crisi de son???

Els hàbits de dormir.
mamajo
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

crisi de son???

EntradaAutor: mamajo » dt. març 15, 2011 9:10 pm

Hola noies,
Torno a escriure amb el tema de la son del meu nino...
Fa uns dies vaig explicar que em costava aguantar-lo al pit durant la nit perquè no puc dormir i ell no em vol deixar anar.
Ara el dubte que plantejo és un altre:
Hi ha nits que es desperta i triguem HORES a tornar a dormir!!! Per dir-vos que la nit de diumenge a dilluns vam estar de les 11 fins ben bé les 5 rondant per l'habitació, ara un pit, ara l'altre, ara ens aixequem, ara el gronxo i s'enfada, ara canvi de bolquers, ara dormim mitja horeta, ara m'entren ganes de jugar, ara faig una mica més de teta... Vaja, un festival!!! I jo, rendida!!!
Per altra banda, és un nen tranquil però alhora actiu. Es passa el dia explorant els racons de tota la casa, remenant calaixos, armaris... jugant tranquil·let... S'entreté moltes hores tot sol, va fent! Durant el dia gairebé no dorm. Per exemple, avui s'ha despertat a les 7, ha dormit 10 min. cap a les 10 del matí i una hora entre les 4 i les 5. Ara a les 9 l'he ficat al llit. Vaja, que dorm poquíssim!!!
Avui ho he comentat amb una amiga i m'ha parlat d'una crisi que té lloc pels volts dels 10-11 mesos que està relacionada amb el fet que tenen més autonomia, ganes d'explorar i descobrir coses, comencen a gatejar, caminar, campen més sols... I es veu que de nit no poden acabar de desconnectar i continuen amb la mateixa "marxa" que durant el dia. N'heu sentit a parlar?
També ho he comentat amb una veïna i m'ha dit que a la seva germana també li passava el mateix i més tard li van diagnosticar hiperactivitat. Creieu que pot tenir alguna relació?
També m'han parlat d'un "calmant" natural que els ajuda a dormir. Jo no estic d'acord en "drogar-lo" per jo poder descansar, però haig de confessar que després de rondar durant tantes hores sense dormir se'm va passar pel cap donar-li una mica de Dalsy per veure si s'adormia... :ufs:
Expliqueu-me els vostres casos i opinions i si sabeu res d'això que us explico... Estic rendida i avui tinc l'humor pel terra...!!!
Mamajo.
Tara
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

Re: crisi de son???

EntradaAutor: Tara » dc. març 16, 2011 8:23 am

Hola,mamajo!

Nos vam passar una etapa com aquesta.Vaig passar moltes nits que es despertava a la 1 i no volia tornar a dormir,només pit i quan no en volia més,doncs l´havia de passejar en braços, i així fins les3-4 .Ell també s´hagués posat a jugar si l´hagués deixat,però no ho vaig fer.Ens quedavem al menjador a les fosques,i anavem fent pit i passejos.Volia que li quedés clar que era de nit i havia de dormir encara que no volgués,i em feia por que si el deixava jugar es descontrolés més d´horaris.Vam estar un parell de setmanes així,jo rendida i ell també,perquè tampoc era de dormir de dia.Però una nit vam tornar a lo de sempre,pit i dormir i jo feliç de la vida,encara que em fa aixecar cada hora,o si tinc sort cada 2 ,però almenys es torna a adormir i no he d´anar fent quilòmetres amunt i avall passejant-lo.
Molts ànims!!! Com veus,tot passa!
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. març 16, 2011 10:02 am

La meva nena també va passar per una espècie de crisi cap els 11 mesos (no com aquesta del teu nen eh?).
La Txell des dels 3 mesos q ha dormit 7 hores d'una tirada, era posar-la al llitet i en res ja estava zz:-) , però cap els 11 mesos va fer un canvi... la posava a dormir i res, es podia estar fins les 11-12 nit fent bots i cridant. No hi havia manera! Jo pensava q era cosa de la calor (juliol) però després vaig llegir això de la crisi dels 11 mesos.
La cosa va durar uns 2 mesos, i després vem tornar a la normalitat...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. març 17, 2011 9:51 am

Hola Mamajo.

els petits quan fan canvis evolutius: comencen a veure el que els envolta, gatejar, caminar, parlar.... (es a dir pràcticament sempre :-D :-D) el seu son es veu alterat.
Quan desenvolupen l’autonomia, quan gategen i sobre tot quan comencen a caminar és un gran pas per ells i a l'hora de dormir es nota.
Clar, en uns nens més que ens d'altres... però és quelcom habitual. El vostre cas sembla que és com el nostre: poc i mal dormidor i molt demandant.... però d'això a poder dir que és hiperactiu hi ha molt camí.... és un bebé encara... tranquil.la.

El nostre és dels que no ha dormit mai seguit, es despertava molt sovint i contínuament demana teta. Doncs a l'edat del teu feia unes excursions pel llit tremendes..... semblava que estes fent pràctiques abans d'anar a dormir.... no fos cas que se l'oblidés :-D :-D i li costava molt adormir-se.

El que tu expliques son moltes hores de 11 a 5!!! podrien ser les dents?? quan les hi surt alguna dent estan molt enganxats al pit i neguitosos. I triguen a sortir. Potser exteriorment no ho veus, però es van fent camí......

Confesso que en les males nits també he tingut "mals pensaments" o-o:) :-D tu tranquil.la... arriba un punt que si no descanses prou surt la "bèstia" i faries el que fos per dormir.... és normal. Pensa que tot és temporal. Desprès d'un dia en ve un altre... potser igual, pitjor, o si hi ha sort molt millor... igual pots dormir 3 o 4h seguides >.-<: >.-<: :-D
Ànims, esteu en una mala època: canvis evolutius, dentició.... i el teu fill necessita que li facis costat .... aguanta com puguis o-o:) o-o:)
Molta paciència i molts ànims :-()-) :-()-)
mamajo
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

EntradaAutor: mamajo » dj. març 17, 2011 1:21 pm

Moltes gràcies a totes!
Avui hem tingut més bona nit. Jo m'ho noto perquè estic més tranquil·la i descansada.
Mamajo.
Moxae
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

EntradaAutor: Moxae » dj. març 17, 2011 6:58 pm

Hola mamajo!

Jo tinc un peque de nou mesos i mig i aquests dies em sembla que estem patint el que tu comentaves al post, tot i que no triga tantes hores en agafar la son un altre cop...Veig que ja has tornat a tenir una nit normal, m'alegro! I espero que el meu petit prengui nota! Sort!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::