Lactancia Artificial a la Clínica Sagrada Familia
Lactancia Artificial a la Clínica Sagrada Familia
Hola!
Volia fer una consulta a veure si algú em pot ajudar. Donaré a llum a la Clínica Sagrada Familia, i m'agradaria saber quina marca de llet donen als nadons per les mares que no poden o han decicit no donar el pit.
Moltes gràcies.
Volia fer una consulta a veure si algú em pot ajudar. Donaré a llum a la Clínica Sagrada Familia, i m'agradaria saber quina marca de llet donen als nadons per les mares que no poden o han decicit no donar el pit.
Moltes gràcies.
Re: Lactancia Artificial a la Clínica Sagrada Familia
Hola, jo vaig tenir el meu a la Sagrada Família el juliol i donaven Novalac, jo encara la faig servir. ENHORABONA!!!!

http://capsetademusica.blogspot.com/
Estem fent el Quilt Along del SP http://quilt-i-mes.blogspot.com/
A nosaltres l'últim dia ens van donar un petit suplement i era de la Nidina 
Avui fa just dos anys
feien servir enfalac i l´he fet servir fins l´any de l´Oriol. Pots trucar i preguntar, no fos cas que facis previsió i hagin canviat de proveedor

feien servir enfalac i l´he fet servir fins l´any de l´Oriol. Pots trucar i preguntar, no fos cas que facis previsió i hagin canviat de proveedor 
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Gràcies!!!
Doncs si, em sembla que trucaré abans, molta gent m'havia dit que normalment els hospitals utilitzen Nestle i havia mirat preus de Nidina i Nativa, pero bueno començare a mirar Enfalac i trucaré per assegurar-me.... almenys que el meu home sapiga on anar a compar-ho quan surti del hospital que amb lo desastre que es....
Doncs si, em sembla que trucaré abans, molta gent m'havia dit que normalment els hospitals utilitzen Nestle i havia mirat preus de Nidina i Nativa, pero bueno començare a mirar Enfalac i trucaré per assegurar-me.... almenys que el meu home sapiga on anar a compar-ho quan surti del hospital que amb lo desastre que es....
creo que la Enfalac sólo la venden en farmacias y es de las leches más caras.....
Nidina sí que la encuentras en súpers..... yo tuve que dejar el pecho y le empecé a dar la Blevit pero la encontraba muy fuerte, luego me recomendaron Nidina y la verdad es que muy bien.
Nidina sí que la encuentras en súpers..... yo tuve que dejar el pecho y le empecé a dar la Blevit pero la encontraba muy fuerte, luego me recomendaron Nidina y la verdad es que muy bien.
si, l´enero té rao, només la venen a farmacies i parafarmacies.
per nosaltres la llet ideal ha sigut aquesta, i sense problemes.
El cert és qu hi ha moltes parafarmcies que la venen ofrça més barata que de costum
una d´elles es la parafarmacia que hi ha dins del passadis del carrefour de maquinista (on les caixes de pagar del pis de baix, el de l´alimentació) i alla fora n´hi ha unaque la te a bon preu, juntament amb la de dins del mataro park, al costat de prenatal.....
sort bonica
per nosaltres la llet ideal ha sigut aquesta, i sense problemes.
El cert és qu hi ha moltes parafarmcies que la venen ofrça més barata que de costum
una d´elles es la parafarmacia que hi ha dins del passadis del carrefour de maquinista (on les caixes de pagar del pis de baix, el de l´alimentació) i alla fora n´hi ha unaque la te a bon preu, juntament amb la de dins del mataro park, al costat de prenatal.....
sort bonica

Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Champina, els hospitals (en general) no fan servir sempre la mateixa llet, van variant de marca cada mes aproximadament (m'ho va dir la meva germana que és infermera en un altre hospital). O sigui que si ho dius per comprar-la per tenir-ne a casa, espera't a haver parit i que t'hi vagi algú. 
Gràcies a totes!
Si en principi volia comprar-la, pero bueno, m'esperaré com bé diu edae! de totes maneres ja he estat mirant preus de varies marques, i si, al Farmafree es on més barata he trovat tant la Nativa com la Enfalac, hi ha més de 5 euros de diferencia amb la farmacia del costat de casa meva.
La Enfalac EXEL al farmafree no arriba als 20 euros al farmafree i en canvi a la farmacia del costat de casa costa 25,90! una barbaritat!!! més que res era perque quan surti del hospital anar ja a cosa feta a un lloc i no anar mirant preus.
Si en principi volia comprar-la, pero bueno, m'esperaré com bé diu edae! de totes maneres ja he estat mirant preus de varies marques, i si, al Farmafree es on més barata he trovat tant la Nativa com la Enfalac, hi ha més de 5 euros de diferencia amb la farmacia del costat de casa meva.
La Enfalac EXEL al farmafree no arriba als 20 euros al farmafree i en canvi a la farmacia del costat de casa costa 25,90! una barbaritat!!! més que res era perque quan surti del hospital anar ja a cosa feta a un lloc i no anar mirant preus.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
edae ha escrit:Champina, els hospitals (en general) no fan servir sempre la mateixa llet, van variant de marca cada mes aproximadament (m'ho va dir la meva germana que és infermera en un altre hospital). O sigui que si ho dius per comprar-la per tenir-ne a casa, espera't a haver parit i que t'hi vagi algú.
Això que dius no se si serà a la SS però jo els meus 2 parts a la Quirón feien servir la mateixa llet pels nadons, la Nidina. No és dolenta i el seu preu és bastant acceptable però els meus petits no l'han pres per problemes d'estomag.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |