biberons NUK retirats a al farmacia
biberons NUK retirats a al farmacia
Bon dia!!
Us aviso a totes les que feu servir els bibis de la marca Nuk, ahir vaig anar a la farmàcia a comprar 1 bibi per ma mare que ara es quedarà al nen quan jo comenci a currar i m'ha dit que per un problema del plàstic els han retirat.
He tingut que comprar de nou que és una pasta, tot i que no veig jo la diferència en els plàstics ( en teoria els nous son de plàstic més transparent). Alguna de vosaltres s'hi ha trobat?
Gràcies!
Us aviso a totes les que feu servir els bibis de la marca Nuk, ahir vaig anar a la farmàcia a comprar 1 bibi per ma mare que ara es quedarà al nen quan jo comenci a currar i m'ha dit que per un problema del plàstic els han retirat.
He tingut que comprar de nou que és una pasta, tot i que no veig jo la diferència en els plàstics ( en teoria els nous son de plàstic més transparent). Alguna de vosaltres s'hi ha trobat?
Gràcies!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: biberons NUK retirats a al farmacia
Ostres, nosaltres fa temps q fem servir un bibe nuk per l'aigua, i l'altre dia vem veure q la tetina (no és transparent) tenia mal aspecte... no sé si serà això q dius o no...
Gràcies per avisar!
Gràcies per avisar!
Em penso que es algo relacionat amb el tipus de plàstic amb què ho fan. És això que en diuen BPA o PBA ara no m'enrecordo molt bé. Només sé que si al cul del biberó posa un numero 5 dins d'un triangle o similar és plàstic del "bo" pero si hi ha un numero 7 són els que estan retirant del mercat. Amb la chicco també passa igual. Els "dolents" son un plastic més transparents i els altres un plàstic més blanc. Jo faig servir la chicco i vaig llençar el que posava el 7 i vaig comprar l'altre que ja els venen així. També em vaig posar a revisar els plàstics de casa i la nena feia servir un got de plàstic dels xinos que tenia el 7 així que el vaig llençar.
Itac@ no és la tetina, és el bibi, tot i que les tetines quan tenen més de 3 mesos tenen un color raro, jo les vaig canviant.
Juliaipau és el que dius, però he mirat el cul del bibi i remirat i no veig cap número....
Juliaipau és el que dius, però he mirat el cul del bibi i remirat i no veig cap número....
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Ostres, jo faig servir els NUK, però de vidre....
Si és de vidre cap problema...veus, no tenia ni idea que n'hi havien de vidre....
- lila29

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
A mi em van de conya,ja fa tres anys que els utilitzo i no agafen olors ni res
- heaven25baby

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo sempre he fet servir biberons de NUK i no he vist cap nº 7 a la part d'abaix en canvi tinc algun de Suavinex que si que ho possa.
això dels plastics és el BPA (fixeu-vos que els que venen fa temps que ja posen BPA FREE). Resulta que és una substancia que posen al plastic del biberon perque el biberon tingui un aspecte més brillant i transparent, i és uns subtancia tòxica. Però vaja jo no em preocuparia, tots els bibes que venen al mercat ara estan complint la normativa. El dubte el tinc en uns biberons que em va donar la meva germana que són de fa annys, deuen ser del 2007..aquests imagino que deuen portar BPA?? són avent i no sé si llençar-los o què farieu? són molts els que em va deixar i tambe em sap greu jolines 
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Doncs ho he estat mirant a la wikipedia, i no tots els que porten el número 7 contenen BPA. El 7 correspon a "ALTRES" classes de plàstic que no siguin l'1, el 2, el 4, el 5 ni el 6 (que aquests no en porten). Si porta un 3 (PVC) podria ser que portés BPA o no. Doncs això, que hi ha plàstics amb el número 7 i que porten BPA i altres que no. Si posa PC (policarbonat) vol dir que està fet amb BPA, i les resines Epoxi també.
El cas, és que l'extractor que tinc jo (Avent) hi diu específicament BPA free, i en canvi porta el número 7... Tinc uns plats de plàstic de la Nuk i tb hi posa el 7 (però em sembla recordar que a l'envoltori hi posava BPA free!), i dels altres biberons que he mirat hi posa altres números.
Em sembla que és més tòxic si escalfes el plàstic en qüestió, si el poses al rentavaixelles i si el neteges amb substàncies "fortes"...
Emanems: això del BPA s'ho "miren més" des del 2008 (segons l'article aquest de la wikipedia), o sigui que si són del 2007 probablement en portin... No ho sé... a part, vols dir que no deuen estar una mica massa gastats aquests del 2007? Potser et quedaries més tranquila si en compréssis de nous, no?
El cas, és que l'extractor que tinc jo (Avent) hi diu específicament BPA free, i en canvi porta el número 7... Tinc uns plats de plàstic de la Nuk i tb hi posa el 7 (però em sembla recordar que a l'envoltori hi posava BPA free!), i dels altres biberons que he mirat hi posa altres números.
Em sembla que és més tòxic si escalfes el plàstic en qüestió, si el poses al rentavaixelles i si el neteges amb substàncies "fortes"...
Emanems: això del BPA s'ho "miren més" des del 2008 (segons l'article aquest de la wikipedia), o sigui que si són del 2007 probablement en portin... No ho sé... a part, vols dir que no deuen estar una mica massa gastats aquests del 2007? Potser et quedaries més tranquila si en compréssis de nous, no?
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Bé, suposo q els q puc estar "tranquila" pq si això s'està controlant des del 2008, nosaltres ho vem comprar tot al 2009...
He mirat el q jo tinc, i ni número ni res, per tant em quedo igual q abans...
He mirat el q jo tinc, i ni número ni res, per tant em quedo igual q abans...
- miriam&sergio
- :: zebra

