Conservacio de bibero de llet artificial
Conservacio de bibero de llet artificial
Hola!
Normalment fem els bibis al moment pero avui n'hem fet 2 per error, un el meu home i l'altre jo...
Vosaltres sabeu si el podem guardar a la nevera fins la seguent toma? Algu ho fa?
Moltes gracies!
Normalment fem els bibis al moment pero avui n'hem fet 2 per error, un el meu home i l'altre jo...
Vosaltres sabeu si el podem guardar a la nevera fins la seguent toma? Algu ho fa?
Moltes gracies!
Re: Conservacio de bibero de llet artificial
Nosaltres si que ho hem fet. Vaig llegir que si el nen no havia provat el bibe es podia guardar a la nevera fins la propera toma. Si el nen n'ha begut ha pogut deixar anar bacteries al bibe i no aguanta tanta estona. De tota manera jo sempre l'oloro abans de donar-li i si no fa bona olor el tiro.

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nosaltres des de sempre q hem guardat els bibes per la següent toma, i mai ha passat res... i fa 1 any q ho fem, o sigui q no hi ha cap problema.
De totes formes, jo també l'ensumo abans de donar-li...
L'he ensumat i feia la olor de sempre...així que li he donat i s'ho ha acabat tot! Suposo que si hagués estat diferent que les altres vegades ho hagués notat i almenys hagués fet una magarrufa, no?
Gràcies!
Gràcies!
Els pots fer i deixar-los fins a 24 hores a la nevera si el nen no l'ha provat. Jo tinc bessons i per tant vaig per feina. A la nit deixo ja preparats a la nevera els bibis del matí. A la nevera com que és un ambient fred no hi proliferen els bacteris.
Itac@ ha escrit:Nosaltres des de sempre q hem guardat els bibes per la següent toma, i mai ha passat res... i fa 1 any q ho fem, o sigui q no hi ha cap problema.
Aixi doncs si tu fas un bibe i el nen en deixa la meitat, es pot guardar a la nevera tal qual i s'el pot acabar a la seguent toma entenc? ok
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
- Ítaca
Sí, nosaltres és el q hem fet sempre... i la meva nena (toquem fusta) mai ha tingut ni un sol mal de panxa (ni còlics va tenir), per tant... ho segueixo fent encara ara. 
Itaca o qui ho sapiga:
i si fas un bibe de LA i no tens nevera perque per exemple estas tot el dia fora de casa, fins q quanta estona aguantaria sense fer malbe? o si no teniu nevera el llenceu? (a la pregunta em refereixo sempre que no sigui ple estiu a 40 graus, que clar es faria malbe sense necrea, sino a tenperatura ambient normal de tardor-primavera)
i si fas un bibe de LA i no tens nevera perque per exemple estas tot el dia fora de casa, fins q quanta estona aguantaria sense fer malbe? o si no teniu nevera el llenceu? (a la pregunta em refereixo sempre que no sigui ple estiu a 40 graus, que clar es faria malbe sense necrea, sino a tenperatura ambient normal de tardor-primavera)
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
- Ítaca
Nosaltres el q fèiem era escalfar el bibe molt (si feia fred) i el posàvem dins la bossa tèrmica de l'Avent q aguanta força. Si quan li donàvem estava fredot demanàvem q ens l'escalfessin i li donàvem. El q deixava sí q ho llençàvem... a menys q hagués deixat molt i aleshores ho guardava una miqueta per tornar a provar al cap de poc.
A l'estiu el fèiem al moment, i aquest si q el llençàvem quedés el q quedés...
A l'estiu el fèiem al moment, i aquest si q el llençàvem quedés el q quedés...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |