CASA AVIS

Més qüestions.
Psicoloca
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

CASA AVIS

EntradaAutor: Psicoloca » dc. gen. 12, 2011 11:54 pm

Hola a tothom!

Sóc nova en aquest fòrum i tot i que fa temps que el llegeixo, no havia trobat la ocasió d'entrar-hi. El cas es que a l'agost vaig ser mare per primer cop i ara haig de tornar a treballar. El que m'agradaria preguntar-vos a les mares amb més experiència és: quina infrastructura va millor per casa dels avis? ES necessari una altre cuna i una altra trona? COm us ho heu montat?

M'estava plantejant comprar cuna de viatge perquè és clar hauria de fer-ho per casa dels meus pares i també dels meus sogres...vaja dineral... estic bloquejada amb l'agobio que porto d'haver de separar-me del meu fill.

Moltes gracies!!! :***:
Magic
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: CASA AVIS

EntradaAutor: Magic » dj. gen. 13, 2011 12:11 am

Hola! benvinguda al forum...!!!
No parlo per experiencia propia, pq la meva nena encara ha de neixer, però si q et puc explicar el cas del meu nebot, q te 13 mesos.
ell cada dia va a casa dels meus pares (be, el va a buscar mon pare). allà hi te una trona i una cuna de viatge, però q fa servir mes de "parque" que de cuna, pq quan dorm la migdiada de mig mati, ho fa al cotxet...
però clar, si has d'alternar amb uns avis i els altres, la cosa es complica... pq ho hauries de tenir per duplicat!! no hi ha ningu que t'ho pugui deixar?!
Imatge
jorlu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:45 pm

EntradaAutor: jorlu » dj. gen. 13, 2011 6:12 am

Jo a casa els meus pares hi tinc una cuna de viatge i una trona, que tal com tu dius ho vam haver de comprar per duplicat i ens ha anat genial. Es clar, jo no haig de tenir res a casa els sogres perquè no hi van. Viuen massa lluny. Llavors amb les joguines fem el mateix. Quan passen els reis, tió, les repartim entre casa nostra i casa els avis. També hi tinc biberons, pitets, bolquers, cremetes, roba de recanvi ... ja que si cada dia ho haig de traginar amunt i avall és un rotllo.
mariami
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

EntradaAutor: mariami » dj. gen. 13, 2011 8:00 am

El meu cas és com el de la jorlu. Quan ella era més petitona hi teniem un llitet de viatge i una trona (ikea) a part de bolquers i roba de recanvi per no haver d'anar-ho portant tot el dia amunt i avall.
Mira si algú et pot deixar un llitet de viatge, nosaltres el vam comprar i després ens van sortir gent que ens en deixaven.
Sort!
Imatge
Imatge
Montsitos
Entrades: 876
Membre des de: dj. des. 18, 2008 3:34 pm

EntradaAutor: Montsitos » dj. gen. 13, 2011 8:41 am

Nosaltres, per quan el Pau era més petit, vàrem comprar una "hamaqueta" per casa els sogres. Per casa els meus pares no va fer falta perquè ja n'hi havia una dels meus nevots, que ara també la fa servir la nevodeta més petita. Allí hi estava la gran part del temps i també hi feia les migdiades.
Quan va començar a menjar farinetes tmb els hi donàven allí (amb la posició una mica més inclinada). Llavors ja vam comprar una trona (ikea) per casa els sogres. A casa els meus pares tmb n'hi havia una. Les joguines igual, a una casa n'hi han i a l'altra li anem portant, però generalment es distreu amb una cassola i una tapa per exemple. Els estis de cuina són super entretinguts!!
Imatge
soneta
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: soneta » dj. gen. 13, 2011 8:48 am

El que et diuen totes, per poc que puguis el millor és duplicar-ho tot, nosaltres vam comprar un llitet petit per casa els sogres i un de gran per casa els meus pares, tots dos de segona mà a l'ebay (la persona que ho venia era d'aprop i ho vam anar a veure in situ i estava molt ben conservat tot), la trona de casa els sogres la vam posar a la llista i ens la van regalar (si no ens l'haguessin regalat haguessim comprat la d'Ikea) i la de casa els meus pares també és de segona mà que la va trobar el meu pare per casualitat xerrant amb un senyor que la seva filla se la volia treure. i ara que ja no cap al llitet petit de casa els sogres els hi canviarem per el llit de viatge que tenim nosaltres al menjador i a casa només dormirà a la cuna gran o a l'hamaqueta que també hi fa alguna migdiada.
Imatge
Imatge
Magic

EntradaAutor: Magic » dj. gen. 13, 2011 9:39 am

la opcio ikea es molt bona, sobretot pel preu!!!!!!!!!!
ma mare crec q va treure la trona o la cuna de viatge, dels punts de la caixa... ella sempre tan pràctica...
i bueno, bolquers, llets, biberons, farinetes, etc, sempre en té ella de "retén" aixi com robeta de recanvi, per no anar carregats amunt i avall!
Imatge
Magic

EntradaAutor: Magic » dj. gen. 13, 2011 9:42 am

Montsitos ha escrit: Les joguines igual, a una casa n'hi han i a l'altra li anem portant, però generalment es distreu amb una cassola i una tapa per exemple. Els estis de cuina són super entretinguts!!

el meu nebot amb un biberó ple de pinces de la roba de colors es el nen mes feliç del mon! o amb la tapa de plàstic del tupper de pure q li prepara sa mare!
Imatge
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm

EntradaAutor: juliet » dj. gen. 13, 2011 11:55 am

Magic ha escrit:
Montsitos ha escrit: Les joguines igual, a una casa n'hi han i a l'altra li anem portant, però generalment es distreu amb una cassola i una tapa per exemple. Els estis de cuina són super entretinguts!!

el meu nebot amb un biberó ple de pinces de la roba de colors es el nen mes feliç del mon! o amb la tapa de plàstic del tupper de pure q li prepara sa mare!

Igual que nosaltres, tenen joguines a casa els avis (que els hi hem passat de casa) però el que té més èxit són tots els estris de cuina, fins i tot la "gran" que té 5 anys no toca gaire joguines, amb un full, colors o plastelina és ben feliç.
De joguines jo no em preocuparia massa per si hi ha o no, però pel tema llit doncs el millor, com t'han anat dient, és un de viatge, que també serveix de parc, si ho necessites.
Tema trona, nosaltres no n'hem fem servir, quan el Roger no seia encara bé li donavem a la falda i quan va començar a seure bé doncs a una cadireta
Imatge
Imatge
yana.0
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dj. gen. 13, 2011 12:40 pm

Nosaltres per no duplicar coses, el que fem és que els avis venen a casa nostra, així no hem hagut de comprar res.
Imatge
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. gen. 13, 2011 1:21 pm

Doncs a casa de mons pares (q són els q ens cuiden la nena) hi tenim un bressol de viatge (amb matalàs dels normals) i una trona de l'Ikea, i fins avui perfecte... i dic fins avui, pq fa una estona q ma mare m'ha trucat per dir-me q la nena havia sortit sola del bressol i els havia anat a buscar al menjador... ara no sé com ens ho farem pq no es foti una nata quan torni a saltar (si ho ha fet un cop, vindran més...). No em fa gaire gràcia, però una opció seria treure-li el matalàs gruixut i que dormi amb el del bressol q és més primet i per tant perdrà alçada...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
pitita
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dj. gen. 13, 2011 1:40 pm

Nosaltres també teníem llitet de viatge instal.lat a casa dels avis, joguines que havíem escollit per no haver d'anar tot el dia amunt i avall, i trona.
Igual per la robeta, també tenia allà un pijama, dues o tres mudes, les tovalloles,... bé, una mica de tot.

Itac@ ha escrit:fa una estona q ma mare m'ha trucat per dir-me q la nena havia sortit sola del bressol i els havia anat a buscar al menjador...

neujor:-) neujor:-) Perdona que rigui Itaca, però m'imagino la care dels teus pares en veure arribar la nena soleta al menjador...
Són més vius aquests peques!!! :miko: :miko:
Imatge

Imatge
mireiamom
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 24, 2010 6:14 am

EntradaAutor: mireiamom » dj. gen. 13, 2011 1:47 pm

Hola!
Nosaltres vam comprar la trona blanca barata de l'IKEA i la cuna IKEA per a la segona residència i encantats!
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. gen. 13, 2011 2:22 pm

pitita ha escrit:
Itac@ ha escrit:fa una estona q ma mare m'ha trucat per dir-me q la nena havia sortit sola del bressol i els havia anat a buscar al menjador...

neujor:-) neujor:-) Perdona que rigui Itaca, però m'imagino la care dels teus pares en veure arribar la nena soleta al menjador...
Són més vius aquests peques!!! :miko: :miko:

Calla, calla, q quan m'ha trucat i m'ho ha dit, m'he quedat...
M'imagino jo al menjador de casa, i súper tranquila sabent q ella està zz:-) al seu bressol i q de cop m'aparegui al meu costat, pfffffffffffffffff. Tenim un "terremoto" a casa!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
pitita
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dj. gen. 13, 2011 3:35 pm

Itac@ ha escrit:Calla, calla, q quan m'ha trucat i m'ho ha dit, m'he quedat...
M'imagino jo al menjador de casa, i súper tranquila sabent q ella està al seu bressol i q de cop m'aparegui al meu costat, pfffffffffffffffff. Tenim un "terremoto" a casa!

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Si, però són uns amors...!!! :love: :love:
Imatge

Imatge
Psicoloca
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am

EntradaAutor: Psicoloca » dj. gen. 13, 2011 11:02 pm

Moltes gràcies!!! Ja us explicaré , menys mal que ara són rebaixes i intentaré aprofitar, perquè vaja dineral!!!!
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dv. gen. 14, 2011 1:03 pm

Jo el que vaig comprar va ser: una trona ikea per cada casa avis (2 són molt baratetes i van la mar de bé) i un llitet de viatge amb el seu matalàs plegable que va d'un lloc a l'altre. Els meus 2 nens mai han anat a la guarde i o estàn amb nosaltres o estàn a casa dels avis. I de joguines tenim una miqueta a cada casa, sobretot llibretes i coloraines que a la meva nena li apassiona la pintura. jejeje Mirat'ho com una inversió; ho faràs servir, això segur. <:-<
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::