GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Rela, he pensat que si tot segueix així el 22 faig el test, com a mínim alguna cosa m'ha de tocar!!

La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

El post del Jan!!

- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
OSCMAR!!! 2????? Quina passada! Que bé,no? Espero que el més petit també tiri endavant. ENHORABONA UNA ALTRA VEGADA!
Violeta...ai...ai ...ai! hehehe. Ànims amb el súper desespero!
Violeta...ai...ai ...ai! hehehe. Ànims amb el súper desespero!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Ostres Oscmar, poden ser dos! Ja ens explicaràs
Qué maco, ains! Tant de temps esperant, eh? Quina passada, me'n alegro molt per a tu, us ho mereixeu el tots dos!
Bombolla, guapísima!! Que l'altre dia vaig llegir-te però no et podía respondre. Tot bé...desesperant i amb els primers símptomes pre-warry però com que mai he estat embarassada fins ara...no vull ser derrotista, per tant...aaah, no se sap! Potser no baixa...la molt fastigosa!jaja
Bon cap de setmana a totes, grafiqueres boniques!
Qué maco, ains! Tant de temps esperant, eh? Quina passada, me'n alegro molt per a tu, us ho mereixeu el tots dos!
Bombolla, guapísima!! Que l'altre dia vaig llegir-te però no et podía respondre. Tot bé...desesperant i amb els primers símptomes pre-warry però com que mai he estat embarassada fins ara...no vull ser derrotista, per tant...aaah, no se sap! Potser no baixa...la molt fastigosa!jaja
Bon cap de setmana a totes, grafiqueres boniques!

Bon dia!!!
Amara, T'has vist la gràfica???? De quants dies tens els cicles??? El TE per quan??? jjijijijijiji és que la veig molt bé!
Oscmar Tan de bo el petit tiri endavant!!!! Dos!!! Déu ni dó! Doble feina i DOBLE ALEGRIA!!!!!
Violeta, t'esperaràs al 22???? uf! quina paciència tens!
Mowte'l dedico, que ja sé que t'encanten!!! jjejejej
Nenes, he decidit que avui començo la sexy week, ja que l'ultim cicle va ser de 31 ies i el penúltim de 28, he mirant quan em tocaria ovular si aquest fos de 31 o de 28, i faré una sexy week de 10 dies!!!! Faré una marató!!!! jajajajaj
Amara, T'has vist la gràfica???? De quants dies tens els cicles??? El TE per quan??? jjijijijijiji és que la veig molt bé!
Oscmar Tan de bo el petit tiri endavant!!!! Dos!!! Déu ni dó! Doble feina i DOBLE ALEGRIA!!!!!
Mowte'l dedico, que ja sé que t'encanten!!! jjejejej
Nenes, he decidit que avui començo la sexy week, ja que l'ultim cicle va ser de 31 ies i el penúltim de 28, he mirant quan em tocaria ovular si aquest fos de 31 o de 28, i faré una sexy week de 10 dies!!!! Faré una marató!!!! jajajajaj
Glinda ha escrit:Bon dia!!!
Oscmar Tan de bo el petit tiri endavant!!!! Dos!!! Déu ni dó! Doble feina i DOBLE ALEGRIA!!!!!![]()
Mowte'l dedico, que ja sé que t'encanten!!! jjejejej![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bona tarda!!!
noies estic molt agobiada per l'examen que em queda, estudio estudio pero vec que no estic ben preparada, en fin, repasare 4 cosetes mes i ja esta! que sigui el que hagi de ser...
Glinda, la gràfica si que dona bones vibracions, pero no vui fer-me gaire ilusions, he vist en moltes grafiques que la tempe s'ha mantingut alta i dsp en l'ultm moment ha baixat i ha arribat, ojalaaaaaa!!!!
jejjejjejee .Tenia cicles de 45 dies pero aquesta vegada he ovulat abans amb lo que jo conto que seria cap al 22-24 fer-me un TE si no ha aparegut... Vec que comences la sexy week, agafa moltes forces i a l'ataqueeer!!!
Merci per mirarte la meva gràfica!!
Petnetsss a tota la restaaa
Ok, Amara, docncs ja ens informaràs eh!!!! Jo aniré seguint la teva gràfica!!!! Sort!!!
Glinda ha escrit:Ok, Amara, docncs ja ens informaràs eh!!!! Jo aniré seguint la teva gràfica!!!! Sort!!!
siisisiss jo us dic el que... gracies bunicaaaaa!!!

Bona tarda guapíssimes!!
Amara!!! la teva gràfica té una pinta estupenda!!! no saps de quan són les teves FL??? `perquè té una pinta molt bona!! tan de bo sigui un superpositiu!!
Violeta! el mateix et dic! si que et va baixar però si només has tacat i prou i aquesta baixadeta podria ser el sagnat d'implantació no?? ains noies!! tan de bo tinguis un altre positiu!!
Oscmar!! quina alegria!! dos!! tan de bo vagi tot bé i el petit també creixi!!
MOw!!
en desespero eh?? ja saps que penso..a veure si...
BOmbolla superjefa!!!
jo també començaré l'operació pomelo!!
Glinda!! a l'ataque!!!!
Vera!!
cap problema! tu i la Bombolla podeu compartir en Brad, que la MOw i jo ja tenim feina amb l'Ian!!
MOlts petonets a totes!!
Amara!!! la teva gràfica té una pinta estupenda!!! no saps de quan són les teves FL??? `perquè té una pinta molt bona!! tan de bo sigui un superpositiu!!
Violeta! el mateix et dic! si que et va baixar però si només has tacat i prou i aquesta baixadeta podria ser el sagnat d'implantació no?? ains noies!! tan de bo tinguis un altre positiu!!
Oscmar!! quina alegria!! dos!! tan de bo vagi tot bé i el petit també creixi!!
MOw!!
en desespero eh?? ja saps que penso..a veure si...
BOmbolla superjefa!!!
jo també començaré l'operació pomelo!!
Glinda!! a l'ataque!!!!
Vera!!
cap problema! tu i la Bombolla podeu compartir en Brad, que la MOw i jo ja tenim feina amb l'Ian!!
MOlts petonets a totes!!
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
Bon dia!!
Violeta, a vere que fan les tempes, ja podria ser que hagues estat el sagnat d'implantació! moltissima sort estarem pendents de les teves noticies.
Oscmar! quian alegria que puguin ser dos!!!!!!!! T'ho mereixes després de tant temps buscant. Moltes felicitats!!!!
Eve no se exactament de quan son les meves fases lutees per aixo havi començat a fer gràfiques, per saber una mica com funcionava el meu cos, ovulacio.. FL.. et ect... jo conto els 15 dies de rigor i apartir d'aqui ja veurem.
Avui he pujat una decima mes..a vere!!!!
a totes les que esteu en plena setmana sexy...endavant!!!! a l'ataque!!!
La resta que esteu en desespero com jo que no se us faci molt pesat!i a vere si tenim sort i podem cantar el nostre positiu cap als nadals!!
Molts petonets a totes!
Violeta, a vere que fan les tempes, ja podria ser que hagues estat el sagnat d'implantació! moltissima sort estarem pendents de les teves noticies.
Oscmar! quian alegria que puguin ser dos!!!!!!!! T'ho mereixes després de tant temps buscant. Moltes felicitats!!!!
Eve no se exactament de quan son les meves fases lutees per aixo havi començat a fer gràfiques, per saber una mica com funcionava el meu cos, ovulacio.. FL.. et ect... jo conto els 15 dies de rigor i apartir d'aqui ja veurem.
Avui he pujat una decima mes..a vere!!!!
a totes les que esteu en plena setmana sexy...endavant!!!! a l'ataque!!!
La resta que esteu en desespero com jo que no se us faci molt pesat!i a vere si tenim sort i podem cantar el nostre positiu cap als nadals!!
Molts petonets a totes!
Bon dia!!
Amara, la teva gràfica també fa molt bona pinta....que segueixi amunt!!
Avui la tempe igual que ahir....aix....ja veurem què passa!
Avui no podré entrar, he de preparar mil entrepans pel berenar de la tarda, avui el Jan fa un anyet i ho celebrarem a lo grande!!!al vespre o demà em connecto!!!
Bon dissabte!! ah, i visca el Barça!!!
Amara, la teva gràfica també fa molt bona pinta....que segueixi amunt!!
Avui la tempe igual que ahir....aix....ja veurem què passa!
Avui no podré entrar, he de preparar mil entrepans pel berenar de la tarda, avui el Jan fa un anyet i ho celebrarem a lo grande!!!al vespre o demà em connecto!!!
Bon dissabte!! ah, i visca el Barça!!!
La vida amb un somriure és més bonica...

El post del Jan!!

El post del Jan!!

Bon dia a totes!!!
Oscmar Q fort, bessons!! Q gaui, ha de ser bonic tb dos de cop, aa veure si hi ha sort! Ma mare sempre emdiu q tinc moltes possibilitats de teni bessons, pq en tinc a la familia, el Pecunio està encantat, diu q així ja tens la feina feta, però a mi m'espanta una mica, la veritat, novata i de cop dos
Amara i Violeta veig q estem les tres desesperant, a veure si tenim sort, jo estic amb tots els psicosimptomes possibles, però aq cop més, he tingut fins i tot marejos, vasques i una son... però això suposo q és del fred... La meva gràfica no sé com va gaire, avui ha pujat una mica, però tampoc sé ben bé com interpretar-la, a més amb això de q pots estar amb tempes altes, i q de cop et baixi el mateix dia de la warry, no et pots aferrar a cap esperança...
Q passeu un bon dia, a mi em toca treballar....
Oscmar Q fort, bessons!! Q gaui, ha de ser bonic tb dos de cop, aa veure si hi ha sort! Ma mare sempre emdiu q tinc moltes possibilitats de teni bessons, pq en tinc a la familia, el Pecunio està encantat, diu q així ja tens la feina feta, però a mi m'espanta una mica, la veritat, novata i de cop dos
Amara i Violeta veig q estem les tres desesperant, a veure si tenim sort, jo estic amb tots els psicosimptomes possibles, però aq cop més, he tingut fins i tot marejos, vasques i una son... però això suposo q és del fred... La meva gràfica no sé com va gaire, avui ha pujat una mica, però tampoc sé ben bé com interpretar-la, a més amb això de q pots estar amb tempes altes, i q de cop et baixi el mateix dia de la warry, no et pots aferrar a cap esperança...
Q passeu un bon dia, a mi em toca treballar....
Bon diaaaaaaaaaaaaaaaa de rasca, però bon dia!!!
Amara...... pppppfffffffffffffffffffffffff ffffffffuuuuuuuaaaaaa que bé que pinta tot plegat no??? Tan de bo sigui un cigronet!!! T'has fet alggun TO???? com que el TE no tel pots fer fins la primera falta hi ha qui es fa un TO i si surt positiu....BINGO!!!!! Crecque estic més nerviosa jo que tu!!! jajajajajjaja
ànims als desesperos!!!
Amara...... pppppfffffffffffffffffffffffff ffffffffuuuuuuuaaaaaa que bé que pinta tot plegat no??? Tan de bo sigui un cigronet!!! T'has fet alggun TO???? com que el TE no tel pots fer fins la primera falta hi ha qui es fa un TO i si surt positiu....BINGO!!!!! Crecque estic més nerviosa jo que tu!!! jajajajajjaja
ànims als desesperos!!!
- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Nenis us desitjo a totes molta sort i que aquestes festes us portin el millor regal,sort a totes!!!
Oscmar nena quina ilu si són 2
Oscmar nena quina ilu si són 2
Hola noies!
Sóc una ex-grafiquera, però tan recent que encara us miro!
Continuo fent repòs!!!! Tot sigui per la faveta.
Primer de tot!!! Oscmar felicitats!!!!! Tant si és 1 o 2!!! quin nadal més xulo t'espera!!!
Violeta, és cert que s'assemblen les dues gràfiques!! Però tú com et trobes??
Ànims amunt!!
Sóc una ex-grafiquera, però tan recent que encara us miro!
Continuo fent repòs!!!! Tot sigui per la faveta.
Primer de tot!!! Oscmar felicitats!!!!! Tant si és 1 o 2!!! quin nadal més xulo t'espera!!!
Violeta, és cert que s'assemblen les dues gràfiques!! Però tú com et trobes??
Ànims amunt!!
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

Hola wapis!!
quina alegria fa veure que les egrafiqueres us passeu per aqui de tant en tant..

quina alegria fa veure que les egrafiqueres us passeu per aqui de tant en tant..

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
ah! Una altra cosa!
Hola Rela!!
Vera, mi no em sembla lletjota la teva gràfica. La veig molt bufona.
Si ho dius per les pujades i baixades, mira't la gràfica del meu positiu!!!
Tonets a totes!
Hola Rela!!
Vera, mi no em sembla lletjota la teva gràfica. La veig molt bufona.
Si ho dius per les pujades i baixades, mira't la gràfica del meu positiu!!!
Tonets a totes!
L'esperança és el somni dels que estan desperts

smile! ;)
Glinda ha escrit:Bon diaaaaaaaaaaaaaaaa de rasca, però bon dia!!!
ànims als desesperos!!!
M'has fet molta gracia jejejejeje, jo encara no les tinc totes...encara que la grafica te bona pinta, no se vaig amb cautela...
Potser dilluns si segueix la tempe alta...em faig un TO jejejee.
Molts petonets!!
Amara, ai és que estic nervi amb tu!!! jejejejej Tu no t'hi posis eh! ja ho faig jo per tu!!
Madrona com vas??? M'he fotut un taco de post i t'ho he posat al de cercadores!!! Informa de la teva faveta eh!!! petons
Madrona com vas??? M'he fotut un taco de post i t'ho he posat al de cercadores!!! Informa de la teva faveta eh!!! petons
Bon i ennuvolat dia!!
com anem wapes?? jo ja fa una estona que llevada, el relo està dormint que ahir tenia sopar i la cosa es va desmadrar!!
Avui dia replet de dinar i soapr amb amics.. ai.. la única cosa que em sap greu és no poder fer SIESTA!!!
Q tal?? alguna novetat?
com anem wapes?? jo ja fa una estona que llevada, el relo està dormint que ahir tenia sopar i la cosa es va desmadrar!!
Avui dia replet de dinar i soapr amb amics.. ai.. la única cosa que em sap greu és no poder fer SIESTA!!!
Q tal?? alguna novetat?
smile! ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |