Quilt Along del SP

Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dc. des. 22, 2010 7:01 pm

INSTRUCCIONS QUILT ALONG DEL SP:

Les fotos dels nostres blocs a http://quilt-i-mes.blogspot.com/

*LLISTA DE MATERIAL I INSTRUCCIONS GENERALS:
SPQAintro.pdf
(110.66 KiB) S’ha baixat 745 vegades


*BLOC 1 (ABRIL): http://www.scribd.com/doc/48089604/QASP-Bloc-1 també us el podeu descarregar aquí (no pesa tant) http://www.megaupload.com/?d=U2B9IAVV

*BLOC 2 (MAIG): http://www.scribd.com/doc/54307457/Bloc-2 el poso ja descarregat aquí
bloc2.pdf
(146.95 KiB) S’ha baixat 717 vegades

*BLOC 3 (JUNY): http://www.scribd.com/doc/57147091/QASP-Bloc-3
*BLOC 4 (JULIOL): http://www.scribd.com/doc/60338975/QASP-Bloc-4
*BLOC 5 (AGOST):
scottie2.pdf
(955.09 KiB) S’ha baixat 635 vegades

*BLOC 6 (SETEMBRE):
QASP- Bloc 6 Molinet.pdf
(451.97 KiB) S’ha baixat 1253 vegades

*BLOC 7 (DESEMBRE):
QASP-Bloc 7 El Cargolet.pdf
(182.76 KiB) S’ha baixat 544 vegades

*BLOC 8 (GENER): http://www.scribd.com/doc/76962483/Barco
*BLOC 9 (FEBRER):
QASP-Bloc9-Hexagons.pdf
(436.35 KiB) S’ha baixat 317 vegades

*QUILT TOP:
QASP-Quilt Top.pdf
(147.71 KiB) S’ha baixat 855 vegades

*SANDVITX:
88606374-Com-Embastar-Un-Quilt.pdf
(234.88 KiB) S’ha baixat 377 vegades

*BETA:
QASP- Beta.pdf
(309.28 KiB) S’ha baixat 797 vegades

________________________________________________________________________________________________________________________
Hola noies! Em fa moltíííííííísima il·lusió obrir aquest post. A veure si tira endavant i es converteix en realitat. Per les que no sàpiguen de què va aquí us en deixo l'explicació! Va animeu-vos, que pot ser molt divertit. :p-) :p-) :p-) :p-)

Irina ha escrit:Hola guapes!

perdoneu que fa la tira que no entro!!!
ara tinc un momentet i com que l'esquimal m'ha dit que esteu molt engreascades en participar en un quilt along no us vull deixar "penjades" fins despres de festes. Molt molt per sobre, us explico com aniria... o mes ben dit, us explico com funciona el que estic fent a Moose on the Porch i mes o menys podriem adaptar-lo al nostre ritme...

Primer es decideix que es fa. jo penso que un quilt d'un metre quadrat aniria be, es petitet, es pot penjar a la paret o posar-se'l a la falda mentres mires un pel.li :love: ...

- algu l'ha de disenyar, comptant els blocs i les teles que es necessitarien.

- posem per cas que hi ha 9 blocs. Normalment hi hauria 9 persones que han disenyat un bloc, lhan fet i han escrit les instruccions del passos per fer-lo mes fotos. En el nostres cas, potser no trobem 9 persones, pero si en trobessim com a minim 3 i que cadascuna disenyes 3 blocs, ja fariem.
Aquestes persones s'haurien de posar d'acord i intercanviar informacio (per assegurar-se que els blocs siguin diferents). Si no trobem gent, jo m'ofereixo a disenyar-los tots.

- Un cop els diseny esta complet i les instruccions dels blocs escrites, es publiquen un cop cada tant, per exemple cada 3 setmanes, aixo vol dir que tenim 3 setmanes per fer el bloc. podria obrir un grup a Flickr (web per penjar fotos) i alla podem penjar els blocs que anem fent.

- quan els blocs estan fets, al final es donen instruccions de com muntar el fons i el marc del voltant, la tela de darrere i tot plegat...

una pregunta:
esquimal, mestre de cerimonies que vol dir exactament neujor:-) neujor:-) ???? no em fa res ser-ho i no em fa res que algu altra ho sigui!!! :ok: :ok: :ok:
jo m'ofereixo a disenyar blocs (espero que hagi mes gent que ho pugui fer tambe) i a preparar instruccions. Al meu ordinador puc guardar documents en format PDF, si algu escriu els seves instruccions en doc word o Macintosh m'ho pot enviar i jo ho puc transferir a PDF i aixi quan el post s'obri, cada x temps es pot penjar el PDF i la gent se' l pot baixar i imprimir...
(ara que primer de tot hauria d'assegurar-me i fer una prova!!!! si de cas fare servir aquest post, si no us fa res, i penjare 4 paraules i una foto en PDF a veure si funciona, val?)


- el quilt along on participo es obert a tothom, aixo vol dir que encara que ja hagi comenc,at, la gent s'hi pot afegir, ja que les instuccions queden publicades per sempre (jo m'he baixat les instruccions d'un quilt along que es va fer l'any passat i el tinc la llista de coses per fer). Tambe no cal agobiar-se i tenir fets els blocs quan toca, tothom pot tenir lios i aixo es per passar-s'ho be, no es una carrera ni cap competicio, i si no pots fer-los al ritme que s'ha establert no passa res. Ara mateix jo vaig molt endarrerida amb el meu, s'han publicat els blocs 3 i 4 i encara els he de fer, i la setmana que ve publiquen el 5e...

Despres de festes em concentrare mes i podem preparar-ho tot. El que necessitem es :

- estar d'acord en el numero de blocs i un cop sabem quants, buscar disenyadores. Amb mi podeu comptar. Hi ha mes noies aqui que tenen molta experiencia (o que ja han fet blocs) i potser els agradaria disenyar-ne un...

esquimal, podries obrir un missatge i apuntar la gent que s'ofereix per disenyar un bloc... et sembla be? ja que tens la llista de les participants. Aixi tens tota la info junta i no la perdrem. :ok:


no se si m'he oblidat de dir alguna cosa mes, pero mes o menys va aixi... a veure si em surt aixo del PDF ara.


També podeu veure més o menys com funciona a http://moosequilts.blogspot.com/2010/09 ... -2010.html

VA NECESSITEM DISSENYADORES!!!!!!!!!!!!

La llista està més avall.
esquimal l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 06, 2012 2:58 pm, en total s’ha editat 23 vegades.
Avatar de l’usuari
Mirda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Mirda » dc. des. 22, 2010 7:30 pm

Vinga animeu-vos que serà divertit i molt xulo de fer !!! Entre totes ens ajudarem :content:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: angelina » dc. des. 22, 2010 7:46 pm

Ole ole!!! ja l'has obert!!! :p-) :p-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
martinica
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 7:13 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: martinica » dc. des. 22, 2010 7:58 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: va que si m'ensurto amb el quilt segur que m'animoi pel quilt along del 2015 jo ja disenyo un bloc i tot neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: nacristai » dc. des. 22, 2010 8:38 pm

Ole, ole!!!ja està inauguraaaat!!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Helia » dc. des. 22, 2010 10:15 pm

Jo encara no m'atreveixo amb el patchwork... però sé que hi acabaré caient... neujor:-)
Trobo que és una iniciativa molt xula, aquesta del Quilt Along!! Us seguiré de prop! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: nuscka » dj. des. 23, 2010 5:58 am

vinga , apunteu-me! si al final no m'animo, ja m'ho guardarè i ho farè més endavant.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dj. des. 23, 2010 7:12 am

Ei poso la llista aquí que a dalt no sé què passa que no em va bé!

LLISTA DE PARTICIPANTS:

Irina
Betti
Inma_b
Angelina
Nacristai
Bipa
Galarina
Itx77
Itac@
Mirda
Martinica
Esquimal
Nuscka
Pitisu
Piruleta
Marta_mum
Socpetitona
Helia
Manumar
Ia79

LLISTA DE DISSENYADORES:
Irina
Mirda
Esquimal
esquimal l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 06, 2011 7:33 am, en total s’ha editat 14 vegades.
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dj. des. 23, 2010 7:17 am

Va Helia, anima't, moltes vegades t'inicies fent blocs!

Nuscka, ja estas fitxada!
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Itx77 » dj. des. 23, 2010 10:25 am

que guai :p-) :p-) :p-)
Mmm, jo em sembla que no m'atreveixo a dissenyar-ne cap, però puc mirar per casa a veure que tinc... Ja us diré el què...
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Irina » dj. des. 23, 2010 11:12 am

m,ghj c.ytk yt m bmmmm ggn hmbhhhhhmmmmmmm nmnmnmn mbmnm

Hola! aquesta frase previa l'ha escrit la Hana! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) l'he enganxat a sobre de la cadira teclejant ...

que be que hi hagi tantes interessades en fer aixo! sera molt divertit. intentare donar-vos tota la info que vulgueu, tot i que d'aqui uns dies anire super liada. Espero poder estar pel cas a partir de mitjans de gener.

una pregunta!!!

voleu fer tipus sampler (mostruari de blocs diferents: estrelles, log cabin, quadrats, etc...) o fer un de tematic, per exemple nomes estrelles de diferents tipus, o nomes blocs amb formes quadrades...?

a mi m'es igual, pero es per facilitzar la feina de les disenyadores... o una altra proposta: SORPRESA! sera l'eleccio del xef...potser sera mes divertit sorpresa, oi? pot tocar estrelles, bloc de neu, log cabins...
us deixo la pregunta per pensar i decidiu... :ok:
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: angelina » dj. des. 23, 2010 11:20 am

Ai Irina no he entes això de la sorpresa... que patata q soc! que es el tema sorpresa a cada bloc bols dir o com??
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Irina » dj. des. 23, 2010 11:34 am

Angelina, es que no m'he explicat gens be!!! he rellegit el meu missatge i ni jo l'he entes! neujor:-)

L'efecte sorpresa hi es, perque les participants no saben com sera el bloc que han de fer fins que es publica.

Normalment, aquests quilts alongs son samplers, cada bloc es diferent, i en un principi doncs aixi seria el nostre. Pero se m'havia passat pel cap de que tambe podria ser nomes d'estrelles... i que cada disenyadora fes una estrella diferent... les participants nomes sabem que fem un quilt d'estrelles pero no sabrem com son fins que es publiquen les instruccions...

es una altra opcio per pensar quan es decideixi com es vol fer el quilt, si de blocs diferents o tematic...

Jo tambe vaig a esmorzar!!!! Com et trobes aquests dies, se t'esta fent pesada la panxulina???
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: nacristai » dj. des. 23, 2010 11:50 am

Noies, jo sóc tan novatilla, que feu el que feu segur que serà nou per a mi. Jo estic fent un sampler a classe, però vaig força atrassada.... :(
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: angelina » dj. des. 23, 2010 11:51 am

Ara t he entés, vaja ja és el que em samblava que havia entés...
Doncs jo em trobo bé però la panxa pesa... quan el Walid es desperta a la nit, cada nit ultimament, tinc feina per sortir del llit i quan el tinc a ell amb mi i que ens hem d'aixecar els dos ni us explico... la nena es mou molt i a vegades em fa mal i tot, fins al punt que a cvegades entra el mal dins els meus somnis!
xxo.0.o

Ja tinc ganes que neixi, però abans d'hora no ehhhh jo ara vaig a donar el dinar al walid... jo tinc taanta feina i avanço tant poc... ni m'he fet el dinar encara quina gana tinc!!! Avui sera jornada cafès (descafeinat ehhh) amb llet. Ho he de deixar tot enllestit aquest vespre! dema tenim otorrino i son d'aquelles visites que et passes el dia a la sala d'espera....
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dj. des. 23, 2010 1:41 pm

Doncs a mi això de fer-ho temàtic m'agrada. :ok: Justament ahir pensant amb el log cabin twist de la Galarina, que em va encantar, estava pensant i fer-ho tot log cabin? És que a mi m'encanta el log cabin!

Jo voto per fer-ho temàtic. Digueu-me cateta, però no entenc això de sorpresa, què voleu dir que si són blocs varis tipus sampler no és sorpresa?

Ah també voto per fer-lo de 9 blocs, 12 em sembla massa, així seria quadradet.

Què proposeu vosaltres?

Pitisu, ja estàs apuntada.
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: piruleta » dj. des. 23, 2010 2:34 pm

Ostres, fa temps que vull iniciar-me amb els quilts, encada que vaig liadíssima interaré seguir-vos. Ara sóc novata, novata eh!!
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: galarina » dj. des. 23, 2010 2:48 pm

Hola noies!

Encara no havia vist aquest post!!! Jo voto per fer el quilt temàtic, però clar, jo ja en tinc un de sampler! xxo.0.o M'estarà bé el que decidiu. A mi tb m'agrada molt el log-cabin, i trobo que és un bloc fàcil per iniciar-se al patchwork (ho dic per si hi ha molta gent que no s'ha iniciat gaire), tot i que clar... potser és molt limitat... si es vota per logcabin jo hi aporto el meu twist! jaja! neujor:-)

Referent a lo de dissenyar un bloc... no sé què dir-vos... la idea em fa gràcia, però no sé si tindré prou temps per fer-ho... ara estic de baixa, però segurament que a mitjans de gener m'hauré de reincorporar a la feina, i aquest any ho tinc una mica xungo (molts lios a la feina i molta, molta feina extra a casa). M'ho continuo pensant, ok?
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: esquimal » dj. des. 23, 2010 3:16 pm

piruleta ha escrit:Ostres, fa temps que vull iniciar-me amb els quilts, encada que vaig liadíssima interaré seguir-vos. Ara sóc novata, novata eh!!


Piruleta intrerpreto que això és un si OIIIII? T'apunto.

Galarina: no t'amoïnis, com diu la Irina és per passar-s'ho bé, si estàs molt liada per dissenyar-ne un tranquila.
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: angelina » dj. des. 23, 2010 3:19 pm

Esquimal i que s'ha de fer com a mestre de ceremonies? tu tb ho ets no?
Jo amb la panxulina vaig fent el problema serà quan surti la que hi ha a lampanxulina, però si m'expliques millor el meu possible paper puc dir si o no!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS

Torna a “Projectes de Patchwork”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::