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Avui mateix he anat jo a comprar-li un bibi a la Jana,ella fa servir els suavinex,i el mateix,han retirat uns que tenen una mica de bisfenol,es un component del plastic.M'ha explicat la noia que abans permetien una minima quantitat i que ara no,aixi que li he comprat un de boca ancha,perque els altres no els tenien,doncs m'ha dit que me'l vegui jo,aixi que li hagut de donar amb els de sempre.Haure de recorrer les farmacies per trobar un que no en tingui!tot i que la noia m'ha dit que si li dono no passa res,pero si es pot evitar.....
Petonets a totes!!!
Petonets a totes!!!
Doncs jo he mirat el biberon que usem i no hi ha cap signe enlloc, només hi ha com un codi de unes lletres i numeros pero res d'aquests codis que dieu 
soclamarga doncs aquests bibes que tinc que em van donar del 2007 mes o menys, la veritat és que brillen molt més! sempre semblen nets molt més que els nous que hagi pogut comprar ara, per tan imagino que sí que deuen tenir BPA, preque aquesta substancia em van dir que els fa brillar molt. M'agradaven molt perque sempre es veien nets,,,pero clar si porten BPA els hauré de tirar tots!

soclamarga doncs aquests bibes que tinc que em van donar del 2007 mes o menys, la veritat és que brillen molt més! sempre semblen nets molt més que els nous que hagi pogut comprar ara, per tan imagino que sí que deuen tenir BPA, preque aquesta substancia em van dir que els fa brillar molt. M'agradaven molt perque sempre es veien nets,,,pero clar si porten BPA els hauré de tirar tots!
Hola,
jo ho he mirat i tinc un biberó NUK i el nº que posa es un 8. Sabeu si es segur?
Gràcies!
jo ho he mirat i tinc un biberó NUK i el nº que posa es un 8. Sabeu si es segur?
Gràcies!
Ostes sort que has avisat. A mi em van passar la tira de bibis nuk
MARC I JOAN

Ostressss m'he quedat de pedra noies!!!! precisament tinc un biberó de la marca nuk i al mirar el número veig que hi posa un 7!!!!!
doncs menys mal que he trobat aquest post i ho he vist!! merci glauka per avisar!! i a les demés també per explicar lo dels números de sota el plàstic.
He estat mirant per internet i en aquesta pàgina explica força bé el tema, per si voleu fer una ullada!
http://www.babysitio.com/bebe/alimentac ... oxicos.php
He estat mirant per internet i en aquesta pàgina explica força bé el tema, per si voleu fer una ullada!
http://www.babysitio.com/bebe/alimentac ... oxicos.php
hola noies
jo tb faig servir els NUK però nomes hi ha un triangle i no hi ha cap numero només surt això <pp> , què vol dir?
llavors quins bibes són millors?
gracies!!!
jo tb faig servir els NUK però nomes hi ha un triangle i no hi ha cap numero només surt això <pp> , què vol dir?
llavors quins bibes són millors?
gracies!!!
hola leo,
PP vol dir polipropilè, és el número 5
PP vol dir polipropilè, és el número 5
Ara he mirat un biberon nuk que tinc i no posa cap numero sota, nomé a un lateral posa el sómbol <PC> que imagino que deu voler dir Policarbonat, que pel que he entès és els biberons que s'han de llençar perquè és un palstic molt dur i molt trasnparent i és el que s'ha de retirar, tinc dos bibes comprats fa poc aixi, o sigui que quina gràcia auu a la papaerera ja podien haver avisat abans que em van costar una pasta

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |