Sóc nova i a més novatilla...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crisàlide
:: zebra
Entrades: 1350
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
Contacta:

Sóc nova i a més novatilla...

EntradaAutor: crisàlide » dl. oct. 25, 2010 10:31 am

Hola noies,

fa cosa de dues setmanes que vaig descobrir aquest bloc i va ser una sorpresa tan agradable que m'heu tingut aquí enganxada cada dia a estonetes. A algunes quasi sento que ja us conec... : lasito :

La cosa és que nosaltres ara tot just hem decidit posar-nos a buscar el nostre primer fill de cara a l'estiu, quina emoció! El cert és que en tinc tantes ganes que si fos per mi ja m'hi posaria abans, però la meva parella però és una mica cagadubtes i encara està acabant de digerir la decisió.

A més, no sé si a alguna de vosaltres us ha passat, però fa uns mesos que tothom em pregunta si estic embarassada. Reconec que faig una mica de panxeta, però no crec que sigui per tant. A més m'han arribat a dir que tinc cara d'embarassada, i clar jo que estic amb unes ganes que no veieu... Ja tinc ganes d'estar-ho i quan m'ho preguntin poder dir: SÍ!!!! :-()-)

De tota manera, fa tres setmanes vaig fer la meva última revisió amb el gine, el Dr Salamero de Ginex que ja he anat veient que ja he anat veient que a algunes de vosaltres també us visita. En aquesta última, ja em va fer la recepta de l'àcid fòlic, per quan vulgui deixar les pastilles... Des de llavors tinc la sensació com si ja l'estéssim buscant, vaig buscant informació per internet (així us vaig trobar a vosaltres) i sento que ja formo part del grup que som les mares/futures mares. :***:

Per cert, estic buscant informació sobre la possibilitat de tenir un part natural en clínica privada, però em sembla pel que vaig veient que no és massa fàcil oi? M'agradaria tenir un part en piscina, el trobo el menys agressiu i el més tendre per la mare i pel nen... Com ho veieu vosaltres?

Gràcies per tot, noies!
sil30
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

Re: Sóc nova i a més novatilla...

EntradaAutor: sil30 » dl. oct. 25, 2010 10:46 am

Crisàlide, benvinguda!! I enhorabona per la desició que heu prés de començar l'aventura de buscar i ser pares!! Ja veuràs que bé que t'anirà entrar en aquest forum per informar-te, demanar cosells, compartir, i donar bones noticies!! És tot plegat molt bonic i aprendràs moltes coses, ja ho veuràs!! :ok:

I tingues paciència, és cert que quan ens plantegem ser mares, ja ens hi sentim, com si ja estiguessim buscant, però de fet ja ho estàs fent, ja t'estàs preparant el teu cos per l'estiu. I tingues paciència amb el teu home, que és normal que alguns necessitin pahir-ho, en el meu cas també ens ho vam haver de plantejar uns mesets abans, ja veuràs com passa ràpid!! :love:
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Mow
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dl. oct. 25, 2010 11:16 am

Hola maca!! I benvinguda :-()-) , així que has estat llegint uns dies i ja ens coneixes, eh? Ara ens toca doncs conèixe't a tu, déu ni do quina presentació! >.-<:

Sobre el tema parts naturals, l'altre dia vaig llegir un post per aquí on és comentava que a Can Ruti, jo ho tinc aprop doncs visc a Badalona, a partir de crec, gener, és començaràn a practicar. Ara no ho recordo però segurament estigui en l'apartat "El part". :ok:

Ains, la gent sempre fot la pota...Jo n'estic molt orgullosa de la meva panxolina volldamera! >.-<:

Un petonàs i passe't per el post de trobadores que ja tenim nova jefa de novembre! La Tyha! >.-<:
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
crisàlide
Contacta:

EntradaAutor: crisàlide » dl. oct. 25, 2010 1:25 pm

Ei noies!
Moltes gràcies per les vostres respostes... sou un encant!

La veritat és que les meves amigues estan a anys llum de plantejar-se tot això, i clar parlar-ho amb elles no és el mateix que parlar-ho amb dones que com vosaltres es troben o han passat ja pel mateix. Em sento molt ben acompanyada. : lasito :

Ens anem veient per aquí! :globus:

P.D. per cert, feu trobades presencials? vull dir, us heu arribat a conèixer personalment algunes de les foreres o què?? Em sembla tan xulo tot això...
:-()-) :miko: <:-)
Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru

My Ovulation Chart

BessonadaPacte de panxulina: Sephora :-()), Crisàlide, Mimi, Eliboni :-()), Gemma :-()), Llina :-()), Isa31 :-()) i Lacuca :-()) !!!

Imatge
Imatge
Luni57
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

EntradaAutor: Luni57 » dl. oct. 25, 2010 1:49 pm

Doncs estem pendent de fer una!! Espero que vinguis!!!!!!
benvinguda maca! :-()-)
Imatge

Imatge

Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
crisàlide
Contacta:

EntradaAutor: crisàlide » dl. oct. 25, 2010 1:53 pm

En serio???

Ostres, doncs no dubteu que per poc que pugui hi vindré!! Quina canya! :p-) >.-<: >.-<: >.-<:

Gràcies a tu també, Luni!! : lasito :

My Ovulation Chart

BessonadaPacte de panxulina: Sephora :-()), Crisàlide, Mimi, Eliboni :-()), Gemma :-()), Llina :-()), Isa31 :-()) i Lacuca :-()) !!!

Imatge
Imatge
Mow

EntradaAutor: Mow » dl. oct. 25, 2010 1:55 pm

Doncs si, n'hem de fer una però organitzar-se és una mica complicat! Hauríem d'obrir un post i donar idees! :love:

Imatge
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dl. oct. 25, 2010 2:08 pm

mow vius a la mateixa ciutat que yo.
Imatge
Imatge
Mow

EntradaAutor: Mow » dl. oct. 25, 2010 3:04 pm

Ah si Laurita? Encara ens coneixarem!jajaja

Imatge
sephora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 828
Membre des de: dv. jul. 09, 2010 1:24 pm

EntradaAutor: sephora » dl. oct. 25, 2010 3:38 pm

crisàlide ha escrit:En serio???

Ostres, doncs no dubteu que per poc que pugui hi vindré!! Quina canya! :p-) >.-<: >.-<: >.-<:

Gràcies a tu també, Luni!! : lasito :

Cisàlide benvinguda i felicitats per la decisió que heu pres!!!
La meva cunyada va tenir els dos nens amb el Dr. Salamero i està molt contenta, diu que es molt bon profesional.
Un peto bonica.

Bueno doncs vinga obrim el post per donar idees??? que tinc moltes ganes de que ens coneixem!!! :p-)
Imatge
20.03.12: TE+ Agafa't ben fort, que et desitjem moltíssim!!!
14.11.12: El millor regal de la vida... Martí!!!!
Imatge
12.11.2013: TE+ Agafa't ben fort, que et desitjem moltíssim!!!
03.02.2014: Ets una nena!!! Arlet la nostra princesa!!!
crisàlide
Contacta:

EntradaAutor: crisàlide » dl. oct. 25, 2010 3:55 pm

La veritat és que jo només he tingut el Salamero, des de l'adolescència, i sempre m'ha encantat. El trobo molt carinyós i simpàtic a part d'un bon professional. Sempre hi havia anat pagant, perque no era de cap mútua. Però clar, ara que em plantejo un embaràs, m'agradaria que fos ell qui em fes el seguiment, tot i que com que voldria part natural o el més respectat possible, no sé si hauria de renunciar-hi...

Estic una mica feta un embolic, però com que de moment no estic ni embarassada, no em vull agobiar gaire :miko: ... de moment, anar-me informant, i coneixent-vos per sentir-me ben acompanyada i orientada..

Gràcies Sephora també per la benvinguda i aviam per quan una trobadeta... : lasito :

My Ovulation Chart

Imatge
Imatge
Mow

EntradaAutor: Mow » dl. oct. 25, 2010 4:27 pm

Va Sephora, obre'l tu!! >.-<:

Imatge
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dl. oct. 25, 2010 5:01 pm

:camio:
catalanna l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 08, 2015 12:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
crisàlide
Contacta:

EntradaAutor: crisàlide » dl. oct. 25, 2010 6:56 pm

Ei catalanna!!

que bé trobar companyes d'aventura que com tu, estan el el meu camí... El cert és que jo sóc força més gran que tu, 34, però encara que sembli difícil, les meves amigues -i algunes són més grans que jo- encara no han arribat a aquest punt, algunes perque no tenen parella, altres tenint parella prioritzen la feina, o no estan en el moment, o crisi de parella, o simplement algunes no en tenen encara ganes... hi ha tantes excuses que arribem a trobar buscant un suposat moment perfecte, i en quedem "durmiendo en los laureles"... zz:-)

Sigui com sigui, m'agradarà compartir aquest moment amb tu i amb les altres que com nosaltres inicien el camí de la maternitat... :-())

Una abraçada! :-()-)

My Ovulation Chart

Imatge
Imatge
nimi
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:11 pm

EntradaAutor: nimi » dl. oct. 25, 2010 7:14 pm

M'he sentit tan identificada que he hagut d'escriure... :love: Jo tb sóc novatilla, estic descubrint un món infinit en això de quedar-te embaraçada...i jo que pensava que era pim pam fuera! :-D Jo ara he començat amb el fòlic i en un parell de mesos tb vull començar (encara que no sé si m'aguantaré i no començarem abans... :-:) )

Jo tinc 26 i del meu entorn ni les meves amigues més grans(fins 34) ni les de la meva edat es plantejan tindre fills de moment, encara que moltes ja estan casades de fa uns anyets... i tothom sembla que estigui a la espera de qui es la primera per perdre por a parlar-ho.

No us sembla que de vegades sembla un tema un poc tabú?
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dl. oct. 25, 2010 8:47 pm

Uo!!!! ja tenim post de novatilles!!! quina il.lusió!!!! =) >.-<:
Sí que estic d'acord que quan el teu entorn no està per feina fa com vergonya parlar-ne, vés a saber perquè!!! Jo algun cop ho he mig parlat amb les amigues, i les que tenen parella i vida estable (les que no ja ni entren a la conversa) només fan que dir-me BUUUFFF que lluny que em queda tot això!!!
Aprofito que em sento segura en aquest post de mega novates per preguntar una cosa segurament molt i molt òbvia!!! Si m'hi vull posar cap al desembre / gener, he llegit per aquí que hauria de començar a prendre àcil fòlic però.... en quin moment del procés se suposa que he de deixar les pastilles? Cal que les deixi abans de començar a buscar? És que fa molta mandraaaa!! =)=)=)=)
Aquesta tarda he estat trucant al CAP per demanar hora pel gine per resoldre dubtes, àcid fòlic etc, però no m'han agafat el telèfon en cap moment!!!! a mi que ja em ronda pel cap fer-me d'una mútua i cada cop crec que tinc més motius!!! Per cert, que també he estat fent ronda de trucades a mútues i pel que em sembla de moment la més barata és Sanitas amb l'opció OPCIÓ que ho cobreix tot sense copagaments només a Catalunya. I atenció: hi ha una promo que no pagues fins el 2011 i que si t'apuntes ara NO TENS CARÈNCIA!!!!
En fi... ja anirem compartint infos per anar deixant de ser novateeees!!! >.-<:
crisàlide
Contacta:

EntradaAutor: crisàlide » dl. oct. 25, 2010 9:05 pm

Ei Catalanna,

a mi el meu gine em va comentar que quan vulgui embarassar-me deixi les pastilles (acabar la caixa) i just l'endemà puc començar amb l'àcid fòlic, una pastilla diària durant un mes... :ok:

Però crec que de moment no convenço al meu pareju per posar-nos-hi abans de l'estiu :ufs: Em penso que aquests mesos se'm faran llarguíssims... sort de vosaltres que m'ajudareu a passar-los amb més alegria :love:

Petoncitus! : lasito :

My Ovulation Chart

Imatge
Imatge
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dl. oct. 25, 2010 10:00 pm

Crisàlide,
però no és que l'àcid fòlic s'ha de prendre 3 mesos abans de quedar-t'hi, usease, abans de començar a buscar? Llavors, les pastis? Jo per sort tinc al xicot convençut (tot i que crec que secretament una mica espantat jeje!) però volem acabar de tenir la seva feina al sac i ben lligada i llavors: per feina! calculo que com a tard al gener (i ja em costarà!!)
Per curiositat, com és que ho voleu deixar fins l'estiu?
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dl. oct. 25, 2010 10:09 pm

Hola novatilles-wapes... hihihihii..

aixì de començar a prendre l'àcid abans, o despre´s.. depen mooolt de cada gine.. veureu que aquí han dit de tot!!
a mi personalment em va dir que me les comencés a prendre quan comencés a buscar.. i sort.. perquè ja fa uns quants mesos!!! :-:)

de deixar les pastis.. home.. pensa que el cos s'ha d'acostumar a tornar a ovular.. encara que et faci molt pal (t'entenc perfectament.. :love: ) jo les deixaria un o dos mesos abans... :ok: :ok:
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
naiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:52 am
Ubicació: TARRAGONA

EntradaAutor: naiara » dt. oct. 26, 2010 8:55 am

Bon dia!!
Crisalide jo estic com tu, fins a l'estiu o aixi no ens hi posarem, pero esk no
paro de veure panxulines i m'entren unes ganes...... pero bueno jo fins al
febrer no tinc hora amb el ginecoleg aixi k encara seguire prenent les
pastilles, akest forum es genial la gent es molt maca....
Petonets!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::