionat...
ImatgeImatge
marilluna

EntradaAutor: marilluna » dl. oct. 11, 2010 4:31 pm

nuco ha escrit:Hola noies, torno a ser jo.
Necessito ajuda, estic desesperada i no se què més fer. Fa una setmana que ja treballo i és impossible aconseguir que la Júlia prengui llet si no és del pit (i encara). Hem provat diferents tetines, cullera, xeringa... Només fa que plorar de gana i quan nota que te llet a la boca comença a fer fàstics i si l'insistim massa acaba vomitant. És desesperant... jo hem passo 7 hores fora de casa i és impossible que menji res. Hem van dir, tu espera a que tingui molta gana i ja veuras com menjarà, doncs res, ha esta més de 10 hores sense menjar i si no és pit res de res. Només te 3 mesos i no li puc donar fruita ni cereals.
Tothom hem diu paciència... però portem 15 dies així.... i lògicament la nena no s'engreixa.
Qualsevol consell és d'agrair. Ho probo tot, fins i tot he bullit la tetina amb llet meva com hem van dir però tampoc ha funcionat...

Hola Nuco!! a veure, jo v aig encetar el tema perquè em passava més o menys com tu.... la diferència és que el Guillem ja té quasi 6 mesos i sí m'accepta la llet en cullera o amb papilla. Del biberó no en vol saber res... ara saps que ens està una mica funcionant?? els vasos d'aprenentatge aquests de des dues anses que han de succionar, els que tenen l'antigoteo. Doncs bé, succiona, a vegades li trec l'antogoteo i li cau massa, però ara ja quan vol succiona. Li hem comprat el del mercadona que val 2 eurets i també el Avent Magic, de 6 mesos, que te la tetina més semblant al pit i és toveta, sembla que s'assembla més al mugró i l'ha acceptat millor ( el vas de l'avent costa 14,90) poc a poc.... els nens de pit fan els avenços de grans, ja a la cullera i al got, passen del biberó. Prova-ho! no perds res, espero que ens comentis què tal!! ànims i endavant! entenc que desespera quan no mengen mentres no hi ets!!
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::