GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Nenes!
No us oblido eh!!!
Luva, m'alegro que per fi hagis ovulat!!!
Jo us hauré de deixar per un temps. Avui hem anat al gine pel privat i ens ha recomanat abandonar la cerca fins que no ens digui res l'hematoleg. Així que ens oblidarem de tot això fins que no hagi passat la ITV de l'hematòleg. El més segur és que m'hagi de punxar heparina durant el proper embaràs, però pot ser que hagi de començar abans de quedar-me. Per això hem d'esperar a veure què diu el metge.
En fi, que us seguiré fins a finals de mes així com pugui, però desprès estaré desconnectada durant un temps, ho necessito.
Petonets per totes! I gràcies per les felicitacions a la meva baldufa!
No us oblido eh!!!
Luva, m'alegro que per fi hagis ovulat!!!
Jo us hauré de deixar per un temps. Avui hem anat al gine pel privat i ens ha recomanat abandonar la cerca fins que no ens digui res l'hematoleg. Així que ens oblidarem de tot això fins que no hagi passat la ITV de l'hematòleg. El més segur és que m'hagi de punxar heparina durant el proper embaràs, però pot ser que hagi de començar abans de quedar-me. Per això hem d'esperar a veure què diu el metge.
En fi, que us seguiré fins a finals de mes així com pugui, però desprès estaré desconnectada durant un temps, ho necessito.
Petonets per totes! I gràcies per les felicitacions a la meva baldufa!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
bombolla wapa, molts ànims!!! i a veure que et diuen a la revisió!!
Disfruteu del dia de la vostra nenaa!!!

Disfruteu del dia de la vostra nenaa!!!

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
Bombolla reina! Ànims que quan sapigueu com procedir segur que serà molt fàcil! Ja ho veuràs! Tens una nena preciosa, ja ho saps. Procura no perdre't res de la seva vida per culpa de la busqueda del germanet, no t'ho perdonaràs! A última hora ella ja la tens i el germanet... ves a saber! Jo és lo que pensava i m'anava bé per no capficar-me massa. Encara recordo un vídeo de la teva nena ballant de fa mesos, oi que sí? Que graciosa!
Molts petons i sobretot una abraçada amb molta energia.
Molts petons i sobretot una abraçada amb molta energia.
Bombolla bonica, molts ànims i molta sort! pren el temps que creguis necesari i tal com et diu la brunadenit, disfruta molt de l'Ona que es una nena maquísima!!
Aquí estarem esperant a tornar a tenir noticies teves.
Petonets
I a la resta de grafikeres tb molts petons! que vaig passant a llegir-vos tot i que no escrigui massa!
Aquí estarem esperant a tornar a tenir noticies teves.
Petonets
I a la resta de grafikeres tb molts petons! que vaig passant a llegir-vos tot i que no escrigui massa!

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467
Us convido a visitar el meu blog de reposteria:
www.lagormanderia.blogspot.com
Bona nit grafiqueres!
Tintin, ostres, dit i fet, no? quina rapidesa! Segur que posant fil a l'agulla i en mans de professionals ben aviat aconseguiu el vostre somni!!!ànims!
Bombolla, ho sento moltíssim! No sé què dir-te per mirar d'animar-te, suposo (bé, n'estic convençuda) que l'Ona és una bona teràpia, oi? Estic d'acord amb la Brunadenit en què disfrutis el màxim de la teva nena preciosa i mira de no capficar-te (sé que és fàcil de dir, però no de fer). El primer és la salut. Un petó molt fort i moltes felicitats a l'Ona!!!!
Reines, jo demà al matí em faré el test, ja en tinc ganes! demà us informo.
Petons a totes i MOLTA SORT PER DEMÀ (o calers o panxolina!!)!!
Tintin, ostres, dit i fet, no? quina rapidesa! Segur que posant fil a l'agulla i en mans de professionals ben aviat aconseguiu el vostre somni!!!ànims!
Bombolla, ho sento moltíssim! No sé què dir-te per mirar d'animar-te, suposo (bé, n'estic convençuda) que l'Ona és una bona teràpia, oi? Estic d'acord amb la Brunadenit en què disfrutis el màxim de la teva nena preciosa i mira de no capficar-te (sé que és fàcil de dir, però no de fer). El primer és la salut. Un petó molt fort i moltes felicitats a l'Ona!!!!
Reines, jo demà al matí em faré el test, ja en tinc ganes! demà us informo.
Petons a totes i MOLTA SORT PER DEMÀ (o calers o panxolina!!)!!
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

El post del Jan!!

- Bombolla

- Contacta:
Nenes gràcies!!!
No us preocupeu, que disfrutaré moltíssim de la meva nena! Avui fa 2 anys que va néixer i em vénen tants records... Clar que em preocupa haver d'esperar tant per trobar el germanet i que hi hagi tants impediments, però això no treu que tinc una nena preciosa, que és el meu àngel i que quan estic amb ella, m'oblido de tots els problemes.
Violeta esperaré el teu test, a veure si puc apuntar 2 positius
Tintin, m'alegro que les coses es posin en marxa. Està bé començar a tenir resultats si així esteu menys angoixats.
No us preocupeu, que disfrutaré moltíssim de la meva nena! Avui fa 2 anys que va néixer i em vénen tants records... Clar que em preocupa haver d'esperar tant per trobar el germanet i que hi hagi tants impediments, però això no treu que tinc una nena preciosa, que és el meu àngel i que quan estic amb ella, m'oblido de tots els problemes.
Violeta esperaré el teu test, a veure si puc apuntar 2 positius
Tintin, m'alegro que les coses es posin en marxa. Està bé començar a tenir resultats si així esteu menys angoixats.

ONA, per molts anys!

I felicitats a tu també Bombolla! Ja fa dos anyets que tens a la teva petita amb tu! No pateixis, jo n'estic segura que aconsseguireu donar-li un germanet i será tant bonic o bonica com ella! Són els gens!
Et trobarem a faltar...
Disfruteu del dia i espero que l'Ona és trovi més bé! Un petonàs!

I felicitats a tu també Bombolla! Ja fa dos anyets que tens a la teva petita amb tu! No pateixis, jo n'estic segura que aconsseguireu donar-li un germanet i será tant bonic o bonica com ella! Són els gens!
Et trobarem a faltar...Disfruteu del dia i espero que l'Ona és trovi més bé! Un petonàs!
reines,
M'acabo de fer el test, negatiu, i m'acaba de venir la regla...espero que em toqui la grossa...
M'acabo de fer el test, negatiu, i m'acaba de venir la regla...espero que em toqui la grossa...
La vida amb un somriure és més bonica...

El post del Jan!!

El post del Jan!!

Violeta ha escrit:reines,
Ánims!Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!
Bombolla!!! Molts petonets a la teva nena!!!
Perdoneu, per culpa d ela feina no he pogut escriure ni llegir-vos... Tenim més panxulines? O pensem fer que el gener sigui un mes rècord? :)
Petonets!
Perdoneu, per culpa d ela feina no he pogut escriure ni llegir-vos... Tenim més panxulines? O pensem fer que el gener sigui un mes rècord? :)
Petonets!
bon dia!!!!
Que tal esteu???
Vec q a la violeta li ha acabat venint la regla, quin greu, molts anims wapisimaa!!! ara a pel seguent cicle amb totes les forces, us tocaria ovulacio mes o menys cap a reis no??? avere si son magics...
tintin...anims!!! avere que tal surten aquestos analisis.
Bombolla, em sap greu que hagueu de parar la busqueda, a vere si els resultats de l'hematoleg no es fan esperar gaire i aviat podeu reprendre-la. El meu gine també m'ha recomanat posar-me heparina cada dia
, no m'agardaen les punxades, pero tot sigui perque el bb tiri endavant. No et precupis per aixo. Anims i a disfrutar aquestos nadals amb la teva petitona.
A tota la resta...moltissims petons
Que tal esteu???
Vec q a la violeta li ha acabat venint la regla, quin greu, molts anims wapisimaa!!! ara a pel seguent cicle amb totes les forces, us tocaria ovulacio mes o menys cap a reis no??? avere si son magics...
tintin...anims!!! avere que tal surten aquestos analisis.
Bombolla, em sap greu que hagueu de parar la busqueda, a vere si els resultats de l'hematoleg no es fan esperar gaire i aviat podeu reprendre-la. El meu gine també m'ha recomanat posar-me heparina cada dia
A tota la resta...moltissims petons
Bombolleta!!! Ara ho he vist! Molts ànims bonica!!! Quan tens visita a l'hematòleg? Pensa que tens un pacte i que segur que el compliràs!
Molts molts molts petons!
Molts molts molts petons!
Bon dia noies!!!
Avui entro a saludar i a Felicitar l'Ona!!! FELICITATS ONA I BRUNA, per la part que et toca!
Estic xof perquè estic malalta i estic en plena sexy week!!! quina ràbia!!! Jo aniré fent però suposo que el cos estarà per curar-se i no per embrassar-se!!! Després de reis sortirem de dubtes!!
Perdoneu que no personalitzi però ara mateix estic tirada al sofà! esttic per l'arrastre!!!
Avui entro a saludar i a Felicitar l'Ona!!! FELICITATS ONA I BRUNA, per la part que et toca!
Estic xof perquè estic malalta i estic en plena sexy week!!! quina ràbia!!! Jo aniré fent però suposo que el cos estarà per curar-se i no per embrassar-se!!! Després de reis sortirem de dubtes!!
Perdoneu que no personalitzi però ara mateix estic tirada al sofà! esttic per l'arrastre!!!
Bon dia guapes!!
Bombolla reina, sento molt el que et passa però segur que l'hematòleg et diu quina medicació has de prendre i ben aviat tornaràs a poder iniciar la recerca!! T'envio molts petons i gaudeix de les festes amb la teva nena i moltes felicitats pels seus 2 anyets!!!!
Violeta guapi, sento l'arribada de la warry, ànims!
Tintin, t'entenc perfectament, jo n'acabo de fer 37 i tot i que encara no ens hem plantejat RA crec que està a tocar, la meva gine experta en SOP ja em va dir que si el mes que ve no tenim novetats fariem un seminograma a l'Evo i si tot està bé llavors la histero ami...suposo que encara no ens ho han plantejat perquè com que m'hi vaig quedar un cop de forma natural en teoria diuen que tot està bé però vaja...que ara ja fa dos anys que busquem i res de res...jo penso que fas ben fet eh? tot i que 4 cicles són molt poquets de cerca eh vull dir que segurament esteu els dos bé, el que passa que la mitjana sol ser d'un any així que encara no heu encertat el mes...espero de tot cor que mentre comenceu aquest camí de RA us hi quedeu!
Mow!
, Rela!
, Brunadenit!
, Vera!
, Nivaira
Aire
,Giulietta
, Amara! com estàs?
, Pitisu!
, Glinda!
i totes les que em deixo! petonets!!
Us penjo una cançoneta preciosa de la Sara Bareilles "Winter song" molt bones festes a totes!!
I sessió de buenorros que els necessitem!!

Bombolla reina, sento molt el que et passa però segur que l'hematòleg et diu quina medicació has de prendre i ben aviat tornaràs a poder iniciar la recerca!! T'envio molts petons i gaudeix de les festes amb la teva nena i moltes felicitats pels seus 2 anyets!!!!
Violeta guapi, sento l'arribada de la warry, ànims!
Tintin, t'entenc perfectament, jo n'acabo de fer 37 i tot i que encara no ens hem plantejat RA crec que està a tocar, la meva gine experta en SOP ja em va dir que si el mes que ve no tenim novetats fariem un seminograma a l'Evo i si tot està bé llavors la histero ami...suposo que encara no ens ho han plantejat perquè com que m'hi vaig quedar un cop de forma natural en teoria diuen que tot està bé però vaja...que ara ja fa dos anys que busquem i res de res...jo penso que fas ben fet eh? tot i que 4 cicles són molt poquets de cerca eh vull dir que segurament esteu els dos bé, el que passa que la mitjana sol ser d'un any així que encara no heu encertat el mes...espero de tot cor que mentre comenceu aquest camí de RA us hi quedeu!
Mow!
, Rela!
, Brunadenit!
, Vera!
, Nivaira
Aire
,Giulietta
, Amara! com estàs?
, Pitisu!
, Glinda!
i totes les que em deixo! petonets!!Us penjo una cançoneta preciosa de la Sara Bareilles "Winter song" molt bones festes a totes!!
I sessió de buenorros que els necessitem!!

http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Noies estic dsd mobil i no se com surtira aixo...
Glinda!a latakeee!no ho donis per perdut!a vegades quan menos pensem...encertem!
Eve..doncs em trobo be..algun doliret dovaris xo poc...esperem k duriii
Glinda!a latakeee!no ho donis per perdut!a vegades quan menos pensem...encertem!
Eve..doncs em trobo be..algun doliret dovaris xo poc...esperem k duriii
Amara, ENHORABONA!!!!!
Quin regalet de nadal, eh???!!!!
Quin regalet de nadal, eh???!!!!
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

- Bombolla

- Contacta:
Eve!!! Gràcies pels buenorros!! Que ja feien falta!!! Quina bona sel·leció nena! D'on treus totes aquestes fotos?
Violeta, sento la arribada de la porcota, molts ànims bonica i a encarar el proper cicle amb alegria!!
Ja tinc hora amb l'hematòleg, m'acaben de trucar! Dia 4 tinc analítica i dia 26 de gener tinc hora amb ell. A veure què. Ja us explicaré.
Motls petonets per totes!
Violeta, sento la arribada de la porcota, molts ànims bonica i a encarar el proper cicle amb alegria!!
Ja tinc hora amb l'hematòleg, m'acaben de trucar! Dia 4 tinc analítica i dia 26 de gener tinc hora amb ell. A veure què. Ja us explicaré.
Motls petonets per totes!

Amara! celebro que et trobis bé!!
Bombolla jefa!!
de res! les fotos les trobo bàsicament al google tot i que les de l'Ian són de webs de fans que s'ho curren molt i en tenen de bestials!!
El penúltim és un actor francés que encarna a l'Hannibal Lecter a la peli on s'explica l'origen del personatge i jo el trobo molt atractiu...Gaspar Ulliel (gràcies Mow! em'l va descobrir ella que em coneix els gustos a la perfecció!!
)
Petons!
Bombolla jefa!!
de res! les fotos les trobo bàsicament al google tot i que les de l'Ian són de webs de fans que s'ho curren molt i en tenen de bestials!!
El penúltim és un actor francés que encarna a l'Hannibal Lecter a la peli on s'explica l'origen del personatge i jo el trobo molt atractiu...Gaspar Ulliel (gràcies Mow! em'l va descobrir ella que em coneix els gustos a la perfecció!!
)Petons!
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Aaah, ja deia jo que em sonava i de seguida he vist que és tracta de l'Hanníbal Lecter de junior
Molt sensual el noi, te uns morros d'aquells que jo n'hi dic petoners!muajajaja 
Molt sensual el noi, te uns morros d'aquells que jo n'hi dic petoners!muajajaja 
- Bombolla

- Contacta:
Sííí!! Ja sé qui és! És el que fa l'anunci de Chanel!!! Fixeu-vos-hi! Està catxo bo! haha Però ara ja no té tanta cara de nen.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |