Marsupi plus breeze
Marsupi plus breeze
Hola noies! dubto en comprar aquesta motxila, però després de comprar-me amb la meva primera filla la babyjorn i no agradar-me... ara dubto. Voldria saber la vostra opinió!
gràcies!!
gràcies!!
Re: Marsupi plus breeze
Jo d'aquests no en se res. He tingut una Babyjorn i la veritat fatal. Després vam comprar una ErgoBaby i estem encantats!!!
Neus
Jo aquesta tampoc la conec però jo tinc la Manduca i també n'estem encantats!!
- Esquiroleta
- :: papallona

- Entrades: 128
- Membre des de: dl. jul. 21, 2008 4:56 pm
- Ubicació: Baix Llobregat
Jo sí que la conec. Vam dur el nostre
fins garebé els 8 mesos i molt bé. Còmoda pels pares i ell hi anava encantat (cada cop que el posavem es quedava adormit).
La recomano 100%, de fet, uns amics fa poquet que han tingut un nadó i una Marsupi ha estat el nostre regal.
fins garebé els 8 mesos i molt bé. Còmoda pels pares i ell hi anava encantat (cada cop que el posavem es quedava adormit). La recomano 100%, de fet, uns amics fa poquet que han tingut un nadó i una Marsupi ha estat el nostre regal.
Jo la tinc.L'hem utilitzat molt molt molt.Ara el nen ja pesa quasi 10 kg i ja el portem a la cadireta. Jo també tinc la ergo i m'agrada molt més la Marsupi.També he provat la babybjorn i la manduca.La baybjorn fatal i la manduca igual que la ergobaby.JO recomano la Marsupi sempre.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Jo també te la recomano
Pel primer també vam tenir una Babyjorn i no la vam fer servir mai, només de dur-lo 10 minuts ja em feia mal l'esquena. I pel segon en canvi hem agafat la Marsupi i ens ha anat molt bé, sobretot per quan era més petitó, ara ja se'ns ha quedat petita (té 7 mesos i mig).
Pel primer també vam tenir una Babyjorn i no la vam fer servir mai, només de dur-lo 10 minuts ja em feia mal l'esquena. I pel segon en canvi hem agafat la Marsupi i ens ha anat molt bé, sobretot per quan era més petitó, ara ja se'ns ha quedat petita (té 7 mesos i mig).
Ostres! molts gràcies a totes!!
meu ben convençut.
Provaré amb la Marsupi a veure com ens va.
Em recomaneu la normal o la Breeze? el petit ha de nèixer a l'agost!
AH! la volria comprar de segona mà.. per si teniu pensat de vendre-la!
meu ben convençut. Em recomaneu la normal o la Breeze? el petit ha de nèixer a l'agost!
AH! la volria comprar de segona mà.. per si teniu pensat de vendre-la!
Yo la tengo, mi hija nacio el 27 de agosto y compré la Breeze por el calor. No la u tilizo mucho, pero cuando la utilizo me va muy bien porque cabe en todos lados y no pesa nada!
alguna te més opiniones d'aquestes dues motxiles ergonomiques, la marsupi o la maduca???? no se que fer....Crec que la puc utilitzar més mentre la petit sigui bebe pero tampoc vull que als 7 messos es quedi petita....
se12 ha escrit:alguna te més opiniones d'aquestes dues motxiles ergonomiques, la marsupi o la maduca???? no se que fer....Crec que la puc utilitzar més mentre la petit sigui bebe pero tampoc vull que als 7 messos es quedi petita....
Jo he comprat la Boba però per a fer-la servir més endavant i fa uns dies m'he comprat la Marsupi i n'estic encantada. Representa que la pots fer servir fins als 15 kg, però jo crec que és massa i que abans farem servir la Boba.
takita...a on l'has comprar la marsupi??? i quan surt de preu?
se12 ha escrit:takita...a on l'has comprar la marsupi??? i quan surt de preu?
Jo l'he comprat aquí al Mercadillo, perquè després de comprar-me la Boba no volia gastar-me massa diners.
La vols nova? si la vols de segona mà, envia'm un privi i et passo una pàgina que he trobat que les venen de segona mà, en molt bon estat, amb funda i instruccions.
Si la volguéssis nova, també et puc recomanar un botiga.
si....la prefereixo nova! ja em dius aquesta botiga!
Us dono la meva opinió, tot i que no he provat altres i no puc comparar. Jo vaig tenir el meu petit el Març de 2011 i des de que va néixer el vaig estar portant en Aquesta motxilla i la veritat és que va molt bé. No ocupa gaire espai, no pesa, és fácil de posar i de treure... La única pega en un moment donat és que si se't dorm el nen i el vols treure de la motxilla, amb el soroll dels velcros de vegades se'm despertava...
Jo la portava sempre amb mi, i quan sortía amb el nen en cotxet i es posava a plorar en mig del carrer, Per. No haver de carregar amb nen i cotxet, treia la motxilla i el nen súper feliç... Jo la recomano 100% la llàstima és que als 7 mesos el meu petit ja no hi Volia anar! Però ara que ja té 15 mesos, si plou un dia i hem de sortir, encara l'he fet servir... Jo trobo que està molt bé de cara a l'estiu perquè és molt lleugera.
La vaig trobar al web www.mowgli.es
Jo la portava sempre amb mi, i quan sortía amb el nen en cotxet i es posava a plorar en mig del carrer, Per. No haver de carregar amb nen i cotxet, treia la motxilla i el nen súper feliç... Jo la recomano 100% la llàstima és que als 7 mesos el meu petit ja no hi Volia anar! Però ara que ja té 15 mesos, si plou un dia i hem de sortir, encara l'he fet servir... Jo trobo que està molt bé de cara a l'estiu perquè és molt lleugera.
La vaig trobar al web www.mowgli.es
se12 ha escrit:alguna te més opiniones d'aquestes dues motxiles ergonomiques, la marsupi o la maduca???? no se que fer....Crec que la puc utilitzar més mentre la petit sigui bebe pero tampoc vull que als 7 messos es quedi petita....
Doncs la marsupi als 7 o 8 mesos ja no la podries utilitzar, pq està pensada exclusivament per nadons mooolt petits (des del naixement fins a aquests mesos). De fet, és la UNICA motxilla recomanada per nadons menors de 5 o 6 mesos (a partir de quan s'aguanten asseguts, etc...). Tot i que solen dir que si, que hi ha reductors, etc., no és recomenable dur un nadó petit en una motxilla (ja sigui manduca, ergo, boba, etc). Aquestes altres motxilles ergonòmiques son IDEALS a partir d'alguns mesets.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |